hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 359 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 357 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: menu
HozzászólásElküldve:2017.02.11. 01:06 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2015.07.05. 12:18
Hozzászólások:172
Megköszönt másnak: 41 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
sziasztok hogy csináljam hogy ne kelljen mindig oda írni a fegyver nevét eddig ezt csináltam

  1. new const FegyverNevek[][] =
  2. {
  3. { "Anime" },
  4. { "Aquamarine" },
  5. { "Asiimov" },
  6. { "Chrismas" },
  7. { "Color" },
  8. { "Cyrex" },
  9. { "Death" },
  10. { "Dragon Lore" },
  11. { "Fireserpent" },
  12. { "Frontside Mysti" },
  13. { "Fuel Injector" },
  14. { "Gold Dragon" },
  15. { "Green" },
  16. { "Hiper Beast" },
  17. { "Horas" },
  18. { "Monster" },
  19. { "Neon" },
  20. }

menü része
  1. public ak47_menu(id) {
  2.     new temp[128];
  3.     formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wAK47 Skinek ^nPontok: \y%d", PREFIX, pont[id]);
  4.     new menu = menu_create(temp, "ak47_handler");
  5.     formatex(temp, charsmax(temp), "%s", ak47[id] == 0 ? "Alap AK47 \y|AKTÍV|":"Alap AK47");
  6.     menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  7.     formatex(temp, charsmax(temp), "%s", ak47[id] == 1 ? "%s AK47 \y|AKTÍV|":"%s AK47 \r|150| Pont", FegyverNevek[0], FegyverNevek[0]);
  8.     menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  9.     formatex(temp, charsmax(temp), "%s", ak47[id] == 2 ? "%s AK47 \y|AKTÍV|":"%s AK47 \r|300| Pont", FegyverNevek[1], FegyverNevek[1]);
  10.     menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  11.     formatex(temp, charsmax(temp), "%s", ak47[id] == 3 ? "%s AK47 \y|AKTÍV|":"%s AK47 \r|450| Pont", FegyverNevek[2], FegyverNevek[2]);
  12.     menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  13.     formatex(temp, charsmax(temp), "%s", ak47[id] == 4 ? "%s AK47 \y|AKTÍV|":"%s AK47 \r|600| Pont", FegyverNevek[3], FegyverNevek[3]);
  14.     menu_additem(menu, temp, "4", 0);
  15.     formatex(temp, charsmax(temp), "%s", ak47[id] == 5 ? "%s AK47 \y|AKTÍV|":"%s AK47 \r|750| Pont", FegyverNevek[4], FegyverNevek[4]);
  16.     menu_additem(menu, temp, "5", 0);
  17.     formatex(temp, charsmax(temp), "%s", ak47[id] == 6 ? "%s AK47 \y|AKTÍV|":"%s AK47 \r|900| Pont", FegyverNevek[5], FegyverNevek[5]);
  18.     menu_additem(menu, temp, "6", 0);
  19.     formatex(temp, charsmax(temp), "%s", ak47[id] == 7 ? "%s AK47 \y|AKTÍV|":"%s AK47 \r|1050| Pont", FegyverNevek[6], FegyverNevek[6]);
  20.     menu_additem(menu, temp, "7", 0);
  21.     formatex(temp, charsmax(temp), "%s", ak47[id] == 8 ? "%s AK47 \y|AKTÍV|":"%s AK47 \r|1200| Pont", FegyverNevek[7], FegyverNevek[7]);
  22.     menu_additem(menu, temp, "8", 0);
  23.     formatex(temp, charsmax(temp), "%s", ak47[id] == 9 ? "%s AK47 \y|AKTÍV|":"%s AK47 \r|1350| Pont", FegyverNevek[8], FegyverNevek[8]);
  24.     menu_additem(menu, temp, "9", 0);
  25.     formatex(temp, charsmax(temp), "%s", ak47[id] == 10 ? "%s AK47 \y|AKTÍV|":"%s AK47 \r|1500| Pont", FegyverNevek[9], FegyverNevek[9]);
  26.     menu_additem(menu, temp, "10", 0);
  27.  
  28.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  29.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  30.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  31.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  32.    
  33.     menu_display(id, menu, 0);
  34.     return PLUGIN_HANDLED;
  35. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: menu
HozzászólásElküldve:2017.02.11. 09:38 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2016.02.10. 12:46
Hozzászólások:429
Megköszönt másnak: 62 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Üdv.

Írd le pontosabban, hogy mit szeretnél.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: menu
HozzászólásElküldve:2017.02.11. 10:26 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2015.07.05. 12:18
Hozzászólások:172
Megköszönt másnak: 41 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
menübe nem akarom beírni a fegyver neveket azért van a fegyver nevek id


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: menu
HozzászólásElküldve:2017.02.11. 10:34 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2016.03.05. 20:56
Hozzászólások:666
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Ne nyissál már 2 topicot 1 témának.. -.-
http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27220

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: menu
HozzászólásElküldve:2017.02.11. 10:55 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2016.02.10. 12:46
Hozzászólások:429
Megköszönt másnak: 62 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
  1. new const FegyverNevek[][][] =
  2. {
  3. //Fegyver neve | Ára |
  4. { "Anime", "150" },
  5. { "Aquamarine", "300" },
  6. { "Asiimov", "450" },
  7. { "Chrismas", "600" },
  8. { "Color", "750" },
  9. { "Cyrex", "900" },
  10. { "Death", "1050" },
  11. { "Dragon Lore", "1200" },
  12. { "Fireserpent", "1350" },
  13. { "Frontside Mysti", "1500" },
  14. { "Fuel Injector", "1650" },
  15. { "Gold Dragon", "1800" },
  16. { "Green", "1950" },
  17. { "Hiper Beast", "2100" },
  18. { "Horas", "2250" },
  19. { "Monster", "2400" },
  20. { "Neon", "2550" }
  21. }
  22.  
  23. public ak47_menu(id) {
  24.     new temp[128];
  25.     formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wAK47 Skinek ^nPontok: \y%d", PREFIX, pont[id]);
  26.     new menu = menu_create(temp, "ak47_handler");
  27.    
  28.     formatex(temp, charsmax(temp), "%s", ak47[id] == 0 ? "Alap AK47 \y|AKTÍV|":"Alap AK47");
  29.     menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  30.    
  31.     for( new i=1; i<sizeof(FegyverNevek); i++ )
  32.     {
  33.         num_to_str(i, sz, charsmax(sz));
  34.         formatex(temp, charsmax(temp), "%s", ak47[id] == i ? "%s AK47 \y|AKTÍV|":"%s AK47 \r|%s| Pont", FegyverNevek[i-1][0], , FegyverNevek[i-1][0], FegyverNevek[i-1][1]);
  35.         menu_additem(menu,cim,sz, 0);  
  36.     }
  37.    
  38.  
  39.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  40.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  41.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  42.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  43.    
  44.     menu_display(id, menu, 0);
  45.     return PLUGIN_HANDLED;
  46. }


Próbáld meg így, teszt nem volt.

Megj. Ha majd a Constot akarod használni vásárlásnál is, akkor a fegyver árát a következőképpen tudod számmá alakítani:

  1. str_to_num(FegyverNevek[0][1])//Az első szám jelzi melyik sorból vegye a dolgokat, a jelen esetben a 0-ás az az első sor. A 2. szám, vagyis az 1-es az oszlopot jelöli, tehát a Fegyverek Árának az oszlopát, ami ebben a példában 150.


Ezt bele rakhatod egy változóba is, pl.
  1. new FegyverAr
  2. FegyverAr = str_to_num(FegyverNevek[0][1]) //A FegyverAr változó felveszi az első fegyvernek az értékét a Constból, azaz 150-et.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole