hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2020.11.28. 14:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 62 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 60 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], DeteCT0R az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: usp, glock18 hozzáírása a pluginhoz
HozzászólásElküldve: 2019.01.29. 17:22 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2018.12.31. 13:39
Hozzászólások: 10
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Sziasztok,

Valaki beletudná nekem írni az usp és Glock18 kispisztolyokat? Hálás köszönet érte.


Csatolmányok:
advanced_fegyvermenu_tiltoval.sma [12.59 KiB]
Letöltve 39 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.01.29. 23:53 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.22. 18:33
Hozzászólások: 83
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Tessék, teszt nem volt! :wink:


Csatolmányok:
valami.sma [13.94 KiB]
Letöltve 45 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.01.30. 15:45 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2018.12.31. 13:39
Hozzászólások: 10
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
ricsbond írta:
Tessék, teszt nem volt! :wink:



bocsi,de nekem ebbe kellene beleírni a usp & glock18 kispisztolyt :)


Csatolmányok:
advanced_fegyvermenu_tiltoval.sma [12.59 KiB]
Letöltve 32 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.02.02. 14:44 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.22. 18:33
Hozzászólások: 83
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
névtelen írta:
ricsbond írta:
Tessék, teszt nem volt! :wink:



bocsi,de nekem ebbe kellene beleírni a usp & glock18 kispisztolyt :)


Van különbség a két plugin között?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.02.02. 15:01 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1512
Megköszönt másnak: 116 alkalommal
Megköszönték neki: 215 alkalommal
Teszteld le, a pisztoly választás része működik, a tiltást másoltam át ebbe.
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon       1
  9.  
  10. #define VERSION         "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players     32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON    116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT      372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name    "\rVálassz fegyvert\w"
  18.  
  19. #define Next_Button     "KövetkezĹ‘"
  20. #define Back_Button     "Vissza"
  21. #define Exit_Button     "KilĂ©pĂ©s"
  22.  
  23. #define Money_Hud       ( 1 << 5 )
  24.  
  25. new g_iWPCT;
  26. new g_iWPTE;
  27.  
  28. new pCvarMaxCTWps;
  29. new pCvarMaxTEWps;
  30.  
  31. new pCvarWPBlock;
  32.  
  33. new pCvarFlash;
  34. new pCvarHe;
  35. new pCvarSmoke;
  36.  
  37. new pCvarKevlar;
  38. new pCvarDefuser;
  39.  
  40. new pCvarPrefix;
  41. new pCvarMoney;
  42. new pCvarBlockBuy;
  43. new pCvarUnAmmo;
  44.  
  45. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  46. {
  47.     "",
  48.     "CsapatonkĂ©nt csak kĂ©t ember AWP-zhet!",
  49.     "^4[%s] ^1AWP csak 2v2-tĹ‘l használhatĂł!",
  50.     "A vásárlás letĂ­ltva!",
  51.     "Te már választottál fegyvert!"
  52. };
  53.  
  54. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] =  {
  55.    
  56.     "M4A1",
  57.     "AK47",
  58.     "AWP",
  59.     "SCOUT",
  60.     "AUG",
  61.     "FAMAS",
  62.     "GALIL",
  63.     "MP5",
  64.     "XM1014",
  65.     "M3",
  66.     "M249"
  67. };
  68.  
  69. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  70.    
  71.     "weapon_m4a1",
  72.     "weapon_ak47",
  73.     "weapon_awp",
  74.     "weapon_scout",
  75.     "weapon_aug",
  76.     "weapon_famas",
  77.     "weapon_galil",
  78.     "weapon_mp5navy",
  79.     "weapon_xm1014",
  80.     "weapon_m3",
  81.     "weapon_m249"
  82. };
  83.  
  84. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  85. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  86.    
  87.     0,
  88.     52,
  89.     0,
  90.     90,
  91.     1,
  92.     32,
  93.     1,
  94.     100,
  95.     90,
  96.     1,
  97.     120,
  98.     100,
  99.     100,
  100.     90,
  101.     90,
  102.     90,
  103.     100,
  104.     120,
  105.     30,
  106.     120,
  107.     200,
  108.     32,
  109.     90,
  110.     120,
  111.     90,
  112.     2,
  113.     35,
  114.     90,
  115.     90,
  116.     0,
  117.     100
  118. };
  119.  
  120. new g_szBuyCommands[  ][  ] =
  121. {
  122.     "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  123.     "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  124.     "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  125.     "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  126.     "buyammo1", "buyammo2"
  127. };
  128.  
  129. new const g_szMenuCommands[  ] [  ] =
  130. {
  131.     "fegyo",
  132.     "say fegyo",
  133.     "say_team fegyo",
  134.    
  135.     "fegyver",
  136.     "say fegyver",
  137.     "say_team fegyver",
  138.    
  139.     "say /fegyo",
  140.     "say_team /fegyo",
  141.    
  142.     "say /fegyver",
  143.     "say_team /fegyver"
  144.  
  145. };
  146.  
  147. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  148. new g_msgHideWeapon;
  149. new g_bHasWeapon[ 33 ];
  150.  
  151. public plugin_init ( ) {
  152.    
  153.     register_plugin( "AWM", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  154.     loading_maps();
  155.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  156.     pCvarMaxCTWps   = register_cvar( "awm_max_ct_awp",  "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  157.     pCvarMaxTEWps   = register_cvar( "awm_max_te_awp",  "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  158.    
  159.     pCvarWPBlock    = register_cvar( "awm_allow_wp_player",     "2" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  160.    
  161.     pCvarFlash  = register_cvar( "awm_give_flash",  "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  162.     pCvarHe     = register_cvar( "awm_give_he",         "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  163.     pCvarSmoke  = register_cvar( "awm_give_smoke",  "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  164.    
  165.     pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  166.     pCvarDefuser    = register_cvar( "awm_give_defuser",    "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  167.    
  168.     pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo""1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  169.    
  170.     pCvarBlockBuy   = register_cvar( "awm_block_buy",   "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  171.     pCvarMoney  = register_cvar( "awm_set_money",   "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  172.     pCvarPrefix     = register_cvar( "awm_prefix",      "divinityZ" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  173.    
  174.     g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  175.    
  176.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  177.         register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  178.    
  179.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  180.         register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  181.    
  182.     register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  183.     register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  184.    
  185.     register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  186.    
  187.     register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  188. }
  189.  
  190. public loading_maps()
  191. {  
  192.     new fajl[64],linedata[1024],currentmap[64],mapnev[32];
  193.     get_mapname(currentmap,charsmax(currentmap));
  194.     formatex(fajl, charsmax(fajl), "addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini");
  195.  
  196.     if (!file_exists("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini")) {
  197.         new len,buffer[512];
  198.         len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer),";Csak Ă­rd be azoknak a mapoknak a nevĂ©t amelyiken ne működjön a fegyvermenĂĽ. Pl:^n");
  199.         len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer)-len,";^"awp_india^"^n");
  200.    
  201.         new file = fopen("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini", "at");
  202.    
  203.         fprintf(file, buffer);
  204.         fclose(file);
  205.         return;
  206.     }
  207.  
  208.     new file = fopen(fajl, "rt");
  209.  
  210.     while (file && !feof(file)) {
  211.         // Read one line at a time
  212.         fgets(file, linedata, charsmax(linedata));
  213.         replace(linedata, charsmax(linedata), "^n", "");//Ăśres sorokat eltĂĽnteti
  214.    
  215.         parse(linedata,mapnev,31);
  216.         if(equali(currentmap,mapnev)) {
  217.             log_amx("A plugin '%s' mapon nem fut. (configs/fegyvermenu_tiltas.ini)",currentmap);
  218.             pause("ad");
  219.             return;
  220.         }
  221.     }
  222.     if (file) fclose(file);
  223. }
  224.  
  225. public client_putinserver( iClient ) {
  226.    
  227.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  228. }
  229.  
  230. public client_disconnect( iClient ) {
  231.    
  232.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  233. }
  234.  
  235. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  236.     if(!is_user_connected(iClient)) return PLUGIN_HANDLED;
  237.    
  238.     switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  239.        
  240.         case true: {
  241.             get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  242.             ColorChat( iClient, "^4[%s]^1 %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  243.            
  244.             return PLUGIN_HANDLED;
  245.         }
  246.         case false:     func_OpenWeaponMenu( iClient );
  247.     }
  248.     return PLUGIN_HANDLED;
  249. }
  250.  
  251. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  252.    
  253.     if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  254.         return PLUGIN_CONTINUE;
  255.    
  256.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  257.     ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  258.     return PLUGIN_HANDLED;
  259. }
  260.  
  261. public eCurWeapon( iClient ) {
  262.    
  263.     if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  264.        
  265.         if( is_user_alive( iClient ) ) {
  266.            
  267.             new weapon = read_data( 2 );
  268.             if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  269.            
  270.                 cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  271.             }
  272.         }
  273.     }
  274. }
  275.  
  276. public onResetHUD( iClient ) {
  277.    
  278.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  279.        
  280.         message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  281.         write_byte( Money_Hud );
  282.         message_end( );
  283.     }
  284. }
  285.  
  286. public msgHideWeapon( ) {
  287.    
  288.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  289.        
  290.         set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  291.     }
  292. }
  293.  
  294. public eRoundEnd ( ) {
  295.    
  296.     g_iWPCT = 0;
  297.     g_iWPTE = 0;
  298. }
  299.  
  300. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  301.    
  302.     if(!is_user_connected(iClient) || !is_user_alive( iClient ) )
  303.         return;
  304.        
  305.     cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  306.    
  307.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  308.    
  309.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  310.    
  311.     new szMenuTitle[ 121 ];
  312.     new szMenuItem[ 121 ];
  313.    
  314.     format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s", Weapon_Menu_Name );
  315.  
  316.     StripUserWeapons( iClient );
  317.     new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  318.    
  319.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  320.        
  321.         if( i != 2 ) {
  322.            
  323.             format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\r[\y%s\r]", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  324.         }
  325.         else {
  326.             switch( get_user_team( iClient ) )
  327.             {
  328.                 case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\r[\y%s\r] \r[\dMAX: \y%d\r]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  329.                 case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\r[\y%s\r] \r[\dMAX: \y%d\r]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  330.                 default: continue;
  331.             }
  332.         }
  333.        
  334.         menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  335.     }
  336.    
  337.     menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  338.     menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  339.     menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  340.     menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  341.     menu_display( iClient, menu );
  342. }
  343.  
  344. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  345.    
  346.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  347.        
  348.         menu_destroy( iMenu );
  349.         return PLUGIN_HANDLED;
  350.     }
  351.    
  352.     new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  353.     new access, callback;
  354.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  355.    
  356.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  357.    
  358.     if( iItem != 2 ) {
  359.        
  360.         give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  361.        
  362.         ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  363.     }
  364.     else {
  365.        
  366.         new iTeams[ CsTeams ];
  367.         GetPlayerCount( iTeams );
  368.        
  369.         if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  370.         || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  371.            
  372.             ColorChat( iClient,  g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  373.             func_OpenWeaponMenu( iClient );
  374.            
  375.             return PLUGIN_HANDLED;
  376.         }
  377.        
  378.         new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  379.         if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  380.            
  381.             if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  382.                
  383.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  384.                
  385.                 ColorChat( iClient, "^4[%s]^1 Te a(z) ^3%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  386.                 g_iWPCT++;
  387.             }
  388.             else {
  389.                
  390.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  391.                 func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  392.                
  393.                 return PLUGIN_HANDLED;
  394.             }
  395.         }
  396.        
  397.         if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  398.            
  399.             if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  400.                
  401.                
  402.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  403.                
  404.                 ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  405.                 g_iWPTE++;
  406.             }
  407.             else {
  408.                
  409.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  410.                 func_OpenWeaponMenu( iClient );
  411.                
  412.                 return PLUGIN_HANDLED;
  413.             }
  414.         }
  415.     }
  416.    
  417.     give_item( iClient, "weapon_knife" );
  418.     give_player_stuff( iClient );
  419.     Pisztolymenu(iClient);
  420.        
  421.     menu_destroy( iMenu );
  422.     return PLUGIN_HANDLED;
  423. }
  424.        
  425. public Pisztolymenu(iClient)
  426. {
  427.     new menu = menu_create("\ddivinityZ^n\rVálassz Pisztolyt:", "Pisztolymenu_handler");
  428.    
  429.     menu_additem(menu, "\r[\yDeagle\r]", "0", 0);
  430.     menu_additem(menu, "\r[\yUsp\r]", "1", 0);
  431.     menu_additem(menu, "\r[\yGlock18\r]", "2", 0);
  432.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  433.     menu_display(iClient, menu, 0);
  434. }
  435.  
  436. public Pisztolymenu_handler(iClient, menu, item)
  437. {
  438.     new command[6], name[64], access, callback;
  439.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  440.  
  441.     switch(item) {
  442.         case 0: {
  443.             give_item(iClient, "weapon_deagle");
  444.             cs_set_user_bpammo(iClient, CSW_DEAGLE, 35);
  445.             ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3Deagle ^1-t választottad!", g_szChatPrefix);
  446.         }
  447.         case 1: {
  448.             give_item(iClient, "weapon_usp");
  449.             cs_set_user_bpammo(iClient, CSW_USP, 100);
  450.             ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3USP ^1-t választottad!", g_szChatPrefix);
  451.         }
  452.         case 2: {
  453.             give_item(iClient, "weapon_glock18");
  454.             cs_set_user_bpammo(iClient, CSW_GLOCK18, 120);
  455.             ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3Glock18 ^1-ot választottad!", g_szChatPrefix);
  456.         }
  457.     }
  458.    
  459.     menu_destroy(menu);
  460.     return PLUGIN_HANDLED;
  461. }
  462. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  463.    
  464.     new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  465.    
  466.     get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  467.    
  468.     for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  469.         iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  470. }  
  471.  
  472. stock give_player_stuff( iClient ) {
  473.    
  474.     if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  475.        
  476.         give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  477.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  478.     }
  479.    
  480.     if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  481.        
  482.         give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  483.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  484.     }
  485.    
  486.     if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  487.        
  488.         give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  489.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  490.     }
  491.    
  492.     if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  493.        
  494.         switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  495.            
  496.             case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  497.             case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  498.             default: return PLUGIN_CONTINUE;
  499.         }
  500.     }
  501.    
  502.     if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  503.        
  504.         give_item( iClient, "item_thighpack" );
  505.     }
  506.    
  507.     if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  508.        
  509.         new weapons[ 32 ];
  510.         new weaponsnum;
  511.         get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  512.         for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  513.             if( is_user_alive( iClient ) )
  514.                 if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  515.                     cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  516.     }
  517.    
  518.     g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  519.     return PLUGIN_CONTINUE;
  520. }
  521.  
  522.  
  523. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  524. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  525.    
  526.     new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  527.      
  528.     if( iC4Ent > 0 ) {
  529.        
  530.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  531.     }
  532.      
  533.     strip_user_weapons( iClient );
  534.     set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  535.      
  536.     if( iC4Ent > 0 )  {
  537.        
  538.         set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  539.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  540.        
  541.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  542.         cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  543.     }
  544.    
  545.     return PLUGIN_HANDLED;
  546. }
  547.  
  548. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  549. {
  550.     new count = 1, players[ 32 ];
  551.     static msg[ 191 ];
  552.     vformat( msg, 190, input, 3 );
  553.    
  554.     replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  555.     replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  556.     replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  557.    
  558.     if ( iClient )  players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  559.     {
  560.         for ( new i = 0; i < count; i++ )
  561.         {
  562.             if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  563.             {
  564.                 message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  565.                 write_byte( players[ i ] );
  566.                 write_string( msg );
  567.                 message_end(  );
  568.             }
  569.         }
  570.     }
  571. }

_________________
"Ki áll vajon melléd, az ördög vagy az angyal, ha rosszat teszel?"

"Tigris, tigris, csóvafény, éjszakáknak erdején,
Mily kéz adta teneked, szörnyű és szép termeted?..."

Ők köszönték meg theglorious nek ezt a hozzászólást: névtelen (2019.02.02. 15:03)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.02.02. 15:02 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2018.12.31. 13:39
Hozzászólások: 10
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
ricsbond írta:
névtelen írta:
ricsbond írta:
Tessék, teszt nem volt! :wink:



bocsi,de nekem ebbe kellene beleírni a usp & glock18 kispisztolyt :)


Van különbség a két plugin között?



Igen, pályatiltó van benne,de már megoldva!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.02.03. 10:39 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2018.12.31. 13:39
Hozzászólások: 10
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
theglorious írta:
Teszteld le, a pisztoly választás része működik, a tiltást másoltam át ebbe.
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon       1
  9.  
  10. #define VERSION         "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players     32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON    116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT      372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name    "\rVálassz fegyvert\w"
  18.  
  19. #define Next_Button     "KövetkezĹ‘"
  20. #define Back_Button     "Vissza"
  21. #define Exit_Button     "KilĂ©pĂ©s"
  22.  
  23. #define Money_Hud       ( 1 << 5 )
  24.  
  25. new g_iWPCT;
  26. new g_iWPTE;
  27.  
  28. new pCvarMaxCTWps;
  29. new pCvarMaxTEWps;
  30.  
  31. new pCvarWPBlock;
  32.  
  33. new pCvarFlash;
  34. new pCvarHe;
  35. new pCvarSmoke;
  36.  
  37. new pCvarKevlar;
  38. new pCvarDefuser;
  39.  
  40. new pCvarPrefix;
  41. new pCvarMoney;
  42. new pCvarBlockBuy;
  43. new pCvarUnAmmo;
  44.  
  45. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  46. {
  47.     "",
  48.     "CsapatonkĂ©nt csak kĂ©t ember AWP-zhet!",
  49.     "^4[%s] ^1AWP csak 2v2-tĹ‘l használhatĂł!",
  50.     "A vásárlás letĂ­ltva!",
  51.     "Te már választottál fegyvert!"
  52. };
  53.  
  54. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] =  {
  55.    
  56.     "M4A1",
  57.     "AK47",
  58.     "AWP",
  59.     "SCOUT",
  60.     "AUG",
  61.     "FAMAS",
  62.     "GALIL",
  63.     "MP5",
  64.     "XM1014",
  65.     "M3",
  66.     "M249"
  67. };
  68.  
  69. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  70.    
  71.     "weapon_m4a1",
  72.     "weapon_ak47",
  73.     "weapon_awp",
  74.     "weapon_scout",
  75.     "weapon_aug",
  76.     "weapon_famas",
  77.     "weapon_galil",
  78.     "weapon_mp5navy",
  79.     "weapon_xm1014",
  80.     "weapon_m3",
  81.     "weapon_m249"
  82. };
  83.  
  84. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  85. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  86.    
  87.     0,
  88.     52,
  89.     0,
  90.     90,
  91.     1,
  92.     32,
  93.     1,
  94.     100,
  95.     90,
  96.     1,
  97.     120,
  98.     100,
  99.     100,
  100.     90,
  101.     90,
  102.     90,
  103.     100,
  104.     120,
  105.     30,
  106.     120,
  107.     200,
  108.     32,
  109.     90,
  110.     120,
  111.     90,
  112.     2,
  113.     35,
  114.     90,
  115.     90,
  116.     0,
  117.     100
  118. };
  119.  
  120. new g_szBuyCommands[  ][  ] =
  121. {
  122.     "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  123.     "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  124.     "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  125.     "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  126.     "buyammo1", "buyammo2"
  127. };
  128.  
  129. new const g_szMenuCommands[  ] [  ] =
  130. {
  131.     "fegyo",
  132.     "say fegyo",
  133.     "say_team fegyo",
  134.    
  135.     "fegyver",
  136.     "say fegyver",
  137.     "say_team fegyver",
  138.    
  139.     "say /fegyo",
  140.     "say_team /fegyo",
  141.    
  142.     "say /fegyver",
  143.     "say_team /fegyver"
  144.  
  145. };
  146.  
  147. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  148. new g_msgHideWeapon;
  149. new g_bHasWeapon[ 33 ];
  150.  
  151. public plugin_init ( ) {
  152.    
  153.     register_plugin( "AWM", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  154.     loading_maps();
  155.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  156.     pCvarMaxCTWps   = register_cvar( "awm_max_ct_awp",  "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  157.     pCvarMaxTEWps   = register_cvar( "awm_max_te_awp",  "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  158.    
  159.     pCvarWPBlock    = register_cvar( "awm_allow_wp_player",     "2" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  160.    
  161.     pCvarFlash  = register_cvar( "awm_give_flash",  "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  162.     pCvarHe     = register_cvar( "awm_give_he",         "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  163.     pCvarSmoke  = register_cvar( "awm_give_smoke",  "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  164.    
  165.     pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  166.     pCvarDefuser    = register_cvar( "awm_give_defuser",    "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  167.    
  168.     pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo""1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  169.    
  170.     pCvarBlockBuy   = register_cvar( "awm_block_buy",   "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  171.     pCvarMoney  = register_cvar( "awm_set_money",   "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  172.     pCvarPrefix     = register_cvar( "awm_prefix",      "divinityZ" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  173.    
  174.     g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  175.    
  176.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  177.         register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  178.    
  179.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  180.         register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  181.    
  182.     register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  183.     register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  184.    
  185.     register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  186.    
  187.     register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  188. }
  189.  
  190. public loading_maps()
  191. {  
  192.     new fajl[64],linedata[1024],currentmap[64],mapnev[32];
  193.     get_mapname(currentmap,charsmax(currentmap));
  194.     formatex(fajl, charsmax(fajl), "addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini");
  195.  
  196.     if (!file_exists("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini")) {
  197.         new len,buffer[512];
  198.         len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer),";Csak Ă­rd be azoknak a mapoknak a nevĂ©t amelyiken ne működjön a fegyvermenĂĽ. Pl:^n");
  199.         len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer)-len,";^"awp_india^"^n");
  200.    
  201.         new file = fopen("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini", "at");
  202.    
  203.         fprintf(file, buffer);
  204.         fclose(file);
  205.         return;
  206.     }
  207.  
  208.     new file = fopen(fajl, "rt");
  209.  
  210.     while (file && !feof(file)) {
  211.         // Read one line at a time
  212.         fgets(file, linedata, charsmax(linedata));
  213.         replace(linedata, charsmax(linedata), "^n", "");//Ăśres sorokat eltĂĽnteti
  214.    
  215.         parse(linedata,mapnev,31);
  216.         if(equali(currentmap,mapnev)) {
  217.             log_amx("A plugin '%s' mapon nem fut. (configs/fegyvermenu_tiltas.ini)",currentmap);
  218.             pause("ad");
  219.             return;
  220.         }
  221.     }
  222.     if (file) fclose(file);
  223. }
  224.  
  225. public client_putinserver( iClient ) {
  226.    
  227.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  228. }
  229.  
  230. public client_disconnect( iClient ) {
  231.    
  232.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  233. }
  234.  
  235. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  236.     if(!is_user_connected(iClient)) return PLUGIN_HANDLED;
  237.    
  238.     switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  239.        
  240.         case true: {
  241.             get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  242.             ColorChat( iClient, "^4[%s]^1 %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  243.            
  244.             return PLUGIN_HANDLED;
  245.         }
  246.         case false:     func_OpenWeaponMenu( iClient );
  247.     }
  248.     return PLUGIN_HANDLED;
  249. }
  250.  
  251. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  252.    
  253.     if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  254.         return PLUGIN_CONTINUE;
  255.    
  256.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  257.     ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  258.     return PLUGIN_HANDLED;
  259. }
  260.  
  261. public eCurWeapon( iClient ) {
  262.    
  263.     if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  264.        
  265.         if( is_user_alive( iClient ) ) {
  266.            
  267.             new weapon = read_data( 2 );
  268.             if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  269.            
  270.                 cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  271.             }
  272.         }
  273.     }
  274. }
  275.  
  276. public onResetHUD( iClient ) {
  277.    
  278.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  279.        
  280.         message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  281.         write_byte( Money_Hud );
  282.         message_end( );
  283.     }
  284. }
  285.  
  286. public msgHideWeapon( ) {
  287.    
  288.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  289.        
  290.         set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  291.     }
  292. }
  293.  
  294. public eRoundEnd ( ) {
  295.    
  296.     g_iWPCT = 0;
  297.     g_iWPTE = 0;
  298. }
  299.  
  300. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  301.    
  302.     if(!is_user_connected(iClient) || !is_user_alive( iClient ) )
  303.         return;
  304.        
  305.     cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  306.    
  307.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  308.    
  309.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  310.    
  311.     new szMenuTitle[ 121 ];
  312.     new szMenuItem[ 121 ];
  313.    
  314.     format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s", Weapon_Menu_Name );
  315.  
  316.     StripUserWeapons( iClient );
  317.     new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  318.    
  319.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  320.        
  321.         if( i != 2 ) {
  322.            
  323.             format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\r[\y%s\r]", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  324.         }
  325.         else {
  326.             switch( get_user_team( iClient ) )
  327.             {
  328.                 case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\r[\y%s\r] \r[\dMAX: \y%d\r]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  329.                 case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\r[\y%s\r] \r[\dMAX: \y%d\r]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  330.                 default: continue;
  331.             }
  332.         }
  333.        
  334.         menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  335.     }
  336.    
  337.     menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  338.     menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  339.     menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  340.     menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  341.     menu_display( iClient, menu );
  342. }
  343.  
  344. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  345.    
  346.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  347.        
  348.         menu_destroy( iMenu );
  349.         return PLUGIN_HANDLED;
  350.     }
  351.    
  352.     new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  353.     new access, callback;
  354.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  355.    
  356.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  357.    
  358.     if( iItem != 2 ) {
  359.        
  360.         give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  361.        
  362.         ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  363.     }
  364.     else {
  365.        
  366.         new iTeams[ CsTeams ];
  367.         GetPlayerCount( iTeams );
  368.        
  369.         if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  370.         || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  371.            
  372.             ColorChat( iClient,  g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  373.             func_OpenWeaponMenu( iClient );
  374.            
  375.             return PLUGIN_HANDLED;
  376.         }
  377.        
  378.         new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  379.         if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  380.            
  381.             if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  382.                
  383.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  384.                
  385.                 ColorChat( iClient, "^4[%s]^1 Te a(z) ^3%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  386.                 g_iWPCT++;
  387.             }
  388.             else {
  389.                
  390.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  391.                 func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  392.                
  393.                 return PLUGIN_HANDLED;
  394.             }
  395.         }
  396.        
  397.         if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  398.            
  399.             if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  400.                
  401.                
  402.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  403.                
  404.                 ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  405.                 g_iWPTE++;
  406.             }
  407.             else {
  408.                
  409.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  410.                 func_OpenWeaponMenu( iClient );
  411.                
  412.                 return PLUGIN_HANDLED;
  413.             }
  414.         }
  415.     }
  416.    
  417.     give_item( iClient, "weapon_knife" );
  418.     give_player_stuff( iClient );
  419.     Pisztolymenu(iClient);
  420.        
  421.     menu_destroy( iMenu );
  422.     return PLUGIN_HANDLED;
  423. }
  424.        
  425. public Pisztolymenu(iClient)
  426. {
  427.     new menu = menu_create("\ddivinityZ^n\rVálassz Pisztolyt:", "Pisztolymenu_handler");
  428.    
  429.     menu_additem(menu, "\r[\yDeagle\r]", "0", 0);
  430.     menu_additem(menu, "\r[\yUsp\r]", "1", 0);
  431.     menu_additem(menu, "\r[\yGlock18\r]", "2", 0);
  432.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  433.     menu_display(iClient, menu, 0);
  434. }
  435.  
  436. public Pisztolymenu_handler(iClient, menu, item)
  437. {
  438.     new command[6], name[64], access, callback;
  439.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  440.  
  441.     switch(item) {
  442.         case 0: {
  443.             give_item(iClient, "weapon_deagle");
  444.             cs_set_user_bpammo(iClient, CSW_DEAGLE, 35);
  445.             ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3Deagle ^1-t választottad!", g_szChatPrefix);
  446.         }
  447.         case 1: {
  448.             give_item(iClient, "weapon_usp");
  449.             cs_set_user_bpammo(iClient, CSW_USP, 100);
  450.             ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3USP ^1-t választottad!", g_szChatPrefix);
  451.         }
  452.         case 2: {
  453.             give_item(iClient, "weapon_glock18");
  454.             cs_set_user_bpammo(iClient, CSW_GLOCK18, 120);
  455.             ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3Glock18 ^1-ot választottad!", g_szChatPrefix);
  456.         }
  457.     }
  458.    
  459.     menu_destroy(menu);
  460.     return PLUGIN_HANDLED;
  461. }
  462. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  463.    
  464.     new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  465.    
  466.     get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  467.    
  468.     for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  469.         iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  470. }  
  471.  
  472. stock give_player_stuff( iClient ) {
  473.    
  474.     if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  475.        
  476.         give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  477.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  478.     }
  479.    
  480.     if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  481.        
  482.         give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  483.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  484.     }
  485.    
  486.     if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  487.        
  488.         give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  489.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  490.     }
  491.    
  492.     if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  493.        
  494.         switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  495.            
  496.             case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  497.             case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  498.             default: return PLUGIN_CONTINUE;
  499.         }
  500.     }
  501.    
  502.     if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  503.        
  504.         give_item( iClient, "item_thighpack" );
  505.     }
  506.    
  507.     if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  508.        
  509.         new weapons[ 32 ];
  510.         new weaponsnum;
  511.         get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  512.         for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  513.             if( is_user_alive( iClient ) )
  514.                 if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  515.                     cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  516.     }
  517.    
  518.     g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  519.     return PLUGIN_CONTINUE;
  520. }
  521.  
  522.  
  523. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  524. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  525.    
  526.     new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  527.      
  528.     if( iC4Ent > 0 ) {
  529.        
  530.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  531.     }
  532.      
  533.     strip_user_weapons( iClient );
  534.     set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  535.      
  536.     if( iC4Ent > 0 )  {
  537.        
  538.         set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  539.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  540.        
  541.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  542.         cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  543.     }
  544.    
  545.     return PLUGIN_HANDLED;
  546. }
  547.  
  548. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  549. {
  550.     new count = 1, players[ 32 ];
  551.     static msg[ 191 ];
  552.     vformat( msg, 190, input, 3 );
  553.    
  554.     replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  555.     replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  556.     replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  557.    
  558.     if ( iClient )  players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  559.     {
  560.         for ( new i = 0; i < count; i++ )
  561.         {
  562.             if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  563.             {
  564.                 message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  565.                 write_byte( players[ i ] );
  566.                 write_string( msg );
  567.                 message_end(  );
  568.             }
  569.         }
  570.     }
  571. }


köszi,hiba megoldva!


Csatolmányok:
fegyvermenu.tiltoval.new.sma [19.07 KiB]
Letöltve 24 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole