#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
new const MODNEV = "Global Unison"
new const VERSIO_SZAM = "1.0"
new const KESZITO = "GudDevil"
enum _:Skin
{
Type[8], //Jobb megoldást nem tudok, jelzem egy számmal (vagy stringgel) a fegyver típusát megkülönböztetéshez
Name[32],
Model[32]
}
new const SKINS[][Skin] = {
//Típus, Név, Modell
{0, "Terepmintás | AK47", "models/KmgGU/terep/ak47.mdl"},
{1, "Terepmintás | M4A1", "models/KmgGU/terep/m4a1.mdl"},
{2, "Terepmintás | MP5", "models/KmgGU/terep/mp5.mdl"},
{3, "Terepmintás | Deagle", "models/KmgGU/terep/deagle.mdl"},
{4, "Terepmintás | AWP", "models/KmgGU/terep/awp.mdl"}
}
public plugin_precache()
{
for(new i; i<sizeof(SKINS);i++)
precache_model(SKINS[i][Model])
}
enum _:WPNS
{
AK47,
M4A1,
MP5,
DEAGLE,
AWP
}
new const meglevo[33][sizeof(SKINS)]
new const kivalasztott[33][WPNS]
public plugin_init() {
register_impulse(201, "fomenu")
register_clcmd("say /menu", "fomenu")
register_clcmd("say /add","addol")
}
public fomenu(id)
{
new txt[128]
formatex(txt, charsmax(txt), "Global Unison Főmenü")
new menu = menu_create(txt, "fomenu_h")
menu_additem(menu, "Raktár", "1", 0)
menu_additem(menu, "Láda nyitás", "2", 0)
menu_additem(menu, "Piac", "3", 0)
menu_additem(menu, "Kulcs váráslás", "4", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
menu_display(id, menu, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}
public fomenu_h(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case MENU_EXIT:{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 0: raktar(id);
case 1: ladanyit(id);
case 2: piac(id);
case 3: kulcsok(id);
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public addol(id)
{
for(new i;i < 4; i++)
SKINS[i][id]++;
}
public raktar(id)
{
new txt[128], num[8]
new menu = menu_create("Példa menü", "raktar_h")
//elindítjuk a for ciklust
for(new i; i<sizeof(SKINS) ; i++)
{
//leellenőrízzük, birtokol-e legalább egyet belőle
if(meglevo[id][i] >= 1)
{
//Az i értékét átvisszük menüinfóban, hogy el tudjuk dönteni, melyik skint választottuk.
num_to_str(i, num, 8)
formatex(txt, charsmax(txt), "%s", SKINS[i][Name])
menu_additem(menu, txt, num, 0)
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Következő");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
menu_display(id, menu, 0)
}
public raktar_h(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[9], access, callback, szName[64]
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
new key = str_to_num(data)
//Eldöltjük a fegyver típusát
switch(SKINS[key][Type])
{
//a megfelelő típusra kiválasztjuk a skint
case 0: kivalasztott[id][AK47] = key
case 1: kivalasztott[id][M4A1] = key
case 2: kivalasztott[id][MP5] = key
case 3: kivalasztott[id][DEAGLE] = key
case 4: kivalasztott[id][AWP] = key
}
client_print(id, print_chat, "Kiválasztottad a %s skint!", SKINS[key][Name])
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public ladanyit(id){
}
public piac(id) {
}
public kulcsok(id) {
}