hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2021.02.27. 06:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 81 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 78 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 15:59 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 419
Megköszönt másnak: 212 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Üdv!
Légyszíves valaki, aki tudja írja át úgy az SMA-t, hogy:
Az immunitás NE jelszóra, hanem CSAK JOGRA történjen, így elkerülve azt, hogy minden mapváltáskor immunizálnod kelljen magad a KICK ellen, VISZONT a spectatorba való áthelyezésre SENKI se legyen immunis.

SMA:
  1. #define PLUGIN  "AFK Manager"
  2. #define AUTHOR  "Leon McVeran"
  3. #define VERSION     "v1.6"
  4. #define PDATE   "2nd August 2011"
  5.  
  6. #include <amxmodx>
  7. #include <amxmisc>
  8. #include <cstrike>
  9. #include <fakemeta>
  10.  
  11. #define KICK_IMMUNITY       ADMIN_BAN
  12.  
  13. #define TASK_AFK_CHECK      142500
  14. #define FREQ_AFK_CHECK      5.0
  15. #define MAX_WARN        3
  16.  
  17. static const OFFSET_LINUX = 5
  18. new const m_iJoiningState = 125
  19.  
  20. new bool:g_bSpec[33]
  21. new bool:g_bSpecAccess[33]
  22. new Float:g_fLastActivity[33]
  23. new g_iAFKCheck
  24. new g_iAFKTime[33]
  25. new g_iDropBomb
  26. new g_iKickTime
  27. new g_iMaxPlayers
  28. new g_iMinPlayers
  29. new g_iTransferTime
  30. new g_iWarn[33]
  31. new g_vOrigin[33][3]
  32.  
  33. new CVAR_afk_drop_bomb
  34. new CVAR_afk_check
  35. new CVAR_afk_transfer_time
  36. new CVAR_afk_kick_time
  37. new CVAR_afk_kick_players
  38.  
  39. new CVAR_afk_spec_pw
  40.  
  41.  
  42. public plugin_init(){
  43.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  44.     register_dictionary("afk_manager.txt")
  45.  
  46.     register_logevent("event_round_end", 2, "0=World triggered", "1=Round_End")
  47.     register_logevent("event_round_start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  48.  
  49.     // Support der alten Men�s
  50.     register_clcmd("jointeam", "cmd_jointeam") // new menu
  51.     register_menucmd(register_menuid("Team_Select", 1), 511, "cmd_jointeam") // old menu
  52.  
  53.     register_clcmd("joinclass", "cmd_joinclass") // new menu
  54.     register_menucmd(register_menuid("Terrorist_Select", 1), 511, "cmd_joinclass") // old menu
  55.     register_menucmd(register_menuid("CT_Select", 1), 511, "cmd_joinclass") // old menu
  56.  
  57.     register_clcmd("say", "cmd_say")
  58.  
  59.     CVAR_afk_check = register_cvar("afk_check", "1")
  60.     CVAR_afk_drop_bomb = register_cvar("afk_drop_bomb", "2")
  61.     CVAR_afk_transfer_time = register_cvar("afk_transfer_time", "9")
  62.     CVAR_afk_kick_time = register_cvar("afk_kick_time", "24")
  63.     CVAR_afk_kick_players = register_cvar("afk_kick_players", "12")
  64.  
  65.     CVAR_afk_spec_pw = register_cvar("afk_spec_pw", "password")
  66. }
  67.  
  68. public plugin_cfg(){
  69.     g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  70. }
  71.  
  72. public client_connect(id){
  73.  
  74.     // Spieler als Spectator entmarkieren
  75.     g_bSpec[id] = false
  76.     g_bSpecAccess[id] = false
  77.  
  78.     // Positionen zur�cksetzen
  79.     g_vOrigin[id] = {0, 0, 0}
  80.  
  81.     // Counter zur�cksetzen
  82.     g_iAFKTime[id] = 0
  83.     g_iWarn[id] = 0
  84. }
  85.  
  86. public event_round_start(){
  87.  
  88.     // AFK Check eingeschaltet
  89.     g_iAFKCheck = get_pcvar_num(CVAR_afk_check)
  90.     if (g_iAFKCheck){
  91.  
  92.         // Spawn-Positionen aktualisieren
  93.         new iPlayers[32], pNum
  94.         get_players(iPlayers, pNum, "a")
  95.         for (new p = 0; p < pNum; p++){
  96.             get_user_origin(iPlayers[p], g_vOrigin[iPlayers[p]])
  97.         }
  98.  
  99.         // Loop anlegen falls nicht vorhanden
  100.         if (!task_exists(TASK_AFK_CHECK)) set_task(FREQ_AFK_CHECK, "func_afk_check", TASK_AFK_CHECK, _, _, "b")
  101.  
  102.         // Kick und Transferzeiten festlegen
  103.         if (get_pcvar_num(CVAR_afk_transfer_time) < 6) set_pcvar_num(CVAR_afk_transfer_time, 6)
  104.         if (get_pcvar_num(CVAR_afk_kick_time) < 6) set_pcvar_num(CVAR_afk_kick_time, 6)
  105.         g_iDropBomb = get_pcvar_num(CVAR_afk_drop_bomb)
  106.         g_iTransferTime = get_pcvar_num(CVAR_afk_transfer_time)
  107.         g_iKickTime = get_pcvar_num(CVAR_afk_kick_time)
  108.         g_iMinPlayers = get_pcvar_num(CVAR_afk_kick_players)
  109.     }
  110.  
  111.     // AFK Check ausgeschaltet
  112.     else{
  113.  
  114.         // Loop l�schen falls vorhanden
  115.         if (task_exists(TASK_AFK_CHECK)) remove_task(TASK_AFK_CHECK)
  116.     }
  117.  
  118.  
  119. }
  120.  
  121. public event_round_end(){
  122.  
  123.     // Check darf nicht durchgef�hrt werden
  124.     g_iAFKCheck = 0
  125. }
  126.  
  127. public cmd_jointeam(id){
  128.  
  129.     // Spieler als Spectator markieren, sonst kann man den Kick umgehen, indem man keiner Klasse joined.
  130.     g_bSpec[id] = true
  131. }
  132.  
  133. public cmd_joinclass(id){
  134.  
  135.     // Spieler als Spectator entmarkieren
  136.     g_bSpec[id] = false
  137.  
  138.     // Positionen zur�cksetzen
  139.     g_vOrigin[id] = {0, 0, 0}
  140.  
  141.     // Counter zur�cksetzen
  142.     g_iAFKTime[id] = 0
  143.     g_iWarn[id] = 0
  144. }
  145.  
  146. public cmd_say(id){
  147.     new szMsg[64], szCommand[16], szTrash[2]
  148.     read_args(szMsg, 63)
  149.     remove_quotes(szMsg)
  150.     parse(szMsg, szCommand, 15, szTrash, 1)
  151.  
  152.     // Wir interessieren uns nur f�r Chatnachrichten die nicht mehr als 2 W�rter beinhalten
  153.     if (!szTrash[0]){
  154.  
  155.         new szPassword[32]
  156.         get_pcvar_string(CVAR_afk_spec_pw, szPassword, 31)
  157.         if (equal(szCommand, szPassword)){
  158.             print_color(id, "!g[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "AFK_ACCESS_GRANTED")
  159.             g_bSpecAccess[id] = true
  160.             return PLUGIN_HANDLED
  161.         }
  162.     }
  163.     return PLUGIN_CONTINUE
  164. }
  165.  
  166. public func_afk_check(taskid){
  167.     if (g_iAFKCheck){
  168.         new CsTeams:eTeam
  169.  
  170.         // Alle Spieler �berpr�fen
  171.         for (new id = 1; id <= g_iMaxPlayers; id++){
  172.  
  173.             // Bots nicht �berpr�fen
  174.             if (is_user_bot(id)) continue
  175.  
  176.             // AFK Funktionen f�r Specs
  177.             if (is_user_connected(id) && !is_user_hltv(id)){
  178.                 eTeam = cs_get_user_team(id)
  179.                 if (eTeam == CS_TEAM_SPECTATOR || eTeam == CS_TEAM_UNASSIGNED || g_bSpec[id]){
  180.  
  181.                     // Counter erh�hen
  182.                     g_iAFKTime[id]++
  183.  
  184.                     // Spec-Kick
  185.                     if (g_iAFKTime[id] >= g_iKickTime - MAX_WARN){
  186.                         func_kick_player(id)
  187.                     }
  188.                 }
  189.             }
  190.  
  191.             // AFK Funktionen f�r lebende Spieler
  192.             if (is_user_alive(id)){
  193.  
  194.                 // Positionen �berpr�fen
  195.                 if (g_iAFKCheck == 1){
  196.                     new vOrigin[3]
  197.                     get_user_origin(id, vOrigin)
  198.  
  199.                     if (g_vOrigin[id][0] != vOrigin[0] || g_vOrigin[id][1] != vOrigin[1]){
  200.                         g_vOrigin[id][0] = vOrigin[0]
  201.                         g_vOrigin[id][1] = vOrigin[1]
  202.                         g_vOrigin[id][2] = vOrigin[2]
  203.                         g_iAFKTime[id] = 0
  204.                         g_iWarn[id] = 0
  205.                     }
  206.                     else{
  207.                         g_iAFKTime[id]++
  208.                     }
  209.                 }
  210.  
  211.                 // Letzte Aktivit�t ermitteln
  212.                 else{
  213.                     new Float:fLastActivity
  214.                     fLastActivity = cs_get_user_lastactivity(id)
  215.  
  216.                     if (fLastActivity != g_fLastActivity[id]){
  217.                         g_fLastActivity[id] = fLastActivity
  218.                         g_iAFKTime[id] = 0
  219.                         g_iWarn[id] = 0
  220.                     }
  221.                     else{
  222.                         g_iAFKTime[id] = floatround((get_gametime() - fLastActivity) / FREQ_AFK_CHECK)
  223.                     }
  224.                 }
  225.  
  226.                 // Bombentransfer
  227.                 if (g_iDropBomb && g_iAFKTime[id] >= 3){
  228.                     if (g_iDropBomb == 1){
  229.                         if (pev(id, pev_weapons) & (1 << CSW_C4)) engclient_cmd(id, "drop", "weapon_c4")
  230.                     }
  231.                     else{
  232.                         func_transfer_bomb(id)
  233.                     }
  234.                 }
  235.  
  236.                 // Spec-Switch
  237.                 if (g_iAFKTime[id] >= g_iTransferTime - MAX_WARN){
  238.                     func_transfer_player(id)
  239.                 }
  240.             }
  241.         }
  242.     }
  243. }
  244.  
  245. public func_transfer_bomb(id){
  246.  
  247.     // Abbrechen wenn der Spieler keine Bombe hat
  248.     if (!(pev(id, pev_weapons) & (1 << CSW_C4))) return
  249.  
  250.     // Ermittle alle lebenden Terroristen
  251.     new iPlayers[32], pNum
  252.     get_players(iPlayers, pNum, "ae", "TERRORIST")
  253.  
  254.     // Abbrechen falls weniger als 2 Terroristen leben
  255.     if (pNum < 2) return
  256.  
  257.     // Finde den n�chsten Terroristen der nicht AFK ist
  258.     new vCarrier[3], vRecipient[3], iRecipient, iDistance, iMinDistance = 999999
  259.     get_user_origin(id, vCarrier)
  260.     for (new p = 0; p < pNum; p++){
  261.         if (g_iAFKTime[iPlayers[p]] < 2){
  262.             get_user_origin(iPlayers[p], vRecipient)
  263.             iDistance = get_distance(vCarrier, vRecipient)
  264.             if (iDistance < iMinDistance){
  265.                 iMinDistance = iDistance
  266.                 iRecipient = iPlayers[p]
  267.             }
  268.         }
  269.     }
  270.  
  271.     // Abbrechen wenn alle Terroristen AFK sind
  272.     if (!iRecipient) return
  273.  
  274.     // Bombe transferieren
  275.     engclient_cmd(id, "drop", "weapon_c4")
  276.     new iC4 = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", "weapon_c4")
  277.     if (pev_valid(iC4)){
  278.         new iBackpack = pev(iC4, pev_owner)
  279.         if (iBackpack > g_iMaxPlayers){
  280.             set_pev(iBackpack, pev_flags, pev(iBackpack, pev_flags) | FL_ONGROUND)
  281.             dllfunc(DLLFunc_Touch, iBackpack, iRecipient)
  282.         }
  283.     }
  284.  
  285.     // Nachrichten anzeigen
  286.     new szRecipient[32], szMsg[128]
  287.     get_user_name(iRecipient, szRecipient, 31)
  288.     set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.8, 0, 3.0, 6.0, 0.1, 0.2, -1)
  289.     for (new p = 0; p < pNum; p++){
  290.         if (iPlayers[p] != iRecipient){
  291.             format(szMsg, 127, "%L", iPlayers[p], "AFK_TRANSFER_BOMB", szRecipient)
  292.             show_hudmessage(iPlayers[p], "%s", szMsg)
  293.         }
  294.     }
  295.     format(szMsg, 127, "%L", iRecipient, "AFK_GOT_BOMB")
  296.     show_hudmessage(iRecipient, szMsg)
  297. }
  298.  
  299. public func_transfer_player(id){
  300.  
  301.     // Warnung anzeigen, wenn nicht schon max-mal verwarnt
  302.     if (g_iWarn[id] < MAX_WARN){
  303.         print_color(id,"!g[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "AFK_TRANSFER_WARN", floatround(FREQ_AFK_CHECK) * (MAX_WARN - g_iWarn[id]))
  304.         g_iWarn[id]++
  305.         return
  306.     }
  307.  
  308.     // Eigentlich sollte die Bombe schon transferiert worden sein
  309.     if (pev(id, pev_weapons) & (1 << CSW_C4)){
  310.         engclient_cmd(id, "drop", "weapon_c4")
  311.     }
  312.  
  313.     // Spieler tranferieren
  314.     if (is_user_alive(id)) user_silentkill(id)
  315.  
  316.     // Allow players to choose a team more than one time per round (Thanks ConnorMcLeod)
  317.     // I use this method caused of some issue with deathmatch (Player will be respawned as T or CT)
  318.     set_pdata_int(id, m_iJoiningState, get_pdata_int(id, m_iJoiningState, OFFSET_LINUX) & ~(1<<8), OFFSET_LINUX)
  319.     engclient_cmd(id, "jointeam", "6")
  320.     set_pdata_int(id, m_iJoiningState, get_pdata_int(id, m_iJoiningState, OFFSET_LINUX) & ~(1<<8), OFFSET_LINUX)
  321.     //cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR)
  322.     //cs_reset_user_model(id)
  323.  
  324.     // Positionen zur�cksetzen
  325.     g_vOrigin[id] = {0, 0, 0}
  326.  
  327.     // Counter zur�cksetzen
  328.     g_iAFKTime[id] = 0
  329.     g_iWarn[id] = 0
  330.  
  331.     // Nachrichten anzeigen
  332.     new szName[32]
  333.     get_user_name(id, szName, 31)
  334.     print_color( 0 , "!g[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "AFK_TRANSFER_PLAYER", szName)
  335.     log_amx(" %s jatekos at keralt nezobe, AFK miatt.", szName)
  336. }
  337.  
  338. public func_kick_player(id){
  339.  
  340.     // Abbrechen wenn es sich um einen Admin handelt
  341.     if (get_user_flags(id) & KICK_IMMUNITY || g_bSpecAccess[id]) return
  342.  
  343.     // Anzahl der  aktuellen Spieler ermitteln
  344.     new iCurrentPlayers = get_playersnum(1)
  345.  
  346.     // Sind noch Pl�tze frei?
  347.     if (iCurrentPlayers < g_iMinPlayers || !g_iMinPlayers) return
  348.  
  349.     // Warnung anzeigen, wenn nicht schon max-mal verwarnt
  350.     if (g_iWarn[id] < MAX_WARN){
  351.         print_color(id, "!g[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "AFK_KICK_WARN", floatround(FREQ_AFK_CHECK) * (MAX_WARN - g_iWarn[id]))
  352.         g_iWarn[id]++
  353.         return
  354.     }
  355.  
  356.     // Spieler kicken
  357.     new szMsg[192]
  358.     format(szMsg, 191, "%L", id, "AFK_KICK_REASON")
  359.     server_cmd("kick #%d ^"%s^"", get_user_userid(id), szMsg)
  360.  
  361.     // Nachrichten anzeigen
  362.     new szName[32]
  363.     get_user_name(id, szName, 31)
  364.     print_color( 0 , "!g[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "AFK_KICK_PLAYER", szName)
  365.     log_amx("Player ^"%s^" kirugtak, amiert AFK.", szName)
  366. }
  367. stock print_color(const id, const input[], any:...) {
  368.         new count = 1, players[32]
  369.         static msg[191]
  370.         vformat(msg, 190, input, 3)
  371.  
  372.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  373.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  374.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3")    
  375.  
  376.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  377.         {
  378.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  379.                 {
  380.                         if (is_user_connected(players[i]))
  381.                         {
  382.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  383.                                 write_byte(players[i])
  384.                                 write_string(msg)
  385.                                 message_end()
  386.                         }
  387.                 }
  388.         }
  389.         return PLUGIN_HANDLED
  390. }

Előre is köszönöm!

_________________
2021.03.01-re rem. készen lesz az új SNIPER szerverem RENGETEG egyedi dologgal megfűszerezve.
De nem lövök le előre semmit :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 16:13 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2020.12.22. 00:34
Hozzászólások: 37
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Helló.Használd ezt.De szerintem az ilyen alap pluginokon ne írj át semmit mert úgyse a szerver pluginok miatt mennek az emberek.Színezni a plugint jó dolog igen mert valóban jobban mutat a szerveren mert láttam az egyik hozzászólásban de hidd el más is felrakja ugyan azt a plugint mint te.Ezért jó át írni sajátilag.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3.  
  4. const afk_task = 4000
  5.  
  6. new cvar_afktime
  7. new cvar_afkimmunity
  8.  
  9. new last_origins[33][3]
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {  
  13.     register_plugin("AFK to Spectator", "0.1", "MeRcyLeZZ")
  14.     cvar_afktime = register_cvar("amx_afktime", "40")
  15.     cvar_afkimmunity = register_cvar("amx_afkimmunity", "1")
  16. }
  17.  
  18. public client_putinserver(id)
  19. {
  20.     remove_task(id+afk_task)
  21.     set_task(get_pcvar_float(cvar_afktime), "check_afk", id+afk_task)
  22. }
  23.  
  24. public client_disconnect(id)
  25. {
  26.     remove_task(id+afk_task)
  27. }
  28.  
  29. public check_afk(taskid)
  30. {  
  31.     new id = taskid - afk_task;
  32.    
  33.     if (!is_user_alive(id))
  34.     {
  35.         set_task(get_pcvar_float(cvar_afktime), "check_afk", taskid)
  36.         return;
  37.     }
  38.    
  39.     new origin[3]
  40.     get_user_origin(id, origin)
  41.    
  42.     if (origin[0] == last_origins[id][0] && origin[1] == last_origins[id][1] && origin[2] == last_origins[id][2])
  43.     {
  44.         if (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY && get_pcvar_num(cvar_afkimmunity))
  45.         {
  46.         }
  47.         else
  48.         {
  49.             new name[32]
  50.             get_user_name( id , name , sizeof name - 1)
  51.             client_print(0, print_chat, "[AMXX AFK] %s Atrakva Specatorba mert AFK volt",name)
  52.             user_kill(id, 1)
  53.             cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR)
  54.         }
  55.     }
  56.    
  57.     last_origins[id][0] = origin[0]
  58.     last_origins[id][1] = origin[1]
  59.     last_origins[id][2] = origin[2]
  60.    
  61.     set_task(get_pcvar_float(cvar_afktime), "check_afk", taskid)
  62. }
  63. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  64. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  65. */

Ők köszönték meg copposKóla nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2021.02.18. 16:38)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 16:38 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 419
Megköszönt másnak: 212 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Mivel nem írtál leírást (nem baj), ezért kérdezek. (Meg válaszolok még a másik írásodra)
Ez kirakja, specbe az IMMUN JOGOST IS?
A spectator AFK-kat kickeli a szerverről? kivéve az immunist ?

_________________
2021.03.01-re rem. készen lesz az új SNIPER szerverem RENGETEG egyedi dologgal megfűszerezve.
De nem lövök le előre semmit :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 16:40 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2020.12.22. 00:34
Hozzászólások: 37
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=18628


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 17:12 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 419
Megköszönt másnak: 212 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
copposKóla írta:
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=18628

Igen, csak az hiányzik belőle ugye, hogy a specből is kickeljen, de AZ ADMINT specből ne kickelje.

Az első SMA-ban benne is van nagyrészt, ami kell. Abból más hiányzik, de azt ott leírtam.

_________________
2021.03.01-re rem. készen lesz az új SNIPER szerverem RENGETEG egyedi dologgal megfűszerezve.
De nem lövök le előre semmit :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole