hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 342 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 340 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [13 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Menü nem jön elő
HozzászólásElküldve:2015.12.27. 16:44 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott:2015.12.23. 16:55
Hozzászólások:27
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <dhudmessage>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <amxmisc>
  9.  
  10. #define PLUGIN "New Plug-In"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "author"
  13.  
  14. new lada[33][7], kulcs[33], Float:Dollar[33], Nyelv[33], Skin[33]
  15.  
  16. new const BEALLITAS[][][] = {
  17.     { "Beállitások", "Options" },
  18.     { "Skinek: \rBe \y| \dKi", "Skins: \rOn \y| \dOff" },
  19.     { "Skinek: \dBe \y| \rKi", "Skins: \dOn \y| \rOff" },
  20.     { "Nyelv: \rEnglish \y| \dMagyar \y| ", "Language: \rEnglish \y| \dMagyar" },
  21.     { "Nyelv: \dEnglish \y| \rMagyar \y| ", "Language: \dEnglish \y| \rMagyar" }
  22. }
  23. new const MENUSZOVEG[][][] = {
  24.     { "\w[RoszFiuk] Global Offensive \yGlobal Offensive \w2.0^n\rDollár: \d %3.2f$^n\wOldal: \d", "\w[BadboYs] \yGlobal Offensive \w2.0^n\rDollars:\d %3.2f$^n\wPage: \d" },
  25.     { "Fegyverek", "Weapons" },
  26.     { "Láda Nyitás", "Chest Open" },
  27.     { "Fegyver kereskedés", "Weapon trade" },
  28.     { "Piactér", "Weapon Market" },
  29.     { "\wKuka", "\wTrash" },
  30.     { "\rSzabályzat", "\wRules" },
  31.     { "Beállítások^n^n\rRangod:\d %s \w(\y%d\w/\y%d\w)^n\rKövetkezo Rang:\d %s", "Options^n^n\rYour Rang: \d%s \w(\y%d\w/\y%d\w)^n\rNext Rang:\d %s" },
  32.     { "\w[RoszFiuk] \yGlobal Offensive \r2.0", "\w[BadboYs] \yGlobal Offensive \r2.0" },
  33.     { "\w[RoszFiuk] \yGlobal Offensive \w2.0^n\dDobd a kukába a felesleges tárgyakat!^n\wOldal: \d", "\w[BadboYs] \yGlobal Offensive \w2.0^n\dThrow unnecessary weapons to the trash!^n\wPage: \d" }
  34. }
  35. public plugin_init() {
  36.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  37.    
  38.     register_clcmd("say /menu", "fomenu")
  39.     register_impulse(201, "fomenu")
  40.     // Add your code here...
  41. }
  42. public fomenu(id) {
  43.     new focim[121]
  44.     format(focim, charsmax(focim), MENUSZOVEG[0][Nyelv[id]], Dollar[id])
  45.     new menu = menu_create(focim, "fomenu_h")
  46.    
  47.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[1][Nyelv[id]])
  48.     menu_additem(menu, focim, "0",0)
  49.    
  50.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[2][Nyelv[id]])
  51.     menu_additem(menu, focim, "1",0)
  52.    
  53.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[3][Nyelv[id]])
  54.     menu_additem(menu, focim, "2",0)
  55.    
  56.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[4][Nyelv[id]])
  57.     menu_additem(menu, focim, "3",0)
  58.    
  59.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[5][Nyelv[id]])
  60.     menu_additem(menu, focim, "4",0)
  61.    
  62.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[6][Nyelv[id]])
  63.     menu_additem(menu, focim, "5",0)
  64.    
  65.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[7][Nyelv[id]])
  66.     menu_additem(menu, focim, "6",0)
  67.    
  68.     menu_display(id, menu)
  69. }
  70. public fomenu_h(id, menu, item){
  71.    
  72.     if(item == MENU_EXIT)
  73.     {
  74.         menu_destroy(menu)
  75.         return
  76.     }
  77.    
  78.     new data[9], szName[64]
  79.     new access, callback
  80.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  81.     new key = str_to_num(data)
  82.    
  83.     switch(key)
  84.     {
  85.         case 5 : {
  86.             if(Nyelv[id] == 0)
  87.             show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/magyar.txt")
  88.             else
  89.             show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/angol.txt")
  90.         }
  91.         case 6: {
  92.             Beallitasok(id)
  93.         }
  94.     }
  95. }
  96. public Beallitasok(id) {
  97.     new String[121]
  98.     format(String, charsmax(String), MENUSZOVEG[0][Nyelv[id]], Dollar[id])
  99.     new menu = menu_create(String, "Beallitasokh" )
  100.    
  101.     if(Nyelv[id] == 1)
  102.     {
  103.         format(String, charsmax(String), BEALLITAS[0][Nyelv[id]])
  104.         menu_additem(menu, String, "1")
  105.     }
  106.     else
  107.     {
  108.         format(String, charsmax(String), BEALLITAS[1][Nyelv[id]])
  109.         menu_additem(menu, String, "1")
  110.     }
  111.     if(Skin[id] == 1)
  112.     {
  113.         format(String, charsmax(String), BEALLITAS[2][Nyelv[id]])
  114.         menu_additem(menu, String, "2")
  115.     }
  116.     else
  117.     {
  118.         format(String, charsmax(String), BEALLITAS[3][Nyelv[id]])
  119.         menu_additem(menu, String, "2")
  120.     }
  121.    
  122.     menu_display(id, menu)
  123. }
  124. public Beallitasokh(id, menu, item){
  125.    
  126.     if(item == MENU_EXIT)
  127.     {
  128.         menu_destroy(menu)
  129.         return
  130.     }
  131.    
  132.     new data[9], szName[64]
  133.     new access, callback
  134.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  135.     new key = str_to_num(data)
  136.    
  137.     switch(key)
  138.     {
  139.         case 1 : {
  140.             if(Nyelv[id] == 0)
  141.             {
  142.                 Nyelv[id] = 1
  143.             }
  144.             else
  145.             {
  146.                 Nyelv[id] = 0
  147.             }
  148.  
  149.             Beallitasok(id)
  150.         }
  151.         case 2 : {
  152.             if(Skin[id] == 0)
  153.             {
  154.                 Skin[id] = 1
  155.             }
  156.             else
  157.             {
  158.                 Skin[id] = 0
  159.             }
  160.             Beallitasok(id)
  161.         }
  162.     }
  163. }
  164. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  165. {
  166.         new count = 1, players[32]
  167.         static msg[191]
  168.         vformat(msg, 190, input, 3)
  169.  
  170.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  171.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  172.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  173.         replace_all(msg, 190, "á", "á")
  174.         replace_all(msg, 190, "é", "é")
  175.         replace_all(msg, 190, "í", "í")
  176.         replace_all(msg, 190, "ó", "ó")
  177.         replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  178.         replace_all(msg, 190, "õ", "Å‘")
  179.         replace_all(msg, 190, "ú", "ú")
  180.         replace_all(msg, 190, "ü", "ü")
  181.         replace_all(msg, 190, "û", "ű")
  182.         replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  183.         replace_all(msg, 190, "É", "É")
  184.         replace_all(msg, 190, "Í", "Í")
  185.         replace_all(msg, 190, "Ó", "Ó")
  186.         replace_all(msg, 190, "Ö", "Ö")
  187.         replace_all(msg, 190, "Õ", "Ő")
  188.         replace_all(msg, 190, "Ú", "Ú")
  189.         replace_all(msg, 190, "Ü", "Ü")
  190.         replace_all(msg, 190, "Û", "Ű")        
  191.  
  192.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  193.         {
  194.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  195.                 {
  196.                         if (is_user_connected(players[i]))
  197.                         {
  198.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  199.                                 write_byte(players[i])
  200.                                 write_string(msg)
  201.                                 message_end()
  202.                         }
  203.                 }
  204.         }
  205.         return PLUGIN_HANDLED
  206. }


ez mert nem jo ?

_________________
----> Köszönöm gomb arra található --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü nem jön elő
HozzászólásElküldve:2015.12.27. 16:51 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.04.10. 15:32
Hozzászólások:776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Felesleges inc.-k(6db),váltózók(2db), print_color stock-ot minek használsz ,ha nincs Chat üzenet?
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8. new Float:Dollar[33], Nyelv[33], Skin[33]
  9.  
  10. new const BEALLITAS[][][] = {
  11.     { "Beállitások", "Options" },
  12.     { "Skinek: \rBe \y| \dKi", "Skins: \rOn \y| \dOff" },
  13.     { "Skinek: \dBe \y| \rKi", "Skins: \dOn \y| \rOff" },
  14.     { "Nyelv: \rEnglish \y| \dMagyar \y| ", "Language: \rEnglish \y| \dMagyar" },
  15.     { "Nyelv: \dEnglish \y| \rMagyar \y| ", "Language: \dEnglish \y| \rMagyar" }
  16. }
  17. new const MENUSZOVEG[][][] = {
  18.     { "\w[RoszFiuk] Global Offensive \yGlobal Offensive \w2.0^n\rDollár: \d %3.2f$^n\wOldal: \d", "\w[BadboYs] \yGlobal Offensive \w2.0^n\rDollars:\d %3.2f$^n\wPage: \d" },
  19.     { "Fegyverek", "Weapons" },
  20.     { "Láda Nyitás", "Chest Open" },
  21.     { "Fegyver kereskedés", "Weapon trade" },
  22.     { "Piactér", "Weapon Market" },
  23.     { "\wKuka", "\wTrash" },
  24.     { "\rSzabályzat", "\wRules" },
  25.     { "Beállítások^n^n\rRangod:\d %s \w(\y%d\w/\y%d\w)^n\rKövetkezo Rang:\d %s", "Options^n^n\rYour Rang: \d%s \w(\y%d\w/\y%d\w)^n\rNext Rang:\d %s" },
  26.     { "\w[RoszFiuk] \yGlobal Offensive \r2.0", "\w[BadboYs] \yGlobal Offensive \r2.0" },
  27.     { "\w[RoszFiuk] \yGlobal Offensive \w2.0^n\dDobd a kukába a felesleges tárgyakat!^n\wOldal: \d", "\w[BadboYs] \yGlobal Offensive \w2.0^n\dThrow unnecessary weapons to the trash!^n\wPage: \d" }
  28. }
  29. public plugin_init() {
  30.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31.    
  32.     register_clcmd("say /menu", "fomenu")
  33.     register_impulse(201, "fomenu")
  34.     // Add your code here...
  35. }
  36. public fomenu(id) {
  37.     new focim[121]
  38.     format(focim, charsmax(focim), MENUSZOVEG[0][Nyelv[id]], Dollar[id])
  39.     new menu = menu_create(focim, "fomenu_h")
  40.    
  41.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[1][Nyelv[id]])
  42.     menu_additem(menu, focim, "0",0)
  43.    
  44.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[2][Nyelv[id]])
  45.     menu_additem(menu, focim, "1",0)
  46.    
  47.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[3][Nyelv[id]])
  48.     menu_additem(menu, focim, "2",0)
  49.    
  50.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[4][Nyelv[id]])
  51.     menu_additem(menu, focim, "3",0)
  52.    
  53.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[5][Nyelv[id]])
  54.     menu_additem(menu, focim, "4",0)
  55.    
  56.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[6][Nyelv[id]])
  57.     menu_additem(menu, focim, "5",0)
  58.    
  59.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[7][Nyelv[id]])
  60.     menu_additem(menu, focim, "6",0)
  61.    
  62.     menu_display(id, menu)
  63. }
  64. public fomenu_h(id, menu, item){
  65.    
  66.     if(item == MENU_EXIT)
  67.     {
  68.         menu_destroy(menu)
  69.         return
  70.     }
  71.    
  72.     new data[9], szName[64]
  73.     new access, callback
  74.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  75.     new key = str_to_num(data)
  76.    
  77.     switch(key)
  78.     {
  79.         case 5 : {
  80.             if(Nyelv[id] == 0)
  81.             show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/magyar.txt")
  82.             else
  83.             show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/angol.txt")
  84.         }
  85.         case 6: {
  86.             Beallitasok(id)
  87.         }
  88.     }
  89. }
  90. public Beallitasok(id) {
  91.     new String[121]
  92.     format(String, charsmax(String), MENUSZOVEG[0][Nyelv[id]], Dollar[id])
  93.     new menu = menu_create(String, "Beallitasokh" )
  94.    
  95.     if(Nyelv[id] == 1)
  96.     {
  97.         format(String, charsmax(String), BEALLITAS[0][Nyelv[id]])
  98.         menu_additem(menu, String, "1")
  99.     }
  100.     else
  101.     {
  102.         format(String, charsmax(String), BEALLITAS[1][Nyelv[id]])
  103.         menu_additem(menu, String, "1")
  104.     }
  105.     if(Skin[id] == 1)
  106.     {
  107.         format(String, charsmax(String), BEALLITAS[2][Nyelv[id]])
  108.         menu_additem(menu, String, "2")
  109.     }
  110.     else
  111.     {
  112.         format(String, charsmax(String), BEALLITAS[3][Nyelv[id]])
  113.         menu_additem(menu, String, "2")
  114.     }
  115.    
  116.     menu_display(id, menu)
  117. }
  118. public Beallitasokh(id, menu, item){
  119.    
  120.     if(item == MENU_EXIT)
  121.     {
  122.         menu_destroy(menu)
  123.         return
  124.     }
  125.    
  126.     new data[9], szName[64]
  127.     new access, callback
  128.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  129.     new key = str_to_num(data)
  130.    
  131.     switch(key)
  132.     {
  133.         case 1 : {
  134.             if(Nyelv[id] == 0)
  135.             {
  136.                 Nyelv[id] = 1
  137.             }
  138.             else
  139.             {
  140.                 Nyelv[id] = 0
  141.             }
  142.  
  143.             Beallitasok(id)
  144.         }
  145.         case 2 : {
  146.             if(Skin[id] == 0)
  147.             {
  148.                 Skin[id] = 1
  149.             }
  150.             else
  151.             {
  152.                 Skin[id] = 0
  153.             }
  154.             Beallitasok(id)
  155.         }
  156.     }
  157. }


Edit:
Itt a többi case hol van?

  1. public fomenu(id) {
  2.     new focim[121]
  3.     format(focim, charsmax(focim), MENUSZOVEG[0][Nyelv[id]], Dollar[id])
  4.     new menu = menu_create(focim, "fomenu_h")
  5.    
  6.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[1][Nyelv[id]])
  7.     menu_additem(menu, focim, "0",0)
  8.    
  9.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[2][Nyelv[id]])
  10.     menu_additem(menu, focim, "1",0)
  11.    
  12.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[3][Nyelv[id]])
  13.     menu_additem(menu, focim, "2",0)
  14.    
  15.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[4][Nyelv[id]])
  16.     menu_additem(menu, focim, "3",0)
  17.    
  18.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[5][Nyelv[id]])
  19.     menu_additem(menu, focim, "4",0)
  20.    
  21.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[6][Nyelv[id]])
  22.     menu_additem(menu, focim, "5",0)
  23.    
  24.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[7][Nyelv[id]])
  25.     menu_additem(menu, focim, "6",0)
  26.    
  27.     menu_display(id, menu)
  28. }
  29. public fomenu_h(id, menu, item){
  30.    
  31.     if(item == MENU_EXIT)
  32.     {
  33.         menu_destroy(menu)
  34.         return
  35.     }
  36.    
  37.     new data[9], szName[64]
  38.     new access, callback
  39.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  40.     new key = str_to_num(data)
  41.    
  42.     switch(key)
  43.     {
  44.         case 5 : {
  45.             if(Nyelv[id] == 0)
  46.             show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/magyar.txt")
  47.             else
  48.             show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/angol.txt")
  49.         }
  50.         case 6: {
  51.             Beallitasok(id)
  52.         }
  53.     }
  54. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü nem jön elő
HozzászólásElküldve:2015.12.27. 16:59 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott:2015.12.23. 16:55
Hozzászólások:27
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
alfaanero írta:
Felesleges inc.-k(6db),váltózók(2db), print_color stock-ot minek használsz ,ha nincs Chat üzenet?
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8. new Float:Dollar[33], Nyelv[33], Skin[33]
  9.  
  10. new const BEALLITAS[][][] = {
  11.     { "Beállitások", "Options" },
  12.     { "Skinek: \rBe \y| \dKi", "Skins: \rOn \y| \dOff" },
  13.     { "Skinek: \dBe \y| \rKi", "Skins: \dOn \y| \rOff" },
  14.     { "Nyelv: \rEnglish \y| \dMagyar \y| ", "Language: \rEnglish \y| \dMagyar" },
  15.     { "Nyelv: \dEnglish \y| \rMagyar \y| ", "Language: \dEnglish \y| \rMagyar" }
  16. }
  17. new const MENUSZOVEG[][][] = {
  18.     { "\w[RoszFiuk] Global Offensive \yGlobal Offensive \w2.0^n\rDollár: \d %3.2f$^n\wOldal: \d", "\w[BadboYs] \yGlobal Offensive \w2.0^n\rDollars:\d %3.2f$^n\wPage: \d" },
  19.     { "Fegyverek", "Weapons" },
  20.     { "Láda Nyitás", "Chest Open" },
  21.     { "Fegyver kereskedés", "Weapon trade" },
  22.     { "Piactér", "Weapon Market" },
  23.     { "\wKuka", "\wTrash" },
  24.     { "\rSzabályzat", "\wRules" },
  25.     { "Beállítások^n^n\rRangod:\d %s \w(\y%d\w/\y%d\w)^n\rKövetkezo Rang:\d %s", "Options^n^n\rYour Rang: \d%s \w(\y%d\w/\y%d\w)^n\rNext Rang:\d %s" },
  26.     { "\w[RoszFiuk] \yGlobal Offensive \r2.0", "\w[BadboYs] \yGlobal Offensive \r2.0" },
  27.     { "\w[RoszFiuk] \yGlobal Offensive \w2.0^n\dDobd a kukába a felesleges tárgyakat!^n\wOldal: \d", "\w[BadboYs] \yGlobal Offensive \w2.0^n\dThrow unnecessary weapons to the trash!^n\wPage: \d" }
  28. }
  29. public plugin_init() {
  30.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31.    
  32.     register_clcmd("say /menu", "fomenu")
  33.     register_impulse(201, "fomenu")
  34.     // Add your code here...
  35. }
  36. public fomenu(id) {
  37.     new focim[121]
  38.     format(focim, charsmax(focim), MENUSZOVEG[0][Nyelv[id]], Dollar[id])
  39.     new menu = menu_create(focim, "fomenu_h")
  40.    
  41.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[1][Nyelv[id]])
  42.     menu_additem(menu, focim, "0",0)
  43.    
  44.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[2][Nyelv[id]])
  45.     menu_additem(menu, focim, "1",0)
  46.    
  47.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[3][Nyelv[id]])
  48.     menu_additem(menu, focim, "2",0)
  49.    
  50.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[4][Nyelv[id]])
  51.     menu_additem(menu, focim, "3",0)
  52.    
  53.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[5][Nyelv[id]])
  54.     menu_additem(menu, focim, "4",0)
  55.    
  56.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[6][Nyelv[id]])
  57.     menu_additem(menu, focim, "5",0)
  58.    
  59.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[7][Nyelv[id]])
  60.     menu_additem(menu, focim, "6",0)
  61.    
  62.     menu_display(id, menu)
  63. }
  64. public fomenu_h(id, menu, item){
  65.    
  66.     if(item == MENU_EXIT)
  67.     {
  68.         menu_destroy(menu)
  69.         return
  70.     }
  71.    
  72.     new data[9], szName[64]
  73.     new access, callback
  74.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  75.     new key = str_to_num(data)
  76.    
  77.     switch(key)
  78.     {
  79.         case 5 : {
  80.             if(Nyelv[id] == 0)
  81.             show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/magyar.txt")
  82.             else
  83.             show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/angol.txt")
  84.         }
  85.         case 6: {
  86.             Beallitasok(id)
  87.         }
  88.     }
  89. }
  90. public Beallitasok(id) {
  91.     new String[121]
  92.     format(String, charsmax(String), MENUSZOVEG[0][Nyelv[id]], Dollar[id])
  93.     new menu = menu_create(String, "Beallitasokh" )
  94.    
  95.     if(Nyelv[id] == 1)
  96.     {
  97.         format(String, charsmax(String), BEALLITAS[0][Nyelv[id]])
  98.         menu_additem(menu, String, "1")
  99.     }
  100.     else
  101.     {
  102.         format(String, charsmax(String), BEALLITAS[1][Nyelv[id]])
  103.         menu_additem(menu, String, "1")
  104.     }
  105.     if(Skin[id] == 1)
  106.     {
  107.         format(String, charsmax(String), BEALLITAS[2][Nyelv[id]])
  108.         menu_additem(menu, String, "2")
  109.     }
  110.     else
  111.     {
  112.         format(String, charsmax(String), BEALLITAS[3][Nyelv[id]])
  113.         menu_additem(menu, String, "2")
  114.     }
  115.    
  116.     menu_display(id, menu)
  117. }
  118. public Beallitasokh(id, menu, item){
  119.    
  120.     if(item == MENU_EXIT)
  121.     {
  122.         menu_destroy(menu)
  123.         return
  124.     }
  125.    
  126.     new data[9], szName[64]
  127.     new access, callback
  128.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  129.     new key = str_to_num(data)
  130.    
  131.     switch(key)
  132.     {
  133.         case 1 : {
  134.             if(Nyelv[id] == 0)
  135.             {
  136.                 Nyelv[id] = 1
  137.             }
  138.             else
  139.             {
  140.                 Nyelv[id] = 0
  141.             }
  142.  
  143.             Beallitasok(id)
  144.         }
  145.         case 2 : {
  146.             if(Skin[id] == 0)
  147.             {
  148.                 Skin[id] = 1
  149.             }
  150.             else
  151.             {
  152.                 Skin[id] = 0
  153.             }
  154.             Beallitasok(id)
  155.         }
  156.     }
  157. }


Edit:
Itt a többi case hol van?

  1. public fomenu(id) {
  2.     new focim[121]
  3.     format(focim, charsmax(focim), MENUSZOVEG[0][Nyelv[id]], Dollar[id])
  4.     new menu = menu_create(focim, "fomenu_h")
  5.    
  6.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[1][Nyelv[id]])
  7.     menu_additem(menu, focim, "0",0)
  8.    
  9.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[2][Nyelv[id]])
  10.     menu_additem(menu, focim, "1",0)
  11.    
  12.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[3][Nyelv[id]])
  13.     menu_additem(menu, focim, "2",0)
  14.    
  15.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[4][Nyelv[id]])
  16.     menu_additem(menu, focim, "3",0)
  17.    
  18.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[5][Nyelv[id]])
  19.     menu_additem(menu, focim, "4",0)
  20.    
  21.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[6][Nyelv[id]])
  22.     menu_additem(menu, focim, "5",0)
  23.    
  24.     format(focim, charsmax(focim),  MENUSZOVEG[7][Nyelv[id]])
  25.     menu_additem(menu, focim, "6",0)
  26.    
  27.     menu_display(id, menu)
  28. }
  29. public fomenu_h(id, menu, item){
  30.    
  31.     if(item == MENU_EXIT)
  32.     {
  33.         menu_destroy(menu)
  34.         return
  35.     }
  36.    
  37.     new data[9], szName[64]
  38.     new access, callback
  39.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  40.     new key = str_to_num(data)
  41.    
  42.     switch(key)
  43.     {
  44.         case 5 : {
  45.             if(Nyelv[id] == 0)
  46.             show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/magyar.txt")
  47.             else
  48.             show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/angol.txt")
  49.         }
  50.         case 6: {
  51.             Beallitasok(id)
  52.         }
  53.     }
  54. }

Koszi de most mar felesleges .. nem foglakozok vele kezdtem masikat

_________________
----> Köszönöm gomb arra található --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [13 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole