hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2020.09.27. 16:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 83 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 80 vendég

A legtöbb felhasználó (652 fő) 2015.05.25. 22:38-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Pika, USA_CA az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Gravitacio
HozzászólásElküldve: 2018.08.10. 05:06 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 357
Megköszönt másnak: 69 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Sziasztok,hogy tudom megoldani azt,hogy egy adott mapon nagy legyen a gravitáció?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitacio
HozzászólásElküldve: 2018.08.10. 07:22 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 884
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 122 alkalommal
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < fun >
  3.  
  4.  
  5. //-- Itt állítod az értéket --//
  6. #define KICSI_GRAVITACIO        0.5
  7. #define ALAP_GRAVITACIO          1
  8.  
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13.     register_plugin( "Gravitáció cucc" , "0.0.0.1" , "Levii / The Peace" )
  14.    
  15.     new map[ 32 ];
  16.     get_mapname( map, 31 );
  17.    
  18.     if( equal ( "Map neve" , map )) // "Map neve" -> oda írod amelyik mapon kicsi legyen a gravitáció.
  19.     {
  20.         set_user_gravity( 0, KICSI_GRAVITACIO );
  21.     }
  22.    
  23.     else set_user_gravity( 0, ALAP_GRAVITACIO );
  24. }

Próbáld meg.

_________________
Mert ami itt van lennt az nem is Föld,
hanem hosszú száron egy kevés zöld,
elkábult kis légy, nem is ember!
Akiről köztudott, hogy csak azért él,
egy pénznek nevezett papírér.

Ők köszönték meg The Peace nek ezt a hozzászólást: DaffikiD (2018.08.10. 15:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitacio
HozzászólásElküldve: 2018.08.10. 11:08 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 175 alkalommal
  1. #include < amxmodx >
  2.  
  3. #define GRAVITACIO        215
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_plugin( "Gravitáció cucc" , "0.0.0.1" , "Levii / The Peace" )
  8.    
  9.     new map[ 32 ];
  10.     get_mapname( map, 31 );
  11.    
  12.     if( equal ( "Map neve" , map )) // "Map neve" -> oda írod amelyik mapon kicsi legyen a gravitáció.
  13.     {
  14.         server_cmd( "sv_gravity %d", GRAVITACIO );
  15.     }
  16. }

Ők köszönték meg demon nek ezt a hozzászólást: DaffikiD (2018.08.10. 15:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitacio
HozzászólásElküldve: 2018.08.10. 15:08 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 357
Megköszönt másnak: 69 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
demon írta:
  1. #include < amxmodx >
  2.  
  3. #define GRAVITACIO        215
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_plugin( "Gravitáció cucc" , "0.0.0.1" , "Levii / The Peace" )
  8.    
  9.     new map[ 32 ];
  10.     get_mapname( map, 31 );
  11.    
  12.     if( equal ( "Map neve" , map )) // "Map neve" -> oda írod amelyik mapon kicsi legyen a gravitáció.
  13.     {
  14.         server_cmd( "sv_gravity %d", GRAVITACIO );
  15.     }
  16. }


tettem hozzá + mapot
és ezt adta ki:
  1. gravi.sma(12) : error 035: argument type mismatch (argument 3)


Forráskód:
  1. #include < amxmodx >
  2.  
  3. #define GRAVITACIO        215
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_plugin( "Gravitáció cucc" , "0.0.0.1" , "Levii / The Peace" )
  8.    
  9.     new map[ 32 ];
  10.     get_mapname( map, 31 );
  11.    
  12.     if( equal ( "scoutzknivez" , "scoutzdeaglez" , "scoutzknivez_bender" , "scoutzknivez_ks" , "scoutzknivez_winter" , map )) // "Map neve" -> oda írod amelyik mapon kicsi legyen a gravitáció.
  13.    
  14.     {
  15.         server_cmd( "sv_gravity %d", GRAVITACIO );
  16.     }
  17. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitacio
HozzászólásElküldve: 2018.08.10. 18:36 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2017.04.30. 17:21
Hozzászólások: 273
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
DaffikiD írta:
demon írta:
  1. #include < amxmodx >
  2.  
  3. #define GRAVITACIO        215
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_plugin( "Gravitáció cucc" , "0.0.0.1" , "Levii / The Peace" )
  8.    
  9.     new map[ 32 ];
  10.     get_mapname( map, 31 );
  11.    
  12.     if( equal ( "Map neve" , map )) // "Map neve" -> oda írod amelyik mapon kicsi legyen a gravitáció.
  13.     {
  14.         server_cmd( "sv_gravity %d", GRAVITACIO );
  15.     }
  16. }


tettem hozzá + mapot
és ezt adta ki:
  1. gravi.sma(12) : error 035: argument type mismatch (argument 3)


Forráskód:
  1. #include < amxmodx >
  2.  
  3. #define GRAVITACIO        215
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_plugin( "Gravitáció cucc" , "0.0.0.1" , "Levii / The Peace" )
  8.    
  9.     new map[ 32 ];
  10.     get_mapname( map, 31 );
  11.    
  12.     if( equal ( "scoutzknivez" , "scoutzdeaglez" , "scoutzknivez_bender" , "scoutzknivez_ks" , "scoutzknivez_winter" , map )) // "Map neve" -> oda írod amelyik mapon kicsi legyen a gravitáció.
  13.    
  14.     {
  15.         server_cmd( "sv_gravity %d", GRAVITACIO );
  16.     }
  17. }

Ha scout mapokra szeretnéd akkor elég ha az equalt átírod equali-ra vagy containi-re nem tudom melyik a helyes próbáld ki mindkettőt.
Kód:
if( containi ("scout", map ))

Kód:
if( equali ( "scout" , map ))

Ők köszönték meg aarpi. nek ezt a hozzászólást: DaffikiD (2018.08.10. 20:42)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitacio
HozzászólásElküldve: 2018.08.10. 19:02 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 356
Megköszönt másnak: 51 alkalommal
Megköszönték neki: 127 alkalommal
DaffikiD írta:
demon írta:
  1. #include < amxmodx >
  2.  
  3. #define GRAVITACIO        215
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_plugin( "Gravitáció cucc" , "0.0.0.1" , "Levii / The Peace" )
  8.    
  9.     new map[ 32 ];
  10.     get_mapname( map, 31 );
  11.    
  12.     if( equal ( "Map neve" , map )) // "Map neve" -> oda írod amelyik mapon kicsi legyen a gravitáció.
  13.     {
  14.         server_cmd( "sv_gravity %d", GRAVITACIO );
  15.     }
  16. }


tettem hozzá + mapot
és ezt adta ki:
  1. gravi.sma(12) : error 035: argument type mismatch (argument 3)


Forráskód:
  1. #include < amxmodx >
  2.  
  3. #define GRAVITACIO        215
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_plugin( "Gravitáció cucc" , "0.0.0.1" , "Levii / The Peace" )
  8.    
  9.     new map[ 32 ];
  10.     get_mapname( map, 31 );
  11.    
  12.     if( equal ( "scoutzknivez" , "scoutzdeaglez" , "scoutzknivez_bender" , "scoutzknivez_ks" , "scoutzknivez_winter" , map )) // "Map neve" -> oda írod amelyik mapon kicsi legyen a gravitáció.
  13.    
  14.     {
  15.         server_cmd( "sv_gravity %d", GRAVITACIO );
  16.     }
  17. }


Az equal-nak csak 2 argumentuma lehet, ezért írt ki hibát. Így helyes:
  1. if(equal("scoutzknivez", map) || equal("scoutzdeaglez", map) || equal("scoutzknivez_bender", map))

Nem írtam bele az összes mappot, majd te bele írod, én csak leírtam 3at példának.

_________________
We are the walking dead..
Kép

Ők köszönték meg Dooz nek ezt a hozzászólást: DaffikiD (2018.08.10. 20:42)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitacio
HozzászólásElküldve: 2018.08.10. 20:42 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 357
Megköszönt másnak: 69 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Köszönöm szépen

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitacio
HozzászólásElküldve: 2018.08.10. 21:07 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Dooz írta:
DaffikiD írta:
demon írta:
  1. #include < amxmodx >
  2.  
  3. #define GRAVITACIO        215
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_plugin( "Gravitáció cucc" , "0.0.0.1" , "Levii / The Peace" )
  8.    
  9.     new map[ 32 ];
  10.     get_mapname( map, 31 );
  11.    
  12.     if( equal ( "Map neve" , map )) // "Map neve" -> oda írod amelyik mapon kicsi legyen a gravitáció.
  13.     {
  14.         server_cmd( "sv_gravity %d", GRAVITACIO );
  15.     }
  16. }


tettem hozzá + mapot
és ezt adta ki:
  1. gravi.sma(12) : error 035: argument type mismatch (argument 3)


Forráskód:
  1. #include < amxmodx >
  2.  
  3. #define GRAVITACIO        215
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_plugin( "Gravitáció cucc" , "0.0.0.1" , "Levii / The Peace" )
  8.    
  9.     new map[ 32 ];
  10.     get_mapname( map, 31 );
  11.    
  12.     if( equal ( "scoutzknivez" , "scoutzdeaglez" , "scoutzknivez_bender" , "scoutzknivez_ks" , "scoutzknivez_winter" , map )) // "Map neve" -> oda írod amelyik mapon kicsi legyen a gravitáció.
  13.    
  14.     {
  15.         server_cmd( "sv_gravity %d", GRAVITACIO );
  16.     }
  17. }


Az equal-nak csak 2 argumentuma lehet, ezért írt ki hibát. Így helyes:
  1. if(equal("scoutzknivez", map) || equal("scoutzdeaglez", map) || equal("scoutzknivez_bender", map))

Nem írtam bele az összes mappot, majd te bele írod, én csak leírtam 3at példának.

vagy csak egyszeruen constal megoldi..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitacio
HozzászólásElküldve: 2018.08.10. 23:51 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 356
Megköszönt másnak: 51 alkalommal
Megköszönték neki: 127 alkalommal
Igen, az elegánsabb lenne, de így is működik.

_________________
We are the walking dead..
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitacio
HozzászólásElküldve: 2018.08.11. 00:10 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2017.04.30. 17:21
Hozzászólások: 273
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
És az én megoldásom nem jó?:s ha rak fel új scout mapot bele kell irkálnia megint viazont ha azzal meg csinálja amit én írtam nem kell átírnia sem mert ha a map nevében benne van a scout akkor azokra a mapokra lesz érvényes a gravi :c


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség és a hlmod.hu csapata
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole