hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 11:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 333 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 331 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [20 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [ZP] Golden M4a1
HozzászólásElküldve:2012.03.06. 17:57 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2011.11.08. 08:18
Hozzászólások:116
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok valaki meg csinálná nekem a zombie plague-hez a golden m4a1-et hogy legyen w_golden_m4a1_up.mdl modell is benne és hogy ne legyen benne zoom?

Előre is köszi!

SMA:

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <zombieplague>

#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new M4_V_MODEL[64] = "models/zombie_plague/v_golden_m4a1_UP.mdl"
new M4_P_MODEL[64] = "models/zombie_plague/p_golden_m4a1_UP.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip

// Item ID
new g_itemid

new bool:g_HasM4[33]

new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_m4a1 = ((1<<CSW_M4A1))

public plugin_init()
{
   
   /* CVARS */
   cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_goldenm4_dmg_multiplier", "4")
   cvar_custommodel = register_cvar("zp_goldenm4_custom_model", "1")
   cvar_goldbullets = register_cvar("zp_goldenm4_gold_bullets", "0")
   cvar_uclip = register_cvar("zp_goldenm4_unlimited_clip", "0")
   
   // Register The Plugin
   register_plugin("[ZP] Extra: Golden M4A1", "1.1", "Optimist")
   // Register Zombie Plague extra item
   g_itemid = zp_register_extra_item("Golden M4A1", 20, ZP_TEAM_HUMAN)
   // Death Msg
   register_event("DeathMsg", "Death", "a")
   // Weapon Pick Up
   register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
   // Current Weapon Event
   register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
   register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
   // Ham TakeDamage
   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
   register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
   
}

public client_connect(id)
{
   g_HasM4[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
   g_HasM4[id] = false
}

public Death()
{
   g_HasM4[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
   g_HasM4[id] = false
}

public plugin_precache()
{
   precache_model(M4_V_MODEL)
   precache_model(M4_P_MODEL)
   precache_model(M4_W_MODEL)
   m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
   precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public zp_user_infected_post(id)
{
   if (zp_get_user_zombie(id))
   {
      g_HasM4[id] = false
   }
}

public checkModel(id)
{
   if ( zp_get_user_zombie(id) )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   new szWeapID = read_data(2)
   
   if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, M4_V_MODEL)
      set_pev(id, pev_weaponmodel2, M4_P_MODEL)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
   new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
   new plrWeapId
   
   plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
   
   if (plrWeapId == CSW_M4A1 && g_HasM4[id])
   {
      checkModel(id)
   }
   else
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   
   if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
   {
      // If the user is out of ammo..
      get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
      // Get the name of their weapon
      give_item(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
    if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4[attacker] )
    {
        SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
    }
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
   if( !is_user_alive( id ) )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
   {
      new szClip, szAmmo
      new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
      
      if( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
      {
         g_hasZoom[id] = true
         cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
         emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
      }
      
      else if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && g_hasZoom[id])
      {
         g_hasZoom[ id ] = false
         cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
         
      }
      
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}


public make_tracer(id)
{
   if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
   {
      new clip,ammo
      new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
      new pteam[16]
      
      get_user_team(id, pteam, 15)
      
      if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_M4A1) && g_HasM4[id])
      {
         new vec1[3], vec2[3]
         get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
         get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
         
         
         //BEAMENTPOINTS
         message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
         write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
         write_coord(vec1[0])
         write_coord(vec1[1])
         write_coord(vec1[2])
         write_coord(vec2[0])
         write_coord(vec2[1])
         write_coord(vec2[2])
         write_short( m_spriteTexture )
         write_byte(1) // framestart
         write_byte(5) // framerate
         write_byte(2) // life
         write_byte(10) // width
         write_byte(0) // noise
         write_byte( 255 )     // r, g, b
         write_byte( 215 )       // r, g, b
         write_byte( 0 )       // r, g, b
         write_byte(200) // brightness
         write_byte(150) // speed
         message_end()
      }
   
      bullets[id] = clip
   }
   
}

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
   if ( itemid == g_itemid )
   {
      if ( user_has_weapon(player, CSW_M4A1) )
      {
         drop_prim(player)
      }
      
      give_item(player, "weapon_m4a1")
      client_print(player, print_chat, "[ZP] You bought Golden M4A1")
      g_HasM4[player] = true;
   }
}

stock drop_prim(id)
{
   new weapons[32], num
   get_user_weapons(id, weapons, num)
   for (new i = 0; i < num; i++) {
      if (Wep_m4a1 & (1<<weapons[i]))
      {
         static wname[32]
         get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
         engclient_cmd(id, "drop", wname)
      }
   }
}

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Golden M4a1
HozzászólásElküldve:2012.03.06. 18:11 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
egy golden m4

Kód:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <zombieplague>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <fun>

new g_golden_m4a1

new cvar_golden_m4a1_multi

new bool: g_goldenm4a1[33]

new g_zoom[33]

#define ENG_NULLENT      -1
#define EV_INT_WEAPONKEY   EV_INT_impulse
#define GOLDM4A1_WEAPONKEY           1

new const GOLDM4A1_V_MODEL[] = "models/v_m4a1gold.mdl"
new const GOLDM4A1_P_MODEL[] = "models/p_m4a1gold.mdl"
new const GOLDM4A1_W_MODEL[] = "models/w_m4a1gold.mdl"


public plugin_init()
{
   register_plugin("[ZP] Extra Item: Golden M4A1", "2.0", "4e/l")
   g_golden_m4a1 = zp_register_extra_item("Weapons [Golden M4A1]", 35, ZP_TEAM_HUMAN)

   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
   RegisterHam(Ham_Item_AddToPlayer, "weapon_m4a1", "fw_GOLDM4A1_AddToPlayer")

   register_event("CurWeapon", "check_weapon", "be", "1=1")
   register_event("DeathMsg", "Death", "a")

   register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart")
        register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel")
   

   cvar_golden_m4a1_multi = register_cvar("zp_golden_m4a1_multi", "6")

}

public zp_extra_item_selected(id, itemid)
{
   if (itemid == g_golden_m4a1)
   {
      g_goldenm4a1[id] = true
      
      give_item(id, "weapon_m4a1")

      cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
           
                set_user_armor(id, 200)
      
      client_print(id, print_chat, "[ZP] You bought Golden M4A1, press E for ZOOM!")
    
   }
}
   

public plugin_precache()
{
   precache_model(GOLDM4A1_V_MODEL)
   precache_model(GOLDM4A1_P_MODEL)
        precache_model(GOLDM4A1_W_MODEL)
        precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public check_weapon(id)
{
   new curweapon = read_data(2)
   if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && g_goldenm4a1[id])
   {
      if(curweapon == CSW_M4A1)
      {
         set_pev(id, pev_viewmodel2, GOLDM4A1_V_MODEL)
         set_pev(id, pev_weaponmodel2, GOLDM4A1_P_MODEL)
      }
   }
}

public client_connect(id)
{
   g_goldenm4a1[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
   g_goldenm4a1[id] = false
}

public Death()
{
   g_goldenm4a1[read_data(2)] = false
}

public zp_user_infected_post(id)
{
   if (zp_get_user_zombie(id))
   {
   g_goldenm4a1[id] = false
   }
}

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
   if (victim != attacker)
      {

   if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_goldenm4a1[attacker])
   SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(cvar_golden_m4a1_multi))

       }

}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
   if( !is_user_alive( id ) )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_USE ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_USE ) )
   {
      new szClip, szAmmo
      new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
      
      if( szWeapID == CSW_M4A1 && g_goldenm4a1[id] == true && !g_zoom[id] == true)
      {
         g_zoom[id] = true
         cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
         emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
      }
      
      else if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_goldenm4a1[id] == true && g_zoom[id])
      {
         g_zoom[ id ] = false
         cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
         
      }
      
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
   if(!is_valid_ent(entity))
      return FMRES_IGNORED;
   
   static szClassName[33]
   entity_get_string(entity, EV_SZ_classname, szClassName, charsmax(szClassName))
      
   if(!equal(szClassName, "weaponbox"))
      return FMRES_IGNORED;
   
   static iOwner
   
   iOwner = entity_get_edict(entity, EV_ENT_owner)
   
   if(equal(model, "models/w_m4a1.mdl"))
   {
      static iStoredSVDID
      
      iStoredSVDID = find_ent_by_owner(ENG_NULLENT, "weapon_m4a1", entity)
   
      if(!is_valid_ent(iStoredSVDID))
         return FMRES_IGNORED;
   
      if(g_goldenm4a1[iOwner])
      {
         entity_set_int(iStoredSVDID, EV_INT_WEAPONKEY, GOLDM4A1_WEAPONKEY)
         
         g_goldenm4a1[iOwner] = false
         
         entity_set_model(entity, GOLDM4A1_W_MODEL)
         
         return FMRES_SUPERCEDE;
      }
   }
   
   return FMRES_IGNORED;
}
public fw_GOLDM4A1_AddToPlayer(GOLDM4A1, id)
{
   if(!is_valid_ent(GOLDM4A1) || !is_user_connected(id))
      return HAM_IGNORED;
   
   if(entity_get_int(GOLDM4A1, EV_INT_WEAPONKEY) == GOLDM4A1_WEAPONKEY)
   {
      g_goldenm4a1[id] = true
      
      entity_set_int(GOLDM4A1, EV_INT_WEAPONKEY, 0)
      
      return HAM_HANDLED;
   }
   
   return HAM_IGNORED;
}


Csatolmányok:
[Zombie-Mod.ru]zp_extra_golden_m4a1.rar [1.22MiB]
Letöltve 42 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Golden M4a1
HozzászólásElküldve:2012.03.06. 18:21 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2011.11.08. 08:18
Hozzászólások:116
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszönöm szépen!:)

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Golden M4a1
HozzászólásElküldve:2012.03.06. 18:58 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
ahogy látam zoom még mindig van.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Golden M4a1
HozzászólásElküldve:2012.03.06. 18:59 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
örülök hogy annyit tudtam neki teljesíteni h w_ modell :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Golden M4a1
HozzászólásElküldve:2012.03.06. 19:06 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Zoom nélkül.

Kód:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <zombieplague>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <fun>

new g_golden_m4a1

new cvar_golden_m4a1_multi

new bool: g_goldenm4a1[33]

new g_zoom[33]

#define ENG_NULLENT      -1
#define EV_INT_WEAPONKEY   EV_INT_impulse
#define GOLDM4A1_WEAPONKEY           1

new const GOLDM4A1_V_MODEL[] = "models/v_m4a1gold.mdl"
new const GOLDM4A1_P_MODEL[] = "models/p_m4a1gold.mdl"
new const GOLDM4A1_W_MODEL[] = "models/w_m4a1gold.mdl"


public plugin_init()
{
   register_plugin("[ZP] Extra Item: Golden M4A1", "2.0", "4e/l")
   g_golden_m4a1 = zp_register_extra_item("Weapons [Golden M4A1]", 35, ZP_TEAM_HUMAN)

   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
   RegisterHam(Ham_Item_AddToPlayer, "weapon_m4a1", "fw_GOLDM4A1_AddToPlayer")

   register_event("CurWeapon", "check_weapon", "be", "1=1")
   register_event("DeathMsg", "Death", "a")

   register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart")
        register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel")
   

   cvar_golden_m4a1_multi = register_cvar("zp_golden_m4a1_multi", "6")

}

public zp_extra_item_selected(id, itemid)
{
   if (itemid == g_golden_m4a1)
   {
      g_goldenm4a1[id] = true
     
      give_item(id, "weapon_m4a1")

      cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
           
                set_user_armor(id, 200)
     
      client_print(id, print_chat, "[ZP] You bought Golden M4A1, press E for ZOOM!")
     
   }
}
   

public plugin_precache()
{
   precache_model(GOLDM4A1_V_MODEL)
   precache_model(GOLDM4A1_P_MODEL)
        precache_model(GOLDM4A1_W_MODEL)
        precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public check_weapon(id)
{
   new curweapon = read_data(2)
   if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && g_goldenm4a1[id])
   {
      if(curweapon == CSW_M4A1)
      {
         set_pev(id, pev_viewmodel2, GOLDM4A1_V_MODEL)
         set_pev(id, pev_weaponmodel2, GOLDM4A1_P_MODEL)
      }
   }
}

public client_connect(id)
{
   g_goldenm4a1[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
   g_goldenm4a1[id] = false
}

public Death()
{
   g_goldenm4a1[read_data(2)] = false
}

public zp_user_infected_post(id)
{
   if (zp_get_user_zombie(id))
   {
   g_goldenm4a1[id] = false
   }
}

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
   if (victim != attacker)
      {

   if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_goldenm4a1[attacker])
   SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(cvar_golden_m4a1_multi))

       }

}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
   if( !is_user_alive( id ) )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_USE ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_USE ) )
   {
      new szClip, szAmmo
      new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
     
      if( szWeapID == CSW_M4A1 && g_goldenm4a1[id] == true && !g_zoom[id] == false)
      {
         g_zoom[id] = false
         cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
         emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
      }
     
      else if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_goldenm4a1[id] == true && g_zoom[id])
      {
         g_zoom[ id ] = false
         cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
         
      }
     
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
   if(!is_valid_ent(entity))
      return FMRES_IGNORED;
   
   static szClassName[33]
   entity_get_string(entity, EV_SZ_classname, szClassName, charsmax(szClassName))
     
   if(!equal(szClassName, "weaponbox"))
      return FMRES_IGNORED;
   
   static iOwner
   
   iOwner = entity_get_edict(entity, EV_ENT_owner)
   
   if(equal(model, "models/w_m4a1.mdl"))
   {
      static iStoredSVDID
     
      iStoredSVDID = find_ent_by_owner(ENG_NULLENT, "weapon_m4a1", entity)
   
      if(!is_valid_ent(iStoredSVDID))
         return FMRES_IGNORED;
   
      if(g_goldenm4a1[iOwner])
      {
         entity_set_int(iStoredSVDID, EV_INT_WEAPONKEY, GOLDM4A1_WEAPONKEY)
         
         g_goldenm4a1[iOwner] = false
         
         entity_set_model(entity, GOLDM4A1_W_MODEL)
         
         return FMRES_SUPERCEDE;
      }
   }
   
   return FMRES_IGNORED;
}
public fw_GOLDM4A1_AddToPlayer(GOLDM4A1, id)
{
   if(!is_valid_ent(GOLDM4A1) || !is_user_connected(id))
      return HAM_IGNORED;
   
   if(entity_get_int(GOLDM4A1, EV_INT_WEAPONKEY) == GOLDM4A1_WEAPONKEY)
   {
      g_goldenm4a1[id] = true
     
      entity_set_int(GOLDM4A1, EV_INT_WEAPONKEY, 0)
     
      return HAM_HANDLED;
   }
   
   return HAM_IGNORED;
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Golden M4a1
HozzászólásElküldve:2012.03.06. 19:29 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott:2011.01.19. 12:14
Hozzászólások:4294
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 289 alkalommal
rericsi8 írta:
örülök hogy annyit tudtam neki teljesíteni h w_ modell :D

mindenki le tudja szedni zombi-mod.ru :D

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Golden M4a1
HozzászólásElküldve:2012.03.06. 19:44 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2011.11.08. 08:18
Hozzászólások:116
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszi virtual :D

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Golden M4a1
HozzászólásElküldve:2012.03.06. 19:46 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
ToxicDreams írta:
Köszi virtual :D

de virtual nem is írta át,abban is van zoom :D

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Golden M4a1
HozzászólásElküldve:2012.03.06. 19:49 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
ToxicDreams,teszteld le,aztán írd le légyszi,hogy van-e zoom :)

Úgysincs,Iron nézd meg jobban picit :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [20 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole