hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 14:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 332 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 331 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Miért lehet az a felírat?
HozzászólásElküldve:2015.12.23. 20:24 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2014.11.15. 16:12
Hozzászólások:218
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Sziasztok itt egy kép és középen HUD-ba egy fehér felírat amit mostanába kezdett kiírni de csak akkor amikor belépek utána rá egy 10msp-el és kb egy 5msp-re az mitől lehet, és hogy tudom kivenni hogy ne írja? A választ előre is köszönöm. Itt a kép a fehér HUD-os felírattal: http://kepfeltoltes.hu/view/151223/hl_2 ... es.hu_.jpg

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért lehet az a felírat?
HozzászólásElküldve:2015.12.23. 20:36 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2013.06.09. 18:47
Hozzászólások:2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Nade messages. Ezt egy plugin írja. Valamelyik gránátos plugin. Ha adsz forráskódot, kiveszem.

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért lehet az a felírat?
HozzászólásElküldve:2015.12.23. 20:44 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2014.11.15. 16:12
Hozzászólások:218
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Tessék, bocsi hogy nem olyan fehér lapon adom meg, de nem tudom hogy kell még nem vagyok az a veterán fórumos, remélem így is megfelel, és még egyszer bocsi, ha megcsinálod pedig előre is köszönöm, sokat segítesz.

  1. /**********************************************************************************
  2. * Author: regalis (regalis1@gmx.de)
  3. *
  4. *   Version: 1.0
  5. *
  6. *
  7. *   Description:
  8. *       This plugin removes the message "Fire in the hole" and the sound "Fire in the hole" for every nade.
  9. *       Every player can for himself choose if he want to hear/read the Nade-Sounds/Messages by simple client-commands
  10. *       Thats all :)
  11. *
  12. *
  13. *   CVARS:
  14. *       -amx_snilentnades   1|0 (1 = enabled | 0 = disabled)
  15. *       -amx_sn_mode 0|1|2 (0 = S:OFF M:OFF | 1 = S:OFF M:ON | 2 = S:ON M:OFF)
  16. *
  17. *
  18. *   Console-Commands available for admins:
  19. *       -amx_sntoggle - Toggles Silent-Nades ON|OFF
  20. *       -amx_snmode - Toggles between the 3 Silent-Nades Modes (S:ON M:OFF | S:OFF M:ON | S:OFF M:OFF)
  21. *
  22. *
  23. *   Commands available for each player:
  24. *       say "/fithmsg" to toggle Nade-messages ON/OFF
  25. *       say "/fithsnd" to toggle Nade-sounds ON/OFF
  26. *       say "/fith" for an info message on how to enable/disable the sounds/messages
  27. *
  28. *
  29. *   Changelog:
  30. *       V0.1.0
  31. *           @Release
  32. *
  33. *       V0.2.0
  34. *           +Added CS:CZ support, requested and suggested by mogel and Ryu2877
  35. *
  36. *       V0.2.5
  37. *           +Added Client commands so that everyone can choose for himself if want to hear/read the Nade-sounds/messages
  38. *           +Added a welcome-message with the client command to get help
  39. *           +Added a help-message which displays info on how to enable/disable the sounds/messages
  40. *
  41. *       V0.3.0
  42. *           +Added Admin commands to disable/enable the whole plugin
  43. *           +Added Admin commands to toggle between 3 modes:
  44. *                   1. Sound: ON / Messages: OFF
  45. *                   2. Sound: OFF / Messages: ON
  46. *                   3. Sound: OFF / Messages: OFF
  47. *
  48. *
  49. *       V0.3.5
  50. *           +Added ShowSyncHudMsg() support
  51. *           +Added set_user_info() support for saving settings even after roundstart|reconnect
  52. *
  53. *       V1.0
  54. *           !Optimized code a little
  55. *           @Got approved and therefore changed Version to 1.0
  56. *
  57. *
  58. * Known Bugs:
  59. *           -NONE-
  60. *
  61. *
  62. *   TODO:
  63. *           +Add a procedure to save the player preferences so they will not be cleared on changelevel or reconnect.
  64. *
  65. *
  66. *   Credits:
  67. *       Angelina for the initial idea to make this plugin!
  68. *       mogel and Ryu2877 for giving me the hint to adjust the argument number to 6 for CS:CZ support
  69. *       VEN for the idea that everyone should be able to enable/disable the Messages/Sounds for himself
  70. *       "Message Logging 1.17" by Damaged Soul VERY usefull!!! *omg*
  71. *       http://wiki.alliedmods.net/Main_Page
  72. *       http://www.amxmodx.org/doc/
  73. *
  74. ***********************************************************************************/
  75.  
  76. /*
  77. Also a hint.
  78. You can use set_user_info() to store personal client configuration into UserInfo buffer.
  79. This will allow to keep configuration for every specific client until his actual disconnect.
  80. Buffer will not be cleared on changelevel or reconnect.
  81. Note that better set a short key name and key value to not clutter up UserInfo buffer.
  82.  
  83. For example this is how i'd do that.
  84. key name: "_fith", key value: "3". 3 is ((1<<0) | (1<<1)) - so this mean that audio and text is disabled.
  85. If you familiar with bitwise operations you'll get what i mean and how to deal with it.
  86. If not then you can do it in similar manner but without bitwise operations.
  87. And also maybe make amx_silentnades CVar functionality in the same manner to provide more flexibility.
  88. If you don't like digits you can use for example "ab" letters/flags.
  89. But again it will be converted into bitwise-like form if you going to use read_flags().
  90.  
  91. If you interested in learning more about bitwise operations you can visit this page
  92. http://wiki.amxmodx.org/index.php/Pawn
  93. It's cover Pawn scripting basics.
  94.  
  95.  
  96. Let's say that you have a CVar: my_cvar "ab"
  97. You get CVar value and then do:
  98.  
  99. new flags = read_flags(cvar_value)
  100.  
  101. And then:
  102.  
  103. if (flags & (1<<0)) // check for "a" flag, (1<<0) == 1 and corresponds to "a"
  104.  // do something
  105. if (flags & (1<<1)) // check for "b" flag, (1<<1) == 2 and corresponds to "b"  
  106.  // do something
  107.  
  108.  
  109. */
  110.  
  111. #include <amxmodx>
  112. #include <amxmisc>
  113.  
  114. #define MAXPLAYERS 32
  115. #define Version "1.0"
  116.  
  117. new bool:g_player_FITH[MAXPLAYERS+1][2];
  118. new g_sn_enabled;
  119. new g_sn_mode;
  120. new g_MsgSync;
  121.  
  122.  
  123. public plugin_init()
  124. {
  125.     register_plugin("silentnades", Version, "regalis");
  126.  
  127.     register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "block_FITH_message");
  128.     register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "block_FITH_audio");
  129.  
  130.     register_cvar("silentnades_version", Version, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY);
  131.     g_sn_enabled = register_cvar("amx_silentnades", "1");
  132.     g_sn_mode = register_cvar("amx_sn_mode", "0");
  133.     register_concmd("amx_sntoggle", "toggle_sn", ADMIN_CVAR, "amx_sn_toggle - Toggle Silent-Nades ON/OFF");
  134.     register_concmd("amx_snmode", "toggle_mode", ADMIN_CVAR, "amx_sn_mode - Toggle between modes RADIO/CHAT/BOTH");
  135.     register_clcmd("say /fithmsg", "client_message");
  136.     register_clcmd("say /fithsnd", "client_sound");
  137.     register_clcmd("say /fith", "client_info");
  138.     g_MsgSync = CreateHudSyncObj();
  139. }
  140.  
  141.  
  142. public toggle_mode(id,lvl,cid)
  143. {
  144.     if(!cmd_access(id, lvl, cid, 1)) return PLUGIN_HANDLED;
  145.     new snmode = get_pcvar_num(g_sn_mode)
  146.     switch(snmode)
  147.     {
  148.         case 0:
  149.         {
  150.             set_pcvar_num(g_sn_mode, 1);
  151.             set_fith_mode(false, true);
  152.             console_print(id, "Silent-Nades:  SOUND-MESSAGES: -Disabled- / CHAT-MESSAGES: -Enabled-");
  153.             log_message("[AMXX] Silent-Nades:  SOUND-MESSAGES: -Disabled- / CHAT-MESSAGES: -Enabled-");
  154.         }
  155.         case 1:
  156.         {
  157.             set_pcvar_num(g_sn_mode, 2);
  158.             set_fith_mode(true, false);
  159.             console_print(id, "Silent-Nades:  SOUND-MESSAGES: -Enabled- / CHAT-MESSAGES: -Disabled-");
  160.             log_message("[AMXX] Silent-Nades:  SOUND-MESSAGES: -Enabled- / CHAT-MESSAGES: -Disabled-");
  161.         }
  162.         case 2:
  163.         {
  164.             set_pcvar_num(g_sn_mode, 0);
  165.             set_fith_mode(false, false);
  166.             console_print(id, "Silent-Nades:  SOUND-MESSAGES: -Disabled- / CHAT-MESSAGES: -Disabled-");
  167.             log_message("[AMXX] Silent-Nades:  SOUND-MESSAGES: -Disabled- / CHAT-MESSAGES: -Disabled-");   
  168.         }
  169.     }
  170.     return PLUGIN_HANDLED;
  171. }
  172.  
  173.  
  174. public toggle_sn(id,lvl,cid)
  175. {
  176.     if(!cmd_access(id, lvl, cid, 1)) return PLUGIN_HANDLED;
  177.     if(!get_pcvar_num(g_sn_enabled))
  178.     {
  179.         set_pcvar_num(g_sn_enabled, 1);
  180.         set_fith_mode(false, false);
  181.         console_print(id, "Silent-Nades:  The Messages are now -Disabled-");
  182.         log_message("[AMXX] Silent-Nades:  The Messages are now -Disabled-");
  183.     }
  184.     else
  185.     {
  186.         set_pcvar_num(g_sn_enabled, 0);
  187.         set_fith_mode(true, true);
  188.         console_print(id, "Silent-Nades:  The Messages are now -Enabled-");
  189.         log_message("[AMXX] Silent-Nades:  The Messages are now -Enabled-");
  190.     }
  191.     return PLUGIN_HANDLED;
  192. }
  193.  
  194.  
  195. set_fith_mode(bool:snd, bool:msg)
  196. {
  197.     new playercount, Players[MAXPLAYERS];
  198.     get_players(Players, playercount);
  199.     for(new i=0;i<playercount;i++)
  200.     {      
  201.         g_player_FITH[i][0] = msg;
  202.         g_player_FITH[i][1] = snd;
  203.     }  
  204. }
  205.  
  206.  
  207. public client_putinserver(id)
  208. {
  209.     if(!get_pcvar_num(g_sn_enabled)) return PLUGIN_HANDLED;
  210.     set_task(10.0,"welcome",id);
  211.     return PLUGIN_HANDLED;
  212. }
  213.  
  214.  
  215. public welcome(id)
  216. {
  217.     set_hudmessage(192, 192, 192, -1.0, 0.45, 2, 0.02, 10.0, 0.01, 0.1);
  218.     switch(get_pcvar_num(g_sn_mode))
  219.     {
  220.         case 1:{
  221.             ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync, "Welcome! Nade-Sounds are disabled! Type /fith for info!");
  222.         }
  223.         case 2:{
  224.             ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync, "Welcome! Nade-Messages are disabled! Type /fith for info!");
  225.         }
  226.         default:{
  227.             ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync, "Welcome! Nade-Sounds AND Messages are disabled! Type /fith for info!");
  228.         }
  229.     }
  230.     return PLUGIN_HANDLED;
  231. }
  232.  
  233.  
  234. public client_info(id)
  235. {
  236.     if(!get_pcvar_num(g_sn_enabled)) return PLUGIN_HANDLED;
  237.     set_hudmessage(192, 192, 192, -1.0, 0.45, 2, 0.02, 5.0, 0.01, 0.1);
  238.     switch(get_pcvar_num(g_sn_mode))
  239.     {
  240.         case 1:{
  241.             ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync, "For enable/disable Nade-Sounds type /fithsnd");
  242.         }
  243.         case 2:{
  244.             ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync, "For enable/disable Nade-Messages type /fithmsg");
  245.         }
  246.         default:{
  247.             ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync, "For enable/disable Nade-Sounds/Messages type /fithsnd or /fithmsg");
  248.         }
  249.     }
  250.     return PLUGIN_HANDLED;
  251. }
  252.  
  253.  
  254. public client_message(id)
  255. {
  256.     if(!get_pcvar_num(g_sn_enabled)) return PLUGIN_HANDLED;
  257.     set_hudmessage(20, 20, 200, -1.0, 0.0, 0, 0.0, 5.0, 0.0, 0.0);
  258.     if(get_pcvar_num(g_sn_mode) == 1)
  259.     {
  260.         ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync, "Sorry, server has disabled this option only /fithsnd will work!");
  261.     }
  262.     else
  263.     {
  264.         if(!g_player_FITH[id][0])
  265.         {
  266.             g_player_FITH[id][0] = true;
  267.         }
  268.         else
  269.         {
  270.             g_player_FITH[id][0] = false;
  271.         }
  272.         ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync, "NADE-Messages: %s", (g_player_FITH[id][0] ? "ON" : "OFF"));
  273.     }
  274.     return PLUGIN_HANDLED;
  275. }
  276.  
  277.  
  278. public client_sound(id)
  279. {
  280.     if(!get_pcvar_num(g_sn_enabled)) return PLUGIN_HANDLED;
  281.     set_hudmessage(20, 20, 200, -1.0, 0.0, 0, 0.0, 5.0, 0.0, 0.0);
  282.     if(get_pcvar_num(g_sn_mode) == 2)
  283.     {
  284.         ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync, "Sorry, server has disabled this option only /fithmsg will work!");
  285.     }
  286.     else
  287.     {
  288.         if (!get_pcvar_num(g_sn_enabled)) return PLUGIN_HANDLED;
  289.         if(!g_player_FITH[id][1])
  290.         {
  291.             g_player_FITH[id][1] = true;
  292.         }
  293.         else
  294.         {
  295.             g_player_FITH[id][1] = false;
  296.         }
  297.         ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync, "NADE-Sound: %s", (g_player_FITH[id][1] ? "ON" : "OFF"));
  298.     }
  299.     return PLUGIN_HANDLED;
  300. }
  301.  
  302.  
  303. /*
  304. MessageBegin (TextMsg "77") (Destination "One<1>") (Args "5") (Entity "1") (Classname "player") (Netname "~regalis~") (Origin "0.000000 0.000000 0.000000")
  305. Arg 1 (Byte "5")
  306. Arg 2 (String "1")
  307. Arg 3 (String "#Game_radio")
  308. Arg 4 (String "~regalis~")
  309. Arg 5 (String "#Fire_in_the_hole")
  310. MessageEnd (TextMsg "77")
  311. */
  312. public block_FITH_message(msg_id, msg_dest, entity)
  313. {
  314.     if(!get_pcvar_num(g_sn_enabled)) return PLUGIN_CONTINUE;
  315.     if(get_pcvar_num(g_sn_mode) == 1) return PLUGIN_CONTINUE;
  316.     if(get_msg_args() == 5)
  317.     {
  318.         if(get_msg_argtype(5) == ARG_STRING)
  319.         {
  320.             new value5[64];
  321.             get_msg_arg_string(5 ,value5 ,63);
  322.             if(equal(value5, "#Fire_in_the_hole"))
  323.             {
  324.                 if(!g_player_FITH[entity][0]) return PLUGIN_HANDLED;
  325.             }
  326.         }
  327.     }
  328.     else if(get_msg_args() == 6)
  329.     {
  330.         if(get_msg_argtype(6) == ARG_STRING)
  331.         {
  332.             new value6[64];
  333.             get_msg_arg_string(6 ,value6 ,63);
  334.             if(equal(value6 ,"#Fire_in_the_hole"))
  335.             {
  336.                 if(!g_player_FITH[entity][0]) return PLUGIN_HANDLED;
  337.             }
  338.         }
  339.     }
  340.     return PLUGIN_CONTINUE;
  341. }
  342.  
  343.  
  344. /*
  345. MessageBegin (SendAudio "100") (Destination "One<1>") (Args "3") (Entity "1") (Classname "player") (Netname "~regalis~") (Origin "0.000000 0.000000 0.000000")
  346. Arg 1 (Byte "1")
  347. Arg 2 (String "%!MRAD_FIREINHOLE")
  348. Arg 3 (Short "100")
  349. MessageEnd (SendAudio "100")
  350. */
  351. public block_FITH_audio(msg_id, msg_dest, entity)
  352. {
  353.     if(!get_pcvar_num(g_sn_enabled)) return PLUGIN_CONTINUE;
  354.     if(get_pcvar_num(g_sn_mode) == 2) return PLUGIN_CONTINUE;
  355.     if(get_msg_args() == 3)
  356.     {
  357.         if(get_msg_argtype(2) == ARG_STRING)
  358.         {
  359.             new value2[64];
  360.             get_msg_arg_string(2 ,value2 ,63);
  361.             if(equal(value2 ,"%!MRAD_FIREINHOLE"))
  362.             {
  363.                 if(!g_player_FITH[entity][1]) return PLUGIN_HANDLED;
  364.             }
  365.         }
  366.     }
  367.     return PLUGIN_CONTINUE;
  368. }

_________________
Kép
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2015.12.23. 20:46-kor.
sma tag nem véletlen van, használjuk. THX


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért lehet az a felírat?
HozzászólásElküldve:2015.12.23. 21:21 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2013.06.09. 18:47
Hozzászólások:2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Tessék:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 740 bytes
Code size: 5516 bytes
Data size: 5092 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
Total requirements: 27732 bytes
Done.


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define MAXPLAYERS 32
  5. #define Version "1.0"
  6.  
  7. new bool:g_player_FITH[MAXPLAYERS+1][2];
  8. new g_sn_enabled;
  9. new g_sn_mode;
  10. new g_MsgSync;
  11.  
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15.     register_plugin("silentnades", Version, "regalis");
  16.  
  17.     register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "block_FITH_message");
  18.     register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "block_FITH_audio");
  19.  
  20.     register_cvar("silentnades_version", Version, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY);
  21.     g_sn_enabled = register_cvar("amx_silentnades", "1");
  22.     g_sn_mode = register_cvar("amx_sn_mode", "0");
  23.     register_concmd("amx_sntoggle", "toggle_sn", ADMIN_CVAR, "amx_sn_toggle - Toggle Silent-Nades ON/OFF");
  24.     register_concmd("amx_snmode", "toggle_mode", ADMIN_CVAR, "amx_sn_mode - Toggle between modes RADIO/CHAT/BOTH");
  25.     register_clcmd("say /fithmsg", "client_message");
  26.     register_clcmd("say /fithsnd", "client_sound");
  27.     register_clcmd("say /fith", "client_info");
  28.     g_MsgSync = CreateHudSyncObj();
  29. }
  30.  
  31.  
  32. public toggle_mode(id,lvl,cid)
  33. {
  34.     if(!cmd_access(id, lvl, cid, 1)) return PLUGIN_HANDLED;
  35.     new snmode = get_pcvar_num(g_sn_mode);
  36.     switch(snmode)
  37.     {
  38.         case 0:
  39.         {
  40.             set_pcvar_num(g_sn_mode, 1);
  41.             set_fith_mode(false, true);
  42.             console_print(id, "Silent-Nades:  SOUND-MESSAGES: -Disabled- / CHAT-MESSAGES: -Enabled-");
  43.             log_message("[AMXX] Silent-Nades:  SOUND-MESSAGES: -Disabled- / CHAT-MESSAGES: -Enabled-");
  44.         }
  45.         case 1:
  46.         {
  47.             set_pcvar_num(g_sn_mode, 2);
  48.             set_fith_mode(true, false);
  49.             console_print(id, "Silent-Nades:  SOUND-MESSAGES: -Enabled- / CHAT-MESSAGES: -Disabled-");
  50.             log_message("[AMXX] Silent-Nades:  SOUND-MESSAGES: -Enabled- / CHAT-MESSAGES: -Disabled-");
  51.         }
  52.         case 2:
  53.         {
  54.             set_pcvar_num(g_sn_mode, 0);
  55.             set_fith_mode(false, false);
  56.             console_print(id, "Silent-Nades:  SOUND-MESSAGES: -Disabled- / CHAT-MESSAGES: -Disabled-");
  57.             log_message("[AMXX] Silent-Nades:  SOUND-MESSAGES: -Disabled- / CHAT-MESSAGES: -Disabled-");  
  58.         }
  59.     }
  60.     return PLUGIN_HANDLED;
  61. }
  62.  
  63.  
  64. public toggle_sn(id,lvl,cid)
  65. {
  66.     if(!cmd_access(id, lvl, cid, 1)) return PLUGIN_HANDLED;
  67.     if(!get_pcvar_num(g_sn_enabled))
  68.     {
  69.         set_pcvar_num(g_sn_enabled, 1);
  70.         set_fith_mode(false, false);
  71.         console_print(id, "Silent-Nades:  The Messages are now -Disabled-");
  72.         log_message("[AMXX] Silent-Nades:  The Messages are now -Disabled-");
  73.     }
  74.     else
  75.     {
  76.         set_pcvar_num(g_sn_enabled, 0);
  77.         set_fith_mode(true, true);
  78.         console_print(id, "Silent-Nades:  The Messages are now -Enabled-");
  79.         log_message("[AMXX] Silent-Nades:  The Messages are now -Enabled-");
  80.     }
  81.     return PLUGIN_HANDLED;
  82. }
  83.  
  84.  
  85. set_fith_mode(bool:snd, bool:msg)
  86. {
  87.     new playercount, Players[MAXPLAYERS];
  88.     get_players(Players, playercount);
  89.     for(new i=0;i<playercount;i++)
  90.     {      
  91.         g_player_FITH[i][0] = msg;
  92.         g_player_FITH[i][1] = snd;
  93.     }  
  94. }
  95.  
  96.  
  97. public client_putinserver(id)
  98. {
  99.     if(!get_pcvar_num(g_sn_enabled)) return PLUGIN_HANDLED;
  100.     set_task(10.0,"welcome",id);
  101.     return PLUGIN_HANDLED;
  102. }
  103.  
  104. public client_sound(id)
  105. {
  106.     if(!get_pcvar_num(g_sn_enabled)) return PLUGIN_HANDLED;
  107.     set_hudmessage(20, 20, 200, -1.0, 0.0, 0, 0.0, 5.0, 0.0, 0.0);
  108.     if(get_pcvar_num(g_sn_mode) == 2)
  109.     {
  110.         ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync, "Sorry, server has disabled this option only /fithmsg will work!");
  111.     }
  112.     else
  113.     {
  114.         if (!get_pcvar_num(g_sn_enabled)) return PLUGIN_HANDLED;
  115.         if(!g_player_FITH[id][1])
  116.         {
  117.             g_player_FITH[id][1] = true;
  118.         }
  119.         else
  120.         {
  121.             g_player_FITH[id][1] = false;
  122.         }
  123.         ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync, "NADE-Sound: %s", (g_player_FITH[id][1] ? "ON" : "OFF"));
  124.     }
  125.     return PLUGIN_HANDLED;
  126. }
  127.  
  128.  
  129. /*
  130. MessageBegin (TextMsg "77") (Destination "One<1>") (Args "5") (Entity "1") (Classname "player") (Netname "~regalis~") (Origin "0.000000 0.000000 0.000000")
  131. Arg 1 (Byte "5")
  132. Arg 2 (String "1")
  133. Arg 3 (String "#Game_radio")
  134. Arg 4 (String "~regalis~")
  135. Arg 5 (String "#Fire_in_the_hole")
  136. MessageEnd (TextMsg "77")
  137. */
  138. public block_FITH_message(msg_id, msg_dest, entity)
  139. {
  140.     if(!get_pcvar_num(g_sn_enabled)) return PLUGIN_CONTINUE;
  141.     if(get_pcvar_num(g_sn_mode) == 1) return PLUGIN_CONTINUE;
  142.     if(get_msg_args() == 5)
  143.     {
  144.         if(get_msg_argtype(5) == ARG_STRING)
  145.         {
  146.             new value5[64];
  147.             get_msg_arg_string(5 ,value5 ,63);
  148.             if(equal(value5, "#Fire_in_the_hole"))
  149.             {
  150.                 if(!g_player_FITH[entity][0]) return PLUGIN_HANDLED;
  151.             }
  152.         }
  153.     }
  154.     else if(get_msg_args() == 6)
  155.     {
  156.         if(get_msg_argtype(6) == ARG_STRING)
  157.         {
  158.             new value6[64];
  159.             get_msg_arg_string(6 ,value6 ,63);
  160.             if(equal(value6 ,"#Fire_in_the_hole"))
  161.             {
  162.                 if(!g_player_FITH[entity][0]) return PLUGIN_HANDLED;
  163.             }
  164.         }
  165.     }
  166.     return PLUGIN_CONTINUE;
  167. }
  168.  
  169.  
  170. /*
  171. MessageBegin (SendAudio "100") (Destination "One<1>") (Args "3") (Entity "1") (Classname "player") (Netname "~regalis~") (Origin "0.000000 0.000000 0.000000")
  172. Arg 1 (Byte "1")
  173. Arg 2 (String "%!MRAD_FIREINHOLE")
  174. Arg 3 (Short "100")
  175. MessageEnd (SendAudio "100")
  176. */
  177. public block_FITH_audio(msg_id, msg_dest, entity)
  178. {
  179.     if(!get_pcvar_num(g_sn_enabled)) return PLUGIN_CONTINUE;
  180.     if(get_pcvar_num(g_sn_mode) == 2) return PLUGIN_CONTINUE;
  181.     if(get_msg_args() == 3)
  182.     {
  183.         if(get_msg_argtype(2) == ARG_STRING)
  184.         {
  185.             new value2[64];
  186.             get_msg_arg_string(2 ,value2 ,63);
  187.             if(equal(value2 ,"%!MRAD_FIREINHOLE"))
  188.             {
  189.                 if(!g_player_FITH[entity][1]) return PLUGIN_HANDLED;
  190.             }
  191.         }
  192.     }
  193.     return PLUGIN_CONTINUE;
  194. }

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért lehet az a felírat?
HozzászólásElküldve:2015.12.23. 21:22 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2014.11.15. 16:12
Hozzászólások:218
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! ;)

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért lehet az a felírat?
HozzászólásElküldve:2015.12.24. 00:07 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2014.11.15. 16:12
Hozzászólások:218
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Az baj ha logba ezeket írja de működik?:
L 12/23/2015 - 23:59:34: Function is not present (function "welcome") (plugin "silent_nades.amxx")
L 12/23/2015 - 23:58:47: [AMXX] Run time error 19 (plugin "silent_nades.amxx") - debug not enabled!

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért lehet az a felírat?
HozzászólásElküldve:2015.12.24. 09:12 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2013.06.09. 18:47
Hozzászólások:2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
attila2660 írta:
Az baj ha logba ezeket írja de működik?:
L 12/23/2015 - 23:59:34: Function is not present (function "welcome") (plugin "silent_nades.amxx")
L 12/23/2015 - 23:58:47: [AMXX] Run time error 19 (plugin "silent_nades.amxx") - debug not enabled!


plugins.ini -be, a plugin neve után, írd hogy debug

Jelen esetben: silent_nades.amxx debug

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért lehet az a felírat?
HozzászólásElküldve:2015.12.24. 10:26 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Vagy használj vmi értelmesebben megoldottat :)

  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new const g_sFireInTheHole[] = "#Fire_in_the_hole", g_sFireInTheHoleSound[] = "%!MRAD_FIREINHOLE";
  4. new sound[sizeof(g_sFireInTheHoleSound)], text[sizeof(g_sFireInTheHole)];
  5.  
  6. public plugin_init()
  7. {
  8.    register_plugin("Block grande info", "1.0", "neygomon");
  9.    register_message(get_user_msgid("TextMsg"),"msgTextMsg");
  10.    register_message(get_user_msgid("SendAudio"),"msgSendAudio");
  11. }  
  12.  
  13. public msgTextMsg()
  14. {
  15.    if(get_msg_args() == 5 && get_msg_argtype(5) == ARG_STRING)
  16.    {
  17.       get_msg_arg_string(5, text, sizeof text - 1);
  18.       if(equali(text, g_sFireInTheHole)) return PLUGIN_HANDLED
  19.    }
  20.    return PLUGIN_CONTINUE
  21. }
  22. public msgSendAudio()
  23. {
  24.    get_msg_arg_string(2, sound, sizeof sound - 1);
  25.    return equali(sound, g_sFireInTheHoleSound);
  26. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért lehet az a felírat?
HozzászólásElküldve:2015.12.24. 13:02 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2014.11.15. 16:12
Hozzászólások:218
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Tesztelve, működik, köszönöm!

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole