hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2020.09.29. 10:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 85 felhasználó van jelen :: 4 regisztrált, 0 rejtett és 81 vendég

A legtöbb felhasználó (652 fő) 2015.05.25. 22:38-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Axion, Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rangrendszer (demon)
HozzászólásElküldve: 2018.07.13. 19:41 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 357
Megköszönt másnak: 69 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Sziasztok azt hogy lehetne megoldani,hogy ne csak akkor mutassa a hudot mikor halott egy játékos hannem akkor is mikor él vagyis nem halt meg
előre köszönöm a segítséget :)

txt fájl:
  1. [hu]
  2. MOTD0 = Számlálás kezdete óta eltelt idő: %d óra %d perc %d másodperc
  3. MOTD1 = Játszott idõ: %d óra %d perc %d másodperc
  4. MOTD2 = Játszott idõ a héten: %d óra %d perc %d másodperc
  5. MOTD3 = Ölések száma: %d
  6. MOTD4 = Halálok száma: %d
  7. MOTD5 = Pontok száma: %d
  8. MOTD6 = Rang: %s
  9. MOTD7 = Következõ rang: %s (%d pont kell még)
  10. MOTD8 = Hetente kötelezõ minimum %d órát játszani a szerveren, különben pontlevonás következik be!
  11. MOTD9 = Pontot csak a gyõztes csapat kap, mégpedi annyit amennyit öltél abban a körben.
  12. MOTD10 = Parancsok: /rangok, /rang, /hud, /prefix
  13. MOTD11 = Rangok
  14. MOTD12 = Szükséges pont még
  15. MOTD13 = Ha a héten több mint 4 órát játszottál akkor 2x több pontot kapsz,\n ha több mint 6 órát akkor 3x több pontot és,\n ha több mint 8 órát akkor 4x több pontot kapsz minden pontszerzésnél.
  16. HUD1 = %s adatai:
  17. HUD2 = Játszott idõ: %d óra %d perc %d mp
  18. HUD3 = Játszott idõ a héten: %d óra %d perc %d mp
  19. HUD4 = Ölés: %d
  20. HUD5 = Halál: %d
  21. HUD6 = Rang: %s (%d ponttal)
  22. HUD7 = Adataim:
  23. HUD = A hud kijelzõ !t%Lkapcsolva!
  24. ON = be
  25. OFF = ki
  26. RANG = Rang
  27. PREFIX1 = !gMég nem érted el azt a szintet, hogy egyedi prefixed legyen!
  28. PREFIX2 = !gÍrd be az egyedi prefixed.
  29. PREFIX3 = Az egyedi prefix minimum !t3 !yés maximum !t16 !ykarakter lehet.
  30. PREFIX4 = Mostantól az egyedi prefixed: !t%s!y.
  31.  
  32. [en]
  33. MOTD0 = Számlálás kezdete óta eltelt idő: %d óra %d perc %d másodperc
  34. MOTD1 = Játszott idõ: %d óra %d perc %d másodperc
  35. MOTD2 = Játszott idõ a héten: %d óra %d perc %d másodperc
  36. MOTD3 = Ölések száma: %d
  37. MOTD4 = Halálok száma: %d
  38. MOTD5 = Pontok száma: %d
  39. MOTD6 = Rang: %s
  40. MOTD7 = Következõ rang: %s (%d pont kell még)
  41. MOTD8 = Hetente kötelezõ minimum %d órát játszani a szerveren, különben pontlevonás következik be!
  42. MOTD9 = Pontot csak a gyõztes csapat kap, mégpedi annyit amennyit öltél abban a körben.
  43. MOTD10 = Parancsok: /rangok, /rang, /hud, /prefix
  44. MOTD11 = Rangok
  45. MOTD12 = Szükséges pont még
  46. MOTD13 = Ha a héten több mint 4 órát játszottál akkor 2x több pontot kapsz,\n ha több mint 6 órát akkor 3x több pontot és,\n ha több mint 8 órát akkor 4x több pontot kapsz minden pontszerzésnél.
  47. HUD1 = %s adatai:
  48. HUD2 = Játszott idõ: %d óra %d perc %d mp
  49. HUD3 = Játszott idõ a héten: %d óra %d perc %d mp
  50. HUD4 = Ölés: %d
  51. HUD5 = Halál: %d
  52. HUD6 = Rang: %s (%d ponttal)
  53. HUD7 = Adataim:
  54. HUD = A hud kijelzõ !t%Lkapcsolva!
  55. ON = be
  56. OFF = ki
  57. RANG = Rang
  58. PREFIX1 = !gMég nem érted el azt a szintet, hogy egyedi prefixed legyen!
  59. PREFIX2 = !gÍrd be az egyedi prefixed.
  60. PREFIX3 = Az egyedi prefix minimum !t3 !yés maximum !t16 !ykarakter lehet.
  61. PREFIX4 = Mostantól az egyedi prefixed: !t%s!y.


Csatolmányok:
amxmodx_28576-RangSystem.sma [18.04 KiB]
Letöltve 40 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer (demon)
HozzászólásElküldve: 2018.07.14. 11:16 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.05. 10:30
Hozzászólások: 66
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Szia, tessék.
  1. public OnlineTimeCounter( iPlayerId )
  2. {
  3.     ++g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ];
  4.     ++g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ];
  5.  
  6.     if ( g_bHud[ iPlayerId ] )
  7.     {
  8.         set_hudmessage( 0, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 0.9 );
  9.  
  10.         if ( !is_user_alive( iPlayerId ) )
  11.         {
  12.             new iTarget = entity_get_int( iPlayerId, EV_INT_iuser2 );
  13.            
  14.             if ( iTarget == 0 ) iTarget = iPlayerId;
  15.            
  16.             show_hudmessage( iPlayerId, "%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L", iPlayerId, "HUD1",
  17.             g_sUsername[ iTarget ], iPlayerId, "HUD2",
  18.             g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] / 3600,( g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] % 60, iPlayerId, "HUD3",
  19.             g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] / 3600, ( g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] % 60, iPlayerId, "HUD4",
  20.             g_iUserData[ iTarget ][ iKills ], iPlayerId, "HUD5", g_iUserData[ iTarget ][ iDeaths ], iPlayerId, "HUD6", g_iRangs[ g_iRang[ iTarget ] - 1 ][ sRangName ], g_iUserData[ iTarget ][ iPoints ], iPlayerId, "MOTD10" );
  21.         }
  22.         else
  23.         {
  24.             show_hudmessage( iPlayerId, "%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L", iPlayerId, "HUD7", iPlayerId, "HUD2",
  25.             g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] / 3600,( g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] % 60, iPlayerId, "HUD3",
  26.             g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] / 3600, ( g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] % 60, iPlayerId, "HUD4",
  27.             g_iUserData[ iPlayerId ][ iKills ], iPlayerId, "HUD5", g_iUserData[ iPlayerId ][ iDeaths ], iPlayerId, "HUD6", g_iRangs[ g_iRang[ iPlayerId ] - 1 ][ sRangName ], g_iUserData[ iPlayerId ][ iPoints ], iPlayerId, "MOTD10" );
  28.         }
  29.     }
  30. }

Ők köszönték meg SidLuke nek ezt a hozzászólást: DaffikiD (2018.07.14. 14:46)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer (demon)
HozzászólásElküldve: 2018.07.15. 11:59 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.11.11. 23:38
Hozzászólások: 115
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
SidLuke írta:
Szia, tessék.
  1. public OnlineTimeCounter( iPlayerId )
  2. {
  3.     ++g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ];
  4.     ++g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ];
  5.  
  6.     if ( g_bHud[ iPlayerId ] )
  7.     {
  8.         set_hudmessage( 0, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 0.9 );
  9.  
  10.         if ( !is_user_alive( iPlayerId ) )
  11.         {
  12.             new iTarget = entity_get_int( iPlayerId, EV_INT_iuser2 );
  13.            
  14.             if ( iTarget == 0 ) iTarget = iPlayerId;
  15.            
  16.             show_hudmessage( iPlayerId, "%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L", iPlayerId, "HUD1",
  17.             g_sUsername[ iTarget ], iPlayerId, "HUD2",
  18.             g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] / 3600,( g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] % 60, iPlayerId, "HUD3",
  19.             g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] / 3600, ( g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] % 60, iPlayerId, "HUD4",
  20.             g_iUserData[ iTarget ][ iKills ], iPlayerId, "HUD5", g_iUserData[ iTarget ][ iDeaths ], iPlayerId, "HUD6", g_iRangs[ g_iRang[ iTarget ] - 1 ][ sRangName ], g_iUserData[ iTarget ][ iPoints ], iPlayerId, "MOTD10" );
  21.         }
  22.         else
  23.         {
  24.             show_hudmessage( iPlayerId, "%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L", iPlayerId, "HUD7", iPlayerId, "HUD2",
  25.             g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] / 3600,( g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] % 60, iPlayerId, "HUD3",
  26.             g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] / 3600, ( g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] % 60, iPlayerId, "HUD4",
  27.             g_iUserData[ iPlayerId ][ iKills ], iPlayerId, "HUD5", g_iUserData[ iPlayerId ][ iDeaths ], iPlayerId, "HUD6", g_iRangs[ g_iRang[ iPlayerId ] - 1 ][ sRangName ], g_iUserData[ iPlayerId ][ iPoints ], iPlayerId, "MOTD10" );
  28.         }
  29.     }
  30. }


Nekem fordításkor ezt írja ki:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Modified for www.freakz.ro

amxmodx_28576-RangSystem (5).sma(10) : fatal error 100: cannot read from file: "ichat"

Compilation aborted.
1 Error.
Done.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kép

_________________
Kép

:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer (demon)
HozzászólásElküldve: 2018.07.20. 20:54 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1237
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 303 alkalommal
Mert online szarral akarod fordítani.
Kiírja miért nem tud lefordulni, még nagy angol tudás sem kell hozzá:
Idézet:
fatal error 100: cannot read from file: "ichat"


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség és a hlmod.hu csapata
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole