hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 11:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 342 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 341 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Szerver fagyás.
HozzászólásElküldve:2016.08.29. 11:25 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2016.08.17. 18:52
Hozzászólások:92
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hello!
A szerverem fagy a hibalog eztet írja ilyenel még nem találkoztam.
Kód:
--------------------------------------------------
Auto-restarting the server on crash

Console initialized.
Using breakpad crash handler
Setting breakpad minidump AppID = 10
Forcing breakpad minidump interfaces to load
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
Exe build: 16:23:10 Aug 12 2016 (853)
STEAM Auth Server

Server IP address 37.221.209.129:27475
   
   Metamod version 1.21p37 Copyright (c) 2001-2013 Will Day
     Patch: Metamod-P (mm-p) v37 Copyright (c) 2004-2013 Jussi Kivilinna
   Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'.
   This is free software, and you are welcome to redistribute it
   under certain conditions; type `meta gpl' for details.
   

   AMX Mod X version 1.8.2 Copyright (c) 2004-2006 AMX Mod X Development Team
   AMX Mod X comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `amxx gpl'.
   This is free software and you are welcome to redistribute it under
   certain conditions; type 'amxx gpl' for details.
 
[WHB] Version: 1.5.626 Linux
[WHB] Success: Build ReHLDS version defined Linux "853"
[WHB] Success: Configuration executed.
[SRD] Loaded: Version 1.2 Build ReHLDS version defined Linux "853".
[SRD] Loaded: Config Read.
[REAUTHCHECK] Success: Build ReHLDS version defined Linux '853'
ReGameDLL build: 02:21:06 Jul 21 2016 (0.2.128)
ReGameDLL API version 4.1
L 08/29/2016 - 11:09:32: -------- Mapchange to de_dust2 --------
stray key in process_key: item_getiteminfo 61
Executing ReGameDLL Configuration File
L 08/29/2016 - 11:09:34: Invalid multi-lingual line (file "cstrike/addons/amxmodx/data/lang/advanced_bans.txt" line 1)
[AMXX] Loaded 1 admin from file
L 08/29/2016 - 11:09:34: [nextmap.amxx] WARNING: Couldn't find a valid map or the file doesn't exist (file "mapcycle.txt")
L 08/29/2016 - 11:09:34: [hirdeteseksma.amxx] Hirdetesek v1.0 by: DeRoiD
L 08/29/2016 - 11:09:34: [hirdeteseksma.amxx] Hirdetesek szama: 7 | Hirdetesi Ido: 119.9
[S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.
FillInMachineIDInfo took a total of 0 milliseconds
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit

Executing AMX Mod X Configuration File
Scrolling message displaying frequency: 10:00 minutes
[AMXX] Adding 3 bots with 1.0 second delay for each
"sv_password" is ""
Connection to Steam servers successful.
   VAC secure mode is activated.
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
Menu item 17 added to Menus Front-End: "Plugin Cvars" from plugin "pluginmenu.amxx"
Menu item 18 added to Menus Front-End: "Plugin Commands" from plugin "pluginmenu.amxx"
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
[REUNION]: Query flood blocking: 387 pps (0.073 mbps) from 64+ IPs
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )

_________________
.:[BadboYs]:. Global Offensive
Vasárnap NEW MÓD!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára theglorious 2016.08.29. 16:09-kor.
Hiba bb kód cserélve


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver fagyás.
HozzászólásElküldve:2016.08.29. 13:25 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.07.14. 14:30
Hozzászólások:380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
addond/amxmodx/configs majd a modules.ini-ben az
Kód:
;engine

modul elől vedd el a kettőspontot így nézzen ki:
Kód:
engine


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver fagyás.
HozzászólásElküldve:2016.08.29. 15:47 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott:2014.05.01. 13:18
Hozzászólások:628
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 105 alkalommal
Neki nem ez lesz a legfőbb problémája, hanem a külső IP-től származó terhelés. Esetleg amikor ez a LOG kerül elő, akkor a Pingek az égbe szoktak szökni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver fagyás.
HozzászólásElküldve:2016.08.29. 16:17 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott:2012.07.02. 17:41
Hozzászólások:1643
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 249 alkalommal
Kód:
L 08/29/2016 - 11:09:34: Invalid multi-lingual line (file "cstrike/addons/amxmodx/data/lang/advanced_bans.txt" line 1)

Az advanced ban txt-t utf8 bom nélkülire állítsd

Kód:
NET_GetLong:  Ignoring duplicated split packet 1 of 2 ( 3 bytes )

Ez lehet rossz meta plugintól is. Mint pl hlds en a dproto-tól. Vagy ízíí ddos :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver fagyás.
HozzászólásElküldve:2016.08.30. 12:53 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2016.08.17. 18:52
Hozzászólások:92
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
JohanCorn írta:
Neki nem ez lesz a legfőbb problémája, hanem a külső IP-től származó terhelés. Esetleg amikor ez a LOG kerül elő, akkor a Pingek az égbe szoktak szökni?

Igen 300+ és utána fagy.

_________________
.:[BadboYs]:. Global Offensive
Vasárnap NEW MÓD!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver fagyás.
HozzászólásElküldve:2016.08.30. 14:13 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott:2014.05.01. 13:18
Hozzászólások:628
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 105 alkalommal
Hát, amikor én találkoztam ezzel a problémával akkor DDoS volt és nem pediglen rossz Meta Plugin. :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver fagyás.
HozzászólásElküldve:2016.08.30. 15:38 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
GYIIII. DDos tamadast a szerver nem mutat ki(Lehet letezik ra valami cucckombo modul de alapbol nem jelzi)

En arra passzolok hogy valaki "hacker" probal trollkodni valami osregi programmal aminek mar van vedelme de te nem raktad fel. Ajanlom nezz korul vedelmek kornyeken.

(Tollem ne kerdezd hogy milyen vedelem s hol mert mar regi idok ota nemkovetem nyomon szoval nemtudom)

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver fagyás.
HozzászólásElküldve:2016.08.30. 15:52 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.07.14. 14:30
Hozzászólások:380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Neked ez kell ,segít megvédeni a szervert olyan exploitoktól, amellyel kiiktathatják, illetve távolról illetéktelenek leállíthatják a szervert

Buffer overload védelem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver fagyás.
HozzászólásElküldve:2016.08.30. 17:09 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2016.08.17. 18:52
Hozzászólások:92
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
voga955 írta:
Neked ez kell ,segít megvédeni a szervert olyan exploitoktól, amellyel kiiktathatják, illetve távolról illetéktelenek leállíthatják a szervert

Buffer overload védelem


ReHLDS-t használok REUNION-al ami a legjobb védelem.

_________________
.:[BadboYs]:. Global Offensive
Vasárnap NEW MÓD!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver fagyás.
HozzászólásElküldve:2016.08.30. 18:01 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott:2012.07.02. 17:41
Hozzászólások:1643
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 249 alkalommal
Toretto írta:
voga955 írta:
Neked ez kell ,segít megvédeni a szervert olyan exploitoktól, amellyel kiiktathatják, illetve távolról illetéktelenek leállíthatják a szervert

Buffer overload védelem


ReHLDS-t használok REUNION-al ami a legjobb védelem.

a reunion nem egy védelem...

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole