hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 23:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 374 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 372 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver animáció nem működik
HozzászólásElküldve:2016.09.21. 08:33 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2016.09.09. 22:18
Hozzászólások:9
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Helló.
Valamiért nem működik a fegyver animáció... [Animált skin van hozzá]
1 fegyvert szeretnék csak de nem jó hiába van animált fegyverem..

Aki segít annak megy a gomb !.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  7. new const VERSION[] = "v1.0"
  8. new const AUTHOR[] = "mforce"
  9.  
  10. const m_iId = 43
  11. const m_pPlayer = 41
  12. const XO_WEAPON = 4
  13. const m_pActiveItem = 373
  14.  
  15. #define get_weapon_owner(%1)        get_pdata_cbase(%1, m_pPlayer, XO_WEAPON)
  16. #define get_weapon_id(%1)           get_pdata_int(%1, m_iId, XO_WEAPON)
  17. #define get_active_item(%1)         get_pdata_cbase(%1, m_pActiveItem)
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  22.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "OnItemDeployPost", 1);
  23. }
  24.  
  25. new const fegyver[] = "models/onlyd2/ak47/chaos.mdl";
  26.  
  27.  
  28. public OnItemDeployPost(ent) {
  29.     new id = get_weapon_owner(ent);
  30.  
  31.     if(id > 0) {
  32.         new Weapon = get_weapon_id(ent);
  33.         if(Weapon == CSW_AK47)
  34.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyver);    // v_model
  35.     }
  36.  
  37.     return HAM_IGNORED;
  38. }
  39.  
  40. public plugin_precache() {
  41. precache_model("models/onlyd2/ak47/chaos.mdl")
  42. }
  43.  
  44. public ClCmd_Impulse(id) {
  45.     new ActiveItem = get_active_item(id);
  46.     new Weapon = get_weapon_id(ActiveItem);
  47.     if(Weapon == CSW_AK47) {
  48.         SendWeaponAnim(id, .iAnim = 6)
  49.         return PLUGIN_HANDLED;
  50.     }
  51.     return PLUGIN_CONTINUE;
  52. }
  53.  
  54. // fm
  55. stock SendWeaponAnim(id, iAnim) {
  56.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  57.  
  58.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  59.     write_byte(iAnim)
  60.     write_byte(pev(id, pev_body))
  61.     message_end()
  62. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver animáció nem működik
HozzászólásElküldve:2016.09.21. 15:10 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2016.03.05. 20:56
Hozzászólások:666
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Tessék:

Csak felrakod és már megy is

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  8. new const VERSION[] = "1.0"
  9. new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  10.  
  11. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47"};
  12. new const weapnames[] = {
  13.     CSW_AK47
  14. }
  15.  
  16. new const weapanims[] =
  17. {
  18.     6
  19. }
  20.  
  21. public plugin_init() {
  22.   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.   register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  24.   for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  25.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  26.   }
  27. }
  28.  
  29. new const fegyver_anim[][] =
  30. {
  31. "models/onlyd2/ak47/chaos.mdl"
  32. };
  33.  
  34. public OnItemDeployPost(ent) {
  35.   new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  36.  
  37.   if(id) {
  38.     new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  39.    
  40.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  41.       if(Weapon == weapnames[i]) {
  42.         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyver_anim[i])
  43.       }
  44.     }
  45.   }
  46.  
  47.   return HAM_IGNORED;
  48. }
  49.  
  50. public plugin_precache()
  51.   for(new i; i<sizeof(fegyver_anim);i++) precache_model(fegyver_anim[i]);
  52.  
  53. public ClCmd_Impulse(id) {
  54.   const m_iId = 43
  55.   const m_pActiveItem = 373
  56.  
  57.   new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  58.   new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  59.   for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  60.     if(Weapon == weapnames[i]) {
  61.       SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapanims[i]))
  62.       return PLUGIN_HANDLED;
  63.     }
  64.   }
  65.   return PLUGIN_CONTINUE;
  66. }
  67.  
  68. // fakemeta
  69. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  70. {
  71.   set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  72.  
  73.   message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  74.   write_byte(iAnim)
  75.   write_byte(pev(id, pev_body))
  76.   message_end()
  77. }
  78.  
  79. // engine
  80. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  81. {
  82.   entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  83.  
  84.   message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  85.   write_byte(iAnim)
  86.   write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  87.   message_end()
  88. }

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver animáció nem működik
HozzászólásElküldve:2016.09.21. 17:15 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2016.08.29. 20:39
Hozzászólások:45
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
tessék:


Csatolmányok:
45.sma [5.96KiB]
Letöltve 54 alkalommal.

_________________
Ha segítettem használad a gombot!
----------------------------------
  1. new const AUTHOR = "Wattacukor";
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver animáció nem működik
HozzászólásElküldve:2016.09.21. 19:19 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2016.03.05. 20:56
Hozzászólások:666
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Wattacukor írta:
tessék:


10db fegyver van beírva a pluginban:

  1. CSW_AK47,
  2.     CSW_M4A1,
  3.     CSW_AWP,
  4.     CSW_DEAGLE,
  5.     CSW_KNIFE,
  6.     CSW_USP,
  7.     CSW_GLOCK18,
  8.     CSW_FAMAS,
  9.     CSW_GALIL,
  10.     CSW_P90


de csak 6 animáció sorszáma van megadva:
  1. 6,
  2.     14,
  3.     6,
  4.     6,
  5.     8,
  6.     16


akkor minek vannak bennt feleslegesen?

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole