hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2021.06.14. 04:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 62 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 61 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: usp, glock18 hozzáírása a pluginhoz
HozzászólásElküldve: 2019.01.29. 17:22 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2018.12.31. 13:39
Hozzászólások: 10
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Sziasztok,

Valaki beletudná nekem írni az usp és Glock18 kispisztolyokat? Hálás köszönet érte.


Csatolmányok:
advanced_fegyvermenu_tiltoval.sma [12.59 KiB]
Letöltve 54 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.01.29. 23:53 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.22. 18:33
Hozzászólások: 83
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Tessék, teszt nem volt! :wink:


Csatolmányok:
valami.sma [13.94 KiB]
Letöltve 59 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.01.30. 15:45 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2018.12.31. 13:39
Hozzászólások: 10
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
ricsbond írta:
Tessék, teszt nem volt! :wink:



bocsi,de nekem ebbe kellene beleírni a usp & glock18 kispisztolyt :)


Csatolmányok:
advanced_fegyvermenu_tiltoval.sma [12.59 KiB]
Letöltve 48 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.02.02. 14:44 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.22. 18:33
Hozzászólások: 83
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
névtelen írta:
ricsbond írta:
Tessék, teszt nem volt! :wink:



bocsi,de nekem ebbe kellene beleírni a usp & glock18 kispisztolyt :)


Van különbség a két plugin között?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.02.02. 15:01 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1601
Megköszönt másnak: 118 alkalommal
Megköszönték neki: 235 alkalommal
Teszteld le, a pisztoly választás része működik, a tiltást másoltam át ebbe.
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon       1
  9.  
  10. #define VERSION         "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players     32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON    116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT      372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name    "\rVálassz fegyvert\w"
  18.  
  19. #define Next_Button     "KövetkezĹ‘"
  20. #define Back_Button     "Vissza"
  21. #define Exit_Button     "KilĂ©pĂ©s"
  22.  
  23. #define Money_Hud       ( 1 << 5 )
  24.  
  25. new g_iWPCT;
  26. new g_iWPTE;
  27.  
  28. new pCvarMaxCTWps;
  29. new pCvarMaxTEWps;
  30.  
  31. new pCvarWPBlock;
  32.  
  33. new pCvarFlash;
  34. new pCvarHe;
  35. new pCvarSmoke;
  36.  
  37. new pCvarKevlar;
  38. new pCvarDefuser;
  39.  
  40. new pCvarPrefix;
  41. new pCvarMoney;
  42. new pCvarBlockBuy;
  43. new pCvarUnAmmo;
  44.  
  45. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  46. {
  47.     "",
  48.     "CsapatonkĂ©nt csak kĂ©t ember AWP-zhet!",
  49.     "^4[%s] ^1AWP csak 2v2-tĹ‘l használhatĂł!",
  50.     "A vásárlás letĂ­ltva!",
  51.     "Te már választottál fegyvert!"
  52. };
  53.  
  54. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] =  {
  55.    
  56.     "M4A1",
  57.     "AK47",
  58.     "AWP",
  59.     "SCOUT",
  60.     "AUG",
  61.     "FAMAS",
  62.     "GALIL",
  63.     "MP5",
  64.     "XM1014",
  65.     "M3",
  66.     "M249"
  67. };
  68.  
  69. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  70.    
  71.     "weapon_m4a1",
  72.     "weapon_ak47",
  73.     "weapon_awp",
  74.     "weapon_scout",
  75.     "weapon_aug",
  76.     "weapon_famas",
  77.     "weapon_galil",
  78.     "weapon_mp5navy",
  79.     "weapon_xm1014",
  80.     "weapon_m3",
  81.     "weapon_m249"
  82. };
  83.  
  84. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  85. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  86.    
  87.     0,
  88.     52,
  89.     0,
  90.     90,
  91.     1,
  92.     32,
  93.     1,
  94.     100,
  95.     90,
  96.     1,
  97.     120,
  98.     100,
  99.     100,
  100.     90,
  101.     90,
  102.     90,
  103.     100,
  104.     120,
  105.     30,
  106.     120,
  107.     200,
  108.     32,
  109.     90,
  110.     120,
  111.     90,
  112.     2,
  113.     35,
  114.     90,
  115.     90,
  116.     0,
  117.     100
  118. };
  119.  
  120. new g_szBuyCommands[  ][  ] =
  121. {
  122.     "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  123.     "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  124.     "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  125.     "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  126.     "buyammo1", "buyammo2"
  127. };
  128.  
  129. new const g_szMenuCommands[  ] [  ] =
  130. {
  131.     "fegyo",
  132.     "say fegyo",
  133.     "say_team fegyo",
  134.    
  135.     "fegyver",
  136.     "say fegyver",
  137.     "say_team fegyver",
  138.    
  139.     "say /fegyo",
  140.     "say_team /fegyo",
  141.    
  142.     "say /fegyver",
  143.     "say_team /fegyver"
  144.  
  145. };
  146.  
  147. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  148. new g_msgHideWeapon;
  149. new g_bHasWeapon[ 33 ];
  150.  
  151. public plugin_init ( ) {
  152.    
  153.     register_plugin( "AWM", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  154.     loading_maps();
  155.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  156.     pCvarMaxCTWps   = register_cvar( "awm_max_ct_awp",  "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  157.     pCvarMaxTEWps   = register_cvar( "awm_max_te_awp",  "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  158.    
  159.     pCvarWPBlock    = register_cvar( "awm_allow_wp_player",     "2" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  160.    
  161.     pCvarFlash  = register_cvar( "awm_give_flash",  "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  162.     pCvarHe     = register_cvar( "awm_give_he",         "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  163.     pCvarSmoke  = register_cvar( "awm_give_smoke",  "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  164.    
  165.     pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  166.     pCvarDefuser    = register_cvar( "awm_give_defuser",    "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  167.    
  168.     pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo""1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  169.    
  170.     pCvarBlockBuy   = register_cvar( "awm_block_buy",   "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  171.     pCvarMoney  = register_cvar( "awm_set_money",   "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  172.     pCvarPrefix     = register_cvar( "awm_prefix",      "divinityZ" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  173.    
  174.     g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  175.    
  176.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  177.         register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  178.    
  179.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  180.         register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  181.    
  182.     register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  183.     register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  184.    
  185.     register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  186.    
  187.     register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  188. }
  189.  
  190. public loading_maps()
  191. {  
  192.     new fajl[64],linedata[1024],currentmap[64],mapnev[32];
  193.     get_mapname(currentmap,charsmax(currentmap));
  194.     formatex(fajl, charsmax(fajl), "addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini");
  195.  
  196.     if (!file_exists("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini")) {
  197.         new len,buffer[512];
  198.         len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer),";Csak Ă­rd be azoknak a mapoknak a nevĂ©t amelyiken ne működjön a fegyvermenĂĽ. Pl:^n");
  199.         len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer)-len,";^"awp_india^"^n");
  200.    
  201.         new file = fopen("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini", "at");
  202.    
  203.         fprintf(file, buffer);
  204.         fclose(file);
  205.         return;
  206.     }
  207.  
  208.     new file = fopen(fajl, "rt");
  209.  
  210.     while (file && !feof(file)) {
  211.         // Read one line at a time
  212.         fgets(file, linedata, charsmax(linedata));
  213.         replace(linedata, charsmax(linedata), "^n", "");//Ăśres sorokat eltĂĽnteti
  214.    
  215.         parse(linedata,mapnev,31);
  216.         if(equali(currentmap,mapnev)) {
  217.             log_amx("A plugin '%s' mapon nem fut. (configs/fegyvermenu_tiltas.ini)",currentmap);
  218.             pause("ad");
  219.             return;
  220.         }
  221.     }
  222.     if (file) fclose(file);
  223. }
  224.  
  225. public client_putinserver( iClient ) {
  226.    
  227.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  228. }
  229.  
  230. public client_disconnect( iClient ) {
  231.    
  232.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  233. }
  234.  
  235. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  236.     if(!is_user_connected(iClient)) return PLUGIN_HANDLED;
  237.    
  238.     switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  239.        
  240.         case true: {
  241.             get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  242.             ColorChat( iClient, "^4[%s]^1 %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  243.            
  244.             return PLUGIN_HANDLED;
  245.         }
  246.         case false:     func_OpenWeaponMenu( iClient );
  247.     }
  248.     return PLUGIN_HANDLED;
  249. }
  250.  
  251. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  252.    
  253.     if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  254.         return PLUGIN_CONTINUE;
  255.    
  256.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  257.     ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  258.     return PLUGIN_HANDLED;
  259. }
  260.  
  261. public eCurWeapon( iClient ) {
  262.    
  263.     if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  264.        
  265.         if( is_user_alive( iClient ) ) {
  266.            
  267.             new weapon = read_data( 2 );
  268.             if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  269.            
  270.                 cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  271.             }
  272.         }
  273.     }
  274. }
  275.  
  276. public onResetHUD( iClient ) {
  277.    
  278.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  279.        
  280.         message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  281.         write_byte( Money_Hud );
  282.         message_end( );
  283.     }
  284. }
  285.  
  286. public msgHideWeapon( ) {
  287.    
  288.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  289.        
  290.         set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  291.     }
  292. }
  293.  
  294. public eRoundEnd ( ) {
  295.    
  296.     g_iWPCT = 0;
  297.     g_iWPTE = 0;
  298. }
  299.  
  300. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  301.    
  302.     if(!is_user_connected(iClient) || !is_user_alive( iClient ) )
  303.         return;
  304.        
  305.     cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  306.    
  307.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  308.    
  309.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  310.    
  311.     new szMenuTitle[ 121 ];
  312.     new szMenuItem[ 121 ];
  313.    
  314.     format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s", Weapon_Menu_Name );
  315.  
  316.     StripUserWeapons( iClient );
  317.     new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  318.    
  319.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  320.        
  321.         if( i != 2 ) {
  322.            
  323.             format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\r[\y%s\r]", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  324.         }
  325.         else {
  326.             switch( get_user_team( iClient ) )
  327.             {
  328.                 case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\r[\y%s\r] \r[\dMAX: \y%d\r]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  329.                 case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\r[\y%s\r] \r[\dMAX: \y%d\r]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  330.                 default: continue;
  331.             }
  332.         }
  333.        
  334.         menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  335.     }
  336.    
  337.     menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  338.     menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  339.     menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  340.     menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  341.     menu_display( iClient, menu );
  342. }
  343.  
  344. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  345.    
  346.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  347.        
  348.         menu_destroy( iMenu );
  349.         return PLUGIN_HANDLED;
  350.     }
  351.    
  352.     new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  353.     new access, callback;
  354.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  355.    
  356.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  357.    
  358.     if( iItem != 2 ) {
  359.        
  360.         give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  361.        
  362.         ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  363.     }
  364.     else {
  365.        
  366.         new iTeams[ CsTeams ];
  367.         GetPlayerCount( iTeams );
  368.        
  369.         if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  370.         || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  371.            
  372.             ColorChat( iClient,  g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  373.             func_OpenWeaponMenu( iClient );
  374.            
  375.             return PLUGIN_HANDLED;
  376.         }
  377.        
  378.         new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  379.         if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  380.            
  381.             if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  382.                
  383.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  384.                
  385.                 ColorChat( iClient, "^4[%s]^1 Te a(z) ^3%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  386.                 g_iWPCT++;
  387.             }
  388.             else {
  389.                
  390.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  391.                 func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  392.                
  393.                 return PLUGIN_HANDLED;
  394.             }
  395.         }
  396.        
  397.         if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  398.            
  399.             if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  400.                
  401.                
  402.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  403.                
  404.                 ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  405.                 g_iWPTE++;
  406.             }
  407.             else {
  408.                
  409.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  410.                 func_OpenWeaponMenu( iClient );
  411.                
  412.                 return PLUGIN_HANDLED;
  413.             }
  414.         }
  415.     }
  416.    
  417.     give_item( iClient, "weapon_knife" );
  418.     give_player_stuff( iClient );
  419.     Pisztolymenu(iClient);
  420.        
  421.     menu_destroy( iMenu );
  422.     return PLUGIN_HANDLED;
  423. }
  424.        
  425. public Pisztolymenu(iClient)
  426. {
  427.     new menu = menu_create("\ddivinityZ^n\rVálassz Pisztolyt:", "Pisztolymenu_handler");
  428.    
  429.     menu_additem(menu, "\r[\yDeagle\r]", "0", 0);
  430.     menu_additem(menu, "\r[\yUsp\r]", "1", 0);
  431.     menu_additem(menu, "\r[\yGlock18\r]", "2", 0);
  432.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  433.     menu_display(iClient, menu, 0);
  434. }
  435.  
  436. public Pisztolymenu_handler(iClient, menu, item)
  437. {
  438.     new command[6], name[64], access, callback;
  439.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  440.  
  441.     switch(item) {
  442.         case 0: {
  443.             give_item(iClient, "weapon_deagle");
  444.             cs_set_user_bpammo(iClient, CSW_DEAGLE, 35);
  445.             ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3Deagle ^1-t választottad!", g_szChatPrefix);
  446.         }
  447.         case 1: {
  448.             give_item(iClient, "weapon_usp");
  449.             cs_set_user_bpammo(iClient, CSW_USP, 100);
  450.             ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3USP ^1-t választottad!", g_szChatPrefix);
  451.         }
  452.         case 2: {
  453.             give_item(iClient, "weapon_glock18");
  454.             cs_set_user_bpammo(iClient, CSW_GLOCK18, 120);
  455.             ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3Glock18 ^1-ot választottad!", g_szChatPrefix);
  456.         }
  457.     }
  458.    
  459.     menu_destroy(menu);
  460.     return PLUGIN_HANDLED;
  461. }
  462. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  463.    
  464.     new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  465.    
  466.     get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  467.    
  468.     for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  469.         iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  470. }  
  471.  
  472. stock give_player_stuff( iClient ) {
  473.    
  474.     if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  475.        
  476.         give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  477.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  478.     }
  479.    
  480.     if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  481.        
  482.         give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  483.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  484.     }
  485.    
  486.     if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  487.        
  488.         give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  489.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  490.     }
  491.    
  492.     if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  493.        
  494.         switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  495.            
  496.             case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  497.             case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  498.             default: return PLUGIN_CONTINUE;
  499.         }
  500.     }
  501.    
  502.     if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  503.        
  504.         give_item( iClient, "item_thighpack" );
  505.     }
  506.    
  507.     if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  508.        
  509.         new weapons[ 32 ];
  510.         new weaponsnum;
  511.         get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  512.         for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  513.             if( is_user_alive( iClient ) )
  514.                 if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  515.                     cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  516.     }
  517.    
  518.     g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  519.     return PLUGIN_CONTINUE;
  520. }
  521.  
  522.  
  523. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  524. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  525.    
  526.     new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  527.      
  528.     if( iC4Ent > 0 ) {
  529.        
  530.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  531.     }
  532.      
  533.     strip_user_weapons( iClient );
  534.     set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  535.      
  536.     if( iC4Ent > 0 )  {
  537.        
  538.         set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  539.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  540.        
  541.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  542.         cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  543.     }
  544.    
  545.     return PLUGIN_HANDLED;
  546. }
  547.  
  548. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  549. {
  550.     new count = 1, players[ 32 ];
  551.     static msg[ 191 ];
  552.     vformat( msg, 190, input, 3 );
  553.    
  554.     replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  555.     replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  556.     replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  557.    
  558.     if ( iClient )  players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  559.     {
  560.         for ( new i = 0; i < count; i++ )
  561.         {
  562.             if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  563.             {
  564.                 message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  565.                 write_byte( players[ i ] );
  566.                 write_string( msg );
  567.                 message_end(  );
  568.             }
  569.         }
  570.     }
  571. }

_________________
Nem mindig vagyunk képesek úgy cselekedni, ahogy akarjuk, de sosem csinálhatjuk jól azokat a dolgokat, amiket még el sem kezdtünk.Kép

Ők köszönték meg theglorious nek ezt a hozzászólást: névtelen (2019.02.02. 15:03)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.02.02. 15:02 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2018.12.31. 13:39
Hozzászólások: 10
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
ricsbond írta:
névtelen írta:
ricsbond írta:
Tessék, teszt nem volt! :wink:



bocsi,de nekem ebbe kellene beleírni a usp & glock18 kispisztolyt :)


Van különbség a két plugin között?



Igen, pályatiltó van benne,de már megoldva!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.02.03. 10:39 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2018.12.31. 13:39
Hozzászólások: 10
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
theglorious írta:
Teszteld le, a pisztoly választás része működik, a tiltást másoltam át ebbe.
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon       1
  9.  
  10. #define VERSION         "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players     32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON    116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT      372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name    "\rVálassz fegyvert\w"
  18.  
  19. #define Next_Button     "KövetkezĹ‘"
  20. #define Back_Button     "Vissza"
  21. #define Exit_Button     "KilĂ©pĂ©s"
  22.  
  23. #define Money_Hud       ( 1 << 5 )
  24.  
  25. new g_iWPCT;
  26. new g_iWPTE;
  27.  
  28. new pCvarMaxCTWps;
  29. new pCvarMaxTEWps;
  30.  
  31. new pCvarWPBlock;
  32.  
  33. new pCvarFlash;
  34. new pCvarHe;
  35. new pCvarSmoke;
  36.  
  37. new pCvarKevlar;
  38. new pCvarDefuser;
  39.  
  40. new pCvarPrefix;
  41. new pCvarMoney;
  42. new pCvarBlockBuy;
  43. new pCvarUnAmmo;
  44.  
  45. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  46. {
  47.     "",
  48.     "CsapatonkĂ©nt csak kĂ©t ember AWP-zhet!",
  49.     "^4[%s] ^1AWP csak 2v2-tĹ‘l használhatĂł!",
  50.     "A vásárlás letĂ­ltva!",
  51.     "Te már választottál fegyvert!"
  52. };
  53.  
  54. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] =  {
  55.    
  56.     "M4A1",
  57.     "AK47",
  58.     "AWP",
  59.     "SCOUT",
  60.     "AUG",
  61.     "FAMAS",
  62.     "GALIL",
  63.     "MP5",
  64.     "XM1014",
  65.     "M3",
  66.     "M249"
  67. };
  68.  
  69. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  70.    
  71.     "weapon_m4a1",
  72.     "weapon_ak47",
  73.     "weapon_awp",
  74.     "weapon_scout",
  75.     "weapon_aug",
  76.     "weapon_famas",
  77.     "weapon_galil",
  78.     "weapon_mp5navy",
  79.     "weapon_xm1014",
  80.     "weapon_m3",
  81.     "weapon_m249"
  82. };
  83.  
  84. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  85. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  86.    
  87.     0,
  88.     52,
  89.     0,
  90.     90,
  91.     1,
  92.     32,
  93.     1,
  94.     100,
  95.     90,
  96.     1,
  97.     120,
  98.     100,
  99.     100,
  100.     90,
  101.     90,
  102.     90,
  103.     100,
  104.     120,
  105.     30,
  106.     120,
  107.     200,
  108.     32,
  109.     90,
  110.     120,
  111.     90,
  112.     2,
  113.     35,
  114.     90,
  115.     90,
  116.     0,
  117.     100
  118. };
  119.  
  120. new g_szBuyCommands[  ][  ] =
  121. {
  122.     "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  123.     "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  124.     "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  125.     "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  126.     "buyammo1", "buyammo2"
  127. };
  128.  
  129. new const g_szMenuCommands[  ] [  ] =
  130. {
  131.     "fegyo",
  132.     "say fegyo",
  133.     "say_team fegyo",
  134.    
  135.     "fegyver",
  136.     "say fegyver",
  137.     "say_team fegyver",
  138.    
  139.     "say /fegyo",
  140.     "say_team /fegyo",
  141.    
  142.     "say /fegyver",
  143.     "say_team /fegyver"
  144.  
  145. };
  146.  
  147. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  148. new g_msgHideWeapon;
  149. new g_bHasWeapon[ 33 ];
  150.  
  151. public plugin_init ( ) {
  152.    
  153.     register_plugin( "AWM", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  154.     loading_maps();
  155.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  156.     pCvarMaxCTWps   = register_cvar( "awm_max_ct_awp",  "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  157.     pCvarMaxTEWps   = register_cvar( "awm_max_te_awp",  "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  158.    
  159.     pCvarWPBlock    = register_cvar( "awm_allow_wp_player",     "2" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  160.    
  161.     pCvarFlash  = register_cvar( "awm_give_flash",  "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  162.     pCvarHe     = register_cvar( "awm_give_he",         "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  163.     pCvarSmoke  = register_cvar( "awm_give_smoke",  "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  164.    
  165.     pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  166.     pCvarDefuser    = register_cvar( "awm_give_defuser",    "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  167.    
  168.     pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo""1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  169.    
  170.     pCvarBlockBuy   = register_cvar( "awm_block_buy",   "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  171.     pCvarMoney  = register_cvar( "awm_set_money",   "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  172.     pCvarPrefix     = register_cvar( "awm_prefix",      "divinityZ" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  173.    
  174.     g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  175.    
  176.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  177.         register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  178.    
  179.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  180.         register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  181.    
  182.     register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  183.     register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  184.    
  185.     register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  186.    
  187.     register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  188. }
  189.  
  190. public loading_maps()
  191. {  
  192.     new fajl[64],linedata[1024],currentmap[64],mapnev[32];
  193.     get_mapname(currentmap,charsmax(currentmap));
  194.     formatex(fajl, charsmax(fajl), "addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini");
  195.  
  196.     if (!file_exists("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini")) {
  197.         new len,buffer[512];
  198.         len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer),";Csak Ă­rd be azoknak a mapoknak a nevĂ©t amelyiken ne működjön a fegyvermenĂĽ. Pl:^n");
  199.         len += formatex(buffer[len], charsmax(buffer)-len,";^"awp_india^"^n");
  200.    
  201.         new file = fopen("addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini", "at");
  202.    
  203.         fprintf(file, buffer);
  204.         fclose(file);
  205.         return;
  206.     }
  207.  
  208.     new file = fopen(fajl, "rt");
  209.  
  210.     while (file && !feof(file)) {
  211.         // Read one line at a time
  212.         fgets(file, linedata, charsmax(linedata));
  213.         replace(linedata, charsmax(linedata), "^n", "");//Ăśres sorokat eltĂĽnteti
  214.    
  215.         parse(linedata,mapnev,31);
  216.         if(equali(currentmap,mapnev)) {
  217.             log_amx("A plugin '%s' mapon nem fut. (configs/fegyvermenu_tiltas.ini)",currentmap);
  218.             pause("ad");
  219.             return;
  220.         }
  221.     }
  222.     if (file) fclose(file);
  223. }
  224.  
  225. public client_putinserver( iClient ) {
  226.    
  227.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  228. }
  229.  
  230. public client_disconnect( iClient ) {
  231.    
  232.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  233. }
  234.  
  235. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  236.     if(!is_user_connected(iClient)) return PLUGIN_HANDLED;
  237.    
  238.     switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  239.        
  240.         case true: {
  241.             get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  242.             ColorChat( iClient, "^4[%s]^1 %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  243.            
  244.             return PLUGIN_HANDLED;
  245.         }
  246.         case false:     func_OpenWeaponMenu( iClient );
  247.     }
  248.     return PLUGIN_HANDLED;
  249. }
  250.  
  251. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  252.    
  253.     if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  254.         return PLUGIN_CONTINUE;
  255.    
  256.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  257.     ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  258.     return PLUGIN_HANDLED;
  259. }
  260.  
  261. public eCurWeapon( iClient ) {
  262.    
  263.     if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  264.        
  265.         if( is_user_alive( iClient ) ) {
  266.            
  267.             new weapon = read_data( 2 );
  268.             if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  269.            
  270.                 cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  271.             }
  272.         }
  273.     }
  274. }
  275.  
  276. public onResetHUD( iClient ) {
  277.    
  278.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  279.        
  280.         message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  281.         write_byte( Money_Hud );
  282.         message_end( );
  283.     }
  284. }
  285.  
  286. public msgHideWeapon( ) {
  287.    
  288.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  289.        
  290.         set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  291.     }
  292. }
  293.  
  294. public eRoundEnd ( ) {
  295.    
  296.     g_iWPCT = 0;
  297.     g_iWPTE = 0;
  298. }
  299.  
  300. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  301.    
  302.     if(!is_user_connected(iClient) || !is_user_alive( iClient ) )
  303.         return;
  304.        
  305.     cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  306.    
  307.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  308.    
  309.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  310.    
  311.     new szMenuTitle[ 121 ];
  312.     new szMenuItem[ 121 ];
  313.    
  314.     format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s", Weapon_Menu_Name );
  315.  
  316.     StripUserWeapons( iClient );
  317.     new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  318.    
  319.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  320.        
  321.         if( i != 2 ) {
  322.            
  323.             format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\r[\y%s\r]", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  324.         }
  325.         else {
  326.             switch( get_user_team( iClient ) )
  327.             {
  328.                 case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\r[\y%s\r] \r[\dMAX: \y%d\r]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  329.                 case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\r[\y%s\r] \r[\dMAX: \y%d\r]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  330.                 default: continue;
  331.             }
  332.         }
  333.        
  334.         menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  335.     }
  336.    
  337.     menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  338.     menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  339.     menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  340.     menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  341.     menu_display( iClient, menu );
  342. }
  343.  
  344. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  345.    
  346.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  347.        
  348.         menu_destroy( iMenu );
  349.         return PLUGIN_HANDLED;
  350.     }
  351.    
  352.     new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  353.     new access, callback;
  354.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  355.    
  356.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  357.    
  358.     if( iItem != 2 ) {
  359.        
  360.         give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  361.        
  362.         ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  363.     }
  364.     else {
  365.        
  366.         new iTeams[ CsTeams ];
  367.         GetPlayerCount( iTeams );
  368.        
  369.         if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  370.         || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  371.            
  372.             ColorChat( iClient,  g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  373.             func_OpenWeaponMenu( iClient );
  374.            
  375.             return PLUGIN_HANDLED;
  376.         }
  377.        
  378.         new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  379.         if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  380.            
  381.             if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  382.                
  383.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  384.                
  385.                 ColorChat( iClient, "^4[%s]^1 Te a(z) ^3%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  386.                 g_iWPCT++;
  387.             }
  388.             else {
  389.                
  390.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  391.                 func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  392.                
  393.                 return PLUGIN_HANDLED;
  394.             }
  395.         }
  396.        
  397.         if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  398.            
  399.             if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  400.                
  401.                
  402.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  403.                
  404.                 ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  405.                 g_iWPTE++;
  406.             }
  407.             else {
  408.                
  409.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  410.                 func_OpenWeaponMenu( iClient );
  411.                
  412.                 return PLUGIN_HANDLED;
  413.             }
  414.         }
  415.     }
  416.    
  417.     give_item( iClient, "weapon_knife" );
  418.     give_player_stuff( iClient );
  419.     Pisztolymenu(iClient);
  420.        
  421.     menu_destroy( iMenu );
  422.     return PLUGIN_HANDLED;
  423. }
  424.        
  425. public Pisztolymenu(iClient)
  426. {
  427.     new menu = menu_create("\ddivinityZ^n\rVálassz Pisztolyt:", "Pisztolymenu_handler");
  428.    
  429.     menu_additem(menu, "\r[\yDeagle\r]", "0", 0);
  430.     menu_additem(menu, "\r[\yUsp\r]", "1", 0);
  431.     menu_additem(menu, "\r[\yGlock18\r]", "2", 0);
  432.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  433.     menu_display(iClient, menu, 0);
  434. }
  435.  
  436. public Pisztolymenu_handler(iClient, menu, item)
  437. {
  438.     new command[6], name[64], access, callback;
  439.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  440.  
  441.     switch(item) {
  442.         case 0: {
  443.             give_item(iClient, "weapon_deagle");
  444.             cs_set_user_bpammo(iClient, CSW_DEAGLE, 35);
  445.             ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3Deagle ^1-t választottad!", g_szChatPrefix);
  446.         }
  447.         case 1: {
  448.             give_item(iClient, "weapon_usp");
  449.             cs_set_user_bpammo(iClient, CSW_USP, 100);
  450.             ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3USP ^1-t választottad!", g_szChatPrefix);
  451.         }
  452.         case 2: {
  453.             give_item(iClient, "weapon_glock18");
  454.             cs_set_user_bpammo(iClient, CSW_GLOCK18, 120);
  455.             ColorChat( iClient,  "^4[%s]^1 Te a(z) ^3Glock18 ^1-ot választottad!", g_szChatPrefix);
  456.         }
  457.     }
  458.    
  459.     menu_destroy(menu);
  460.     return PLUGIN_HANDLED;
  461. }
  462. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  463.    
  464.     new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  465.    
  466.     get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  467.    
  468.     for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  469.         iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  470. }  
  471.  
  472. stock give_player_stuff( iClient ) {
  473.    
  474.     if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  475.        
  476.         give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  477.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  478.     }
  479.    
  480.     if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  481.        
  482.         give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  483.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  484.     }
  485.    
  486.     if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  487.        
  488.         give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  489.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  490.     }
  491.    
  492.     if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  493.        
  494.         switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  495.            
  496.             case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  497.             case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  498.             default: return PLUGIN_CONTINUE;
  499.         }
  500.     }
  501.    
  502.     if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  503.        
  504.         give_item( iClient, "item_thighpack" );
  505.     }
  506.    
  507.     if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  508.        
  509.         new weapons[ 32 ];
  510.         new weaponsnum;
  511.         get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  512.         for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  513.             if( is_user_alive( iClient ) )
  514.                 if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  515.                     cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  516.     }
  517.    
  518.     g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  519.     return PLUGIN_CONTINUE;
  520. }
  521.  
  522.  
  523. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  524. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  525.    
  526.     new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  527.      
  528.     if( iC4Ent > 0 ) {
  529.        
  530.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  531.     }
  532.      
  533.     strip_user_weapons( iClient );
  534.     set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  535.      
  536.     if( iC4Ent > 0 )  {
  537.        
  538.         set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  539.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  540.        
  541.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  542.         cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  543.     }
  544.    
  545.     return PLUGIN_HANDLED;
  546. }
  547.  
  548. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  549. {
  550.     new count = 1, players[ 32 ];
  551.     static msg[ 191 ];
  552.     vformat( msg, 190, input, 3 );
  553.    
  554.     replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  555.     replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  556.     replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  557.    
  558.     if ( iClient )  players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  559.     {
  560.         for ( new i = 0; i < count; i++ )
  561.         {
  562.             if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  563.             {
  564.                 message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  565.                 write_byte( players[ i ] );
  566.                 write_string( msg );
  567.                 message_end(  );
  568.             }
  569.         }
  570.     }
  571. }


köszi,hiba megoldva!


Csatolmányok:
fegyvermenu.tiltoval.new.sma [19.07 KiB]
Letöltve 34 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole