Sziasztok!
Be szeretném nektek mutatni új, teljesen egyedi fejlesztésű játékszerverünket, ami a Diwat[#26][BattleRoyale]-Server névre hallgat. A névből már kiderül, hogy mit is takar és hogy ismét odatettük magunkat, de bővebb, pontosabb információkat lentebb olvashattok. A játék még fejlesztés alatt áll. Egyenlőre még nincs kész, de igyekszünk, emiatt az alábbi bevezető is módosulhat később... Szervernév: Diwat[#26][BattleRoyale]-Server
Cím: 94.199.180.130:28900
Ha ide kattintasz, a steam automatikusan felcsatlakozik a játékszerverree!Férőhely: 32
Mod: Diwat[#26][BattleRoyale] - v1.0.0/beta
Szerver részletes leírása, képekkel: ElolvasomWeboldalunk: http://diwat26.hu/Facebook: http://facebook.com/diwat26clanTeamspeak3: CsatlakozomSteam: https://steamcommunity.com/groups/diwat26Bevezető"Mi az a BattleRoyale?" - hangzik el a kérdés sokaktól. A BattleRoyale játékmód lényege az alábbi:
- A szabály és a játék lényege pofon egyszerű: a játékban az győz aki a biztonságos zónában utoljára élve marad.
Kicsit bővebben:
- Mindenki mindenki ellen van. Emiatt a játékos célja az, hogy mindenkit megöljön, vagy legalább utolsónak élve maradjon úgy, hogy a biztonságos zónán belül, egyre közelebb kerülnek egymáshoz a játékosok.
A mi BattleRoyale játékmódunk is erre épül:
a játékosok a pálya legszélén kezdenek, egy késsel. A kör kezdetekor célszerű egy fegyvert keresni.
A fegyvereket jól látható helyen helyeztünk el a pályán.Érdemes olyan fegyvert választani, ami a játékos stílusának kedvez: távcsöves fegyvert bújkálós-vadászáshoz, gépfegyvert a gyors ölésekhez, shotgunt közelharcra. Kinek mi...
A fegyver tulajdonsága megegyezik az alap Counter-Strike játékban lévőhöz, így aki már sokat játszott, az tudja, mi kell neki.
Azonban nem szabad sokáig keresgélni:
a biztonságos zóna egy idő után szűkül. Ha a biztonságos zónán kívül maradsz, elég nagy károkat fog okozni benned,
sebződsz. Így a zónákkal fenntartható a pörgős játékmenet.
"Miért olyan különleges a Diwat[#26][BattleRoyale]-Server?" - kérdezheted. Nos, erre is tudunk választ adni:
- Teljesen egyedi fejlesztésű játékmód. Ilyet sehol máshol nem találsz. A titok igazából a pályában keresendő, de ehhez létre kellett hozni egy olyan rendszert, amivel ki tudjuk használni a benne rejlő lehetőségeket.
- Új típusú pályák, ami megfelel a játékmódnak. A lehető legszélesebb kellett (8192x8192 e. széles). Azonban egy üres pálya nem túl szerencsés, így kellenek rá tárgyak, blokkok, épületek. Elsőnek a Steam Workshopban található br_electrified pályát választottuk, ami megfelel a Counter-Strike játékba való importálás feltételeihez. A pályalista később bővülni fog.
- Dinamikus pályaelem kezelés: leszámítva néhány fix elemet, a pálya egyes részeire különböző, mindig változó elemek kerülnek. Így mondhatjuk azt, hogy sosincs ugyan olyan pályarész. Lehet az egyik körben egy ponton torony van, aztán a következő körben fel akarsz oda menni egy AWP-vel, de hoppá, egy épület van helyette.
- A Webshop: Ha netán a másik játékos, vagy a zóna megsebzett, nem kell aggódnod! Lehetőséged van a Webshopból különböző tárgyak megvételére és használatára. Az tárgyak és tulajdonságaik lentebb részletezve vannak.
- Pörgős játékmenet:
- Sok fegyver található a pályán, de lőszer annál kevesebb! Vagy tartalékolsz, vagy eszetlenül költheted a pénzed lőszerre.
- 32 játékos egy relatíve nagy pályán. Azonban nem biztos, hogy jut minden játékosnak fegyver az elején. De ezért van a késed.
- A minden körben változó elemek új útirányt, pozíciókat adhatnak.
- Nem elég darálni a játékost, figyelni kell a zónára is! Ne feledd, csak egy maradhat!
- Nem biztos, hogy okos döntés rögtön befutni a pálya közepéhez: a külső épületekről könnyen belátható a pálya közepe is!
- Úgy is lehet nyerni, hogy nem sütöd el a fegyvered. Nem biztos, hogy a hangzavar a legjobb taktika. Lehetőségek tárháza áll rendelkezésedre. Elbújhatsz, elhúzhatod az utolsó másodpercig is a mozgást, nincs korlátozás. Azt megteszi helyettünk a zóna.
Regisztráció / BelépésA szerveren minden statisztikát eltárolunk és pontozzuk a játékosokat
(erről részletesebben a "Statisztika és pontok" résznél).
Ahhoz, hogy vezethesd a statisztikád és pontokat gyűjts, egy regisztrációra lesz szükséged.Regisztrálni tudsz a szerveren az
M betű megnyomásával előugró főmenüben, illetve a(z)
http://diwat26.hu/ weboldalunkon is!
Alapesetben a szerver megkérdezi belépéskor, hogy bejelentkezel vagy regisztrálsz-e, de ha esetleg véletlenül elnyomtad, akkor a főmenüben levő
"Regisztráció/Bejelentkezés" menüpontban ezt be tudod pótolni.
Ha már van egy felhasználód regisztrálva nálunk, nyugodtan bejelentkezhetsz azzal is, nem kell újat létrehozni! Osztag rendszer:A [BattleRoyale] v1.2.2 frissítés óta a játékosok kisebb csapatokban játszhatnak egymással.
Miért jó osztagban játszani?
- A csapattagokat jól látható módon megkülönböztetjük, hogy véletlenül se öljék meg egymást (lásd a fentebbi képen a zöld auróval jelzett játékos)!
- A csapattagok team_chatben kommunikálhatnak független attól, hogy él-e még (U betű alapesetben, [Osztag neve] Játékos: ez egy üzenet-ként jelenik meg).
- A győzelmi pontokat mindenki megkapja külön, Osztag pont címen (lentebb részletezem a pontokat, statisztikákat).
Azonban nem csak előnye van, így inspiráljuk a játékosokat a lehető legjobb teljesítményre:
- A vesztett körök után járó pontokat mindenki megkapja.
- Csapattárs ölésért minden csapattagnak -5 Osztagpont, illetve a gyilkosnak pár ponttal is kevesebb lesz (lentebb részletezem)!
Webshop:Ha netán a másik játékos, vagy a zóna megsebzett, nem kell aggódnod!
Lehetőséged van a Webshopból az alábbi tárgyak megvételére és használatára: - Elsődleges lőszer: Sok fegyver található a pályán, de lőszer annál kevesebb! Vagy tartalékolsz, vagy eszetlenül költheted a pénzed lőszerre. Ha daráló vagy, akkor bizony az ölésekért járó jutalmadat erre fogod költeni. De lehet, hogy te nyersz! Aznban csak egy körben egyszer vásárolható, a költség pedig fegyverfüggő!
- Másodlagos lőszer: Ha netán elpazaroltad az elsődleges lőszercsomagod és nem tudsz venni, ne aggódj, van még tartalék! Ott a pisztoly! Gyenge, de ha nincs más, jó az is! Körönként háromszor vásárolhatsz és olcsóbb is, mint az elsődleges, a költség fegyverfüggő!
- Kevlár (mellény): Elengedhetetlen a mellény, ha nem akarsz gyorsan meghalni. Csak egyszer lehet venni, 650$-ért! Életet menthetsz vele!
- Kevlár + Helmet (mellény + sisak): Lehet érdemesebb a biztosra menni. 1000$-ért, körönként egyszer megérheti. Ha már vettél sima mellényt, de el kéne a sisak, akkor csak 350$-ba kerül a sisak, de ha már sérült a mellényed, az is cserére kerül. 1000$-ért.
- Adrenalin: Nicolas Cage-nek bevált az adrenalin fecskendő, túl is élt egy bombázást a sérüléseivel. 1000$-ért teljesen regenerálódsz, 100HP-ra. Kétszer is akár egy körben!
- Kötszer: Ha csak kicsit sérülsz, nem biztos megéri használni a tűt (hacsak nem vagy drogos). 500$-ért +50HP-ra regenerálódsz. Háromszor egy körben! Érdemes akkor használni, ha nem vagy kutyaszorítóban és/vagy csak keveset kell utántölteni. Ideiglenes megoldásnak jó.
- Gránát: - mondta a katona és felszámolt egy német bunkert. Nem is rossz egy olyan szerkezettől, ami 300$, egyszer szól, de nagyot!
- Flashbang: - Hogy ne lássanak. kétszer egy körben, 200$-ért. Nem mint Harry Potter köpenye... PFf...
- Smoke gránát: - Füstösök figyelem! Az amúgy is kevés FPS-t befolyásolhatod egyszer egy körben, 300$-ért. Tuti taktika!
Statisztika és pontok:A játékos minden eredményét elmentjük statisztika formájában és az alapján pontozzuk is őt! Így nyomon lehet követni a játékos eredményeit is, ők pedig
(majd) beválthatják pontjaikat hasznosabb dolgokra.
A játékosok az alábbiakért ennyi pontokat kaphatnak:
Mindent pontozunk és nyomon követjük a játékosokat. Látjuk, ki mennyit:
- Ölt: 1 pont/eset
- Ölt, fejlövéssel: +3 pont/eset
- Halt: -1 pont/eset
- Halt, öngyilkossággal: -1 pont/eset (zóna általi halál ennek számít)
- Hány kört nyert meg: +5 pont/eset
- Hány kört nyert meg osztagban: +2 pont/eset
- [b]Hány kört veszített: -1 pont/eset
- Hány kört veszített osztaban: -1 pont/eset
- Hány csapattársat ölt: -5 osztagpont és pont/eset
- Mennyit játszott
A pontokat érdemes gyűjteni, mert később beváltható lesz kreditre. Szóval tessék nem veszíteni!
// End of code here // Szeretnénk mindenkinek köszönetet mondani! Aki segített a mod fejlesztésében, hibajavításában, vagy netán új ötletet adott! Számítunk a véleményedre, kérjük oszd meg velünk ötleteidet!
Kövesd figyelemmel a fejlesztést (képekkel illusztrálva a változás): Bejelentő: https://www.facebook.com/diwat26clan/posts/25952007104976632018.12.19. - helyzetjelentés https://www.facebook.com/diwat26clan/posts/26182180281959312019.01.03. - helyzetjelentés https://www.facebook.com/diwat26clan/photos/a.194841147200310/26502023283308342019.01.20. - helyzetjelentés https://www.facebook.com/diwat26clan/posts/26873735112803822019.01.25. - megnyitó dátum https://www.facebook.com/diwat26clan/photos/a.194841147200310/26982513235259342019.01.29. - UPDATE: v1.1.1 http://diwat26.hu/index.php/welcome/news_info/181 2019.02.18.- UPDATE: v1.2.2 http://diwat26.hu/index.php/welcome/news_info/1822019.06.05.- UPDATE: v1.2.4 http://diwat26.hu/index.php/welcome/news_info/188Régi banner: Csatolmány:
50543920_2698251326859267_4735980641101807616_o.jpg [209.37KiB |Megtekintve 3040 alkalommal ]