Offline |
|
Csatlakozott: 2015.03.25. 18:06 Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 43 alkalommal Megköszönték neki: 6 alkalommal
|
Hello Valaki Tudna nekem segíteni abba hogy Bele Raktam egy kés Menüt egy módba es nem rakja rá a kés skint amikor ki választom az miért van? adok forrás kódot hátha jobban lehet tippelni public fegyver_valtas(id) { new fegyver = get_user_weapon(id) if(fegyo[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/rstgl/elso/v_knife.mdl") } else if(fegyo[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/rstgl/masodik/v_knife.mdl") } else if(fegyo[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/rstgl/harmadik/v_knife.mdl") } } public kesek(id) { new menucim[128], menukapcs[4][128]; formatex(menucim, charsmax(menucim), "\r[%s] \wKĂ©s menĂĽ ^nPontok: \y%i", PREFIX, szint2[id]); formatex(menukapcs[0], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 0 ? "Alap kĂ©s \y|AKTÍV|":"Alap kĂ©és"); formatex(menukapcs[1], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 1 ? "Első kĂ©s \y|AKTÍV|":"Első kĂ©és \r|30| Level"); formatex(menukapcs[2], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 2 ? "Második kĂ©s \y|AKTÍV|":"Második kĂ©s \r|60| Level"); formatex(menukapcs[3], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 3 ? "Harmadik kĂ©s \y|AKTÍV|":"Harmadik kĂ©s \r|90| Level"); new menu = menu_create( menucim, "mh_MyMenu"); menu_additem(menu, menukapcs[0], "0", 0); menu_additem(menu, menukapcs[1], "1", 0); menu_additem(menu, menukapcs[2], "2", 0); menu_additem(menu, menukapcs[3], "3", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s"); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mh_MyMenu(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED; } new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item) { case 0: { fegyo[id] = 0; ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad az^3 ALAP^1 kést!", PREFIX) } case 1: { if(szint2[id] >= 0) { fegyo[id] = 1; // ha le akarod vonni azt a 100pontot, akkor ide pont[id] -= 100; ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad az^3 Elso^1 kĂ©st!", PREFIX) } else { ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elĂ©g pontod...", PREFIX) } } case 2: { if(szint2[id] >= 0) { fegyo[id] = 2; ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 Második^1 kĂ©st!", PREFIX) } else { ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elĂ©g pontod...", PREFIX) } } case 3: { if(szint2[id] >= 0) { fegyo[id] = 3; ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 Harmadik^1 kĂ©st!", PREFIX) } else { ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elĂ©g pontod...", PREFIX) } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public client_authorized(id) Load(id); public Save(id) { if (!is_user_connected(id) || is_user_bot(id) || is_user_hltv(id)) return; new SteamID[35]; get_user_authid(id,SteamID,34); if(contain(SteamID,"_ID_LAN") != -1 || contain(SteamID,"STEAM_0:4") != -1 || contain(SteamID,"VALVE") != -1 || equali(SteamID,"STEAM_666:88:666")) get_user_ip(id,SteamID,34,1); new szData[40]; formatex(szData,charsmax(szData),"%i %i", pont[id], fegyo[id]); fvault_set_data(g_szVault1,SteamID,szData); } public Load(id) { if (!is_user_connected(id) || is_user_bot(id) || is_user_hltv(id)) return; new SteamID[35]; get_user_authid(id, SteamID, 34); if(contain(SteamID,"_ID_LAN") != -1 || contain(SteamID,"STEAM_0:4") != -1 || contain(SteamID,"VALVE") != -1 || equali(SteamID,"STEAM_666:88:666")) get_user_ip(id,SteamID,34,1); new szData[40],pontok[8],fegyok[8]; if(fvault_get_data(g_szVault1,SteamID,szData,charsmax(szData))) { parse(szData,pontok,charsmax(pontok),fegyok,charsmax(fegyok)); pont[id] = str_to_num(pontok); fegyo[id] = str_to_num(fegyok); } else { pont[id] = 0; fegyo[id] = 0; } }
new const g_szVault1[] = "KES_MENU" new fegyo[33], pont[33]; register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1"); register_event("DeathMsg", "halal", "a");
|
|