hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.08. 06:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 352 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 350 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [22 hozzászólás ]  Oldal123Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ölés hang
HozzászólásElküldve:2012.02.19. 14:21 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Hogyan lehet azt megcsinálni ha valaki vkit megől akkor egy hang játszodjon le.
de tök mind1 fej, has , láb ha valaki megől valakit megszólaljon a hang.:D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés hang
HozzászólásElküldve:2012.02.19. 14:41 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Kód:

/*
    amx_kinek cvarral betod állítani, hogy kinek játsza le a hangot
    0: Mindenkinek
    1: Akit megöltek
    2: Aki megölte

*/
#include <amxmodx>

new amx_kinek

public plugin_init()
{
   
register_plugin("KillSound""0.1""Slt")
   
register_event("DeathMsg""on_death""a""1>0")
   
amx_kinek register_cvar("amx_kinek""0")
}

public 
on_death()
{
    new 
killer read_data(1)
    new 
victim read_data(2)
    if(
get_pcvar_num(amx_kinek) == 0)
    {
        new 
players[32], pnum
        get_players
("players"pnum)
        for(new 
i=0i<pnumi++)
        {
            
client_cmd(players[i], "spk hang.wav")
        }
    }
    else if(
get_pcvar_num(amx_kinek) == 1)
    {
        
client_cmd(victim"spk hang.wav")
    }
    else if(
get_pcvar_num(amx_kinek) == 2)
    {
        
client_cmd(killer"spk hang.wav")
    }

    
}

public 
plugin_precache()
{
   
precache_sound("sound/misc/hang.wav")


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés hang
HozzászólásElküldve:2012.02.19. 15:51 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>

new amx_kinek

public plugin_init()
{
   register_plugin("KillSound", "0.1", "Slt")
   register_event("DeathMsg", "on_death", "a", "1>0")
   amx_kinek = register_cvar("amx_kinek", "0")
}

public on_death()
{
    new killer = read_data(1)
    new victim = read_data(2)
    if(get_pcvar_num(amx_kinek) == 0)
    {
        new players[32], pnum
        get_players("players", pnum)
        for(new i=0; i<pnum; i++)
        {
            client_cmd(players[i], "spk hang.wav")
        }
    }
    else if(get_pcvar_num(amx_kinek) == 1)
    {
        client_cmd(victim, "spk kill1.wav")
        client_cmd(victim, "spk kill2.wav")
        client_cmd(victim, "spk kill3.wav")
    }
    else if(get_pcvar_num(amx_kinek) == 2)
    {
        client_cmd(killer, "spk kill1.wav")
        client_cmd(killer, "spk kill2.wav")
        client_cmd(killer, "spk kill3.wav")
    }

   
}

public plugin_precache()
{
   precache_sound("sound/misc/kill1.wav")
   precache_sound("sound/misc/kill2.wav")
   precache_sound("sound/misc/kill3.wav")
}

És ez igy jó?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés hang
HozzászólásElküldve:2012.02.19. 15:57 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ja ha azt akarod hogy egyszerre 3hand legyen, de ha egyet akarsz akko randomizalni kell!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés hang
HozzászólásElküldve:2012.02.19. 16:07 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Tudtam , csak nemtudom ,h kell h randomba adja :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés hang
HozzászólásElküldve:2012.02.19. 16:09 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
CeDeee írta:
Tudtam , csak nemtudom ,h kell h randomba adja :D


Majd megcsinálom neked.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés hang
HozzászólásElküldve:2012.02.19. 16:09 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Kösz!:)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés hang
HozzászólásElküldve:2012.02.19. 17:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Silent írta:
CeDeee írta:
Tudtam , csak nemtudom ,h kell h randomba adja :D


Majd megcsinálom neked.

Ebből tényleg Majd lesz :lol:

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés hang
HozzászólásElküldve:2012.02.19. 17:22 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Tessék:

Kód:

#include <amxmodx>

new amx_kinek

public plugin_init()
{
   
register_plugin("KillSound""0.1""Slt")
   
register_event("DeathMsg""on_death""a""1>0")
   
amx_kinek register_cvar("amx_kinek""0")
}

public 
on_death()
{
    new 
killer read_data(1)
    new 
victim read_data(2)
    if(
get_pcvar_num(amx_kinek) == 0)
    {
        new 
players[32], pnum
        get_players
("players"pnum)
        for(new 
i=0i<pnumi++)
        {
        new 
random random_num(13)
    if(
random == 1client_cmd(players[i], "spk kill1.wav")
         else if(
random == 2client_cmd(players[i], "spk kill2.wav")
         else if(
random == 3client_cmd(players[i], "spk kill3.wav")
        }
    }
    else if(
get_pcvar_num(amx_kinek) == 1)
    {
        new 
random random_num(13)
    if(
random == 1client_cmd(victim"spk kill1.wav")
         else if(
random == 2client_cmd(victim"spk kill2.wav")
         else if(
random == 3client_cmd(victim"spk kill3.wav")
    }
    else if(
get_pcvar_num(amx_kinek) == 2)
    {
        new 
random random_num(13)
    if(
random == 1client_cmd(killer"spk kill1.wav")
         else if(
random == 2client_cmd(killer"spk kill2.wav")
         else if(
random == 3client_cmd(killer"spk kill3.wav")
    }

    
}

public 
plugin_precache()
{
   
precache_sound("sound/misc/kill1.wav")
   
precache_sound("sound/misc/kill2.wav")
   
precache_sound("sound/misc/kill3.wav")
}  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés hang
HozzászólásElküldve:2012.02.19. 17:32 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ez jo?

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [22 hozzászólás ]  Oldal123Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole