hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.17. 23:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 350 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 348 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Simon Prefix
HozzászólásElküldve:2012.03.04. 12:53 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Hy. Valaki megmondaná hogy ebbe hogy kell prefixet rakni? Úgy kellene hogy [Simon] Name : message És a Simon zöld.

Kód:
public cmd_simon(id)
{
    static CsTeams:team, name[32]
    if(!is_user_connected(id))
        return PLUGIN_HANDLED

    team 
= cs_get_user_team(id)
    if(g_SimonAllowed && !g_Freeday && is_user_alive(id) && team == CS_TEAM_CT && !g_Simon)
    {
        g_Simon = id
        get_user_name
(id, name, charsmax(name))
        entity_set_int(id, EV_INT_body, 1)
        g_PlayerSimon[id]--
        if(get_pcvar_num(gp_GlowModels))
            player_glow(id, g_Colors[0])

        hud_status(0)
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Simon Prefix
HozzászólásElküldve:2012.03.04. 17:02 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Detector ne offolj köszi!

Első lépés, lehookolod a say parancsot!

Kód:
  1. register_clcmd("say", "hook_say")


És a függvénye így néz ki:

Kód:
  1. public hook_say(id) {

  2.        

  3.         new nev[32];

  4.         get_user_name(id,nev,31);

  5.        

  6.         static chat[192];

  7.         read_args(chat, sizeof(chat) - 1);

  8.         remove_quotes(chat);

  9.        

  10.         if(equali(chat,"")) {

  11.                 return PLUGIN_CONTINUE;

  12.         }

  13.         if(g_Simon)

  14.         {

  15.                         // Ide jöhet a színes cset:

  16.                         client_printcolor(0, "!g[SIMON] %s: %s", nick,chat);

  17.                         return PLUGIN_HANDLED;

  18.         }

  19.         return PLUGIN_CONTINUE;

  20. }


Kód:
  1. new g_saytxt


init:
Kód:
  1. g_saytxt = get_user_msgid("SayText")


Kód:
  1. stock client_printcolor(const id, const input[], any:...)

  2. {

  3.         new count = 1, players[32];

  4.         static msg[191];

  5.         vformat(msg, 190, input, 3)

  6.         replace_all(msg,190,"!g","^4")

  7.         replace_all(msg,190,"!n","^1")

  8.         replace_all(msg,190,"!t","^3")

  9.         replace_all(msg,190,"!w","^0")

  10.         if(id) players[0] = id

  11.         else get_players(players , count , "ch")

  12.         {

  13.                 for(new i = 0; i < count; i++)

  14.                 {

  15.                         if(is_user_connected(players[i]))

  16.                         {

  17.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_saytxt,_, players[i])

  18.                                 write_byte(players[i])

  19.                                 write_string(msg)

  20.                                 message_end()

  21.                         }

  22.                 }

  23.         }

  24. }

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Simon Prefix
HozzászólásElküldve:2012.03.04. 18:01 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
kiki írta:
Detector ne offolj köszi!

Első lépés, lehookolod a say parancsot!

Kód:
  1. register_clcmd("say", "hook_say")


És a függvénye így néz ki:

Kód:
  1. public hook_say(id) {

  2.        

  3.         new nev[32];

  4.         get_user_name(id,nev,31);

  5.        

  6.         static chat[192];

  7.         read_args(chat, sizeof(chat) - 1);

  8.         remove_quotes(chat);

  9.        

  10.         if(equali(chat,"")) {

  11.                 return PLUGIN_CONTINUE;

  12.         }

  13.         if(g_Simon)

  14.         {

  15.                         // Ide jöhet a színes cset:

  16.                         client_printcolor(0, "!g[SIMON] %s: %s", nick,chat);

  17.                         return PLUGIN_HANDLED;

  18.         }

  19.         return PLUGIN_CONTINUE;

  20. }


Kód:
  1. new g_saytxt


init:
Kód:
  1. g_saytxt = get_user_msgid("SayText")


Kód:
  1. stock client_printcolor(const id, const input[], any:...)

  2. {

  3.         new count = 1, players[32];

  4.         static msg[191];

  5.         vformat(msg, 190, input, 3)

  6.         replace_all(msg,190,"!g","^4")

  7.         replace_all(msg,190,"!n","^1")

  8.         replace_all(msg,190,"!t","^3")

  9.         replace_all(msg,190,"!w","^0")

  10.         if(id) players[0] = id

  11.         else get_players(players , count , "ch")

  12.         {

  13.                 for(new i = 0; i < count; i++)

  14.                 {

  15.                         if(is_user_connected(players[i]))

  16.                         {

  17.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_saytxt,_, players[i])

  18.                                 write_byte(players[i])

  19.                                 write_string(msg)

  20.                                 message_end()

  21.                         }

  22.                 }

  23.         }

  24. }

warning 217: loose indentation
warning 217: loose indentation
error 017: undefined symbol "client_printcolor"
warning 215: expression has no effect
error 001: expected token: ";", but found ")"
error 029: invalid expression, assumed zero
fatal error 107: too many error messages on one line

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Simon Prefix
HozzászólásElküldve:2012.03.04. 18:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Nem nyitottad meg a spoilert :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Simon Prefix
HozzászólásElküldve:2012.03.04. 18:08 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
virtualcfg írta:
Nem nyitottad meg a spoilert :)

bazd téll. XD Sorry el vok fáradva azthittem aláírás. :lol:

Így kell? Me nemjó.
Kód:
public hook_say(id) {
        new g_saytxt       
        new nev[32];
        get_user_name(id,nev,31);
       
        static chat[192];
        read_args(chat, sizeof(chat) - 1);
        remove_quotes(chat);
       
        if(equali(chat,"")) {
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        if(g_Simon)
        {
                        // Ide jöhet a színes cset:
                        client_printcolor(0, "!g[SIMON] %s: %s", nick,chat);
                        return PLUGIN_HANDLED;
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
      stock client_printcolor(const id, const input[], any:...)
      {
              new count = 1, players[32];
              static msg[191];
              vformat(msg, 190, input, 3)
              replace_all(msg,190,"!g","^4")
              replace_all(msg,190,"!n","^1")
              replace_all(msg,190,"!t","^3")
              replace_all(msg,190,"!w","^0")
              if(id) players[0] = id
              else get_players(players , count , "ch")
              {
                      for(new i = 0; i < count; i++)
                      {
                              if(is_user_connected(players[i]))
                              {
                                      message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_saytxt,_, players[i])
                                      write_byte(players[i])
                                      write_string(msg)
                                      message_end()
                              }
                      }
              }
      }       
}       

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole