hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 11:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 330 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 329 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [18 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve:2018.05.13. 15:35 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2017.08.21. 15:51
Hozzászólások:1117
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 200 alkalommal
forcecraft írta:
AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

fegyvermenu.sma(277) : warning 209: function "func_OpenWeaponMenu" should return a value
fegyvermenu.sma(305) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "PREFIX")
fegyvermenu.sma(456) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(456) : error 001: expected token: ";", but found "{"
fegyvermenu.sma(496) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(496) : error 001: expected token: ";", but found "{"
fegyvermenu.sma(501) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(501) : error 001: expected token: ";", but found "{"
fegyvermenu.sma(506) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(506) : error 001: expected token: ";", but found "{"
fegyvermenu.sma(515) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
fegyvermenu.sma(519) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
fegyvermenu.sma(522) : warning 225: unreachable code
fegyvermenu.sma(522) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(522) : error 001: expected token: ";", but found "{"
fegyvermenu.sma(525) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
fegyvermenu.sma(529) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
fegyvermenu.sma(532) : warning 225: unreachable code
fegyvermenu.sma(532) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(532) : error 017: undefined symbol "eCurWeapon"
fegyvermenu.sma(547) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(547) : error 001: expected token: ";", but found "{"
fegyvermenu.sma(557) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(557) : error 001: expected token: ";", but found "{"
fegyvermenu.sma(565) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(565) : error 001: expected token: ";", but found "{"
fegyvermenu.sma(571) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(571) : error 001: expected token: ";", but found "{"
fegyvermenu.sma(574) : warning 209: function "func_OpenWeaponMenu" should return a value
fegyvermenu.sma(615) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(615) : error 017: undefined symbol "iMenu"

Compilation aborted.
26 Errors.
Done.


Nálam tökéletesen lefordul. Használj amxstudion belül compilert.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 1716 bytes
Code size: 12796 bytes
Data size: 9868 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 40764 bytes
Done.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2018.05.13. 15:42 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2015.07.27. 22:56
Hozzászólások:1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Ha nem nyúlnál bele nem lenne benne hiba.

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2018.05.13. 16:20 
Offline
Tag

Csatlakozott:2018.01.31. 14:33
Hozzászólások:47
Csak átirtam ékezetesre. Semmi mást nem irtam át benne. Viszont az örök lőszer megint benne van. És hiába van kikapcsolva akkor is örök lőszer van.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2018.05.13. 16:45 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2018.02.07. 01:13
Hozzászólások:127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon       1
  9.  
  10. #define VERSION         "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players     32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON    116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT      372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name    "Válassz Fegyvert!"
  18. #define Pistol_Menu_Name    "Válassz Pisztolyt!"
  19.  
  20. #define Next_Button     "KövetkezÅ‘"
  21. #define Back_Button     "Vissza"
  22. #define Exit_Button     "Kilépés"
  23.  
  24. #define Money_Hud       ( 1 << 5 )
  25.  
  26. #define PREFIX "[Prefix]"
  27.  
  28. new g_iWPCT;
  29. new g_iWPTE;
  30.  
  31. new pCvarMaxCTWps;
  32. new pCvarMaxTEWps;
  33.  
  34. new pCvarWPBlock;
  35.  
  36. new pCvarFlash;
  37. new pCvarHe;
  38. new pCvarSmoke;
  39.  
  40. new pCvarKevlar;
  41. new pCvarDefuser;
  42.  
  43. new pCvarPrefix;
  44. new pCvarMoney;
  45. new pCvarBlockBuy;
  46. //new pCvarUnAmmo;
  47.  
  48. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  49. {
  50. "",
  51. "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  52. "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től használható!",
  53. "A vásárlás letíltva!",
  54. "Te már választottál fegyvert!"
  55. };
  56.  
  57. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] =  {
  58.  
  59. "M4A1",
  60. "AK47",
  61. "AWP",
  62. "M249",
  63. "AUG",
  64. "Famas",
  65. "Galil",
  66. "MP5",
  67. "XM1014 Csomag",
  68. "M3 Csomag",
  69. "Scout Csomag"
  70. };
  71.  
  72. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  73.  
  74. "weapon_m4a1",
  75. "weapon_ak47",
  76. "weapon_awp",
  77. "weapon_m249",
  78. "weapon_aug",
  79. "weapon_famas",
  80. "weapon_galil",
  81. "weapon_mp5navy",
  82. "weapon_xm1014",
  83. "weapon_m3",
  84. "weapon_scout"
  85. };
  86.  
  87. new const g_szPistolsMenuNames [ ] [ ] =  {
  88.  
  89. "Deagle",
  90. "USP",
  91. "Glock18",
  92. "Fiveseven",
  93. "P228",
  94. "Elite"
  95. };
  96.  
  97. new const g_szPistolsName [ ] [ ] = {
  98.  
  99. "weapon_deagle",
  100. "weapon_usp",
  101. "weapon_glock18",
  102. "weapon_fiveseven",
  103. "weapon_p228",
  104. "weapon_elite"
  105. };
  106.  
  107.  
  108. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  109.  
  110. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  111. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  112.  
  113. 0,
  114. 52,
  115. 0,
  116. 90,
  117. 1,
  118. 32,
  119. 1,
  120. 100,
  121. 90,
  122. 1,
  123. 120,
  124. 100,
  125. 100,
  126. 90,
  127. 90,
  128. 90,
  129. 100,
  130. 120,
  131. 30,
  132. 120,
  133. 200,
  134. 32,
  135. 90,
  136. 120,
  137. 90,
  138. 2,
  139. 35,
  140. 90,
  141. 90,
  142. 0,
  143. 100
  144. };
  145.  
  146. new g_szBuyCommands[  ][  ] =
  147. {
  148. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  149. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  150. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  151. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  152. "buyammo1", "buyammo2"
  153. };
  154.  
  155. new const g_szMenuCommands[  ] [  ] =
  156. {
  157. "fegyo",
  158. "say fegyo",
  159. "say_team fegyo",
  160.  
  161. "fegyver",
  162. "say fegyver",
  163. "say_team fegyver",
  164.  
  165. "say /fegyo",
  166. "say_team /fegyo",
  167.  
  168. "say /fegyver",
  169. "say_team /fegyver"
  170.  
  171. };
  172.  
  173. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  174. new g_msgHideWeapon;
  175. new g_bHasWeapon[ Max_Players+1 ];
  176.  
  177. public plugin_init ( ) {
  178.  
  179. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  180.  
  181. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  182.  
  183. pCvarMaxCTWps   = register_cvar( "awm_max_ct_awp",  "2" );
  184. pCvarMaxTEWps   = register_cvar( "awm_max_te_awp",  "2" );
  185.  
  186. pCvarWPBlock    = register_cvar( "awm_allow_wp_player",     "4" );
  187.  
  188. pCvarFlash  = register_cvar( "awm_give_flash",  "2" );
  189. pCvarHe     = register_cvar( "awm_give_he",         "1" );
  190. pCvarSmoke  = register_cvar( "awm_give_smoke",  "0" );
  191.  
  192. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" );
  193. pCvarDefuser    = register_cvar( "awm_give_defuser",    "1" );
  194.  
  195. //pCvarUnAmmo   = register_cvar( "awm_unlimited_ammo",  "0" );
  196.  
  197. pCvarBlockBuy   = register_cvar( "awm_block_buy",   "1" );
  198. pCvarMoney  = register_cvar( "awm_set_money",   "0" );
  199. pCvarPrefix     = register_cvar( "awm_prefix",      PREFIX );
  200.  
  201. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  202.  
  203. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  204. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  205.  
  206. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  207. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  208.  
  209. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  210. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  211.  
  212. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  213.  
  214. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  215. }
  216.  
  217. public client_connect( iClient ) {
  218.  
  219. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  220. }
  221.  
  222. public client_disconnect( iClient ) {
  223.  
  224. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  225. }
  226.  
  227. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  228.  
  229. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  230.    
  231.     case true:
  232.     {
  233.         get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  234.         ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  235.        
  236.         return PLUGIN_HANDLED;
  237.     }
  238.     case false:     func_OpenWeaponMenu( iClient );
  239.     }
  240. return PLUGIN_HANDLED;
  241. }
  242.  
  243. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  244.    
  245.     if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  246.         return PLUGIN_CONTINUE;
  247.    
  248.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  249.     ColorChat( iClient,  "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  250.     return PLUGIN_HANDLED;
  251. }
  252.  
  253. /* public eCurWeapon( iClient ) {
  254.  
  255. if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  256.    
  257.     if( is_user_alive( iClient ) ) {
  258.        
  259.         new weapon = read_data( 2 );
  260.         if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  261.            
  262.             cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  263.         }
  264.     }
  265. }
  266. }*/
  267.  
  268. public onResetHUD( iClient ) {
  269.  
  270. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  271.    
  272.     message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  273.     write_byte( Money_Hud );
  274.     message_end( );
  275. }
  276. }
  277.  
  278. public msgHideWeapon( ) {
  279.  
  280. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  281.    
  282.     set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  283. }
  284. }
  285.  
  286. public eRoundEnd ( ) {
  287.  
  288. g_iWPCT = 0;
  289. g_iWPTE = 0;
  290. }
  291.  
  292. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  293.  
  294. if( !is_user_alive( iClient ) )
  295.     return;
  296.  
  297. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  298.  
  299. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  300.  
  301. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  302.  
  303. new szMenuTitle[ 121 ];
  304. new szMenuItem[ 121 ];
  305.  
  306. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  307.  
  308. StripUserWeapons( iClient );
  309. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  310.  
  311. for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  312.    
  313.     if( i != 2 ) {
  314.        
  315.         format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  316.     }
  317.     else {
  318.         switch( get_user_team( iClient ) )
  319.         {
  320.             case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsÅ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  321.                 case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsÅ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  322.                 default: continue;
  323.         }
  324.     }
  325.    
  326.     menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  327. }
  328.  
  329. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  330. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  331. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  332. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  333. menu_display( iClient, menu );
  334. }
  335.  
  336. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  337.  
  338. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  339.    
  340.     StripUserWeapons( iClient );
  341.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  342.     menu_destroy( iMenu );
  343.     return PLUGIN_HANDLED;
  344. }
  345.  
  346. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  347. new access, callback;
  348. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  349.  
  350. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  351.  
  352. if( iItem != 2 ) {
  353.    
  354.     give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  355.    
  356.     ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  357. }
  358. else {
  359.    
  360.     new iTeams[ CsTeams ];
  361.     GetPlayerCount( iTeams );
  362.    
  363.     if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  364.     || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  365.        
  366.         ColorChat( iClient,  g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  367.         func_OpenWeaponMenu( iClient );
  368.        
  369.         return PLUGIN_HANDLED;
  370.     }
  371.    
  372.     new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  373.     if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  374.        
  375.         if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  376.            
  377.             give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  378.             give_item( iClient, g_szPistolName );
  379.            
  380.             ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  381.             g_iWPCT++;
  382.         }
  383.         else {
  384.            
  385.             client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  386.             func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  387.            
  388.             return PLUGIN_HANDLED;
  389.         }
  390.     }
  391.    
  392.     if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  393.        
  394.         if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  395.            
  396.            
  397.             give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  398.             give_item( iClient, g_szPistolName );
  399.            
  400.             ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  401.             g_iWPTE++;
  402.         }
  403.         else {
  404.            
  405.             client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  406.             func_OpenWeaponMenu( iClient );
  407.            
  408.             return PLUGIN_HANDLED;
  409.         }
  410.     }
  411. }
  412. func_OpenPistolMenu( iClient );
  413.  
  414. menu_destroy( iMenu );
  415. return PLUGIN_HANDLED;
  416. }
  417. public func_OpenPistolMenu ( iClient ) {
  418.  
  419. if( !is_user_alive( iClient ) )
  420.     return;
  421.  
  422. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  423.  
  424. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  425.  
  426. new szMenuTitle[ 121 ];
  427. new szMenuItem[ 121 ];
  428.  
  429. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Pistol_Menu_Name );
  430.  
  431. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenPistolMenu_handler" );
  432.  
  433. for( new i = 0; i < sizeof( g_szPistolsMenuNames ); i++ ) {
  434.    
  435.     format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szPistolsMenuNames[ i ] );
  436.     menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  437. }
  438.  
  439. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  440. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  441. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  442. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  443. menu_display( iClient, menu );
  444. }
  445.  
  446. public func_OpenPistolMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  447.  
  448. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  449.    
  450.     StripUserWeapons( iClient );
  451.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  452.     menu_destroy( iMenu );
  453.     return PLUGIN_HANDLED;
  454. }
  455.  
  456. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  457. new access, callback;
  458. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  459. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  460.  
  461. give_item( iClient, g_szPistolsName[ iItem ] );
  462. give_item( iClient, "weapon_knife" );
  463.  
  464. give_player_stuff( iClient );
  465.  
  466. ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix ,g_szPistolsMenuNames[ iItem ] );
  467.  
  468. menu_destroy( iMenu );
  469. return PLUGIN_HANDLED;
  470. }
  471.  
  472. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  473.  
  474. new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  475.  
  476. get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  477.  
  478. for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  479.     iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  480. }  
  481.  
  482. stock give_player_stuff( iClient ) {
  483.  
  484. if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  485.    
  486.     give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  487.     cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  488. }
  489.  
  490. if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  491.    
  492.     give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  493.     cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  494. }
  495.  
  496. if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  497.    
  498.     give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  499.     cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  500. }
  501.  
  502. if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  503.    
  504.     switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  505.        
  506.         case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  507.             case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  508.             default: return PLUGIN_CONTINUE;
  509.     }
  510. }
  511.  
  512. if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  513.    
  514.     give_item( iClient, "item_thighpack" );
  515. }
  516.  
  517.  
  518. new weapons[ 32 ];
  519. new weaponsnum;
  520. get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  521. for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  522.     if( is_user_alive( iClient ) )
  523.     if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  524.     cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  525.  
  526. g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  527. return PLUGIN_CONTINUE;
  528. }
  529.  
  530. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  531. {
  532. new count = 1, players[ 32 ];
  533. static msg[ 191 ];
  534. vformat( msg, 190, input, 3 );
  535.  
  536. replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  537. replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  538. replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  539.  
  540. if ( iClient )  players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  541. {
  542. for ( new i = 0; i < count; i++ )
  543. {
  544. if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  545. {
  546.     message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  547.     write_byte( players[ i ] );
  548.     write_string( msg );
  549.     message_end(  );
  550. }
  551. }
  552. }
  553. }  
  554.  
  555.  
  556. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  557. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  558.  
  559. new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  560.  
  561. if( iC4Ent > 0 ) {
  562.  
  563. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  564. }
  565.  
  566. strip_user_weapons( iClient );
  567. set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  568.  
  569. if( iC4Ent > 0 )  {
  570.  
  571. set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  572. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  573.  
  574. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  575. cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  576. }
  577.  
  578. return PLUGIN_HANDLED;
  579. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2018.05.13. 18:10 
Offline
Tag

Csatlakozott:2018.01.31. 14:33
Hozzászólások:47
Köszi. De a wp nem jó. Azt írja A joggal is hogy csapatonként csak 2 wp használható. Senki nem tud wp-t használni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2018.05.13. 23:05 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2018.02.07. 01:13
Hozzászólások:127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
forcecraft írta:
Köszi. De a wp nem jó. Azt írja A joggal is hogy csapatonként csak 2 wp használható. Senki nem tud wp-t használni.

majd mikor meg fogalmazod hogy mi kell akkor meg lesz csinalva.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2018.05.14. 17:59 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2017.08.21. 15:51
Hozzászólások:1117
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 200 alkalommal
Supra írta:
forcecraft írta:
Köszi. De a wp nem jó. Azt írja A joggal is hogy csapatonként csak 2 wp használható. Senki nem tud wp-t használni.

majd mikor meg fogalmazod hogy mi kell akkor meg lesz csinalva.


- Senki nem tud AWP-t választani.
- Immunitás (a) joggal rendelkezőknek nincs AWP limit. (Vagyis most van limit, de ne legyen.)

De egyébként szerintem érthető volt.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2018.05.14. 21:45 
Offline
Tag

Csatlakozott:2018.01.31. 14:33
Hozzászólások:47
Sziasztok. Az a helyzet hogy még se jó amit megcsinált ismerősöm. Jelenleg csak az immunitás joggal lehet awp-t vásárolni. Korlátlan lőszer már nincs benne. De jelenleg akinek nincs admin_immunity joga az nem tud awp-t venni. Azt szeretném ha tudna vásárolni mindenki awp-t maximum 2db ot / csapat. Viszont akinek van admin_immunity joga. Az akkor is tudjon ha már a játékosok megvették a 2db awp-t /csapat.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [18 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole