hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2020.09.29. 08:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 72 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 70 vendég

A legtöbb felhasználó (652 fő) 2015.05.25. 22:38-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Chat hang
HozzászólásElküldve: 2018.08.12. 18:36 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 357
Megköszönt másnak: 69 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Sziasztok azt hogy tudom megoldani,hogy adminak,tulajnak ne kellesen várni 30mpt de játékosoknak igen? köszönöm előre

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3.  
  4. new const PLUGIN[] = "Funny Sounds";
  5. new const VERSION[] = "1.0";
  6. new const AUTHOR[] = "mforce";
  7.  
  8.  
  9. new const PREFIX[] = "WorldServer";
  10.  
  11. #define ACCESS_FLAG             ADMIN_KICK          // - Type // before # if you want it for all players.
  12. #define TIME_BETWEEN_SOUNDS     30                  // - in seconds
  13.  
  14. new Array:musicname, Array:musicpath;
  15. new g_aSize;
  16. new g_iTime, bool:g_iSwitchOff[33];
  17.  
  18. public plugin_init() {
  19.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  20.     register_dictionary("funny_sounds.txt");
  21.    
  22.     register_clcmd("say", "sayhandler");
  23.     register_clcmd("say_team", "sayhandler");
  24.     register_clcmd("say /sounds", "sound_switchoff");
  25.     register_clcmd("say /soundslist", "musicmenu");
  26.     set_task(300.0, "toswitchoff", 0, .flags="b")
  27. }
  28.  
  29. public toswitchoff() {
  30.     ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 %L ^3/sounds", PREFIX, LANG_SERVER, "TO_SWTICH_OFF");
  31. }
  32.  
  33. public plugin_precache() {
  34.     musicname = ArrayCreate(32);
  35.     musicpath = ArrayCreate(64);
  36.    
  37.     new sBuffer[256], sFile[64], sSoundName[32], sSoundPath[64], pFile;
  38.    
  39.     get_localinfo("amxx_configsdir", sFile, charsmax(sFile));
  40.     add(sFile, charsmax(sFile), "/funny_sounds.ini");
  41.    
  42.     pFile = fopen(sFile, "rt");
  43.    
  44.     if(pFile) {    
  45.         while(!feof(pFile)) {
  46.             fgets(pFile, sBuffer, charsmax(sBuffer));
  47.             trim(sBuffer);
  48.             if(sBuffer[0] == ';' || sBuffer[0] == ' ') continue;
  49.            
  50.             parse(sBuffer, sSoundName, charsmax(sSoundName), sSoundPath, charsmax(sSoundPath));
  51.            
  52.             if(containi(sSoundPath, ".mp3") != -1 || containi(sSoundPath, ".wav") != -1) {
  53.                 precache_sound(sSoundPath);
  54.                 ArrayPushString(musicname, sSoundName);
  55.                 ArrayPushString(musicpath, sSoundPath);
  56.             }
  57.         }
  58.         fclose(pFile);
  59.         g_aSize = ArraySize(musicname);
  60.     }
  61.     else write_file(sFile, ";^"anything^" ^"any_dir/anything.mp3^"^n");
  62. }
  63.  
  64. public sayhandler(id) {
  65.     #if defined ACCESS_FLAG
  66.     if(~get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG) return;
  67.     #endif
  68.    
  69.     new message[190]; read_args(message, charsmax(message));
  70.     remove_quotes(message);
  71.     new sSoundName[32];
  72.    
  73.     for(new i; i<g_aSize; i++) {
  74.         ArrayGetString(musicname, i, sSoundName, charsmax(sSoundName));
  75.         if(equali(message, sSoundName)) {
  76.             expirecheck(i);
  77.         }
  78.     }
  79. }
  80.  
  81. expirecheck(item) {
  82.     new srvtime = get_systime();  
  83.    
  84.     if(srvtime >= g_iTime) {
  85.         playsound(item);
  86.         g_iTime = (srvtime + TIME_BETWEEN_SOUNDS);
  87.     }
  88.     else
  89.         ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 %L", PREFIX, LANG_SERVER, "YOU_HAVE_TO_WAIT" , (g_iTime - srvtime));
  90. }
  91.  
  92. playsound(item) {
  93.     new szSound[64]; ArrayGetString(musicpath, item, szSound, charsmax(szSound));
  94.     new makesound[128];
  95.     if(containi(szSound, ".mp3") != -1)
  96.         formatex(makesound, charsmax(makesound), "mp3 play ^"sound/%s^"", szSound);
  97.     else
  98.         formatex(makesound, charsmax(makesound), "spk ^"%s^"", szSound);
  99.    
  100.    
  101.     new players[32], num, tempid;
  102.     get_players(players, num, "c");
  103.     for(new i; i<num; i++) {
  104.         tempid = players[i];
  105.         if(!g_iSwitchOff[tempid])
  106.             client_cmd(tempid, "%s", makesound);
  107.     }
  108. }
  109.  
  110. public sound_switchoff(id) {
  111.     switch(g_iSwitchOff[id]) {
  112.         case false: {
  113.             g_iSwitchOff[id] = true;
  114.             client_cmd(id, "setinfo _funnysoundsoff 1");
  115.             ColorChat(id, GREEN, "^4[%s]^3 %L", PREFIX, LANG_SERVER, "SOUNDS_SWITCHED_OFF");
  116.         }
  117.         case true: {
  118.             g_iSwitchOff[id] = false;
  119.             client_cmd(id, "setinfo _funnysoundsoff 0");
  120.             ColorChat(id, GREEN, "^4[%s]^3 %L", PREFIX, LANG_SERVER, "SOUNDS_SWITCHED_ON");
  121.         }
  122.     }
  123. }
  124.  
  125. public client_putinserver(id) {
  126.     if(is_user_sounds_off(id))
  127.         g_iSwitchOff[id] = true;
  128. }
  129.  
  130. public client_disconnect(id) {
  131.     g_iSwitchOff[id] = false;
  132. }
  133.  
  134. public plugin_end() {
  135.     ArrayDestroy(musicname);
  136.     ArrayDestroy(musicpath);
  137. }
  138.  
  139. stock bool:is_user_sounds_off(id) {
  140.     new switcher[8];
  141.     get_user_info(id, "_funnysoundsoff", switcher, charsmax(switcher));
  142.     if(equal(switcher, "1")) return true;
  143.     return false;
  144. }
  145.  
  146. public musicmenu(id) {
  147.     #if defined ACCESS_FLAG
  148.     if(~get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG) return;
  149.     #endif
  150.    
  151.     new s_MenuName[128]; formatex(s_MenuName, charsmax(s_MenuName), "%s^nby \r%s \y", PLUGIN, AUTHOR);
  152.     new menu = menu_create(s_MenuName, "musicmenu_h");
  153.     new sSoundName[32];
  154.     for(new i; i<g_aSize;i++) {
  155.         ArrayGetString(musicname, i, sSoundName, charsmax(sSoundName));
  156.         menu_additem(menu, sSoundName, "", 0)
  157.     }
  158.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  159.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  160.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Következő");
  161.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  162.     menu_display(id, menu, 0);
  163. }
  164.  
  165. public musicmenu_h(id, menu, item) {
  166.     if(item == MENU_EXIT) {
  167.         menu_destroy(menu);
  168.         return PLUGIN_HANDLED;
  169.     }
  170.    
  171.     expirecheck(item);
  172.    
  173.     menu_destroy(menu);
  174.     return PLUGIN_HANDLED;
  175. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat hang
HozzászólásElküldve: 2018.08.13. 02:15 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.11.11. 23:38
Hozzászólások: 115
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Szia!

"A jogkör akik a hangok lejátszhatják, módosítható a 11. sorban (alap ADMIN_KICK, tehát "c" jog):" :)









---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kép

_________________
Kép

:)

Ők köszönték meg [K]eNu* nek ezt a hozzászólást: ROL_MESTER (2018.08.15. 11:12)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat hang
HozzászólásElküldve: 2018.08.15. 11:12 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.06. 14:07
Hozzászólások: 178
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Szerintem Másra gondolt! :xicon_e_biggrin: :xicon_e_biggrin:

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat hang
HozzászólásElküldve: 2018.08.18. 16:40 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.11.11. 23:38
Hozzászólások: 115
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
ROL_MESTER írta:
Szerintem Másra gondolt! :xicon_e_biggrin: :xicon_e_biggrin:



Igen? :) Na és mire?

_________________
Kép

:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat hang
HozzászólásElküldve: 2018.08.18. 16:43 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.06. 14:07
Hozzászólások: 178
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Arra hogy admin-tulaj korlátlan idö sima játékos pedig korlátozott idö re :)!
de ugye ott van # kivan kommentelve ---> // igy mindenki tudja használni a hangokat de akkor mindenkinek idö re fog menni :)!
de ha nincs ki kommentelve--> // akkor csak Admin és tulaj tudja használni :)!

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3.  
  4. new const PLUGIN[] = "Funny Sounds";
  5. new const VERSION[] = "1.0";
  6. new const AUTHOR[] = "mforce";
  7.  
  8. new const PREFIX[] = "WorldServer";
  9.  
  10. --->  //#define ACCESS_FLAG             ADMIN_KICK          // - Type // before # if you want it for all players.
  11. #define TIME_BETWEEN_SOUNDS     30                  // - in seconds

_________________
Kép

Ők köszönték meg ROL_MESTER nek ezt a hozzászólást: DaffikiD (2018.08.18. 17:37)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség és a hlmod.hu csapata
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole