Tudom régi poszt, de ha valakit érdekel, akkor ezt a dolgot meglehet oldani pluginnal és egyszerű mapszerkesztéssel is.
Plugin: a linkelt pluginba egyszerűen beleírsz egy map ellenőrzést és egy booleant.
Mapszerkesztés:Pinkbits SpawnPointEditor [Counter-Strike 1.6] [Modding Tools] program használatával hozzáférsz a mapokon található entitykhez és kis mértékben tudod azokat szerkeszteni.
Csatolmány:
pink2.jpg [64.07KiB |Megtekintve 1016 alkalommal ] 1. Megnyitod a szerkeszteni kívánt pályát
2. Kiválasztod az EntityEditor fület
3. Megkeresed a bombalerakó entity-ket azaz func_bomb_target (nyomj entert)
4. EntityFound résznél a legördülő menüben lesz a 2 bomba lerakóhely
Ezek az adatok a de_dust2 pályához tartoznakMegnézed a 001 és 002 -nek a modell számát
itt a képen a 001-es plantnak a száma "model" "*
16"
002-es plantnak a száma "model" "*
42" (ezt nem látod a képen, csak szemléltetésképpen írom ide)
Először a 001-ben írod át a modell számot a 002-ben találhatóra, tehát 16-ból lesz 42. Ha átírtad jobb oldalt kattints a ScanEntity-re.
Most automatikusan megnyitotta neked a 002 func_bomb_target-et, de ezt már neked 001 nek fogja jelezni. Itt megint átírod a modell számot,
most 42-ről 16 ra. Ha átírtad akkor ismét kattints jobb oldalt a ScanEntity-re.
Ezután elmented a mapot és feltöltöd a szerveredre, felülírva a régit.

Megjegyzés: Ezzel a módszerrel fel lett cserélve az A és a B lerakóhely, tehát a szerkesztett mapon A lerakó az B-nek számít

ha BombSite Lock plugin-t használsz, akkor törölni kell belőle map ellenőrzést, a helyes működés érdekében