Húha

Már 2 napja nem néztem fel mert gondoltam ez halott ügy de akkor talán mégse
ultraibolya írta:
Szia.
Ha még a levegőben van a kérdésed:
Próbálj meg class-t beállítani neki. Tudod amikor csapatot választasz,akkor ki kell választani magát a skint is (class). Annó 70-ben én is próbáltam,meg is lett a megoldás,de már nem emlékszem mi volt

Ui:
Belegondoltam jobban:
Ne állítsd át a csapatot amxx-en belül,hanem hozz létre egy boolent,majd mikor csatlakozik futass le rajta egy parancsot (jointeam 2 pl) majd a boolennek adj egy true értéket,és hookold a jointeamet,ha true akkor lépj ki,ha false akkor tovább,mert ugye akkor te rakod a csapatba. Remélem érted,nem fog ma úgy az agyam.
Szóval ennek csak kb a felét értem
Létre kellene hoznom egy globális boolean változót
Amikor szerverre lép, gondolom rá gondolsz client_connect(id) vagy client_putinserver(id)
ez alá kéne egy jointeam és a boolean= true
aztán hogy ezután kéne valamit "hook"olni amit nem értek hogy kéne vagy mi az(nem veled van a gond, én nem értek MÉG hozzá

)
szóval ezt fejtsd ki nekem részletesebben kérlek

regener írta:
MOTD kikapcsra pedig FTP-n nevezd át az motd.txt-t mondjuk motd.tx-re és nem jön be. (Spórolsz egy parancsot a kliens felé)
Egyenlőre házi szerveren csinálgatom abból élek amit találok (ezt találtam 1.re megoldásnak)

még nem tudom hogy lesz a motd de egyenlőre nem zavar, csak tesztelés során sokat próbálkozok és zavaró hogy folyton okézni kell.
