hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2020.07.08. 05:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 43 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 41 vendég

A legtöbb felhasználó (652 fő) 2015.05.25. 22:38-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Küldetés Befejezése!
HozzászólásElküldve: 2016.02.01. 17:28 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Üdv!

Azt hogy oldjam meg hogyha be fejezte a küldetést akkor ne csináljon már semmit, mert így ha meg van a 10 ölés akkor is adja, a pénzt, ládát, kulcsot, ha rá nyomom. És úgy kéne ha meg van neki akkor ne csináljon semmit!

  1. if(Mission[id] == 0){
  2.         menu_additem(menu, "\wKĂĽdetĂ©s Neve:\r KezdĹ‘^n\dFeladat:\r Ă–lj meg\y 10\r ellenfĂ©lt^n\dJutalom:^n\w(100$)^n(1 Kulcs)^n(1 Lada)", "1")
  3.     }
  4.     menu_display(id, menu)
  5. }
  6. public KezdoKuldetes_h(id, menu, item){
  7.     if(item == MENU_EXIT){
  8.         menu_destroy(menu)
  9.         return;
  10.     }
  11.     new data[6] ,szName[64],access,callback, Name[32];
  12.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  13.    
  14.     new key = str_to_num(data)
  15.    
  16.     switch(key){
  17.         case 1:{
  18.             if(Mission[id] == 0 && Oles[id] >= 10){
  19.                 Mission[id] = 0
  20.                 get_user_name(id, Name, 31)
  21.                 print_color(0, "!g[asd]!t %s!y Befejezdte a!t Kezdő!y Küldetést!", Name)
  22.                 Dollar[id] = 100
  23.                 Kulcs[id]++
  24.                 Lada[id]++
  25.             }
  26.         }
  27.     }
  28. }

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Küldetés Befejezése!
HozzászólásElküldve: 2016.02.01. 17:48 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7895
Megköszönt másnak: 292 alkalommal
Megköszönték neki: 520 alkalommal
bool-al! Rakd truera ha már készvan az usernak, és már menübe callbackal rakd ITEM_DISABLED-re.

(Vagy csak simán a handlerba csekkold hogy false legyen)

Ha külső fájlba mented, vagy sqlre, akkor érdemes ezeket is menteni, hogy készvan e már.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Küldetés Befejezése!
HozzászólásElküldve: 2016.02.01. 18:04 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
kiki írta:
bool-al! Rakd truera ha már készvan az usernak, és már menübe callbackal rakd ITEM_DISABLED-re.

(Vagy csak simán a handlerba csekkold hogy false legyen)

Ha külső fájlba mented, vagy sqlre, akkor érdemes ezeket is menteni, hogy készvan e már.

:D 1 példa? Mert így nem nagyon értem. Kérlek szépen

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Küldetés Befejezése!
HozzászólásElküldve: 2016.02.01. 18:16 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7895
Megköszönt másnak: 292 alkalommal
Megköszönték neki: 520 alkalommal
  1. //Plugin elejére
  2. new bool:kuldetes1[33];
  3. new kuldi1callback;
  4.  
  5. //Plugin initbe:
  6. kuldi1callback = menu_makecallback( "kuldi1_callback" );
  7.  
  8. //Ahol az user befejezi a küldetést
  9. kuldetes1[id] = true;
  10.  
  11.  
  12. //A menüpontod így változik:
  13.  menu_additem(menu, "\wKĂĽdetĂ©s Neve:\r KezdĹ‘^n\dFeladat:\r Ă–lj meg\y 10\r ellenfĂ©lt^n\dJutalom:^n\w(100$)^n(1 Kulcs)^n(1 Lada)", "1", 0, kuldi1callback)
  14.  
  15. //Valahova
  16. public kuldi1_callback( id, menu, item )
  17.  {
  18.     new szData[6], szName[64];
  19.     new item_access, item_callback;
  20.  
  21.     menu_item_getinfo( menu, item, item_access, szData,charsmax( szData ), szName,charsmax( szName ), item_callback );
  22.  
  23.     if ( kuldetes1[id] == true )
  24.     {
  25.         return ITEM_DISABLED;
  26.     }
  27.  
  28.     return ITEM_ENABLED;
  29.  }
  30.  
  31.  
  32. //Értelemszerűen ha van mentés valami fájlba, hogy ne minden csatlakozásnál legyen újra a küldetés, esetleg reg rendszerbe, akkor oda is el kell menteni.

Ők köszönték meg kiki nek ezt a hozzászólást: SZILARD (2016.02.01. 19:19)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség és a hlmod.hu csapata
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole