hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 14:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 390 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 388 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Advanced c4 timer
HozzászólásElküldve:2016.09.26. 22:12 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2016.09.22. 16:12
Hozzászólások:32
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Advanced c4 timer

Jelenlegi verizó 1.4.1

Készítő dalto
Javította HipHop BoyS®™

Leírás
Ez a plugin egy c4 időzítő konfigurálható hangok. Alapján a c4 időzítő szelet. Tartalmazza a teljes felhasználói konfigurálható

Cvarok
sm_c4_timer_enable: Engedélyezze a plugint
sm_c4_time : Engedélyezze a bejelentést
sm_c4_timer_hud_default: alapbeállítása HUD

A cvar töbi része nem fontos de ha szeretnétek leírom csak írjáttok meg..:)

_________________
[CSGO] - ıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llı -Szerverünk.
Kép


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára HipHop BoyS®™ 2016.09.27. 09:19-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Advanced c4 timer
HozzászólásElküldve:2016.09.27. 09:17 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2016.09.22. 16:12
Hozzászólások:32
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Forráskód pici része, javítva!
  1. public EventBombExploded(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
  2. {
  3.     if(IsValidHandle(hTimer))
  4.     {
  5.         CloseHandle(hTimer);
  6.     }
  7.     for(new i = 1; i <= GetMaxClients(); i++)
  8.     {
  9.         if(IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i) && g_c4Preferences[i][HUD])
  10.         {
  11.             PrintHintText(i, "%T", "bomb exploded", i, g_planter);
  12.         }
  13.     }
  14. }
  15. public Action:EventBombPlanted(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
  16. {
  17.     if(!GetConVarBool(g_CvarEnable))
  18.     {
  19.         return Plugin_Continue;
  20.     }
  21.    
  22.     g_explosionTime = GetEngineTime() + GetConVarFloat(g_CvarMPc4Timer);
  23.    
  24.     GetClientName(GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")), g_planter, sizeof(g_planter));
  25.    
  26.     g_countdown = GetConVarInt(g_CvarMPc4Timer) - 1;
  27.  
  28.     hTimer = CreateTimer((g_explosionTime - float(g_countdown)) - GetEngineTime(), TimerCountdown);
  29.    
  30.     return Plugin_Continue;
  31. }
  32.  
  33. public EventBombDefused(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
  34. {
  35.     if(!GetConVarBool(g_CvarEnable))
  36.     {
  37.         return;
  38.     }
  39.    
  40.     if(IsValidHandle(hTimer))
  41.     {
  42.         CloseHandle(hTimer);
  43.     }
  44.     decl String:defuser[40];
  45.     GetClientName(GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")), defuser, sizeof(defuser));
  46.     for(new i = 1; i <= GetMaxClients(); i++)
  47.     {
  48.         if(IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i) && g_c4Preferences[i][HUD])
  49.         {
  50.             PrintHintText(i, "%T", "bomb defused", i, defuser);
  51.         }
  52.     }
  53. }
  54.  
  55. public Action:TimerCountdown(Handle:timer, any:data)
  56. {
  57.     BombMessage(g_countdown);
  58.     if(--g_countdown)
  59.     {
  60.         hTimer = CreateTimer((g_explosionTime - float(g_countdown)) - GetEngineTime(), TimerCountdown);
  61.     }
  62. }
  63.  
  64. // Loads the soundsList array with the c4 sounds
  65. public LoadSounds()
  66. {
  67.     new Handle:kvQSL = CreateKeyValues("c4SoundsList");
  68.     new String:fileQSL[PLATFORM_MAX_PATH];
  69.  
  70.     BuildPath(Path_SM, fileQSL, PLATFORM_MAX_PATH, "configs/c4soundslist.cfg");
  71.     FileToKeyValues(kvQSL, fileQSL);
  72.    
  73.     if (!KvGotoFirstSubKey(kvQSL))
  74.     {
  75.         SetFailState("configs/c4soundslist.cfg not found or not correctly structured");
  76.         CloseHandle(kvQSL);
  77.         return;
  78.     }
  79.  
  80.     for(new i = 0; i < NUM_SOUNDS; i++)
  81.     {
  82.         KvGetString(kvQSL, g_soundNames[i], g_soundsList[0][i], PLATFORM_MAX_PATH);
  83.     }
  84.    
  85.     CloseHandle(kvQSL);
  86. }
  87.  
  88. public PrepareSound(sound)
  89. {
  90.     new String:downloadFile[PLATFORM_MAX_PATH];
  91.  
  92.     if(!StrEqual(g_soundsList[0][sound], ""))
  93.     {
  94.         PrecacheSound(g_soundsList[0][sound], true);
  95.         Format(downloadFile, PLATFORM_MAX_PATH, "sound/%s", g_soundsList[0][sound]);
  96.         AddFileToDownloadsTable(downloadFile);
  97.     }
  98. }

_________________
[CSGO] - ıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llı -Szerverünk.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Advanced c4 timer
HozzászólásElküldve:2016.09.27. 15:11 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 18:30
Hozzászólások:975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
 ! Moderátori megjegyzés (kengurumancs):
Idézet:
10. AMXX, SMX fáj feltöltése szigorúan tilos.


HipHop BoyS®™ írta:
Forráskód pici része, javítva!
  1. public EventBombExploded(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
  2. {
  3.     if(IsValidHandle(hTimer))
  4.     {
  5.         CloseHandle(hTimer);
  6.     }
  7.     for(new i = 1; i <= GetMaxClients(); i++)
  8.     {
  9.         if(IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i) && g_c4Preferences[i][HUD])
  10.         {
  11.             PrintHintText(i, "%T", "bomb exploded", i, g_planter);
  12.         }
  13.     }
  14. }
  15. public Action:EventBombPlanted(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
  16. {
  17.     if(!GetConVarBool(g_CvarEnable))
  18.     {
  19.         return Plugin_Continue;
  20.     }
  21.    
  22.     g_explosionTime = GetEngineTime() + GetConVarFloat(g_CvarMPc4Timer);
  23.    
  24.     GetClientName(GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")), g_planter, sizeof(g_planter));
  25.    
  26.     g_countdown = GetConVarInt(g_CvarMPc4Timer) - 1;
  27.  
  28.     hTimer = CreateTimer((g_explosionTime - float(g_countdown)) - GetEngineTime(), TimerCountdown);
  29.    
  30.     return Plugin_Continue;
  31. }
  32.  
  33. public EventBombDefused(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
  34. {
  35.     if(!GetConVarBool(g_CvarEnable))
  36.     {
  37.         return;
  38.     }
  39.    
  40.     if(IsValidHandle(hTimer))
  41.     {
  42.         CloseHandle(hTimer);
  43.     }
  44.     decl String:defuser[40];
  45.     GetClientName(GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")), defuser, sizeof(defuser));
  46.     for(new i = 1; i <= GetMaxClients(); i++)
  47.     {
  48.         if(IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i) && g_c4Preferences[i][HUD])
  49.         {
  50.             PrintHintText(i, "%T", "bomb defused", i, defuser);
  51.         }
  52.     }
  53. }
  54.  
  55. public Action:TimerCountdown(Handle:timer, any:data)
  56. {
  57.     BombMessage(g_countdown);
  58.     if(--g_countdown)
  59.     {
  60.         hTimer = CreateTimer((g_explosionTime - float(g_countdown)) - GetEngineTime(), TimerCountdown);
  61.     }
  62. }
  63.  
  64. // Loads the soundsList array with the c4 sounds
  65. public LoadSounds()
  66. {
  67.     new Handle:kvQSL = CreateKeyValues("c4SoundsList");
  68.     new String:fileQSL[PLATFORM_MAX_PATH];
  69.  
  70.     BuildPath(Path_SM, fileQSL, PLATFORM_MAX_PATH, "configs/c4soundslist.cfg");
  71.     FileToKeyValues(kvQSL, fileQSL);
  72.    
  73.     if (!KvGotoFirstSubKey(kvQSL))
  74.     {
  75.         SetFailState("configs/c4soundslist.cfg not found or not correctly structured");
  76.         CloseHandle(kvQSL);
  77.         return;
  78.     }
  79.  
  80.     for(new i = 0; i < NUM_SOUNDS; i++)
  81.     {
  82.         KvGetString(kvQSL, g_soundNames[i], g_soundsList[0][i], PLATFORM_MAX_PATH);
  83.     }
  84.    
  85.     CloseHandle(kvQSL);
  86. }
  87.  
  88. public PrepareSound(sound)
  89. {
  90.     new String:downloadFile[PLATFORM_MAX_PATH];
  91.  
  92.     if(!StrEqual(g_soundsList[0][sound], ""))
  93.     {
  94.         PrecacheSound(g_soundsList[0][sound], true);
  95.         Format(downloadFile, PLATFORM_MAX_PATH, "sound/%s", g_soundsList[0][sound]);
  96.         AddFileToDownloadsTable(downloadFile);
  97.     }
  98. }

Csak én nem látom mit javítottál?

7 cvar van, de te ehhez képest, csak háromnak írtad le a jelentését.
Kód:
g_CvarEnable = CreateConVar("sm_c4_timer_enable", "1", "Enables the c4 timer");
   g_CvarAnnounce = CreateConVar("sm_c4_timer_announce", "1", "Announcement preferences");
   g_CvarChatDefault = CreateConVar("sm_c4_timer_chat_default", "0", "Default setting for chat preference");
   g_CvarCenterDefault = CreateConVar("sm_c4_timer_center_default", "0", "Default setting for center preference");
   g_CvarHUDDefault = CreateConVar("sm_c4_timer_hud_default", "1", "Default setting for HUD preference");
   g_CvarSoundDefault = CreateConVar("sm_c4_timer_sound_default", "1", "Default setting for sound preference");
   g_CvarAltStart = CreateConVar("sm_c4_timer_start_at_ten", "0", "1 voice starts at 10, 2 text starts at 10, 3 both start at 10");


A translations fájlban lévő txt-t kérlek írj hozzá magyar nyelvet is.
 ! Moderátori megjegyzés (kengurumancs):
Ez így igen sok, kuka!

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole