hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2020.09.29. 08:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 75 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 73 vendég

A legtöbb felhasználó (652 fő) 2015.05.25. 22:38-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 16 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Dollár Bugg
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 20:50 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 357
Megköszönt másnak: 69 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Sziasztok mikor megölök valakit millárdokat kapok
Valaki megtudná oldani
:arrow: Megy a pacsi előre köszönöm


Csatolmányok:
global_offensive.sma [64.45 KiB]
Letöltve 28 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Dollár Bugg
HozzászólásElküldve: 2017.02.10. 21:32 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 531
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Off Topic
Toretto. Már jól kezdődik.


Kód:
pPont += random_num(0.0, 1.0);


Kód:
Dollar[Gyilkos] += pPont;


1. Hiba. Minden ölésnél lefut, tehát minden ölés után vagy 1, vagy 0 érték adódik hozzá a pPont-hoz. Ha lessz pl 100 ölés a szerveren akkor a pPont értéke akár 100-is lehet.
2. Hiba. Azért kapsz sok pénzt, mivel 100 ölés után a pPont értéke lehet 100-is, és a Dollar[Gyilkos] += pPont, tehát a gyilkos megkapja a pPont értékét, vagyis hozzáadódik.

3. Hiba. Nem random_num, mert így csak 0, vagy 1 lehet.
-->
random_float(0.0,1.0) Így leget 0.1, vagy 1.5.

Ha nem értenéd a hibát, akkor levázolom neked érthetőbben.
pPont += 0,vagy1 (Minden ölsénél lefut) tegyük fel 100 ölés lemegy, akkor az 100x lefutva, adhat 100-as értéket is. Minden ölésnél a gyilkos megkapja a pPont értéket, vagyis ha a pPont értéke már pl: 300, akkor a gyilkos 300 Dollár +-ot fog kapni.

Kód:
show_dhudmessage(Gyilkos, "+ %d $", pPont);

Itt nemis a dollárt jelzed ki, hanem a pPont-ját, ami 1000-is lehet. Ölésektől függ.

Javított Halál event.
Próbáld meg hátha jó így.
Nem néztem át teljesen a plugint csak a halál eventet.
Kód:
public Halal()
{
    new Gyilkos = read_data(1);
    new Aldozat = read_data(2);
    Dollar[Gyilkos] += random_float(0.0, 1.0);
   
    if(Gyilkos == Aldozat)
        return PLUGIN_HANDLED;
       
   
    set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
    show_dhudmessage(Gyilkos, "+ %d $", Dollar[Gyilkos]);
   
    Oles[Gyilkos] ++;
   
    while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
        Rang[Gyilkos]++;
       
    LadaDropEllenor(Gyilkos);
   
    return PLUGIN_HANDLED;
}

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Dollár Bugg
HozzászólásElküldve: 2017.02.11. 08:06 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 357
Megköszönt másnak: 69 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
PikHácsúú# írta:
Off Topic
Toretto. Már jól kezdődik.


Kód:
pPont += random_num(0.0, 1.0);


Kód:
Dollar[Gyilkos] += pPont;


1. Hiba. Minden ölésnél lefut, tehát minden ölés után vagy 1, vagy 0 érték adódik hozzá a pPont-hoz. Ha lessz pl 100 ölés a szerveren akkor a pPont értéke akár 100-is lehet.
2. Hiba. Azért kapsz sok pénzt, mivel 100 ölés után a pPont értéke lehet 100-is, és a Dollar[Gyilkos] += pPont, tehát a gyilkos megkapja a pPont értékét, vagyis hozzáadódik.

3. Hiba. Nem random_num, mert így csak 0, vagy 1 lehet.
-->
random_float(0.0,1.0) Így leget 0.1, vagy 1.5.

Ha nem értenéd a hibát, akkor levázolom neked érthetőbben.
pPont += 0,vagy1 (Minden ölsénél lefut) tegyük fel 100 ölés lemegy, akkor az 100x lefutva, adhat 100-as értéket is. Minden ölésnél a gyilkos megkapja a pPont értéket, vagyis ha a pPont értéke már pl: 300, akkor a gyilkos 300 Dollár +-ot fog kapni.

Kód:
show_dhudmessage(Gyilkos, "+ %d $", pPont);

Itt nemis a dollárt jelzed ki, hanem a pPont-ját, ami 1000-is lehet. Ölésektől függ.

Javított Halál event.
Próbáld meg hátha jó így.
Nem néztem át teljesen a plugint csak a halál eventet.
Kód:
public Halal()
{
    new Gyilkos = read_data(1);
    new Aldozat = read_data(2);
    Dollar[Gyilkos] += random_float(0.0, 1.0);
   
    if(Gyilkos == Aldozat)
        return PLUGIN_HANDLED;
       
   
    set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
    show_dhudmessage(Gyilkos, "+ %d $", Dollar[Gyilkos]);
   
    Oles[Gyilkos] ++;
   
    while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
        Rang[Gyilkos]++;
       
    LadaDropEllenor(Gyilkos);
   
    return PLUGIN_HANDLED;
}



HUDBAN rendesen kiírja de menüben milliárdok vannak

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Dollár Bugg
HozzászólásElküldve: 2017.02.11. 10:23 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 356
Megköszönt másnak: 51 alkalommal
Megköszönték neki: 127 alkalommal
Amit PikHácsúú# írt az részben igaz.
A halál eventnél, itt helytelen:


  1. set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  2. show_dhudmessage(Gyilkos, "+ %d $", Dollar[Gyilkos]);

Mivel, ez mindig kiíratja az áldozat összes dollárját.

----------------------------------------------------------------------------

Mivel látom, hogy neked nem Float típusú a "Dollar" nevezetü változód, ezért próbáld meg így:

  1. public Halal()
  2. {
  3.     new Gyilkos = read_data(1);
  4.     new Aldozat = read_data(2);
  5.     new pPont;
  6.     pPont = random_num(1, 6); //1 és 6 között vesz számokat, amelyeket majd hozzáad a Dollar nevezetü változódhoz.
  7. //Megj. Nem tizedes számokat generál, mint pl. 5.12, hanem rendesen (Integer típusú) számokat.
  8.    
  9.     if(Gyilkos == Aldozat)
  10.         return PLUGIN_HANDLED;
  11.        
  12.     Dollar[Gyilkos] += pPont;
  13.    
  14.     set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  15.     show_dhudmessage(Gyilkos, "+ %d $", pPont);
  16.  
  17.     Oles[Gyilkos] ++;
  18.    
  19.     while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
  20.         Rang[Gyilkos]++;
  21.        
  22.     LadaDropEllenor(Gyilkos);
  23.    
  24.     return PLUGIN_HANDLED;
  25. }


Ám ha a te tizedes számot (Float típusút) akarsz hozzáadni a "Dollar" változódhoz, akkor már a plugin elején módosítanod kell, hogy "Float" legyen a "Dollar" változó.
De ha azt módosítod, akkor az egész pluginba kell majd módosítsd a dolgokat.


Ajánlom, hogy keress egy más Global Offensive módot. Az oldal van rengeteg.

_________________
We are the walking dead..
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Dollár Bugg
HozzászólásElküldve: 2017.02.11. 10:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 638
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 122 alkalommal
Itt van pár hiba:http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=26424#p189781

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Dollár Bugg
HozzászólásElküldve: 2017.02.11. 13:13 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 357
Megköszönt másnak: 69 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Dooz írta:
Amit PikHácsúú# írt az részben igaz.
A halál eventnél, itt helytelen:


  1. set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  2. show_dhudmessage(Gyilkos, "+ %d $", Dollar[Gyilkos]);

Mivel, ez mindig kiíratja az áldozat összes dollárját.

----------------------------------------------------------------------------

Mivel látom, hogy neked nem Float típusú a "Dollar" nevezetü változód, ezért próbáld meg így:

  1. public Halal()
  2. {
  3.     new Gyilkos = read_data(1);
  4.     new Aldozat = read_data(2);
  5.     new pPont;
  6.     pPont = random_num(1, 6); //1 és 6 között vesz számokat, amelyeket majd hozzáad a Dollar nevezetü változódhoz.
  7. //Megj. Nem tizedes számokat generál, mint pl. 5.12, hanem rendesen (Integer típusú) számokat.
  8.    
  9.     if(Gyilkos == Aldozat)
  10.         return PLUGIN_HANDLED;
  11.        
  12.     Dollar[Gyilkos] += pPont;
  13.    
  14.     set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  15.     show_dhudmessage(Gyilkos, "+ %d $", pPont);
  16.  
  17.     Oles[Gyilkos] ++;
  18.    
  19.     while(Oles[Gyilkos] >= Rangok[Rang[Gyilkos]][Xp])
  20.         Rang[Gyilkos]++;
  21.        
  22.     LadaDropEllenor(Gyilkos);
  23.    
  24.     return PLUGIN_HANDLED;
  25. }


Ám ha a te tizedes számot (Float típusút) akarsz hozzáadni a "Dollar" változódhoz, akkor már a plugin elején módosítanod kell, hogy "Float" legyen a "Dollar" változó.
De ha azt módosítod, akkor az egész pluginba kell majd módosítsd a dolgokat.


Ajánlom, hogy keress egy más Global Offensive módot. Az oldal van rengeteg.


Jó minden de mikor lecsatlakozok meg vissza milliárdokat ír

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Dollár Bugg
HozzászólásElküldve: 2017.02.11. 13:24 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 356
Megköszönt másnak: 51 alkalommal
Megköszönték neki: 127 alkalommal
Próbáld kijavítani a "Dollar[id] = EOS;"-t a public client_putinserver(id)-nél erre: "Dollar[id] = 0;"

_________________
We are the walking dead..
Kép

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: DaffikiD (2017.02.11. 13:37)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Dollár Bugg
HozzászólásElküldve: 2017.02.12. 05:41 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.13. 14:05
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
DaffikiD írta:
Sziasztok mikor megölök valakit millárdokat kapok
Valaki megtudná oldani
:arrow: Megy a pacsi előre köszönöm


Szia nekem már ellegem van hogy mindig ugyan ezt osztod hogy a Dollar Bugg..
Ezért én neked ugyan ezt megosztom bugg nélkül és 221 skinel csak hogy hát ha többet nem láttom ezt a dollar buggot a forumban..

De aztán ne felejsd megkösszöni

Exodus mondássa CS1.6 -bol nem lehet Go -t csinálni..
És lám télleg nem lehet..
Linket osztok ott van skintől kezdve adatbázistol kezdve minden szars*g van benne amit EXODUS modjából vettem ki eltöltöt idő a szerveren annak legyen ugyan az az autorja mert ugysem te csináltad exodus & lbene

https://drive.google.com/file/d/0BzQTk-7uj1MjTGUzNFZELTdVQVk/view?usp=sharing

Kösszönd meg nyugodtan nem szégyen...

_________________
(Zeus)Pogibanane :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Dollár Bugg
HozzászólásElküldve: 2017.02.12. 10:28 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 357
Megköszönt másnak: 69 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
pogibanane írta:
DaffikiD írta:
Sziasztok mikor megölök valakit millárdokat kapok
Valaki megtudná oldani
:arrow: Megy a pacsi előre köszönöm


Szia nekem már ellegem van hogy mindig ugyan ezt osztod hogy a Dollar Bugg..
Ezért én neked ugyan ezt megosztom bugg nélkül és 221 skinel csak hogy hát ha többet nem láttom ezt a dollar buggot a forumban..

De aztán ne felejsd megkösszöni

Exodus mondássa CS1.6 -bol nem lehet Go -t csinálni..
És lám télleg nem lehet..
Linket osztok ott van skintől kezdve adatbázistol kezdve minden szars*g van benne amit EXODUS modjából vettem ki eltöltöt idő a szerveren annak legyen ugyan az az autorja mert ugysem te csináltad exodus & lbene

https://drive.google.com/file/d/0BzQTk-7uj1MjTGUzNFZELTdVQVk/view?usp=sharing

Kösszönd meg nyugodtan nem szégyen...


Mivan vld te gyerek? minek nekem? :lol: már rég megcsináltam saját kezileg :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Dollár Bugg
HozzászólásElküldve: 2017.02.12. 10:32 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.12.09. 15:31
Hozzászólások: 25
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
DaffikiD írta:
pogibanane írta:
DaffikiD írta:
Sziasztok mikor megölök valakit millárdokat kapok
Valaki megtudná oldani
:arrow: Megy a pacsi előre köszönöm


Szia nekem már ellegem van hogy mindig ugyan ezt osztod hogy a Dollar Bugg..
Ezért én neked ugyan ezt megosztom bugg nélkül és 221 skinel csak hogy hát ha többet nem láttom ezt a dollar buggot a forumban..

De aztán ne felejsd megkösszöni

Exodus mondássa CS1.6 -bol nem lehet Go -t csinálni..
És lám télleg nem lehet..
Linket osztok ott van skintől kezdve adatbázistol kezdve minden szars*g van benne amit EXODUS modjából vettem ki eltöltöt idő a szerveren annak legyen ugyan az az autorja mert ugysem te csináltad exodus & lbene

https://drive.google.com/file/d/0BzQTk-7uj1MjTGUzNFZELTdVQVk/view?usp=sharing

Kösszönd meg nyugodtan nem szégyen...


Mivan vld te gyerek? minek nekem? :lol: már rég megcsináltam saját kezileg :)

+ ezt javísdmár ki a halál eventnél.:D :D :D
  1. set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 3.0);
  2. show_dhudmessage(Gyilkos, "+ %d $", Dollar[Gyilkos]);

_________________
Eladó-:
United Warfare Mod
&
The Soul Of Hero Mod


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 16 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség és a hlmod.hu csapata
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole