hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2020.09.18. 13:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 86 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 84 vendég

A legtöbb felhasználó (652 fő) 2015.05.25. 22:38-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: C4 Vissza számlálás hangokkal
HozzászólásElküldve: 2017.01.29. 14:25 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 279
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Sziasztok!
Találtam az oldalon, pontosabban leírásban lett megosztva, mforce által.

  1. #include <amxmodx>  
  2. #include <cstrike>
  3. #include <csx>  
  4.  
  5. new const PLUGIN[] = "C4 Plugin"  
  6. new const VERSION[] = "1.1b"  
  7. new const AUTHOR[] = "Xvil"  
  8.  
  9. new g_Cvar, g_C4
  10.  
  11. // register the cvar and the plugin  
  12. public plugin_init() {  
  13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)  
  14.     g_C4 = get_cvar_pointer("mp_c4timer")
  15.     g_Cvar = register_cvar("bm_enabled", "1") // amx_cvar bm_enabled 1 = ON || amx_cvar bm_enabled 0 = OFF  
  16.     register_logevent("RoundEnd",2,"1=Round_End")    
  17.     register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start")    
  18.  
  19. }  
  20. // plugin precache  
  21. public plugin_precache() {
  22.     precache_sound("prokillers/ten.wav")  
  23.     precache_sound("prokillers/nine.wav")  
  24.     precache_sound("prokillers/eight.wav")  
  25.     precache_sound("prokillers/seven.wav")  
  26.     precache_sound("prokillers/six.wav")  
  27.     precache_sound("prokillers/five.wav")  
  28.     precache_sound("prokillers/foor.wav")  
  29.     precache_sound("prokillers/three.wav")  
  30.     precache_sound("prokillers/two.wav")  
  31.     precache_sound("prokillers/one.wav")  
  32.     precache_sound("prokillers/bomba.wav")  
  33.  
  34.     return PLUGIN_HANDLED  
  35. }
  36.  
  37. // called when the bomb is planted  
  38. public bomb_planted(planter) {  
  39.     new Name[32]
  40.  
  41.     if(!get_pcvar_num(g_Cvar))  
  42.         return PLUGIN_CONTINUE  
  43.  
  44.     get_user_name(planter, Name, 31)  
  45.  
  46.     set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.17, 1, 6.0, 6.0)  
  47.     show_hudmessage(0, "%s lerakta a bombát!", Name)  
  48.     client_cmd(0, "spk prokillers/bomba.wav" )  
  49.  
  50.  
  51.  
  52.  
  53.     new time = get_pcvar_num(g_C4)
  54.  
  55.     float(time)
  56.  
  57.  
  58.     // task for the 10 end C4 timer
  59.     set_task( (time - 10.0) , "Zero", 0)   
  60.     set_task( (time - 9.0) , "one", 0)  
  61.     set_task( (time - 8.0) , "two", 0)  
  62.     set_task( (time - 7.0) , "three", 0)  
  63.     set_task( (time - 6.0) , "foor", 0)  
  64.     set_task( (time - 5.0) , "five", 0)  
  65.     set_task( (time - 4.0) , "six", 0);
  66.     set_task( (time - 3.0) , "seven", 0)  
  67.     set_task( (time - 2.0) , "eigth", 0)  
  68.     set_task( (time - 1.0) , "nine", 0)  
  69.     return PLUGIN_CONTINUE  
  70. }  
  71.  
  72. public Zero()  
  73. {  
  74.     set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)  
  75.     show_hudmessage(0, "Robbanás 10 másodperc múlva...")  
  76.     client_cmd(0, "spk prokillers/ten.wav" )  
  77.     return PLUGIN_CONTINUE  
  78. }  
  79.  
  80. public one()  
  81. {  
  82.     set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)  
  83.     show_hudmessage(0, "Robbanás 9 másodperc múlva...")  
  84.     client_cmd(0, "spk prokillers/nine.wav" )  
  85.     return PLUGIN_CONTINUE  
  86. }  
  87. public two()  
  88. {  
  89.     set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)  
  90.     show_hudmessage(0, "Robbanás 8 másodperc múlva...")  
  91.     client_cmd(0, "spk prokillers/eight.wav")  
  92.     return PLUGIN_CONTINUE  
  93. }  
  94. public three()  
  95. {  
  96.     set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)  
  97.     show_hudmessage(0, "Robbanás 7 másodperc múlva...")  
  98.     client_cmd(0, "spk prokillers/seven.wav")  
  99.     return PLUGIN_CONTINUE  
  100. }  
  101. public foor()  
  102. {  
  103.     set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)  
  104.     show_hudmessage(0, "Robbanás 6 másodperc múlva...")  
  105.     client_cmd(0, "spk prokillers/six.wav"  )  
  106.     return PLUGIN_CONTINUE  
  107. }  
  108. public five()  
  109. {  
  110.     set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)  
  111.     show_hudmessage(0, "Robbanás 5 másodperc múlva...")  
  112.     client_cmd(0, "spk prokillers/five.wav" )  
  113.     return PLUGIN_CONTINUE  
  114. }  
  115. public six()  
  116. {  
  117.     set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)  
  118.     show_hudmessage(0, "Robbanás 4 másodperc múlva...")  
  119.     client_cmd(0, "spk prokillers/foor.wav" )  
  120.     return PLUGIN_CONTINUE  
  121. }  
  122. public seven()  
  123. {  
  124.     set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)  
  125.     show_hudmessage(0, "Robbanás 3 másodperc múlva...")  
  126.     client_cmd(0, "spk prokillers/three.wav")  
  127.     return PLUGIN_CONTINUE  
  128. }  
  129. public eigth()  
  130. {  
  131.     set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)  
  132.     show_hudmessage(0, "Robbanás 2 másodperc múlva..")  
  133.     client_cmd(0, "spk prokillers/two.wav"  )  
  134.     return PLUGIN_CONTINUE  
  135. }  
  136. public nine()  
  137. {  
  138.     set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)  
  139.     show_hudmessage(0, "Robbanás 1 másodperc múlva.")  
  140.     client_cmd(0, "spk prokillers/one.wav")  
  141.     return PLUGIN_CONTINUE  
  142. }  
  143.  
  144. public bomb_defused(defuser) {
  145. new defusedname[32]
  146. get_user_name(defuser, defusedname, 31)
  147. set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.17, 1, 6.0, 6.0)  
  148. show_hudmessage(0, "%s felszedte a bombát!", defusedname)
  149.  
  150. }
  151.  
  152. public RoundEnd()  
  153. {  
  154.     remove_task(0,0)  
  155. }  
  156.  
  157.  
  158. public logevent_round_start()  
  159. {  
  160.     remove_task(0,0)  
  161. }


csak ez számomra "túl bonyolult" ugyan is én nem szeretném, hogy hud-ban is ki legyen írva, hogy mikor fog felrobbanni a bomba.
Tehát, csak hangot játszon le :)
Kérlek, segítenétek ezt átírni? Persze, ha nem nagy gond...
Előre is köszönöm! :)

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: C4 Vissza számlálás hangokkal
HozzászólásElküldve: 2017.01.29. 15:08 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 350
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Próbáld


Csatolmányok:
c4.sma [1.42 KiB]
Letöltve 37 alkalommal.

Ők köszönték meg DaffikiD nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.29. 16:20)
  Népszerűség: 2.27%
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: C4 Vissza számlálás hangokkal
HozzászólásElküldve: 2017.01.29. 17:52 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 638
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 121 alkalommal
DaffikiD írta:
Próbáld


Komolyan szétmegyek :D

Kiveszed a hangokat de azért precacheled őket.


  1. public plugin_precache() {
  2. precache_sound("prokillers/ten.wav")
  3. precache_sound("prokillers/nine.wav")
  4. precache_sound("prokillers/eight.wav")
  5. precache_sound("prokillers/seven.wav")
  6. precache_sound("prokillers/six.wav")
  7. precache_sound("prokillers/five.wav")
  8. precache_sound("prokillers/foor.wav")
  9. precache_sound("prokillers/three.wav")
  10. precache_sound("prokillers/two.wav")
  11. precache_sound("prokillers/one.wav")
  12. precache_sound("prokillers/bomba.wav")
  13.  
  14. return PLUGIN_HANDLED
  15. }

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0

Ők köszönték meg exodus nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.02.03. 15:09)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: C4 Vissza számlálás hangokkal
HozzászólásElküldve: 2017.01.29. 18:51 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 372
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 52 alkalommal
Off Topic
exodus írta:
Komolyan szétmegyek :D

Kiveszed a hangokat


FonoK írta:
csak hangot játszon le

Ők köszönték meg Krisznitro nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.02.03. 15:09)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: C4 Vissza számlálás hangokkal
HozzászólásElküldve: 2017.02.03. 15:08 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 279
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Köszönöm szépen a segítséget!
Egyenlőre nem sikerült még letesztelnem, de szerintem ma este fele lesz rá időm! :)

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség és a hlmod.hu csapata
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole