hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2020.11.28. 14:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 55 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 55 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ReAPI - CSGO Grafiti Plugin
HozzászólásElküldve: 2019.07.13. 22:28 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1512
Megköszönt másnak: 116 alkalommal
Megköszönték neki: 215 alkalommal
ReAPI - CSGO Grafiti Plugin
Leírás:
  • CS:GO-ban használt graffitiket használhatod ezzel a pluginnal. Menüben válaszható a graffiti kinézete és színe, van lehetőség random-ra állítani is. Csak függőleges falra fújható, tehát a talajra nem.
Cvar / Beállítás:
  • graffiti_reload_time "45" - Használat után x másodpercet kell várni, hogy újra lehessen használni
  • graffiti_visibility_time "25" - X másodperc után kezd halványodni a graffiti
  • graffiti_fade_away_time "30" - X másodpercig halványul és eltűnik
  • graffiti_distance "150.0" - A fal és a játékos közti távolság, ez adja meg milyen távolról tudod használni a graffitit
Telepítés:
  • A pluginhoz tartozik egy sprite és egy hang fájl. A hang (wav) fájlt a sound mappába, a spr-t pedig a sprites mappába kell helyezni
    Csatolmány:
    sprites-sound.rar [156.89 KiB]
    Letöltve 56 alkalommal.
Verzió:
  • v2.3
Követelmények:
  • ReHLDS
  • ReGameDLL
  • ReAPI
Kompatibilis:
  • Amx Mod X 1.9.0
  • Amx Mod X 1.10.0 dev
Eredeti link:
Készítő:
  • Fatih ~ EjderYa
  • Yek'-ta
Kép-Videó:

Lang:
  1. [hu]
  2. RANDOM = Random
  3. MENU_TITLE = Graffiti Választó Menü
  4. SYMBOL = Szimbólum
  5. COLOUR = Szín
  6. NEXT_SYMBOL = Következő szimbólum
  7. BACK_SYMBOL = Előző szimbólum
  8. NEXT_COLOUR = Következő szín
  9. BACK_COLOUR = Előző szín
  10. EXIT = Kilépés
  11. WAIT_SPRITE = Graffiti Rajz Betöltése [ %.0f másodperc ]
  12. REMOTE_GROUND = Távolvagy Távolvagy !
  13. NOVERTICALWALL = Graffitit csak függőleges falon használhatod!
  14. OVERFLOWING_GRAFFITI = Túlfolyó Rajz !

Plugin:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3. #include <engine>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define PLUGIN "CSGO Grafiti Plugin"
  7. #define VERSION "2.3"
  8. #define AUTHOR "Fatih ~ EjderYa" //ReAPI Yek'-ta
  9.  
  10. #define is_player(%1)       ( 1 <= %1 <= MaxClients )
  11.  
  12. #define GRAFFITI_SOUND "Grafiti_Print.wav"
  13. #define GRAFFITI_MODEL "sprites/CsgoGraffiti.spr"
  14.  
  15. #define Grafiti_Max_Colour_Client 12
  16. #define Grafiti_Max_Seymbol_Client 38
  17. #define Field_Control_Constant 50.0
  18.  
  19. new Float:Graffiti_Drawing_Second[MAX_PLAYERS] , Graffiti_Colour[MAX_PLAYERS] , Graffiti_Symbol[MAX_PLAYERS] , Menu_Status[MAX_PLAYERS] , ent_Menu[MAX_PLAYERS]
  20. new Float:cvar_graffiti_reload_time , Float:cvar_graffiti_visibility_time , Float:cvar_graffiti_fade_away_time , Float:cvar_graffiti_distance
  21.  
  22. new const Float:g_Colors[][3] =
  23. {
  24. //  R   G   B
  25.     {255.0, 255.0,  0.0},   // 0
  26.     {255.0, 195.0,  0.0},   // 1
  27.     {255.0, 143.0,  0.0},   // 2
  28.     {255.0, 91.0,   4.0},   // 3
  29.     {255.0, 9.0,    19.0},  // 4
  30.     {220.0, 8.0,    158.0}, // 5
  31.     {166.0, 26.0,   166.0}, // 6
  32.     {111.0, 37.0,   167.0}, // 7
  33.     {0.0,   122.0,  218.0}, // 8
  34.     {0.0,   122.0,  67.0},  // 9
  35.     {0.0,   184.0,  74.0},  // 10
  36.     {255.0, 255.0,  255.0}, // 11
  37.     {132.0, 208.0,  32.0}   // 12
  38. }
  39.  
  40. public plugin_init() {
  41.  
  42.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  43.  
  44.     cvar_graffiti_reload_time = get_pcvar_float(register_cvar("graffiti_reload_time","45"))
  45.     cvar_graffiti_visibility_time = get_pcvar_float(register_cvar("graffiti_visibility_time","25"))
  46.     cvar_graffiti_fade_away_time = get_pcvar_float(register_cvar("graffiti_fade_away_time","30"))
  47.     cvar_graffiti_distance = get_pcvar_float(register_cvar("graffiti_distance","150.0"))
  48.  
  49.     register_clcmd("say /graffiti","graffiti_menu")
  50.     register_clcmd("say .graffiti","graffiti_menu")
  51.  
  52.     RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_PreThink, "RG_PreThink",true);
  53.  
  54.     register_dictionary("CSGO_Grafiti.txt")
  55. }
  56.  
  57. public RG_PreThink(id){
  58.     if(pev_valid(ent_Menu[id])){
  59.         set_entvar(ent_Menu[id], var_renderamt, 255.0);
  60.         set_entvar(ent_Menu[id], var_scale, 0.015);
  61.  
  62.         if ( Menu_Status[id] != 0 ){
  63.             new Float: Angles[3] , Float:Origin[3]
  64.             get_entvar(id, var_origin, Origin);
  65.             get_entvar(id, var_angles, Angles);
  66.  
  67.  
  68.             Origin[0] += floatcos(Angles[1],degrees) * 7.0
  69.             Origin[1] += floatsin(Angles[1],degrees) * 7.0
  70.             Origin[2] += 15.0
  71.  
  72.             Angles[0] += 180.0
  73.             Angles[1] += 180.0
  74.             Angles[2] += 180.0
  75.  
  76.             set_entvar(ent_Menu[id], var_angles, Angles);
  77.             set_entvar(ent_Menu[id], var_origin, Origin);
  78.         }
  79.     }
  80. }
  81. public graffiti_menu(id){
  82.     new Menu_title[128] , Symbol_Text[10] , Colour_Text[10]
  83.  
  84.     if ( Graffiti_Symbol[id] == Grafiti_Max_Seymbol_Client )
  85.         formatex(Symbol_Text,charsmax(Symbol_Text),"%L",id,"RANDOM")
  86.     else    formatex(Symbol_Text,charsmax(Symbol_Text),"%d",Graffiti_Symbol[id]+1)
  87.  
  88.     if ( Graffiti_Colour[id] == Grafiti_Max_Colour_Client +1 )
  89.         formatex(Colour_Text,charsmax(Colour_Text),"%L",id,"RANDOM")
  90.     else    formatex(Colour_Text,charsmax(Colour_Text),"%d",Graffiti_Colour[id]+1)
  91.  
  92.     formatex(Menu_title,charsmax(Menu_title),"\r*** \w%L \r***\d^n^n\w%L : \r%s^n\w%L : \r%s",id,"MENU_TITLE",id,"SYMBOL",Symbol_Text,id,"COLOUR",Colour_Text)
  93.  
  94.     new graffiti_menu = menu_create(Menu_title, "graffiti_menu_transaction")
  95.  
  96.     new Menu_Options[32]
  97.  
  98.     formatex(Menu_Options,charsmax(Menu_Options),"\w%L",id,"NEXT_SYMBOL")
  99.     menu_additem(graffiti_menu , Menu_Options, "1")
  100.  
  101.     formatex(Menu_Options,charsmax(Menu_Options),"\w%L^n",id,"BACK_SYMBOL")
  102.     menu_additem(graffiti_menu , Menu_Options, "2")
  103.  
  104.     formatex(Menu_Options,charsmax(Menu_Options),"\w%L",id,"NEXT_COLOUR")
  105.     menu_additem(graffiti_menu , Menu_Options, "3")
  106.  
  107.     formatex(Menu_Options,charsmax(Menu_Options),"\w%L",id,"BACK_COLOUR")
  108.     menu_additem(graffiti_menu , Menu_Options, "4")
  109.  
  110.     formatex(Menu_Options,charsmax(Menu_Options),"\w%L",id,"EXIT")
  111.     menu_setprop(graffiti_menu,MPROP_EXITNAME,Menu_Options)
  112.     menu_setprop(graffiti_menu,MPROP_EXIT, MEXIT_NORMAL)
  113.  
  114.     menu_display(id,graffiti_menu)
  115.  
  116.     if ( !pev_valid(ent_Menu[id]) )
  117.         create_menu_entity(id)
  118.  
  119.     if ( Menu_Status[id] == 0 ) set_task(5.0,"Menu_Status_Algilaperceive",id)
  120.     Menu_Status[id] += 1
  121.     return PLUGIN_HANDLED
  122.  
  123. }
  124. public graffiti_menu_transaction(id, Menu , item){
  125.     new data[6], iName[64]
  126.     new acces, callback
  127.     menu_item_getinfo(Menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
  128.  
  129.     switch(str_to_num(data)){
  130.         case 0 : Menu_Status[id] = 0
  131.         case 1 : Graffiti_Symbol[id] += 1
  132.         case 2 : Graffiti_Symbol[id] -= 1
  133.         case 3 : Graffiti_Colour[id] += 1
  134.         case 4 : Graffiti_Colour[id] -= 1
  135.     }
  136.  
  137.     if ( Graffiti_Symbol[id] < 0 ) Graffiti_Symbol[id] = Grafiti_Max_Seymbol_Client
  138.     else if ( Graffiti_Symbol[id] > Grafiti_Max_Seymbol_Client ) Graffiti_Symbol[id] = 0
  139.  
  140.     if ( Graffiti_Colour[id] < 0 ) Graffiti_Colour[id] = Grafiti_Max_Colour_Client + 1
  141.     else if ( Graffiti_Colour[id] > Grafiti_Max_Colour_Client + 1 ) Graffiti_Colour[id] = 0
  142.  
  143.     Symbol_and_Colur_Control(id,ent_Menu[id])
  144.  
  145.     if(str_to_num(data) != 0) graffiti_menu(id)
  146. }
  147.  
  148. public Create_Graffiti(id,Float:Origin[3], Float:Angles[3], Float:vNormal[3]){
  149.     Graffiti_Drawing_Second[id] = get_gametime()
  150.     new MODEL_ent = rg_create_entity("env_sprite");
  151.     if (pev_valid(MODEL_ent) )
  152.     {
  153.  
  154.         Origin[0] += (vNormal[0] * 0.5);
  155.         Origin[1] += (vNormal[1] * 0.5);
  156.         Origin[2] += (vNormal[2] * 0.5);
  157.  
  158.         entity_set_string(MODEL_ent, EV_SZ_classname, "CSGO_Grafiti" );
  159.         entity_set_model(MODEL_ent, GRAFFITI_MODEL);
  160.         entity_set_vector(MODEL_ent, EV_VEC_angles, Angles ) ;
  161.  
  162.         set_entvar(MODEL_ent, var_rendermode, kRenderTransAlpha);
  163.  
  164.         new Seymbol
  165.         if ( Graffiti_Symbol[id] > Grafiti_Max_Seymbol_Client - 1 ) Seymbol = random_num(0,Grafiti_Max_Seymbol_Client - 1)
  166.         else Seymbol = Graffiti_Symbol[id]
  167.         entity_set_float(MODEL_ent, EV_FL_frame, float(Seymbol) );
  168.  
  169.         if ( Seymbol == 0 )     entity_set_float(MODEL_ent, EV_FL_scale, 0.13);
  170.         else            entity_set_float(MODEL_ent, EV_FL_scale, 0.25);
  171.  
  172.         if ( Seymbol != 0 ){
  173.             new Colour
  174.             if ( Graffiti_Colour[id] > Grafiti_Max_Colour_Client ) Colour = random_num(0,Grafiti_Max_Colour_Client)
  175.             else Colour = Graffiti_Colour[id]
  176.             set_entvar(MODEL_ent, var_rendercolor, g_Colors[Colour]);
  177.         }
  178.         else set_entvar(MODEL_ent, var_rendercolor, {255.0,255.0,255.0})
  179.  
  180.  
  181.         set_entvar(MODEL_ent, var_renderamt, 255.0);
  182.         entity_set_origin(MODEL_ent, Origin);
  183.         emit_sound(MODEL_ent, CHAN_ITEM, GRAFFITI_SOUND, 0.70, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  184.         set_task(cvar_graffiti_visibility_time,"Remove_Graffiti",MODEL_ent)
  185.     }
  186.     return PLUGIN_CONTINUE
  187. }
  188. public overflow_graffiti_detect(Float:i_Origin[3], Float:i_Angles[3], Float:vNormal[3]){
  189.     new Float:Origin[3] , Float:Angles[3]
  190.     Angles[0] = i_Angles[0]
  191.  
  192.  
  193.     Origin[0] = i_Origin[0] + (vNormal[0] * 0.5);
  194.     Origin[1] = i_Origin[1] + (vNormal[1] * 0.5);
  195.     Origin[2] = i_Origin[2] + (vNormal[2] * 0.5);
  196.  
  197.  
  198.     Origin[0] = i_Origin[0] + floatcos(i_Angles[1] , degrees ) * 5.0
  199.     Origin[1] = i_Origin[1] + floatsin(i_Angles[1] , degrees ) * 5.0
  200.     Origin[2] = i_Origin[2] + floatsin(i_Angles[2] , degrees ) * 5.0 * floatpower(2.0,0.5)
  201.  
  202.     new Status
  203.  
  204.     Angles[1] = i_Angles[1] + 270.0
  205.     Angles[2] = i_Angles[2] + 45.0
  206.     Status += Spawn_in_wall_detect(Origin,Angles)
  207.     Angles[2] -= 90.0
  208.     Status += Spawn_in_wall_detect(Origin,Angles)
  209.     Angles[1] += 180.0
  210.     Status += Spawn_in_wall_detect(Origin,Angles)
  211.     Angles[2] += 90.0
  212.     Status += Spawn_in_wall_detect(Origin,Angles)
  213.  
  214.     if ( Status != 4 )
  215.         return false
  216.  
  217.     return true
  218. }
  219. public Spawn_in_wall_detect(Float:Origin[3],Float:Angles[3]){
  220.     new Float:New_Origin[3]
  221.     New_Origin[0] = Origin[0] + floatcos(Angles[1] , degrees ) * Field_Control_Constant / 2.0
  222.     New_Origin[1] = Origin[1] + floatsin(Angles[1] , degrees ) * Field_Control_Constant / 2.0
  223.     New_Origin[2] = Origin[2] + floatsin(Angles[2] , degrees ) * Field_Control_Constant * floatpower(2.0,0.5) / 2.0
  224.     if(engfunc(EngFunc_PointContents, New_Origin) == CONTENTS_EMPTY) /// IN WALL : 1   -   OUT WALL 0
  225.         return false
  226.  
  227.     return true
  228. }
  229. public plugin_precache(){
  230.     precache_model(GRAFFITI_MODEL)
  231.     precache_sound(GRAFFITI_SOUND);
  232. }
  233.  
  234. public client_putinserver(id){
  235.     Graffiti_Drawing_Second[id] = get_gametime() - cvar_graffiti_reload_time
  236.     Graffiti_Colour[id] = Grafiti_Max_Colour_Client + 1
  237.     Graffiti_Symbol[id] = Grafiti_Max_Seymbol_Client
  238. }
  239. public create_menu_entity(id){
  240.     new Float:Origin[3]
  241.     get_entvar(id, var_origin, Origin);
  242.     if(engfunc(EngFunc_PointContents, Origin) == CONTENTS_EMPTY){
  243.         ent_Menu[id] = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "env_sprite" ) )
  244.  
  245.         set_entvar(ent_Menu[id], var_origin, Origin);
  246.         set_entvar(ent_Menu[id], var_solid, SOLID_NOT);
  247.         engfunc( EngFunc_SetModel, ent_Menu[id], GRAFFITI_MODEL )
  248.         set_entvar(ent_Menu[id], var_rendermode, kRenderTransAlpha);
  249.         set_entvar(ent_Menu[id], var_renderamt, 0.0);
  250.         Symbol_and_Colur_Control(id,ent_Menu[id])
  251.     }
  252. }
  253. public Symbol_and_Colur_Control(id,Graffiti_ent){
  254.  
  255.  
  256.     if(pev_valid(ent_Menu[id]) ) {
  257.         new Float:Colour[3]
  258.         if ( Graffiti_Symbol[id] != 0 ){
  259.             if ( Graffiti_Colour[id] == Grafiti_Max_Colour_Client +1 )
  260.             {
  261.                 Colour[0] = 50.0
  262.                 Colour[1] = 50.0
  263.                 Colour[2] = 50.0
  264.             }
  265.             else
  266.             {
  267.                 Colour[0] = g_Colors[Graffiti_Colour[id]][0]
  268.                 Colour[1] = g_Colors[Graffiti_Colour[id]][1]
  269.                 Colour[2] = g_Colors[Graffiti_Colour[id]][2]
  270.             }
  271.         }
  272.         else    Colour[0] = 255.0 , Colour[1] = 255.0 , Colour[2] = 255.0
  273.  
  274.         set_entvar(Graffiti_ent, var_rendercolor, Colour);
  275.         set_entvar(Graffiti_ent, var_frame, float(Graffiti_Symbol[id]));
  276.     }
  277.  
  278. }
  279. public Drawing_Graffiti(id){
  280.  
  281.     new Center_Origin[3];
  282.     new Float:vCenter_Origin[3];
  283.     new Float:Angles[3];
  284.     new Float:vNormal[3];
  285.     get_user_origin(id, Center_Origin, 3);
  286.     IVecFVec(Center_Origin, vCenter_Origin);
  287.     new Float:vPlayerCenter_Origin[3];
  288.     new Float:vViewOfs[3];
  289.     entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, vPlayerCenter_Origin);
  290.     entity_get_vector(id, EV_VEC_view_ofs, vViewOfs);
  291.     vPlayerCenter_Origin[0] += vViewOfs[0];
  292.     vPlayerCenter_Origin[1] += vViewOfs[1];
  293.     vPlayerCenter_Origin[2] += vViewOfs[2];
  294.     new Float:Player_Aim[3];
  295.     entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angles);
  296.     Player_Aim[0] = vPlayerCenter_Origin[0] + floatcos(Angles[1], degrees ) * cvar_graffiti_distance;
  297.     Player_Aim[1] = vPlayerCenter_Origin[1] + floatsin(Angles[1], degrees) * cvar_graffiti_distance;
  298.     Player_Aim[2] = vPlayerCenter_Origin[2] + floatsin(-Angles[0], degrees) * cvar_graffiti_distance;
  299.     new Intersection_Status = trace_normal(id, vPlayerCenter_Origin, Player_Aim, vNormal);
  300.     vector_to_angle(vNormal, Angles)
  301.     Angles[1] += 180.0
  302.  
  303.     if ( Graffiti_Drawing_Second[id] + cvar_graffiti_reload_time  > get_gametime() ){
  304.         client_print(id,print_center,"%L",id,"WAIT_SPRITE",Graffiti_Drawing_Second[id] + cvar_graffiti_reload_time+1.0  - get_gametime())
  305.         return PLUGIN_HANDLED
  306.     }
  307.     if ( !Intersection_Status ){
  308.         client_print(id,print_center,"%L",id,"REMOTE_GROUND")
  309.         return PLUGIN_HANDLED
  310.     }
  311.     if ( vNormal[2] != 0.0 ){
  312.         client_print(id,print_center,"%L",id,"NOVERTICALWALL")
  313.         return PLUGIN_HANDLED
  314.     }
  315.     if ( !overflow_graffiti_detect(vCenter_Origin, Angles, vNormal) ){
  316.         client_print(id,print_center,"%L",id,"OVERFLOWING_GRAFFITI")
  317.         return PLUGIN_HANDLED
  318.     }
  319.     Create_Graffiti(id,vCenter_Origin, Angles, vNormal)
  320.     return PLUGIN_CONTINUE
  321. }
  322. public Remove_Graffiti(ent){
  323.     if ( pev_valid(ent) ) {
  324.         new Float:Transparency
  325.         get_entvar(ent, var_renderamt, Transparency);
  326.         Transparency -= 2.5
  327.         if ( Transparency <= 2.5 ){
  328.             remove_entity(ent)
  329.         }
  330.         else
  331.         {
  332.             set_entvar(ent, var_renderamt, Transparency);
  333.             set_task(cvar_graffiti_fade_away_time/102.0,"Remove_Graffiti",ent)
  334.         }
  335.     }
  336. }
  337. public client_impulse(id,impulse){
  338.     if ( impulse == 201 )
  339.         if ( is_user_alive(id) ){
  340.         Drawing_Graffiti(id)
  341.         return PLUGIN_HANDLED
  342.     }
  343.     return PLUGIN_CONTINUE
  344. }
  345. public Menu_Status_Algilaperceive(id){
  346.  
  347.     if ( Menu_Status[id] != 0 ){
  348.         if ( Menu_Status[id] > 5 ) Menu_Status[id] = 5
  349.         else Menu_Status[id] -= 1
  350.         set_task(1.0,"Menu_Status_Algilaperceive",id)
  351.     }
  352.     else if ( pev_valid(ent_Menu[id]) ) remove_entity(ent_Menu[id])
  353.  
  354. }

_________________
"Ki áll vajon melléd, az ördög vagy az angyal, ha rosszat teszel?"

"Tigris, tigris, csóvafény, éjszakáknak erdején,
Mily kéz adta teneked, szörnyű és szép termeted?..."

Ők köszönték meg theglorious nek ezt a hozzászólást: regener (2019.07.13. 23:28)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ReAPI - CSGO Grafiti Plugin
HozzászólásElküldve: 2019.12.02. 23:35 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.12. 13:47
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Enyhén hibás, enyhén fagy tőle ki a szerver

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ReAPI - CSGO Grafiti Plugin
HozzászólásElküldve: 2019.12.03. 23:04 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1512
Megköszönt másnak: 116 alkalommal
Megköszönték neki: 215 alkalommal
~Shediboii írta:
Enyhén hibás, enyhén fagy tőle ki a szerver

Részletezd kérlek. Ha az aláírásodban lévő szerveren próbáltad ki, akkor a "Kompatibilis" részt olvasd el.

_________________
"Ki áll vajon melléd, az ördög vagy az angyal, ha rosszat teszel?"

"Tigris, tigris, csóvafény, éjszakáknak erdején,
Mily kéz adta teneked, szörnyű és szép termeted?..."

Ők köszönték meg theglorious nek ezt a hozzászólást: Pika (2019.12.04. 20:24)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole