hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2019.09.23. 15:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 34 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 34 vendég

A legtöbb felhasználó (652 fő) 2015.05.25. 22:38-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyveres Láda (Fegyvermenü)
HozzászólásElküldve: 2016.07.12. 20:11 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 130 alkalommal
Fegyveres Láda v1.2

Leírás: A plugin segítségével minden kör elején egy láda "spawnol" le a két kezdőpontra aminek ha neki megyünk megjelenik maga a fegyvermenü. A constoknak és cvaroknak köszönhetően az SMA fájl módosítása viszonylag egyszerű.

Parancsok/Admin parancsok nem találhatók!

Cvarok:

"weapc_killentity" "30" - Mennyi idő után tűnjön el a fegyveres láda
"weapc_needplaytowp" "3" - Hány játékostól engedje az awp használatát (3v3)
"weapc_allsniper" "3" - Egy csapatban összesen mennyien használhatnak awp-t
"weapc_gotflash" "2" - Mennyi Flashbanget kapjon a játékos
"weapc_gotheg" "1" - Mennyi HEG-et kapjon a játékos
"weapc_gotsmoke" "1" - Mennyi Füstgránátot kapjon a játékos
"weapc_usepistolmenu" "1" - Használja-e a plugin a pisztoly menüt vagy se

Const módosítása:

  1. new const case_model[] = "models/weap_case/case.mdl"
  2. new const case_sound[] = "weap_case/case_spawn.wav"
  3. new const prefix[] = "[Weapon Case]"
  4.  
  5. //CS-WeaponID, BPAMMO
  6. new const WeaponCSW[][] = {
  7.     {CSW_AK47, 90},
  8.     {CSW_M4A1, 90},
  9.     {CSW_AWP, 30}, //position in "AWPNUMBER" (current 2)
  10.     {CSW_FAMAS, 90},
  11.     {CSW_GALIL, 90},
  12.     {CSW_AUG, 90},
  13.     {CSW_SG552, 90},
  14.     {CSW_SCOUT, 90},
  15.     {CSW_M249, 200},
  16.     {CSW_M3, 32},
  17.     {CSW_XM1014, 32},
  18.     {CSW_TMP, 120},
  19.     {CSW_MAC10, 100},
  20.     {CSW_MP5NAVY, 120},
  21.     {CSW_UMP45, 100},
  22.     {CSW_P90, 100}
  23. }
  24. new const PistolCSW[][] = {
  25.     {CSW_GLOCK18, 120},
  26.     {CSW_USP, 100},
  27.     {CSW_P228, 52},
  28.     {CSW_DEAGLE, 35},
  29.     {CSW_FIVESEVEN, 100},
  30.     {CSW_ELITE, 120}
  31. }
  32.  
  33. //Menu Name, WeaponID
  34. new const Weapons[][][] = {
  35.     {"Ak-47", "weapon_ak47"},
  36.     {"M4A1", "weapon_m4a1"},
  37.     {"AWP Magnum", "weapon_awp"},
  38.     {"Famas", "weapon_famas"},
  39.     {"Galil-AR", "weapon_galil"},
  40.     {"AUG Bullpup","weapon_aug" },
  41.     {"SG552", "weapon_sg552"},
  42.     {"SCHMIDT Scout", "weapon_scout"},
  43.     {"M249", "weapon_m249"},
  44.     {"Shutgun", "weapon_m3"},
  45.     {"Auto-Shotgun", "weapon_xm1014"},
  46.     {"TMP", "weapon_tmp"},
  47.     {"MAC-10", "weapon_mac10"},
  48.     {"KM MP5-Navy", "weapon_mp5navy"},
  49.     {"KM UMP45", "weapon_ump45"},
  50.     {"P90-ES", "weapon_p90"}
  51. }
  52. new const Pistols[][][] = {
  53.     {"Glock 18", "weapon_glock18"},
  54.     {"HK USP", "weapon_usp"},
  55.     {"P228", "weapon_p228"},
  56.     {"Desert Eagle", "weapon_deagle"},
  57.     {"Five-Seven", "weapon_fiveseven"},
  58.     {"Dual Elites", "weapon_elite"}
  59. }


Képek:

Kép
Kép
Kép

Telepítés:

• AMXX fájl-t »» cstrike/addons/amxmodx/plugins/ mappába, majd a nevét írjuk bele a plugins.ini-be
• SMA fájl-t »» cstrike/addons/amxmodx/scripting/ mappába (hanyagolható)
• ZIP fájl-t a mappák szerint

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


A hozzászólást 9 alkalommal szerkesztették, utoljára 6almasok 2016.07.14. 10:39-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyveres Láda (Fegyvermenü)
HozzászólásElküldve: 2016.07.12. 20:13 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 622
Megköszönt másnak: 195 alkalommal
Megköszönték neki: 76 alkalommal
Megint alkottál :))
Szép! Gratulálok!

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyveres Láda (Fegyvermenü)
HozzászólásElküldve: 2016.07.12. 20:15 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
  1. new const prefix[] = "[Weapon Case]"


nem így akartad?

->
  1. new const prefix[] = "Weapon Case"


Csak mert így dupla zárójel lesz nem?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyveres Láda (Fegyvermenü)
HozzászólásElküldve: 2016.07.12. 20:19 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1097
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 267 alkalommal
voga955 írta:
  1. new const prefix[] = "[Weapon Case]"


nem így akartad?

->
  1. new const prefix[] = "Weapon Case"


Csak mert így dupla zárójel lesz nem?

Csak akkor ha a prefix helyén már van zárójel.


On:
Erről a CoD4-5-6-7-ben a Zombi mód jut eszembe, ahol a ládából kapsz (vagy veszel) fegyvert a hullámok között :D


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára regener 2016.07.12. 22:08-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyveres Láda (Fegyvermenü)
HozzászólásElküldve: 2016.07.12. 20:26 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 130 alkalommal
Képek csatolva lettek!

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyveres Láda (Fegyvermenü)
HozzászólásElküldve: 2016.07.12. 22:18 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3012
Megköszönt másnak: 94 alkalommal
Megköszönték neki: 541 alkalommal
  1. choosedGun[id][0] = false
  2.     choosedGun[id][1] = false

arrayset

  1. for(id = 1; id <= get_maxplayers(); id++) {

get_players

  1. set_pev(ent, pev_classname, "ct_case")
  2.     entity_set_model(ent, case_model)

minek keverjük fm meg engine?

  1. if(item == MENU_EXIT)
  2.     {
  3.         menu_destroy(menu_Weapon);
  4.         return PLUGIN_CONTINUE;
  5.     }

nem
ez handled, menühandlernél KELL a handled

  1. get_cvar_num

get_pcvar_num, mivel már regisztráltad.

  1. new iPlayers[32], iNumCT , iNumT;
  2.     get_players(iPlayers, iNumCT, "e", "CT" );
  3.     get_players(iPlayers, iNumT, "e", "TERRORIST");

Ugye nem kéred le menü megnyílásonként? De
Tedd hltv eventben egy-egy tömbbe az értékeket.

Awp-s dolgoknál oda vágtál egy handled-et. Rossz ötlet.
cs_get_user_team(id)
függvényekről függvényekre ugrasz, de azonnal, és a csapat nem változik.
simán mehetne az alap függvénybe is egy tömbbe a csapat, aztán az awp lekérés már a tömbből, aztán a defuser, hogy ne kelljen 100milliomod másodperc múlva újra lekérni.


És ami nagyon szúrja a szemem.
Az, hogy kimásolunk mforce barátunk Extended Weapon Menu-jéből egy teljes buyzone blockolást, még nem jelenti azt,hogy hardcodeolni kell, attól nem lesz jobb!
  1. set_pdata_int(id, 362, 0)
  2.     set_pdata_int(id, 361, 1<<5)
  3. set_pdata_int(id, 235, get_pdata_int(id, 235) & ~(1<<0));


Tessék:
  1. const m_iHideHUD = 361;
  2. const m_iClientHideHUD = 362;
  3. const HUD_HIDE_MONEY = 1<<5;
  4. const m_iMapZone = 235;

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást (összesen 2): kengurumancs (2016.07.12. 23:56) • 6almasok (2016.07.13. 00:04)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyveres Láda (Fegyvermenü)
HozzászólásElküldve: 2016.07.13. 00:04 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 130 alkalommal
Köszönöm a hiba észrevételeket a napok folyamán javítom. Viszont ha nem nagy probléma a buyzone blokkos rész amig nem lesz új marad. (Ezeket a set data, array stb... még olvasgatom)

Szerk.+Fejl.:

mforce írta:
  1. choosedGun[id][0] = false
  2.     choosedGun[id][1] = false

arrayset

  1. for(id = 1; id <= get_maxplayers(); id++) {

get_players..............


mforce áltál írt hibák javítva lettek (kiv. arrayset), semmi hiba log + a dhud már visszaszámol

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyveres Láda (Fegyvermenü)
HozzászólásElküldve: 2016.07.15. 13:12 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
Szia szépmunkátt, végezttél.
Gratulállok.:)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyveres Láda (Fegyvermenü)
HozzászólásElküldve: 2016.08.07. 22:13 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.10.04. 22:42
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
2 hibát találtam
1. ha túl éled a kört nálad marad fegyver kövi körbe nem veszi el
2. awp limit buggos

_________________
Konfigost keresek aki ha bozonyít megkapja a jogot hogy az összes pbt szervert konfigolja irányitja


Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyveres Láda (Fegyvermenü)
HozzászólásElküldve: 2016.08.07. 23:41 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 130 alkalommal
X.T Pistaba'csi írta:
2 hibát találtam
1. ha túl éled a kört nálad marad fegyver kövi körbe nem veszi el
2. awp limit buggos

Na igen... a round_end eventnél a for ciklust hagynom kellett volna.. ahamm,ahamm mforce, ahamm + a játékos lekérés az maradhatott volna a handlerbe mivel csak akkor történik meg a művelet ha a játékos választ is valamit (ami nem eredményez annyi lekérést hogy a szerver cput nagyon megterhelje). Amugy köszönöm az észre vételt holnap csatolom a javított verziót és megkérek egy moderátort hogy szerkessze a plugint.

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség és a hlmod.hu csapata
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole