hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2019.11.13. 23:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 38 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 36 vendég

A legtöbb felhasználó (652 fő) 2015.05.25. 22:38-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Float Update
HozzászólásElküldve: 2016.11.19. 12:38 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 637
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 121 alkalommal
Sziasztok.

Floatot hogy kellene updateelnem?

Jelenleg így van:


  1. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Gyorsasag = ^"%i^", ", Gyors[id]);


Viszont így milliós számokra updateli a plugin :D
Pedig floatként van létrehozva és kezelve is a tömb.

Queryselectdata:


  1. SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "Gyorsasag"), Gyors[id])


Createtable:
  1. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "`Gyorsasag` float(11) NOT NULL,");

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Float Update
HozzászólásElküldve: 2016.11.19. 15:36 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 556
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 80 alkalommal
Megoldható ténylegesen float-ként is, de szerintem az egyszerűség végett szorozd és oszd százzal a megfelelő helyeken és kezeled továbra is int-ként.

_________________
rwT* Team | Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Float Update
HozzászólásElküldve: 2016.11.19. 20:51 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 637
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 121 alkalommal
JohanCorn írta:
Megoldható ténylegesen float-ként is, de szerintem az egyszerűség végett szorozd és oszd százzal a megfelelő helyeken és kezeled továbra is int-ként.


Inkább floatként szeretném kezelni, viszont ezzel az update-val van problémám.
Esetleg tudnál ebben segíteni? :D

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Float Update
HozzászólásElküldve: 2016.11.19. 21:02 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 556
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 80 alkalommal
exodus írta:
JohanCorn írta:
Megoldható ténylegesen float-ként is, de szerintem az egyszerűség végett szorozd és oszd százzal a megfelelő helyeken és kezeled továbra is int-ként.


Inkább floatként szeretném kezelni, viszont ezzel az update-val van problémám.
Esetleg tudnál ebben segíteni? :D


Update-kor a Float nem jelenik meg %i-vel. Használd rá ezt a kifejezést:

  1. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Gyorsasag = ^"%.2f^", ", Gyors[id]);


Elméletileg kéttizedes pontossággal fogja akkor az adatot felvinni. Bár én amikor hasonlót csináltam szoroztam és osztottam ehelyett. Azért próbáld ki.

_________________
rwT* Team | Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )

Ők köszönték meg JohanCorn nek ezt a hozzászólást: exodus (2016.11.20. 09:30)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Float Update
HozzászólásElküldve: 2016.11.20. 09:31 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 637
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 121 alkalommal
JohanCorn írta:
exodus írta:
JohanCorn írta:
Megoldható ténylegesen float-ként is, de szerintem az egyszerűség végett szorozd és oszd százzal a megfelelő helyeken és kezeled továbra is int-ként.


Inkább floatként szeretném kezelni, viszont ezzel az update-val van problémám.
Esetleg tudnál ebben segíteni? :D


Update-kor a Float nem jelenik meg %i-vel. Használd rá ezt a kifejezést:

  1. Len += formatex(Query[Len], charsmax(Query)-Len, "Gyorsasag = ^"%.2f^", ", Gyors[id]);


Elméletileg kéttizedes pontossággal fogja akkor az adatot felvinni. Bár én amikor hasonlót csináltam szoroztam és osztottam ehelyett. Azért próbáld ki.


Tökéletes. Köszönöm :)

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség és a hlmod.hu csapata
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole