hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2021.06.14. 04:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 67 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 66 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ReAPI - CSGO Grafiti Plugin
HozzászólásElküldve: 2019.07.13. 22:28 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1601
Megköszönt másnak: 118 alkalommal
Megköszönték neki: 235 alkalommal
ReAPI - CSGO Grafiti Plugin
Leírás:
  • CS:GO-ban használt graffitiket használhatod ezzel a pluginnal. Menüben válaszható a graffiti kinézete és színe, van lehetőség random-ra állítani is. Csak függőleges falra fújható, tehát a talajra nem.
Cvar / Beállítás:
  • graffiti_reload_time "45" - Használat után x másodpercet kell várni, hogy újra lehessen használni
  • graffiti_visibility_time "25" - X másodperc után kezd halványodni a graffiti
  • graffiti_fade_away_time "30" - X másodpercig halványul és eltűnik
  • graffiti_distance "150.0" - A fal és a játékos közti távolság, ez adja meg milyen távolról tudod használni a graffitit
Telepítés:
  • A pluginhoz tartozik egy sprite és egy hang fájl. A hang (wav) fájlt a sound mappába, a spr-t pedig a sprites mappába kell helyezni
    Csatolmány:
    sprites-sound.rar [156.89 KiB]
    Letöltve 87 alkalommal.
Verzió:
  • v2.3
Követelmények:
  • ReHLDS
  • ReGameDLL
  • ReAPI
Kompatibilis:
  • Amx Mod X 1.9.0
  • Amx Mod X 1.10.0 dev
Eredeti link:
Készítő:
  • Fatih ~ EjderYa
  • Yek'-ta
Kép-Videó:

Lang:
  1. [hu]
  2. RANDOM = Random
  3. MENU_TITLE = Graffiti Választó Menü
  4. SYMBOL = Szimbólum
  5. COLOUR = Szín
  6. NEXT_SYMBOL = Következő szimbólum
  7. BACK_SYMBOL = Előző szimbólum
  8. NEXT_COLOUR = Következő szín
  9. BACK_COLOUR = Előző szín
  10. EXIT = Kilépés
  11. WAIT_SPRITE = Graffiti Rajz Betöltése [ %.0f másodperc ]
  12. REMOTE_GROUND = Távolvagy Távolvagy !
  13. NOVERTICALWALL = Graffitit csak függőleges falon használhatod!
  14. OVERFLOWING_GRAFFITI = Túlfolyó Rajz !

Plugin:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3. #include <engine>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define PLUGIN "CSGO Grafiti Plugin"
  7. #define VERSION "2.3"
  8. #define AUTHOR "Fatih ~ EjderYa" //ReAPI Yek'-ta
  9.  
  10. #define is_player(%1)       ( 1 <= %1 <= MaxClients )
  11.  
  12. #define GRAFFITI_SOUND "Grafiti_Print.wav"
  13. #define GRAFFITI_MODEL "sprites/CsgoGraffiti.spr"
  14.  
  15. #define Grafiti_Max_Colour_Client 12
  16. #define Grafiti_Max_Seymbol_Client 38
  17. #define Field_Control_Constant 50.0
  18.  
  19. new Float:Graffiti_Drawing_Second[MAX_PLAYERS] , Graffiti_Colour[MAX_PLAYERS] , Graffiti_Symbol[MAX_PLAYERS] , Menu_Status[MAX_PLAYERS] , ent_Menu[MAX_PLAYERS]
  20. new Float:cvar_graffiti_reload_time , Float:cvar_graffiti_visibility_time , Float:cvar_graffiti_fade_away_time , Float:cvar_graffiti_distance
  21.  
  22. new const Float:g_Colors[][3] =
  23. {
  24. //  R   G   B
  25.     {255.0, 255.0,  0.0},   // 0
  26.     {255.0, 195.0,  0.0},   // 1
  27.     {255.0, 143.0,  0.0},   // 2
  28.     {255.0, 91.0,   4.0},   // 3
  29.     {255.0, 9.0,    19.0},  // 4
  30.     {220.0, 8.0,    158.0}, // 5
  31.     {166.0, 26.0,   166.0}, // 6
  32.     {111.0, 37.0,   167.0}, // 7
  33.     {0.0,   122.0,  218.0}, // 8
  34.     {0.0,   122.0,  67.0},  // 9
  35.     {0.0,   184.0,  74.0},  // 10
  36.     {255.0, 255.0,  255.0}, // 11
  37.     {132.0, 208.0,  32.0}   // 12
  38. }
  39.  
  40. public plugin_init() {
  41.  
  42.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  43.  
  44.     cvar_graffiti_reload_time = get_pcvar_float(register_cvar("graffiti_reload_time","45"))
  45.     cvar_graffiti_visibility_time = get_pcvar_float(register_cvar("graffiti_visibility_time","25"))
  46.     cvar_graffiti_fade_away_time = get_pcvar_float(register_cvar("graffiti_fade_away_time","30"))
  47.     cvar_graffiti_distance = get_pcvar_float(register_cvar("graffiti_distance","150.0"))
  48.  
  49.     register_clcmd("say /graffiti","graffiti_menu")
  50.     register_clcmd("say .graffiti","graffiti_menu")
  51.  
  52.     RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_PreThink, "RG_PreThink",true);
  53.  
  54.     register_dictionary("CSGO_Grafiti.txt")
  55. }
  56.  
  57. public RG_PreThink(id){
  58.     if(pev_valid(ent_Menu[id])){
  59.         set_entvar(ent_Menu[id], var_renderamt, 255.0);
  60.         set_entvar(ent_Menu[id], var_scale, 0.015);
  61.  
  62.         if ( Menu_Status[id] != 0 ){
  63.             new Float: Angles[3] , Float:Origin[3]
  64.             get_entvar(id, var_origin, Origin);
  65.             get_entvar(id, var_angles, Angles);
  66.  
  67.  
  68.             Origin[0] += floatcos(Angles[1],degrees) * 7.0
  69.             Origin[1] += floatsin(Angles[1],degrees) * 7.0
  70.             Origin[2] += 15.0
  71.  
  72.             Angles[0] += 180.0
  73.             Angles[1] += 180.0
  74.             Angles[2] += 180.0
  75.  
  76.             set_entvar(ent_Menu[id], var_angles, Angles);
  77.             set_entvar(ent_Menu[id], var_origin, Origin);
  78.         }
  79.     }
  80. }
  81. public graffiti_menu(id){
  82.     new Menu_title[128] , Symbol_Text[10] , Colour_Text[10]
  83.  
  84.     if ( Graffiti_Symbol[id] == Grafiti_Max_Seymbol_Client )
  85.         formatex(Symbol_Text,charsmax(Symbol_Text),"%L",id,"RANDOM")
  86.     else    formatex(Symbol_Text,charsmax(Symbol_Text),"%d",Graffiti_Symbol[id]+1)
  87.  
  88.     if ( Graffiti_Colour[id] == Grafiti_Max_Colour_Client +1 )
  89.         formatex(Colour_Text,charsmax(Colour_Text),"%L",id,"RANDOM")
  90.     else    formatex(Colour_Text,charsmax(Colour_Text),"%d",Graffiti_Colour[id]+1)
  91.  
  92.     formatex(Menu_title,charsmax(Menu_title),"\r*** \w%L \r***\d^n^n\w%L : \r%s^n\w%L : \r%s",id,"MENU_TITLE",id,"SYMBOL",Symbol_Text,id,"COLOUR",Colour_Text)
  93.  
  94.     new graffiti_menu = menu_create(Menu_title, "graffiti_menu_transaction")
  95.  
  96.     new Menu_Options[32]
  97.  
  98.     formatex(Menu_Options,charsmax(Menu_Options),"\w%L",id,"NEXT_SYMBOL")
  99.     menu_additem(graffiti_menu , Menu_Options, "1")
  100.  
  101.     formatex(Menu_Options,charsmax(Menu_Options),"\w%L^n",id,"BACK_SYMBOL")
  102.     menu_additem(graffiti_menu , Menu_Options, "2")
  103.  
  104.     formatex(Menu_Options,charsmax(Menu_Options),"\w%L",id,"NEXT_COLOUR")
  105.     menu_additem(graffiti_menu , Menu_Options, "3")
  106.  
  107.     formatex(Menu_Options,charsmax(Menu_Options),"\w%L",id,"BACK_COLOUR")
  108.     menu_additem(graffiti_menu , Menu_Options, "4")
  109.  
  110.     formatex(Menu_Options,charsmax(Menu_Options),"\w%L",id,"EXIT")
  111.     menu_setprop(graffiti_menu,MPROP_EXITNAME,Menu_Options)
  112.     menu_setprop(graffiti_menu,MPROP_EXIT, MEXIT_NORMAL)
  113.  
  114.     menu_display(id,graffiti_menu)
  115.  
  116.     if ( !pev_valid(ent_Menu[id]) )
  117.         create_menu_entity(id)
  118.  
  119.     if ( Menu_Status[id] == 0 ) set_task(5.0,"Menu_Status_Algilaperceive",id)
  120.     Menu_Status[id] += 1
  121.     return PLUGIN_HANDLED
  122.  
  123. }
  124. public graffiti_menu_transaction(id, Menu , item){
  125.     new data[6], iName[64]
  126.     new acces, callback
  127.     menu_item_getinfo(Menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
  128.  
  129.     switch(str_to_num(data)){
  130.         case 0 : Menu_Status[id] = 0
  131.         case 1 : Graffiti_Symbol[id] += 1
  132.         case 2 : Graffiti_Symbol[id] -= 1
  133.         case 3 : Graffiti_Colour[id] += 1
  134.         case 4 : Graffiti_Colour[id] -= 1
  135.     }
  136.  
  137.     if ( Graffiti_Symbol[id] < 0 ) Graffiti_Symbol[id] = Grafiti_Max_Seymbol_Client
  138.     else if ( Graffiti_Symbol[id] > Grafiti_Max_Seymbol_Client ) Graffiti_Symbol[id] = 0
  139.  
  140.     if ( Graffiti_Colour[id] < 0 ) Graffiti_Colour[id] = Grafiti_Max_Colour_Client + 1
  141.     else if ( Graffiti_Colour[id] > Grafiti_Max_Colour_Client + 1 ) Graffiti_Colour[id] = 0
  142.  
  143.     Symbol_and_Colur_Control(id,ent_Menu[id])
  144.  
  145.     if(str_to_num(data) != 0) graffiti_menu(id)
  146. }
  147.  
  148. public Create_Graffiti(id,Float:Origin[3], Float:Angles[3], Float:vNormal[3]){
  149.     Graffiti_Drawing_Second[id] = get_gametime()
  150.     new MODEL_ent = rg_create_entity("env_sprite");
  151.     if (pev_valid(MODEL_ent) )
  152.     {
  153.  
  154.         Origin[0] += (vNormal[0] * 0.5);
  155.         Origin[1] += (vNormal[1] * 0.5);
  156.         Origin[2] += (vNormal[2] * 0.5);
  157.  
  158.         entity_set_string(MODEL_ent, EV_SZ_classname, "CSGO_Grafiti" );
  159.         entity_set_model(MODEL_ent, GRAFFITI_MODEL);
  160.         entity_set_vector(MODEL_ent, EV_VEC_angles, Angles ) ;
  161.  
  162.         set_entvar(MODEL_ent, var_rendermode, kRenderTransAlpha);
  163.  
  164.         new Seymbol
  165.         if ( Graffiti_Symbol[id] > Grafiti_Max_Seymbol_Client - 1 ) Seymbol = random_num(0,Grafiti_Max_Seymbol_Client - 1)
  166.         else Seymbol = Graffiti_Symbol[id]
  167.         entity_set_float(MODEL_ent, EV_FL_frame, float(Seymbol) );
  168.  
  169.         if ( Seymbol == 0 )     entity_set_float(MODEL_ent, EV_FL_scale, 0.13);
  170.         else            entity_set_float(MODEL_ent, EV_FL_scale, 0.25);
  171.  
  172.         if ( Seymbol != 0 ){
  173.             new Colour
  174.             if ( Graffiti_Colour[id] > Grafiti_Max_Colour_Client ) Colour = random_num(0,Grafiti_Max_Colour_Client)
  175.             else Colour = Graffiti_Colour[id]
  176.             set_entvar(MODEL_ent, var_rendercolor, g_Colors[Colour]);
  177.         }
  178.         else set_entvar(MODEL_ent, var_rendercolor, {255.0,255.0,255.0})
  179.  
  180.  
  181.         set_entvar(MODEL_ent, var_renderamt, 255.0);
  182.         entity_set_origin(MODEL_ent, Origin);
  183.         emit_sound(MODEL_ent, CHAN_ITEM, GRAFFITI_SOUND, 0.70, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  184.         set_task(cvar_graffiti_visibility_time,"Remove_Graffiti",MODEL_ent)
  185.     }
  186.     return PLUGIN_CONTINUE
  187. }
  188. public overflow_graffiti_detect(Float:i_Origin[3], Float:i_Angles[3], Float:vNormal[3]){
  189.     new Float:Origin[3] , Float:Angles[3]
  190.     Angles[0] = i_Angles[0]
  191.  
  192.  
  193.     Origin[0] = i_Origin[0] + (vNormal[0] * 0.5);
  194.     Origin[1] = i_Origin[1] + (vNormal[1] * 0.5);
  195.     Origin[2] = i_Origin[2] + (vNormal[2] * 0.5);
  196.  
  197.  
  198.     Origin[0] = i_Origin[0] + floatcos(i_Angles[1] , degrees ) * 5.0
  199.     Origin[1] = i_Origin[1] + floatsin(i_Angles[1] , degrees ) * 5.0
  200.     Origin[2] = i_Origin[2] + floatsin(i_Angles[2] , degrees ) * 5.0 * floatpower(2.0,0.5)
  201.  
  202.     new Status
  203.  
  204.     Angles[1] = i_Angles[1] + 270.0
  205.     Angles[2] = i_Angles[2] + 45.0
  206.     Status += Spawn_in_wall_detect(Origin,Angles)
  207.     Angles[2] -= 90.0
  208.     Status += Spawn_in_wall_detect(Origin,Angles)
  209.     Angles[1] += 180.0
  210.     Status += Spawn_in_wall_detect(Origin,Angles)
  211.     Angles[2] += 90.0
  212.     Status += Spawn_in_wall_detect(Origin,Angles)
  213.  
  214.     if ( Status != 4 )
  215.         return false
  216.  
  217.     return true
  218. }
  219. public Spawn_in_wall_detect(Float:Origin[3],Float:Angles[3]){
  220.     new Float:New_Origin[3]
  221.     New_Origin[0] = Origin[0] + floatcos(Angles[1] , degrees ) * Field_Control_Constant / 2.0
  222.     New_Origin[1] = Origin[1] + floatsin(Angles[1] , degrees ) * Field_Control_Constant / 2.0
  223.     New_Origin[2] = Origin[2] + floatsin(Angles[2] , degrees ) * Field_Control_Constant * floatpower(2.0,0.5) / 2.0
  224.     if(engfunc(EngFunc_PointContents, New_Origin) == CONTENTS_EMPTY) /// IN WALL : 1   -   OUT WALL 0
  225.         return false
  226.  
  227.     return true
  228. }
  229. public plugin_precache(){
  230.     precache_model(GRAFFITI_MODEL)
  231.     precache_sound(GRAFFITI_SOUND);
  232. }
  233.  
  234. public client_putinserver(id){
  235.     Graffiti_Drawing_Second[id] = get_gametime() - cvar_graffiti_reload_time
  236.     Graffiti_Colour[id] = Grafiti_Max_Colour_Client + 1
  237.     Graffiti_Symbol[id] = Grafiti_Max_Seymbol_Client
  238. }
  239. public create_menu_entity(id){
  240.     new Float:Origin[3]
  241.     get_entvar(id, var_origin, Origin);
  242.     if(engfunc(EngFunc_PointContents, Origin) == CONTENTS_EMPTY){
  243.         ent_Menu[id] = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "env_sprite" ) )
  244.  
  245.         set_entvar(ent_Menu[id], var_origin, Origin);
  246.         set_entvar(ent_Menu[id], var_solid, SOLID_NOT);
  247.         engfunc( EngFunc_SetModel, ent_Menu[id], GRAFFITI_MODEL )
  248.         set_entvar(ent_Menu[id], var_rendermode, kRenderTransAlpha);
  249.         set_entvar(ent_Menu[id], var_renderamt, 0.0);
  250.         Symbol_and_Colur_Control(id,ent_Menu[id])
  251.     }
  252. }
  253. public Symbol_and_Colur_Control(id,Graffiti_ent){
  254.  
  255.  
  256.     if(pev_valid(ent_Menu[id]) ) {
  257.         new Float:Colour[3]
  258.         if ( Graffiti_Symbol[id] != 0 ){
  259.             if ( Graffiti_Colour[id] == Grafiti_Max_Colour_Client +1 )
  260.             {
  261.                 Colour[0] = 50.0
  262.                 Colour[1] = 50.0
  263.                 Colour[2] = 50.0
  264.             }
  265.             else
  266.             {
  267.                 Colour[0] = g_Colors[Graffiti_Colour[id]][0]
  268.                 Colour[1] = g_Colors[Graffiti_Colour[id]][1]
  269.                 Colour[2] = g_Colors[Graffiti_Colour[id]][2]
  270.             }
  271.         }
  272.         else    Colour[0] = 255.0 , Colour[1] = 255.0 , Colour[2] = 255.0
  273.  
  274.         set_entvar(Graffiti_ent, var_rendercolor, Colour);
  275.         set_entvar(Graffiti_ent, var_frame, float(Graffiti_Symbol[id]));
  276.     }
  277.  
  278. }
  279. public Drawing_Graffiti(id){
  280.  
  281.     new Center_Origin[3];
  282.     new Float:vCenter_Origin[3];
  283.     new Float:Angles[3];
  284.     new Float:vNormal[3];
  285.     get_user_origin(id, Center_Origin, 3);
  286.     IVecFVec(Center_Origin, vCenter_Origin);
  287.     new Float:vPlayerCenter_Origin[3];
  288.     new Float:vViewOfs[3];
  289.     entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, vPlayerCenter_Origin);
  290.     entity_get_vector(id, EV_VEC_view_ofs, vViewOfs);
  291.     vPlayerCenter_Origin[0] += vViewOfs[0];
  292.     vPlayerCenter_Origin[1] += vViewOfs[1];
  293.     vPlayerCenter_Origin[2] += vViewOfs[2];
  294.     new Float:Player_Aim[3];
  295.     entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angles);
  296.     Player_Aim[0] = vPlayerCenter_Origin[0] + floatcos(Angles[1], degrees ) * cvar_graffiti_distance;
  297.     Player_Aim[1] = vPlayerCenter_Origin[1] + floatsin(Angles[1], degrees) * cvar_graffiti_distance;
  298.     Player_Aim[2] = vPlayerCenter_Origin[2] + floatsin(-Angles[0], degrees) * cvar_graffiti_distance;
  299.     new Intersection_Status = trace_normal(id, vPlayerCenter_Origin, Player_Aim, vNormal);
  300.     vector_to_angle(vNormal, Angles)
  301.     Angles[1] += 180.0
  302.  
  303.     if ( Graffiti_Drawing_Second[id] + cvar_graffiti_reload_time  > get_gametime() ){
  304.         client_print(id,print_center,"%L",id,"WAIT_SPRITE",Graffiti_Drawing_Second[id] + cvar_graffiti_reload_time+1.0  - get_gametime())
  305.         return PLUGIN_HANDLED
  306.     }
  307.     if ( !Intersection_Status ){
  308.         client_print(id,print_center,"%L",id,"REMOTE_GROUND")
  309.         return PLUGIN_HANDLED
  310.     }
  311.     if ( vNormal[2] != 0.0 ){
  312.         client_print(id,print_center,"%L",id,"NOVERTICALWALL")
  313.         return PLUGIN_HANDLED
  314.     }
  315.     if ( !overflow_graffiti_detect(vCenter_Origin, Angles, vNormal) ){
  316.         client_print(id,print_center,"%L",id,"OVERFLOWING_GRAFFITI")
  317.         return PLUGIN_HANDLED
  318.     }
  319.     Create_Graffiti(id,vCenter_Origin, Angles, vNormal)
  320.     return PLUGIN_CONTINUE
  321. }
  322. public Remove_Graffiti(ent){
  323.     if ( pev_valid(ent) ) {
  324.         new Float:Transparency
  325.         get_entvar(ent, var_renderamt, Transparency);
  326.         Transparency -= 2.5
  327.         if ( Transparency <= 2.5 ){
  328.             remove_entity(ent)
  329.         }
  330.         else
  331.         {
  332.             set_entvar(ent, var_renderamt, Transparency);
  333.             set_task(cvar_graffiti_fade_away_time/102.0,"Remove_Graffiti",ent)
  334.         }
  335.     }
  336. }
  337. public client_impulse(id,impulse){
  338.     if ( impulse == 201 )
  339.         if ( is_user_alive(id) ){
  340.         Drawing_Graffiti(id)
  341.         return PLUGIN_HANDLED
  342.     }
  343.     return PLUGIN_CONTINUE
  344. }
  345. public Menu_Status_Algilaperceive(id){
  346.  
  347.     if ( Menu_Status[id] != 0 ){
  348.         if ( Menu_Status[id] > 5 ) Menu_Status[id] = 5
  349.         else Menu_Status[id] -= 1
  350.         set_task(1.0,"Menu_Status_Algilaperceive",id)
  351.     }
  352.     else if ( pev_valid(ent_Menu[id]) ) remove_entity(ent_Menu[id])
  353.  
  354. }

_________________
Nem mindig vagyunk képesek úgy cselekedni, ahogy akarjuk, de sosem csinálhatjuk jól azokat a dolgokat, amiket még el sem kezdtünk.Kép

Ők köszönték meg theglorious nek ezt a hozzászólást: regener (2019.07.13. 23:28)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ReAPI - CSGO Grafiti Plugin
HozzászólásElküldve: 2019.12.02. 23:35 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.12. 13:47
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Enyhén hibás, enyhén fagy tőle ki a szerver

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ReAPI - CSGO Grafiti Plugin
HozzászólásElküldve: 2019.12.03. 23:04 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1601
Megköszönt másnak: 118 alkalommal
Megköszönték neki: 235 alkalommal
~Shediboii írta:
Enyhén hibás, enyhén fagy tőle ki a szerver

Részletezd kérlek. Ha az aláírásodban lévő szerveren próbáltad ki, akkor a "Kompatibilis" részt olvasd el.

_________________
Nem mindig vagyunk képesek úgy cselekedni, ahogy akarjuk, de sosem csinálhatjuk jól azokat a dolgokat, amiket még el sem kezdtünk.Kép

Ők köszönték meg theglorious nek ezt a hozzászólást: Pika (2019.12.04. 20:24)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole