hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.09.24. 14:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 325 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 324 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Csapattars vakitás
HozzászólásElküldve:2012.03.13. 15:59 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Hello
Miért van az h csapattarsvakitas plugin nem irja normalisan a txt böl a szöveget...

SMA:
Kód:
/* 
*  Team Flash Control
*
*  Author: OT

*  Changelog:
*
*  9.1  - last improvements + the plugin can now be seen on servers.
*  9.0  - control pannel + last improvements
*  8.5  - new punish system
*  8.1  - cvar bug fix, flashlight bug fix
*  8.0  - new feature -> color flashbangs
*  7.0  - updated all the features, now work 100% + new dynamic light feature
*  6.5  - improvement to the player origin, now the plugin gets the players head
*  6    - major improvement to all the blocks (including the new feature)
*  5.5  - small improvement to the moment a player is flashed (when a player is flashed for a long time the flash will count)
*  5.3  - big improvement to the bug detection
*  5    - improvement to the new feature
*  5.0b - new feature added -> block flash when you flashed a teammate and a enemy together
*  4.5  - bugfix feature added
*  4    - multilang
*  3.5  - added more features, the plugin has a new name "Team Flash Control"
*  3    - optimized plugin (pcvars + new forwards) -> now works 100% (2008-07-11)
*  2    - optimized plugin -> now works > 70% (2008-07-08)
*  1.1  - fixed bug: more than one player can get a message from the same teamflash event
*         new cvar: tfc_adminchat (2007-11-04)
*  1.0  - sound on/off cvar: tfc_sound 1/0 (2006-04-14)
*  0.3  - fixed bug: dead spectators will nog get message about teamflash (2006-03-16)
*  0.2  - changed flash owner code, a timer is added, "[Team Flash Snitch]" in green text (2006-03-12)
*  0.1  - initial release (2006-01-25)
*
*  Credits:
*
*  Tender for Team Flash Snitch
*  MpNumb for Bugfix feature
*  xxAvalanchexx for Dynamiclight
*  v3x for Colored Flashbangs
*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

// The defines that hold info on how the user has been blinded
#define BLINDED_FULLY   255
#define BLINDED_PARTLY   200

// Maximum entities
#define MAX_ENT       1126

// Task unique id
#define REMAIN_TASK      642354

// The bones of a player
#define BONE_HEAD      8

// Private data

#if cellbits == 32
#define OFFSET_TEAM      114
#else
#define OFFSET_TEAM      139
#endif

#define OFFSET_LINUX   5

// Message events
new saytext
new scrfade

// Entity owner remember
new g_ent_owner[MAX_ENT] = {0,...}

// Flasher id
new g_flasher = 0

// Flash entity index
new g_flash_ent = 0

// Player info
new g_flash_mon[33] = {0,...}
new bool:g_block_flash[33] = {false, ...}
new g_team_pl[33]
new bool:g_counter_in_effect[33] = {true, ...}
new bool:g_reset_counter[33] = {false, ...}
new g_round_lock[33]
new Float:g_time_lock[33]

// Forward info
new bool:g_allow_forward = true

// Colors
new g_color_red
new g_color_green
new g_color_blue

// Pcvars
enum OptionType
{
   OPTION_TOGGLE = 1,
   OPTION_CELL,
   OPTION_FLOAT
}

enum Option
{
   pc_frc_sound,
   pc_frc_admin,
   pc_frc_block,
   pc_frc_selfb,
   pc_frc_blocka,

   pc_frc_count,
   pc_frc_punish,
   pc_frc_limit,
   pc_frc_warn,
   pc_frc_mode,
   pc_frc_type,
   pc_frc_nr_ctr,

   pc_frc_mcolor,
   pc_frc_rcolor,
   pc_frc_gcolor,
   pc_frc_bcolor,

   pc_frc_dlight,

   pc_frc_bug,
}

new pcvars[Option]
new OptionType:option_type[Option]
new option_value[Option][100]
new option_information[Option][300]

new settingsmenu
new callbacks[2]

new const CFG_FILE_NAME[] = "flash_remote_control.cfg"
new CFG_FILE[300]

public plugin_init()
{
   // Let's register the plugin
   register_plugin("Flash Remote Control","9.1","OT")
   register_cvar("flash_remote_version","9.1",FCVAR_SERVER)
   
   // The basic cvars
   register_option(pc_frc_sound,"frc_sound","1") // the sound that is sent to the flasher
   register_option(pc_frc_admin,"frc_adminchat","1") // the admin messages
   register_option(pc_frc_block,"frc_block_team_flash","0") // block the moment when you flash your teammates
   register_option(pc_frc_selfb,"frc_block_self_flash","0") // block the moment when you flash yourself
   register_option(pc_frc_blocka,"frc_block_team_all_flash","0") // block all players that are flashed if a teammate is flashed
   
   // The punish system cvars
   register_option(pc_frc_punish,"frc_flasher_punish","1") // punish the player that flashed too much
   register_option(pc_frc_count,"frc_flasher_counter","1") // 0 -> count only the full flashes 1 -> count all the flashes
   register_option(pc_frc_limit,"frc_flasher_mistake_allow","10",OPTION_CELL) // the times that a player is allowed to flash his teammates before being punished
   register_option(pc_frc_warn,"frc_flasher_warn","0") // warn the player
   register_option(pc_frc_mode,"frc_flasher_punish_mode","2",OPTION_CELL) // punish mode: 0 -> map end, 1 -> rounds, 2 -> time
   register_option(pc_frc_type,"frc_flasher_punish_type","0",OPTION_CELL) // punish type: 0 -> block throw, 1 -> kill when flash, 2 -> flash himself when flash
   register_option(pc_frc_nr_ctr,"frc_flasher_punish_control","2",OPTION_FLOAT) // punish mode control controls how many round/minutes the player will have problems (doesn't work with punish mode 0)
   
   // Flash color cvars
   register_option(pc_frc_mcolor,"frc_color_mode","2",OPTION_CELL) // 0 -> off, 1 -> specified color, 2 -> random color chose(for all players), 3 -> random color for every player
   register_option(pc_frc_rcolor,"frc_red_color","100") // the red color cvar
   register_option(pc_frc_gcolor,"frc_green_color","100") // the green color cvar
   register_option(pc_frc_bcolor,"frc_blue_color","255") // the blue color cvar
   
   // Flash dynamic light cvars, the dynamic light is affected by the color cvars
   register_option(pc_frc_dlight,"frc_dynamic_light","1") // dynamic light
   
   // Bug fix cvar
   register_option(pc_frc_bug,"frc_bug_fix","1") // bug fix control toggle
   
   // Special option values
   register_option_value(pc_frc_limit,"5;6;7;8;9;10;11;12;13;14;15;16;17;18;19;20")
   register_option_value(pc_frc_mode,"0;1;2")
   register_option_value(pc_frc_type,"0;1;2")
   register_option_value(pc_frc_mcolor,"0;1;2;3")
   
   // Control panel menu
   register_clcmd("amx_flash_control_menu", "conjure_menu", ADMIN_CFG, "Shows settings menu for flashbang remote control.")
   register_clcmd("amx_fcm", "conjure_menu", ADMIN_CFG, "Shows settings menu for flashbang remote control.")
   
   // The events
   register_event("ScreenFade", "event_blinded", "be", "1>4096", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
   register_event("ScreenFade", "event_override", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
   register_logevent("event_round_end", 2, "1=Round_End")
   
   // The message constants
   saytext = get_user_msgid("SayText")
   scrfade = get_user_msgid("ScreenFade")
   
   // The fakemeta forwards
   register_forward(FM_SetModel, "fw_setmodel",1)
   register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound")
   register_forward(FM_Think, "fw_think")
   register_forward(FM_PlayerPreThink,"fw_player_prethink")
   register_forward(FM_FindEntityInSphere,"fw_findentityinsphere")
   
   // Control pannel
   callbacks[0] = menu_makecallback("callback_disabled")
   callbacks[1] = menu_makecallback("callback_enabled")
   
   // The dictionary
   register_dictionary("flashbang_remote_control.txt")
   
   // Config file
   new config[200]
   get_configsdir(config,199)
   format(CFG_FILE,299,"%s/%s",config,CFG_FILE_NAME)
   
   exec_cfg()
}

// Control Pannel

// Cfg save system
public exec_cfg()
{
   if(file_exists(CFG_FILE))
      server_cmd("exec %s",CFG_FILE)
}

public save_cfg()
{
   new file[2000]
   format(file,1999,"echo [Flashbang Remote Control] Executing config file ...^n")
   
   add_to_file(file,1999,pc_frc_sound)
   add_to_file(file,1999,pc_frc_admin)
   add_to_file(file,1999,pc_frc_selfb)
   add_to_file(file,1999,pc_frc_block)
   add_to_file(file,1999,pc_frc_blocka)
   add_to_file(file,1999,pc_frc_punish)
   add_to_file(file,1999,pc_frc_count)
   add_to_file(file,1999,pc_frc_limit)
   add_to_file(file,1999,pc_frc_warn)
   add_to_file(file,1999,pc_frc_mode)
   add_to_file(file,1999,pc_frc_type)
   add_to_file(file,1999,pc_frc_nr_ctr)
   add_to_file(file,1999,pc_frc_mcolor)
   add_to_file(file,1999,pc_frc_rcolor)
   add_to_file(file,1999,pc_frc_gcolor)
   add_to_file(file,1999,pc_frc_bcolor)
   add_to_file(file,1999,pc_frc_dlight)
   add_to_file(file,1999,pc_frc_bug)
   
   format(file,1999,"%secho [Flashbang Remote Control] Settings loaded from config file",file)
   
   delete_file(CFG_FILE)
   write_file(CFG_FILE,file)
}

stock add_to_file(file[], size_of_file, Option:option)
{
   switch (option_type[option])
   {
      case OPTION_TOGGLE,OPTION_CELL: format(file,size_of_file,"%s%s %d^n",file,option_information[option],get_option(option))
      case OPTION_FLOAT: format(file,size_of_file,"%s%s %f^n",file,option_information[option],get_option_float(option))
   }
}

// Control Pannel Menu system
public conjure_menu(id, level, cid)
{
   if (cmd_access(id, level, cid, 1))
   {
      menu_adjust(id)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

// Let's create the menu!
stock menu_adjust(id, page = 0)
{
   settingsmenu = menu_create("Flash Remote Control Pannel", "menu_handler")
   
   add_option_toggle(pc_frc_admin,"Admin text message display","Enabled","Disabled")
   add_option_toggle(pc_frc_sound,"Play the ^"I'm blind^" sound","On","Off")
   add_option_toggle(pc_frc_block,"Block team flash","Yes","No")
   add_option_toggle(pc_frc_selfb,"Block self flash","Yes","No")
   add_option_toggle(pc_frc_blocka,"Block the flash effect to all when a teammate is flashed","Yes","No")
   add_option_toggle(pc_frc_bug,"Enable bug fixer","Yes","No")
   add_option_toggle(pc_frc_dlight,"Enable dynamic light","Yes","No")
   add_option_quatrotoggle(pc_frc_mcolor,"Flash color mode","Normal","Specified colors","Random color (the same for all the players)","Random color for every player")
   
   add_option_toggle(pc_frc_punish,"Punish system","On","Off")
   
   if (get_option(pc_frc_punish))
   {
      add_option_toggle(pc_frc_warn,"Warn the flasher","Yes","No")
      add_option_tritoggle(pc_frc_mode,"Punish mode","Until map end","By rounds","By time")
      add_option_tritoggle(pc_frc_type,"Punish type","Block throw", "Kill", "Self flash")
      add_cell_option(pc_frc_limit,"The number of players someone can flash before beeing punished","times")
      
      
      switch (get_option(pc_frc_mode))
      {
         case 1:
         {
            register_option_value(pc_frc_nr_ctr,"1;2;3;4;5;6;7;8;9;10")
            add_float_cell_option(pc_frc_nr_ctr,"Number of rounds of punish","times")
         }
         case 2:
         {   
            register_option_value(pc_frc_nr_ctr,"1;1.5;2;2.5;3;3.5;4;4.5;5;5.5;6;7;8;9;10")
            add_float_option(pc_frc_nr_ctr,"Time of punish","minutes")
         }
      }
      
   }
   
   menu_display(id, settingsmenu, page)
   return PLUGIN_CONTINUE
}

stock add_option_toggle(Option:control_option, const basetext[], const yestext[], const notext[], Option:displayif = Option:-1)
{
   new cmd[3], itemtext[100]
   num_to_str(_:control_option, cmd, 2)
   format(itemtext, 99, "%s: %s%s", basetext, (get_option(control_option) ? "\y" : "\r" ), (get_option(control_option) ? yestext : notext))
   menu_additem(settingsmenu, itemtext, cmd, _, (displayif != Option:-1 && !get_option(displayif)) ? callbacks[0] : callbacks[1])
}

stock add_option_tritoggle(Option:control_option, const basetext[], const text[], const text2[], const text3[], Option:displayif = Option:-1)
{
   new cmd[3], itemtext[100]
   num_to_str(_:control_option, cmd, 2)
   format(itemtext, 99, "%s:\y %s%s%s", basetext, (get_option(control_option) == 0 ? text : "" ), (get_option(control_option) == 1 ? text2 : "" ), (get_option(control_option) == 2 ? text3 : "" ))
   menu_additem(settingsmenu, itemtext, cmd, _, (displayif != Option:-1 && !get_option(displayif)) ? callbacks[0] : callbacks[1])
}

stock add_option_quatrotoggle(Option:control_option, const basetext[], const text[], const text2[], const text3[], const text4[], Option:displayif = Option:-1)
{
   new cmd[3], itemtext[100]
   num_to_str(_:control_option, cmd, 2)
   format(itemtext, 99, "%s:\y %s%s%s%s", basetext, (get_option(control_option) == 0 ? text : "" ), (get_option(control_option) == 1 ? text2 : "" ), (get_option(control_option) == 2 ? text3 : "" ), (get_option(control_option) == 3 ? text4 : "" ))
   menu_additem(settingsmenu, itemtext, cmd, _, (displayif != Option:-1 && !get_option(displayif)) ? callbacks[0] : callbacks[1])
}

stock add_float_option(Option:control_option, const basetext[], const unit[])
{
   new cmd[3], itemtext[100]
   new value[20]
   
   format(value,19,"%0.2f",get_option_float(control_option))
   
   num_to_str(_:control_option, cmd, 2)
   format(itemtext, 99, "%s: \y%s \r%s", basetext, value, unit)
   menu_additem(settingsmenu, itemtext, cmd, _, _)
}

stock add_float_cell_option(Option:control_option, const basetext[], const unit[])
{
   new cmd[3], itemtext[100]
   new value[20]
   
   format(value,19,"%d",floatround(get_option_float(control_option)))
   
   num_to_str(_:control_option, cmd, 2)
   format(itemtext, 99, "%s: \y%s \r%s", basetext, value, unit)
   menu_additem(settingsmenu, itemtext, cmd, _, _)
}

stock add_cell_option(Option:control_option, const basetext[], const unit[])
{
   new cmd[3], itemtext[100]
   new value[20]
   
   format(value,19,"%d",get_option(control_option))
   
   num_to_str(_:control_option, cmd, 2)
   format(itemtext, 99, "%s: \y%s \r%s", basetext, value, unit)
   menu_additem(settingsmenu, itemtext, cmd, _, _)
}

public callback_disabled(id, menu, item)
{
   return ITEM_DISABLED
}

public callback_enabled(id, menu, item)
{
   return ITEM_ENABLED
}


// Base cvar change system
public menu_handler(id, menu, item)
{
   new access, info[5], callback
   menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 4, _, _, callback)
   
   if (item < 0)
   {
      save_cfg()
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   
   new cvar = str_to_num(info)
   
   switch (option_type[Option:cvar])
   {
      case OPTION_TOGGLE:
      {
         toggle_option(Option:cvar)
      }
      case OPTION_CELL:
      {
         new value_string[100]
         format(value_string,99,"%s;",option_value[Option:cvar])
         
         new values[20][10]
         new true_value[20]
         
         new last = 0,newpos = 0, k = 0;
         
         for (new i=0;i<100;i++)
         {
            if(equal(value_string[i],";",1))
            {
               newpos = i
            }
            
            if (newpos > last)
            {               
               for (new j=last;j<newpos;j++)
               {
                  format(values[k],9,"%s%s",values[k],value_string[j])
               }
               
               last = newpos + 1
               k++
            }
         }
         
         new bool:ok = false
         new counter = 0
         
         for (new i=0;i<k;i++)
         {
            counter++
            
            true_value[i] = str_to_num(values[i])
            
            if (ok == true)
            {
               set_pcvar_num(pcvars[Option:cvar],true_value[i])
               counter = 0
               break
            }
            
            if (true_value[i] == get_option(Option:cvar))
               ok = true
         }
         
         if (counter == k)
            set_pcvar_num(pcvars[Option:cvar],true_value[0])
      }
      case OPTION_FLOAT:
      {
         new value_string_float[100]
         format(value_string_float,99,"%s;",option_value[Option:cvar])
         
         new values_float[20][10]
         new Float:true_value_float[20]
         
         new last = 0,newpos = 0, k = 0;
         
         for (new i=0;i<100;i++)
         {
            if(equal(value_string_float[i],";",1))
            {
               newpos = i
            }
            
            if (newpos > last)
            {               
               for (new j=last;j<newpos;j++)
               {
                  format(values_float[k],9,"%s%s",values_float[k],value_string_float[j])
               }
               
               last = newpos + 1
               k++
            }
         }
         
         new bool:ok=false
         new counter = 0
         
         for (new i=0;i<k;i++)
         {
            counter++
            
            true_value_float[i] = str_to_float(values_float[i])
            
            if (ok == true)
            {
               set_pcvar_float(pcvars[Option:cvar],true_value_float[i])
               counter = 0
               break
            }
            
            if (true_value_float[i] == get_option_float(Option:cvar))
               ok = true
         }
         
         if (counter == k)
            set_pcvar_float(pcvars[Option:cvar],true_value_float[0])
      }
   }
   
   menu_destroy(menu)
   menu_adjust(id, floatround(float(item)/7.0,floatround_floor))
   save_cfg()
   return PLUGIN_HANDLED
}

// Cache the sound
public plugin_precache()
{
   engfunc(EngFunc_PrecacheSound,"radio/bot/im_blind.wav")
}

// Round end
public event_round_end()
{
   static players[32],num,id
   get_players(players, num)
   
   for (new i=0;i<num;i++)
   {
      id = players[i]
      
      if (g_round_lock[id] > 0  && g_counter_in_effect[id] == false)
         g_round_lock[id] -= 1
      
      if (g_round_lock[id] == 0 && get_option(pc_frc_mode) == 1 && g_counter_in_effect[id] == false)
      {
         g_reset_counter[id] = false
         g_counter_in_effect[id] = true
         g_flash_mon[id] = 0
      }
   }
}

// Reset the monitor when a player connects or disconnects
public client_disconnect(id)
{
   g_reset_counter[id] = true
}

public client_connect(id)
{
   g_reset_counter[id] = true
}

// Damn you!!! You flashed me!!!
public event_blinded(id)
{
   new alpha = read_data(7)
   
   if (!is_user_alive(id) || g_flasher == 0)
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   // And now the news!
   return show_news(id,alpha,g_flasher)
}

public event_override(id)
{
   if (get_option(pc_frc_mcolor) == 0)
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   if (get_option(pc_frc_mcolor) != 3)
      flash(id,read_data(1),read_data(2),read_data(3),g_color_red,g_color_green,g_color_blue,read_data(7))
   else
      flash(id,read_data(1),read_data(2),read_data(3),random_num(0,255),random_num(0,255),random_num(0,255),read_data(7))
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}

// Show the news!
public show_news(id,alpha,id_fl)
{   
   // If you flash a teammate
   if (g_team_pl[id] == g_team_pl[id_fl] && id != id_fl)
   {
      new message1[128], message2[128]
      new flasher[32], name[32]
      
      get_user_name(id_fl, flasher, 31)
      get_user_name(id, name, 31)
      
      format(message1, 127, "^x04[Csapattars vakitas]^x01 %L ^x03%s", id, "Bevakitottad a csapattarsad", flasher)
      format(message2, 127, "^x04[Csapattars vakitas]^x01 %L ^x03(%s)",id_fl,alpha == BLINDED_FULLY ? "Bevakitottad a csapattarsad!" : "Bevakitottad a csapattarsad", name)
      
      colored_msg(id,message1)
      colored_msg(id_fl,message2)
      
      if (!is_user_bot(id_fl) && get_option(pc_frc_punish) && g_counter_in_effect[id_fl] == true && (alpha == BLINDED_FULLY || (get_option(pc_frc_count) && alpha != BLINDED_FULLY)))
      {
         g_flash_mon[id_fl] += 1
         
         if (g_flash_mon[id_fl] == get_option(pc_frc_limit))
         {
            g_counter_in_effect[id_fl] = false
            switch (get_option(pc_frc_mode))
            {
               case 1: g_round_lock[id_fl] = floatround(get_option_float(pc_frc_nr_ctr),floatround_round)
               case 2: g_time_lock[id_fl]  = get_gametime() + (get_option_float(pc_frc_nr_ctr) * 60.0)
            }
            
            if(get_option(pc_frc_admin) && get_option(pc_frc_punish))
            {
               new msg[128]
               format(msg,127,"%L",LANG_SERVER,"BLOCK_USER_FLASH_MSG",flasher)
               admin_message("[Csapattars vakitas]",msg)
            }
            
         }
      }
      
      if (g_flash_mon[id_fl] == get_option(pc_frc_limit) && alpha == BLINDED_FULLY)
         switch (get_option(pc_frc_type))
         {
            case 1: user_kill(id_fl)
            case 2: eflash(id_fl, 10<<12, 1<<12, 0x0000 , 255, 255, 255, 255)
         }
      

      if(get_option(pc_frc_sound))
         client_cmd(id_fl,"spk sound/radio/bot/im_blind.wav")
      
      if(alpha == BLINDED_FULLY && get_option(pc_frc_admin))
      {
         new msg[128]
         format(msg,127,"%L",LANG_SERVER,"ADMIN_MSG",flasher,name)
         admin_message("[Csapattars vakitas]",msg)
      }
   }
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}

// Player prethink
public fw_player_prethink(id)
{
   if (!is_user_alive(id))
      return FMRES_IGNORED
   
   // Get the team of the player
   new team = get_pdata_int(id,OFFSET_TEAM,OFFSET_LINUX)
   
   if (team != g_team_pl[id])
      g_team_pl[id] = team
   
   if (g_reset_counter[id] == true)
   {
      g_reset_counter[id] = false
      g_counter_in_effect[id] = true
      g_flash_mon[id] = 0
   }
   
   if (get_gametime() >= g_time_lock[id] && get_option(pc_frc_mode) == 2 && g_counter_in_effect[id] == false)
   {
      g_reset_counter[id] = false
      g_counter_in_effect[id] = true
      g_flash_mon[id] = 0
   }
   
   if (get_user_weapon(id) == CSW_FLASHBANG && pev(id,pev_button) & IN_ATTACK && g_flash_mon[id] == get_option(pc_frc_limit) && get_option(pc_frc_punish) && get_option(pc_frc_type) == 0)
   {
      set_pev(id,pev_button,pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK)
      return FMRES_HANDLED
   }
   
   return FMRES_IGNORED
}

// The moment the flash is thrown
public fw_setmodel(ent,const model[])
{
   if (!pev_valid(ent))
      return FMRES_IGNORED
   
   // Not yet thrown
   if (pev_float(ent,pev_gravity) == 0.0)
      return FMRES_IGNORED
   
   if (containi(model,"w_flashbang.mdl") == -1)
      return FMRES_IGNORED
   
   // Get the owner   
   g_ent_owner[ent] = pev(ent,pev_owner)
   
   return FMRES_IGNORED
}

// The grenade thinks ... quiet!!!
public fw_think(ent)
{
   if (!is_flash(ent) || g_flash_ent == ent)
      return FMRES_IGNORED
   
   // The flash has not kaboomed
   if (pev_float(ent,pev_dmgtime) > get_gametime())
      return FMRES_IGNORED
   
   g_flasher = g_ent_owner[ent]
   g_flash_ent = ent
   new Float:origin[3]
   pev(ent,pev_origin,origin)
   
   if (get_option(pc_frc_selfb) != 0)
      g_block_flash[g_flasher] = true
   
   if (get_option(pc_frc_block) != 0)
   {
      for (new i=0;i<33;i++)
      {
         if (i != g_flasher && g_team_pl[i] == g_team_pl[g_flasher])
            g_block_flash[i] = true
      }
   }
   
   if (get_option(pc_frc_blocka) != 0)
   {
      new Float:user_origin[3],Float:angles[3]
      new hit,trace
      
      while ((hit = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, hit, origin, 1500.0)))
      {
         if (!is_user_alive(hit) || g_team_pl[hit] != g_team_pl[g_flasher] || g_flasher == hit)
            continue
         
         // Get the origin of the players head
         engfunc(EngFunc_GetBonePosition, hit, BONE_HEAD, user_origin, angles)
         
         // Traceline from the player origin to the grenade origin
         engfunc(EngFunc_TraceLine, origin, user_origin, DONT_IGNORE_MONSTERS, ent, trace)
         
         if (get_tr2(trace,TR_pHit) == hit)
         {
            g_allow_forward = false
            break
         }
      }
   }
   
   switch (get_option(pc_frc_mcolor))
   {
      case 1:
      {
         g_color_red   = get_option(pc_frc_rcolor)
         g_color_green = get_option(pc_frc_gcolor)
         g_color_blue  = get_option(pc_frc_bcolor)
      }
      case 2:
      {
         g_color_red   = random_num(0,255)
         g_color_green = random_num(0,255)
         g_color_blue  = random_num(0,255)
      }
      default:
      {
         g_color_red   = 255
         g_color_green = 255
         g_color_blue  = 255
      }
   }
   
   return FMRES_IGNORED
}

// The grenade emits the explosion sound
public fw_emitsound(ent,chan,const sound[])
{
   if (!pev_valid(ent))
      return FMRES_IGNORED
   
   if (contain(sound, "flash") == -1)
      return FMRES_IGNORED
   
   static classname[32]
   pev(ent, pev_classname, classname, 31)
   if (!equal(classname, "grenade"))
      return FMRES_IGNORED
   
   // Good time to reset the flasher and the ent id
   g_flash_ent = 0
   g_flasher = 0
   g_allow_forward = true
   
   if (task_exists(g_ent_owner[ent] + REMAIN_TASK))
      remove_task(g_ent_owner[ent] + REMAIN_TASK)
   
   // Show the user how many flashes he has left to throw before before beeing blocked
   set_task(0.2,"remaining_flashes",g_ent_owner[ent] + REMAIN_TASK)
   
   // Good time to reset the owner of the entity and the flashed players
   g_ent_owner[ent] = 0
   
   for (new i=0;i<33;i++)
   {
      g_block_flash[i] = false
   }
   
   if (get_option(pc_frc_dlight) != 0)
   {
      new Float:origin[3]
      pev(ent,pev_origin,origin)
      
      switch (get_option(pc_frc_mcolor))
      {
         case 0,3:
         {
            dynamic_light(origin)
         }
         case 1,2:
         {
            dynamic_light(origin,g_color_red,g_color_green,g_color_blue)
         }
         default:
         {
            dynamic_light(origin)
         }
      }
   }
   
   return FMRES_IGNORED
}

// Let's find the victims
public fw_findentityinsphere(start, Float:origin[3], Float:radius)
{
   if (radius != 1500.0 || g_flash_ent == 0)
      return FMRES_IGNORED
   
   if (g_allow_forward == false)
   {
      forward_return(FMV_CELL,-1)
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
   
   static hit, trace, Float:user_origin[3], Float:fraction, Float:angles[3]
   
   if (get_option(pc_frc_bug) != 0)
   {
      while ((hit = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, hit, origin, radius)))
      {
         // Hit a non- or dead-player
         if (!is_user_alive(hit))
         {
            forward_return(FMV_CELL, hit)
            return FMRES_SUPERCEDE
         }
         
         // Get the origin of the players head
         engfunc(EngFunc_GetBonePosition, hit, BONE_HEAD, user_origin, angles)
         
         // Traceline from the player origin to the grenade origin
         engfunc(EngFunc_TraceLine, user_origin, origin, DONT_IGNORE_MONSTERS, hit, trace)
         
         get_tr2(trace, TR_flFraction, fraction)
         
         // If the trace didn't hit anything in it's way then we're cool!
         if (fraction == 1.0 && g_block_flash[hit] == false)
         {
            forward_return(FMV_CELL, hit)
            return FMRES_SUPERCEDE
         }
      }
   }
   else
   {
      while ((hit = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, hit, origin, radius)))
      {
         if (!is_user_alive(hit))
         {
            forward_return(FMV_CELL, hit)
            return FMRES_SUPERCEDE
         }
         
         if (g_block_flash[hit] == false)
         {
            forward_return(FMV_CELL, hit)
            return FMRES_SUPERCEDE
         }
      }
   }
   
   // Cancel the check, if nothing was hit
   forward_return(FMV_CELL, -1)
   return FMRES_SUPERCEDE
}

// We are in trouble!
public remaining_flashes(id)
{
   id -= REMAIN_TASK
   
   if (!(get_option(pc_frc_admin) != 0 && get_option(pc_frc_limit) >= g_flash_mon[id] >= (get_option(pc_frc_limit) - 2) && get_option(pc_frc_punish) != 0 && get_option(pc_frc_warn) != 0))
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   new message[128]
   
   format(message,127,"^x04[Csapattars vakitas] ^x01%L ^x03%d ", id, "FLASHER_MSG_LEFT1",get_option(pc_frc_limit) - g_flash_mon[id] + 1)
   format(message,127,"%s^x01%L",message, id, "FLASHER_MSG_LEFT2")
   
   colored_msg(id,message)
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}

// Is the entity a flash grenade??? hmmm...
public bool:is_flash(ent)
{
   if (!pev_valid(ent)) return false
   static classname[32]
   static model[32]
   pev(ent, pev_classname, classname, 31)
   pev(ent,pev_model,model,31)
   return (equal(classname, "grenade") && containi(model,"w_flashbang.mdl") != -1) ? true : false
}

// The dynamic light of the flashbang, it adds a little bit of realism
dynamic_light(Float:origin[3], red = 255, green = 255, blue = 255)
{
   message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
   write_byte(TE_DLIGHT) // The light effect
   engfunc(EngFunc_WriteCoord,origin[0]) // x
   engfunc(EngFunc_WriteCoord,origin[1]) // y
   engfunc(EngFunc_WriteCoord,origin[2]) // z
   write_byte(75) // radius
   write_byte(red) // r
   write_byte(green) // g
   write_byte(blue) // b
   write_byte(4) // life
   write_byte(120) // decay rate
   message_end()
}

// The colored flash! The more colors the better
flash(id, duration, holdtime, flags, red = 255, green = 255, blue = 255, alpha)
{
   message_begin(MSG_ONE, scrfade, {0,0,0}, id)
   write_short(duration)
   write_short(holdtime)
   write_short(flags)
   write_byte(red)
   write_byte(green)
   write_byte(blue)
   write_byte(alpha)
   message_end()
}

eflash(id, duration, holdtime, flags, red = 255, green = 255, blue = 255, alpha)
{
   emessage_begin(MSG_ONE, scrfade, {0,0,0}, id)
   ewrite_short(duration)
   ewrite_short(holdtime)
   ewrite_short(flags)
   ewrite_byte(red)
   ewrite_byte(green)
   ewrite_byte(blue)
   ewrite_byte(alpha)
   emessage_end()
}

// Just the colored message ...  don't you like colors?
public colored_msg(id,msg[])
{
   message_begin(MSG_ONE, saytext, {0,0,0}, id)
   write_byte(id)
   write_string(msg)
   message_end()
}

// Similar to pev() just returns a float value
public Float:pev_float(index,type)
{
   new Float:nr
   pev(index,type,nr)
   return nr
}

// Message to admins, they need to know ...
public admin_message(const name[], const message[])
{
   new message2[192]
   static players[32],num
   get_players(players, num)
   
   format(message2, 191, "(ADMINS) %s : %s", name, message)
   
   for (new i = 0; i < num; ++i)
   {
      if (access(players[i], ADMIN_CHAT))
         client_print(players[i], print_chat, "%s", message2)
   }
}

// Control panel system functions/stocks
register_option(Option:option, const name[300], const string[], OptionType:type = OPTION_TOGGLE, flags = 0, Float:value = 0.0)
{
   pcvars[option] = register_cvar(name, string, flags, value)
   option_type[option] = type
   option_information[option] = name
}

register_option_value(Option:option, values[100])
{
   if (option_type[option] == OPTION_TOGGLE)
      return
   
   option_value[option] = values
}

public get_option(Option:option)
{
   return get_pcvar_num(pcvars[option])
}

public toggle_option(Option:option)
{
   set_pcvar_num(pcvars[option], !get_option(option))
}

public Float:get_option_float(Option:option)
{
   return get_pcvar_float(pcvars[option])
}

public set_option_float(Option:option, Float:set_to)
{
   set_pcvar_float(pcvars[option], set_to)
}


public set_option_cell(Option:option, set_to)
{
   set_pcvar_num(pcvars[option], set_to)
}


TXT:
Kód:
[hu]
FLASHER_MSG_PART = Bevakitottad a csapattarsad
FLASHER_MSG_TOTAL = Teljessen bevakitottad a csapattarsad

THE_FLASHED_MSG = You've been teamflashed by

ADMIN_MSG = %s Bevakitotta a csapattarsat (%s)
BLOCK_USER_FLASH_MSG = %s was punished for flashing too much teammates

FLASHER_MSG_LEFT1 = If you flash
FLASHER_MSG_LEFT2 = more teammates you will be punished!

[ro]
FLASHER_MSG_PART = Ai orbit un coechipier
FLASHER_MSG_TOTAL = Ai orbit total un coechipier

THE_FLASHED_MSG = Ai fost orbit de

ADMIN_MSG = %s l-a orbit pe (%s)
BLOCK_USER_FLASH_MSG = %s a fost pedepsit pentru ca a orbit prea multi coechipieri

FLASHER_MSG_LEFT1 = Daca mai orbesti
FLASHER_MSG_LEFT2 = coechipieri o sa fi pedepsit!


LINK :
[spoiler]http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=csapattarsvakitas[/spoiler]

KÉP :
1. http://kepfeltoltes.hu/120313/2012-03-1 ... es.hu_.jpg
2. http://kepfeltoltes.hu/120313/2012-03-1 ... es.hu_.jpg

Jah és van a második képen még egy kérdés :D

Előre is köszi :D

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csapattars vakitás
HozzászólásElküldve:2012.03.13. 16:15 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
[en] rész?...
minek veszitek mindig ki? hagyjátok már ott...

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csapattars vakitás
HozzászólásElküldve:2012.03.13. 16:15 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Nem én vettem ki :D igy van fennt az oldalon...

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csapattars vakitás
HozzászólásElküldve:2012.03.13. 16:18 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
tedd bele+
pluginba ez mi?
Kód:
format(message1, 127, "^x04[Csapattars vakitas]^x01 %L ^x03%s", id, "Bevakitottad a csapattarsad", flasher)
      format(message2, 127, "^x04[Csapattars vakitas]^x01 %L ^x03(%s)",id_fl,alpha == BLINDED_FULLY ? "Bevakitottad a csapattarsad!" : "Bevakitottad a csapattarsad", name)

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csapattars vakitás
HozzászólásElküldve:2012.03.13. 16:19 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
KÖSZ !!!

Am én nemtudom xd

szerk.: Működik mostmácsak azt nemtudom h a : elött mier azt irja h "ML_NOTFOUND" :D valaki?

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csapattars vakitás
HozzászólásElküldve:2012.03.18. 18:24 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
GhostRyder írta:
KÖSZ !!!

Am én nemtudom xd

szerk.: Működik mostmácsak azt nemtudom h a : elött mier azt irja h "ML_NOTFOUND" :D valaki?

Azért mert nincs berakva a lame_connection_punisher.txt
Tessék:
[spoiler]
Kód:
[en]
JOIN_MSG = Players with a lame connection will be punished (ping flux limit: %d, loss limit: %d).
MSG_ALL_KICK = %s was kicked for his lame connection.
MSG_ALL_BAN = %s was banned %d minutes for his lame connection.
MSG_ALL_PBAN = %s was permanently banned for his lame connection.
MSG_TARGET_LOSS = Your connection is loosing too many packets.
MSG_TARGET_FLUX = Your ping is too unstable.

[es]
JOIN_MSG = Jugadores con mala conexión serán castigados (límite de flujo de ping: %d, límite de loss: %d).
MSG_ALL_KICK = %s fue expulsado por su mala conexión.
MSG_ALL_BAN = %s fue baneado %d minutos por su mala conexión.
MSG_ALL_PBAN = %s fue baneado permanentemente por su mala conexión.
MSG_TARGET_LOSS = Tu conexión está perdiendo demasiados paquetes.
MSG_TARGET_FLUX = Tu ping es demasiado inestable.

[bp]
JOIN_MSG = Jogadores com ma conexao serao castigados (limite de flutuacao de latencia: %d, limite de perda: %d).
MSG_ALL_KICK = %s foi expulso por ma conexao.
MSG_ALL_BAN = %s foi banido por %d minutos por ma conexao.
MSG_ALL_PBAN = %s foi banido permanentemente por ter ma conexao
MSG_TARGET_LOSS = Sua conexao esta perdendo muitos pacotes.
MSG_TARGET_FLUX = Sua latencia esta muito instavel.

[fi]
JOIN_MSG = Pelaajia joilla on huono yhteys tullaan rangaistamaan (pingi sulateraja: %d, poistumaraja: %d).
MSG_ALL_KICK = %s potkittiin ulos huonon yhteyden takia.
MSG_ALL_BAN = %s sai porttikiellon %d minuuttia pahan yhteydensa takia.
MSG_ALL_PBAN = %s sai ikuisen porttikiellon huonon yhteyden takia.
MSG_TARGET_LOSS = Yhteytesi menettaa liian monia paketteja.
MSG_TARGET_FLUX = Pingisi on epavakaa.

[ro]
JOIN_MSG = Jucatorii cu o conexiune necorespunzatoare vor primi kick/ban (ping-ul maxim admis: %d, limita admisa de pierderi: %d).
MSG_ALL_KICK = %s a primit kick din cauza conexiunii necorespunzatoare.
MSG_ALL_BAN = %s a fost banat %d minute din cauza conexiunii necorespunzatoare.
MSG_ALL_PBAN = %s a fost banat permanent din cauza conexiunii necorespunzatoare.
MSG_TARGET_LOSS = Conexiunea ta cu server-ul pierde prea multe pachete.
MSG_TARGET_FLUX = Pingul tau variaza peste limitele admise.

[lt]
JOIN_MSG = Zaidejai turintys prasta interneto rysi bus baudziami (ping limitas: %d, loss limitas: %d).
MSG_ALL_KICK = %s buvo isspirtas del jo prasto interneto rysio.
MSG_ALL_BAN = %s buvo uzbanintas %d minutems(-iu)(-ei) del jo prasto interneto rysio.
MSG_ALL_PBAN = %s buvo uzbanintas visam laikui del jo prasto interneto rysio.
MSG_TARGET_LOSS = Jusu interneto rysis praranda per daug paketu.
MSG_TARGET_FLUX = Jusu ping'as per daug nestabilus.

[ru]
JOIN_MSG = Igroki s plohim internetom budut nakazany (Maksimal'nyj ping: %d, limit poter': %d).
MSG_ALL_KICK = %s byl kiknut za ego plohoj internet.
MSG_ALL_BAN = %s byl zabanen na %d minut za ego plohoj internet.
MSG_ALL_PBAN = %s byl zabanen navsegda za ego plohoj internet.
MSG_TARGET_LOSS = Vashe soedinenie terjaet ochen' mnogo paketov
MSG_TARGET_FLUX = Vash ping neravnomeren

[de]
JOIN_MSG = Spieler mit einer schlechten Verbindung werden gekickt (Pingschwankungs-Limit: %d, Loss-Limit: %d).
MSG_ALL_KICK = %s wurde wegen seiner schlechten Verbindung gekickt.
MSG_ALL_BAN = %s wurde %d Minuten wegen seiner schlechten Verbindung gebannt.
MSG_ALL_PBAN = %s wurde wegen seiner schlechten Verbindung permanent gebannt.
MSG_TARGET_LOSS = Ihre Verbindung verliert zu viele Packete.
MSG_TARGET_FLUX = Ihr Ping schwankt zu stark.

[nl]
JOIN_MSG = Spelers met een trage connectie zullen gestraft worden (ping flux limiet: %d, losse limiet: %d).
MSG_ALL_KICK = %s was gekickt voor zijn trage connectie.
MSG_ALL_BAN = %s was %d minuten verbannen voor zijn trage connectie.
MSG_ALL_PBAN = %s was permanent verbannen voor zijn trage connectie.
MSG_TARGET_LOSS = Jouw connectie is te veel pakketten aan het verliezen.
MSG_TARGET_FLUX = Jouw ping is te onstabiel.

[ua]
JOIN_MSG = Gravci z poganum internetom bydyt` pokarani (Maksumanlui ping: %d, vtrata peketiv: %d).
MSG_ALL_KICK = %s byv kicknytui za iogo poganui internet.
MSG_ALL_BAN = %s byv zabanenui na %d hvulun za iogo poganui internet.
MSG_ALL_PBAN = %s zabnenui nazavzhdu za iogo poganui internet.
MSG_TARGET_LOSS = Vashe zednanya vtra4ae bagato paketiv.
MSG_TARGET_FLUX = Vaw ping ne stabilnui.

[pl]
JOIN_MSG = Gracze ze zbyt duzym pingiem beda wyrzucani (limit pingu : %d, limit loss : %d).
MSG_ALL_KICK = %s zostal wyrzucony za lamerskie lacze.
MSG_ALL_BAN = %s zostal zbanowany na %d minut za lamerskie lacze.
MSG_ALL_PBAN = %s zostal permanentnie zbanowany za jego lamerskie lacze.
MSG_TARGET_LOSS = Twoje lacze traci zbyt wiele pakietow.
MSG_TARGET_FLUX = Twoj ping jest zbyt niestabilny.

[sv]
JOIN_MSG = Spelare med dalig uppkoppling kommer att straffas (max ping flux: %d, max loss: %d).
MSG_ALL_KICK = %s blev kickad f'o'r sin daliga uppkoppling.
MSG_ALL_BAN = %s blev bannad %d minuter f'o'r sin daliga uppkoppling.
MSG_ALL_PBAN = %s blev permanent bannad f'o'r sin daliga uppkoppling.
MSG_TARGET_LOSS = Din uppkoppling 'a'r f'o'r dalig och f'o'rlorar f'o'r manga paket (loss).
MSG_TARGET_FLUX = Din ping 'a'r f'o'r h'o'g och/eller ostabil.

[tr]
JOIN_MSG = Kotu baglantili oyuncular cezalandirilacak.! (ping siniri: %d, loss siniri: %d).
MSG_ALL_KICK = %s kotu baglantisi yuzunden kicklendi.
MSG_ALL_BAN = %s kotu baglantisi yuzunden %d dakika banlandi.
MSG_ALL_PBAN = %s Surekli kotu baglantisi yuzunden banlandi.
MSG_TARGET_LOSS = Senin baglantin cok fazla loss iceriyor.
MSG_TARGET_FLUX = Ping seviyen cok kararsiz hareket ediyor.

[fr]
JOIN_MSG = Tout joueur ayant une mauvaise connection sera punit (ping flux limit: %d, loss limit: %d).
MSG_ALL_KICK = %s a ete kicke pour cause de mauvaise connection.
MSG_ALL_BAN = %s a ete banni %d minutes pour mauvaise connection.
MSG_ALL_PBAN = %s est ban permanent pour mauvaise connection.
MSG_TARGET_LOSS = Votre connection perd trop de paquets.
MSG_TARGET_FLUX = Votre PING est trop instable.

[bg]
JOIN_MSG = Igrachi s losha vruzka shte budat nakazani (ping flux limit: %d, loss limit: %d).
MSG_ALL_KICK = %s beshe izritan poradi loshata si vruzka.
MSG_ALL_BAN = %s beshe bannat %d minuti poradi loshata si vruzka.
MSG_ALL_PBAN = %s beshe bannat zavinagi zaradi loshata si vruzka.
MSG_TARGET_LOSS = Tvoqta vruzka zagubi tvurde mnogo paketi.
MSG_TARGET_FLUX = Tvoqt ping e ne-stabilen.

[sk]
JOIN_MSG = Hraci s lamerskym pripojenim budu potrestani (ping flux limit: %d, loss limit: %d).
MSG_ALL_KICK = %s bol vykopnuty pre jeho lamerske pripojenie.
MSG_ALL_BAN = %s bol zabanovany na %d minut pre jeho lamerske pripojenie.
MSG_ALL_PBAN = %s bol permanentne zabanovany pre jeho lamerske pripojenie.
MSG_TARGET_LOSS = Tvoje pripojenie straca prilis vela packetov.
MSG_TARGET_FLUX = Tvoj ping je prilis nestabilny.

[ru]
JOIN_MSG = Игроки с плохим подключением будут наказаны (макс. скачки пинга: %d, макс. потери: %d).
MSG_ALL_KICK = %s кикнут из-за плохого подключения.
MSG_ALL_BAN = %s забанен на %d минут из-за плохого подключения.
MSG_ALL_PBAN = %s забанен навсегда из-за плохого подключения.
MSG_TARGET_LOSS = Ваше подключение теряет слишком много пакетов.
MSG_TARGET_FLUX = Ваш пинг слишком не стабильный.

[tc]
JOIN_MSG = 玩家重入都將受到懲罰(平流量限制: %d ,限制: %d )。
MSG_ALL_KICK = %s 已踢出因重入本伺服器
MSG_ALL_BAN = %s 已禁止 %d 分鐘因重入本伺服器
MSG_ALL_PBAN = %s 被永久禁止因重入本伺服器。
MSG_TARGET_LOSS = 您因重入本伺服器而失去很多數據包
MSG_TARGET_FLUX = 您的廷遲不太穩定.

[hu]
JOIN_MSG = Aki laggoltatja a szervert az azonnal kickelve lesz (max. ping hatar: %d, veszteseg hatar: %d).
MSG_ALL_KICK = %s kickelve lett a magas pingje miatt
MSG_ALL_BAN = %s bannolva lett %d percre a magas pingje miatt
MSG_ALL_PBAN = %s atmenetileg bannolva lett magas pingje miatt
MSG_TARGET_LOSS = A te kapcsolodasik kiserleted nem lett elfogadva.
MSG_TARGET_FLUX = A te pinged tul instabil.
[/spoiler]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Csapattars vakitás
HozzászólásElküldve:2012.03.18. 23:14 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
köszipapi xD

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole