Counter-Strike Model készítése 2. Rész - "Felhizlalás"
A kész "papírlapunkat" most felhizlaljuk!
A kép alapján ez legyen beállítva!
Majd a jobb felső sarki négyzetben kb. 1-2 cm vastagra elhúzzuk!
Ez után kijelöljük az oldalát:
Tools/Selection Editor-ra katt
Majd kijelöljük az oldalát!
A kijelöléshez LÁSD a képemen a lenti beállításokat!
Majd egy "Save"-re menjünk!
bezárult az ablak és ki van jelölve a model oldala!
Ez után nyomunk egy Ctrl+D -t amivel duplikáljuk a kijelölt részt! (Fontos hogy amikor kijelöljük az oldalát, akkor a "Face" legyen kijelölve a "Select" gombból!)
Majd közvetlen a "Move" Gombra kattintunk és PONTOSAN a másik oldalhoz igazítjuk a duplikált oldallapot!
Félig kész is van a kis alap modellünk. (ALAP MODELL!)
Nah most:
Újra betöltjük a DESERT képünket és a felső részét is körbe pontozzuk és ki "Face"-ezzük!:
Ez után:
Select/Face
Kijelöljük a felső részt amit most csináltunk és "Extrude" gomb megnyomásával "felhizlaljuk" azt is!
A kép alapján kiegyenesítitek Ctrl+Shift+Z segítségével.
ELŐTTE:
UTÁNA:
Most folytatjuk tovább a pontozást! (Újra betöltjük a képet és a legfelső részt is megcsináljuk!)
Ez után FELTÉTLEN nézd meg a videót!!! Mert ezt leírni nem tudom!!
Milkshape 3D_ Modelling basics_ Creating a model, part 1.2