hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.12. 23:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 366 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 364 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HNS winmsg ?
HozzászólásElküldve:2012.03.18. 10:52 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2012.01.28. 14:44
Hozzászólások:31
Helló !

Az lenne a kérdésem ,hogy miért nem megy, letölti a modelleket is minden de semmi !
Ez hasonló mint a zp win message az megy is de átrakja bal kézbe a fegyvert :(
nem tudtok esetleg egy működő winmsg-t sprites ban ? mert szerintem az mdl a baj .

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new const ModelCT[] = "models/seekers.mdl"
new const ModelT[] = "models/hidders.mdl"
new bool:TWin[33]
new bool:CtWin[33]

public plugin_init() {
   // =================================================
   register_plugin("HNS Win Messages","1.0","MAD.XayC")
   // =================================================
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HAM_spawn", 1)
   // =================================================
   register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
   register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
   // =================================================
   register_event("CurWeapon", "curweapon", "be", "1=1")
   // =================================================
}
public plugin_precache() {
   precache_model(ModelCT)
   precache_model(ModelT)
}
public client_putinserver(id) {
   TWin[id] = false
   CtWin[id] = false
}
public HAM_spawn(id) {
   TWin[id] = false
   CtWin[id] = false
}
public t_win(id) {
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id, "weapon_knife")
   CtWin[id] = false
   TWin[id] = true
}
public ct_win(id) {
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id, "weapon_knife")
   CtWin[id] = true
   TWin[id] = false
}
public curweapon( id ) {
   if(TWin[id] == true)
      set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelT)
   if(CtWin[id] == true)
      set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelCT)
}


kép : http://makeserver.ru/uploads/posts/2011 ... 80187e.png

_________________
BE FOGSZ SZARNI ÖCSI :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HNS winmsg ?
HozzászólásElküldve:2012.03.19. 09:23 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Amx logban valami hibára utaló jel?
Ha igen, mi?

NeS100 írta:
Helló !

Az lenne a kérdésem ,hogy miért nem megy, letölti a modelleket is minden de semmi !
Ez hasonló mint a zp win message az megy is de átrakja bal kézbe a fegyvert :(
nem tudtok esetleg egy működő winmsg-t sprites ban ? mert szerintem az mdl a baj .

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new const ModelCT[] = "models/seekers.mdl"
new const ModelT[] = "models/hidders.mdl"
new bool:TWin[33]
new bool:CtWin[33]

public plugin_init() {
   // =================================================
   register_plugin("HNS Win Messages","1.0","MAD.XayC")
   // =================================================
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HAM_spawn", 1)
   // =================================================
   register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
   register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
   // =================================================
   register_event("CurWeapon", "curweapon", "be", "1=1")
   // =================================================
}
public plugin_precache() {
   precache_model(ModelCT)
   precache_model(ModelT)
}
public client_putinserver(id) {
   TWin[id] = false
   CtWin[id] = false
}
public HAM_spawn(id) {
   TWin[id] = false
   CtWin[id] = false
}
public t_win(id) {
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id, "weapon_knife")
   CtWin[id] = false
   TWin[id] = true
}
public ct_win(id) {
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id, "weapon_knife")
   CtWin[id] = true
   TWin[id] = false
}
public curweapon( id ) {
   if(TWin[id] == true)
      set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelT)
   if(CtWin[id] == true)
      set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelCT)
}


kép : http://makeserver.ru/uploads/posts/2011 ... 80187e.png

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HNS winmsg ?
HozzászólásElküldve:2012.03.19. 17:55 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2012.01.28. 14:44
Hozzászólások:31
semmi hiba, megy a plugin csak nem csinál semmit !
kör végén meg kellene jelenítenie a képet :D
de semmi .

amúgy a zp msg-t meglehet úgy csinálni ,hogy ne rakja át a fegyvert bal kézbe ?

_________________
BE FOGSZ SZARNI ÖCSI :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HNS winmsg ?
HozzászólásElküldve:2012.03.19. 18:02 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
NeS100 írta:
semmi hiba, megy a plugin csak nem csinál semmit !
kör végén meg kellene jelenítenie a képet :D
de semmi .

amúgy a zp msg-t meglehet úgy csinálni ,hogy ne rakja át a fegyvert bal kézbe ?

kör elején végrehajtod az emberekkel a cl_righthand 1 parancsot

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HNS winmsg ?
HozzászólásElküldve:2012.03.19. 18:10 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2012.01.28. 14:44
Hozzászólások:31
IrOn123 írta:
NeS100 írta:
semmi hiba, megy a plugin csak nem csinál semmit !
kör végén meg kellene jelenítenie a képet :D
de semmi .

amúgy a zp msg-t meglehet úgy csinálni ,hogy ne rakja át a fegyvert bal kézbe ?

kör elején végrehajtod az emberekkel a cl_righthand 1 parancsot



és a plugin ezt miért nem tudja megcsinálni ? :D vagy nem lehet ?
pl ha spr-fálj lesz az mdl- böl akkor is átrakja ?

_________________
BE FOGSZ SZARNI ÖCSI :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HNS winmsg ?
HozzászólásElküldve:2012.03.19. 18:13 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
használd amit átírtam(az .spr), és a round_start eventhez írd be, hogy
Kód:
client_cmd(id, "cl_righthand ^"1^"");


viewtopic.php?f=9&t=3762

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HNS winmsg ?
HozzászólásElküldve:2012.03.19. 18:50 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2012.01.28. 14:44
Hozzászólások:31
IrOn123 írta:
használd amit átírtam(az .spr), és a round_start eventhez írd be, hogy

viewtopic.php?f=9&t=3762


kösz ,megy de az mdl vagányabb :D
abba írtad ezt :
Kód:
client_cmd(id, "cl_righthand ^"1^"");
?

_________________
BE FOGSZ SZARNI ÖCSI :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: HNS winmsg ?
HozzászólásElküldve:2012.03.19. 18:53 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
nem

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole