hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2021.02.27. 08:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 65 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 62 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: 8mTNNe, Google [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 19:38 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 419
Megköszönt másnak: 212 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Üdv!
Amikor elkezdek pisili kb. 1-2 sec és kifagy a szerver ezzel a szerver console -os indokkal:

FATAL ERROR (shutting down): Host_Error: PF_setmodel_I: no precache: models/piss/piss_puddle1.mdl

Közben pedig:
http://www.kepfeltoltes.eu/images/2021/02/18/919pissbug.jpg
Előre is köszönöm!

_________________
2021.03.01-re rem. készen lesz az új SNIPER szerverem RENGETEG egyedi dologgal megfűszerezve.
De nem lövök le előre semmit :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ZiT3K 2021.02.19. 22:15-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 19:44 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 59
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Ezért: https://i.imgur.com/ihc90g2.png

Ők köszönték meg DexoN nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2021.02.18. 20:24)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 19:46 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 617
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 97 alkalommal
A modelleknek a modell mappában a helyük. Illetve nem ismerem a plugint, lehet jól van előkészítve is, de ha nem, akkor is is lehet probléma. Én inkább az elsőre tippelek. Fent van, de rossz helyen.

_________________
rwT* Team | Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )

Ők köszönték meg JohanCorn nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2021.02.18. 20:24)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 20:28 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 419
Megköszönt másnak: 212 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
JohanCorn írta:
A modelleknek a modell mappában a helyük.


Mappaszerkezettel együtt töltötte le, így rossz helyre rakta.
Utána bámultam, de mégse láttam, hogy kicsit rossz helyen van :D


Viszont MOST MÁR a modellek a models mappában vannak, DE ÍGY IS dettó ugyan azzal a indokkal fagy ki a szeró.


Erről a pluginról lenne szó:
viewtopic.php?f=101&t=17794

SMA:
  1. #include <amxmodx>
  2. #if !defined NO_CS_CZ
  3. #include <fun>
  4. #endif
  5. #include <engine>
  6.  
  7. #define AUTHOR "KRoTaL"
  8.  
  9.  
  10. new piss_model
  11. new piss_sprite
  12. new water_splash
  13. new count_piss[33]
  14. new count_puddle[33]
  15. new bool:PissFlag[33]
  16. new bool:aim[33]
  17. new Float:aim_origin[33][3]
  18. #if !defined NO_CS_CZ
  19. new player_origins[33][3]
  20. new mod_name[32]
  21. #endif
  22.  
  23. public piss_on_player(id)
  24. {
  25.  
  26. if (get_cvar_num("amx_maxpees")==0)
  27.     return PLUGIN_HANDLED
  28. if (!is_user_alive(id))
  29.     return PLUGIN_HANDLED
  30. if ( (get_cvar_num("amx_piss_admin")==1) && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A) )
  31. {
  32.     console_print(id, "[AMXX] Szamodra nem elerheto ez a parancs!")
  33.     return PLUGIN_HANDLED
  34. }
  35. if(PissFlag[id])
  36.     return PLUGIN_HANDLED
  37.  
  38. #if !defined NO_CS_CZ
  39. new player_origin[3], players[32], inum=0, dist, last_dist=99999, last_id
  40.  
  41. get_user_origin(id,player_origin,0)
  42. get_players(players,inum,"b")
  43. if (inum>0) {
  44.     for (new i=0;i<inum;i++) {
  45.         if (players[i]!=id) {
  46.             dist = get_distance(player_origin,player_origins[players[i]])
  47.             if (dist<last_dist) {
  48.                 last_id = players[i]
  49.                 last_dist = dist
  50.             }
  51.         }
  52.     }
  53.     if (last_dist<80) {
  54. #endif
  55.         if (count_piss[id] > get_cvar_num("amx_maxpees")) {
  56.             client_print(id,print_chat,"Egy korben csak %d pisilhetsz!", get_cvar_num("amx_maxpees"), (get_cvar_num("amx_maxpees")>1) ? "s" : "")
  57.             return PLUGIN_CONTINUE
  58.         }
  59.         new player_name[32]
  60.         get_user_name(id, player_name, 31)
  61.         #if !defined NO_CS_CZ
  62.         new dead_name[32]
  63.         get_user_name(last_id, dead_name, 31)
  64.         client_print(0,print_chat,"%s lepisilte %s halott testet!! HaHaHaHa!!", player_name, dead_name)
  65.         #else
  66.         client_print(0,print_chat,"%s pisil!!", player_name)
  67.         #endif
  68.         count_piss[id]+=1
  69.         count_puddle[id]=1
  70.         new ids[1]
  71.         ids[0]=id
  72.         PissFlag[id]=true
  73.         aim[id]=false
  74.         #if !defined NO_CS_CZ
  75.         if( (equali(mod_name,"cstrike")) || (equali(mod_name,"czero")) )
  76.         {
  77.             client_cmd(id, "weapon_knife")
  78.             set_user_maxspeed(id, -1.0)
  79.         }
  80.         #endif
  81.         emit_sound(id,CHAN_VOICE,"piss/pissing.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  82.         switch(get_cvar_num("amx_piss_effect"))
  83.         {
  84.             case 0:  set_task(0.2,"make_pee",1481+id,ids,1,"a",48)
  85.             case 1:  set_task(0.1,"make_pee",1481+id,ids,1,"a",102)
  86.             default: set_task(0.2,"make_pee",1481+id,ids,1,"a",48)
  87.         }
  88.         set_task(2.2,"place_puddle",3424+id,ids,1,"a",4)
  89.         #if !defined NO_CS_CZ
  90.         set_task(12.0,"weapons_back",6794+id,ids,1)
  91.     }
  92.     else
  93.     {
  94.         client_print(id,print_chat,"Nincs holttest korulotted.")
  95.         return PLUGIN_HANDLED
  96.     }
  97. }
  98. #endif
  99. return PLUGIN_HANDLED
  100. }
  101.  
  102. public sqrt(num)
  103. {
  104.     new div = num
  105.     new result = 1
  106.     while (div > result) {
  107.         div = (div + result) / 2
  108.         result = num / div
  109.     }
  110.     return div
  111. }
  112.  
  113. public make_pee(ids[])
  114. {
  115.     new id=ids[0]
  116.     new vec[3]
  117.     new aimvec[3]
  118.     new velocityvec[3]
  119.     new length
  120.     get_user_origin(id,vec)
  121.     get_user_origin(id,aimvec,3)
  122.     new distance = get_distance(vec,aimvec)
  123.     new speed = floatround(distance*1.9)
  124.  
  125.     velocityvec[0]=aimvec[0]-vec[0]
  126.     velocityvec[1]=aimvec[1]-vec[1]
  127.     velocityvec[2]=aimvec[2]-vec[2]
  128.  
  129.     length=sqrt(velocityvec[0]*velocityvec[0]+velocityvec[1]*velocityvec[1]+velocityvec[2]*velocityvec[2])
  130.  
  131.     velocityvec[0]=velocityvec[0]*speed/length
  132.     velocityvec[1]=velocityvec[1]*speed/length
  133.     velocityvec[2]=velocityvec[2]*speed/length
  134.  
  135.     switch(get_cvar_num("amx_piss_effect"))
  136.     {
  137.         case 0:
  138.         {
  139.             message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
  140.             write_byte(101)
  141.             write_coord(vec[0])
  142.             write_coord(vec[1])
  143.             write_coord(vec[2])
  144.             write_coord(velocityvec[0])
  145.             write_coord(velocityvec[1])
  146.             write_coord(velocityvec[2])
  147.             write_byte(102)
  148.             write_byte(160)
  149.             message_end()
  150.         }
  151.         case 1:
  152.         {
  153.             message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
  154.             write_byte(106)
  155.             write_coord(vec[0])
  156.             write_coord(vec[1])
  157.             write_coord(vec[2])
  158.             write_coord(velocityvec[0])
  159.             write_coord(velocityvec[1])
  160.             write_coord(velocityvec[2]+100)
  161.             write_angle (0)
  162.             write_short (piss_model)
  163.             write_byte (0)
  164.             write_byte (255)
  165.             message_end()  
  166.  
  167.             message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
  168.             write_byte (1)    
  169.             write_short (id)
  170.             write_coord(aimvec[0])
  171.             write_coord(aimvec[1])
  172.             write_coord(aimvec[2])
  173.             write_short(piss_sprite)
  174.             write_byte( 1 )
  175.             write_byte( 6 )
  176.             write_byte( 1 )
  177.             write_byte( 8 )
  178.             write_byte( 0 )
  179.             write_byte( 255 )
  180.             write_byte( 255 )
  181.             write_byte( 0 )
  182.             write_byte( 200 )
  183.             write_byte( 10 )  
  184.             message_end()
  185.  
  186.             message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
  187.             write_byte(17)
  188.             write_coord(aimvec[0])
  189.             write_coord(aimvec[1])
  190.             write_coord(aimvec[2])
  191.             write_short(water_splash)
  192.             write_byte(16)
  193.             write_byte(18)
  194.             message_end()
  195.  
  196.         }
  197.         default:
  198.         {
  199.             message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
  200.             write_byte(101)
  201.             write_coord(vec[0])
  202.             write_coord(vec[1])
  203.             write_coord(vec[2])
  204.             write_coord(velocityvec[0])
  205.             write_coord(velocityvec[1])
  206.             write_coord(velocityvec[2])
  207.             write_byte(102)
  208.             write_byte(160)
  209.             message_end()
  210.         }
  211.     }
  212. }
  213.  
  214. public place_puddle(ids[])
  215. {
  216.     new id=ids[0]
  217.     if(!aim[id])
  218.     {
  219.         new origin[3]
  220.         get_user_origin(id,origin,3)
  221.         aim_origin[id][0]=float(origin[0])
  222.         aim_origin[id][1]=float(origin[1])
  223.         aim_origin[id][2]=float(origin[2])
  224.     }
  225.  
  226.     new puddle_entity
  227.     puddle_entity = create_entity("info_target")
  228.  
  229.     if(puddle_entity == 0) {
  230.         return PLUGIN_HANDLED_MAIN
  231.     }
  232.  
  233.     new Float:MinBox[3]
  234.     new Float:MaxBox[3]
  235.  
  236.     MinBox[0] = -1.0
  237.     MinBox[1] = -1.0
  238.     MinBox[2] = -1.0
  239.     MaxBox[0] = 1.0
  240.     MaxBox[1] = 1.0
  241.     MaxBox[2] = 1.0
  242.  
  243.     entity_set_vector(puddle_entity, EV_VEC_mins, MinBox)
  244.     entity_set_vector(puddle_entity, EV_VEC_maxs, MaxBox)
  245.  
  246.     switch(count_puddle[id])
  247.     {
  248.         case 1:
  249.         {          
  250.             entity_set_string(puddle_entity, EV_SZ_classname, "piss_puddle1")
  251.             entity_set_model(puddle_entity, "models/piss/piss_puddle1.mdl")
  252.         }
  253.         case 2:
  254.         {          
  255.             entity_set_string(puddle_entity, EV_SZ_classname, "piss_puddle2")
  256.             entity_set_model(puddle_entity, "models/piss/piss_puddle2.mdl")
  257.         }
  258.         case 3:
  259.         {          
  260.             entity_set_string(puddle_entity, EV_SZ_classname, "piss_puddle3")
  261.             entity_set_model(puddle_entity, "models/piss/piss_puddle3.mdl")
  262.         }
  263.         case 4:
  264.         {          
  265.             entity_set_string(puddle_entity, EV_SZ_classname, "piss_puddle4")
  266.             entity_set_model(puddle_entity, "models/piss/piss_puddle4.mdl")
  267.         }
  268.         case 5:
  269.         {          
  270.             entity_set_string(puddle_entity, EV_SZ_classname, "piss_puddle5")
  271.             entity_set_model(puddle_entity, "models/piss/piss_puddle5.mdl")
  272.             #if defined NO_CS_CZ
  273.             PissFlag[id]=false
  274.             #endif
  275.         }
  276.         default: {}
  277.     }
  278.  
  279.     entity_set_origin(puddle_entity, aim_origin[id])
  280.     entity_set_int(puddle_entity, EV_INT_solid, 3)  
  281.     entity_set_int(puddle_entity, EV_INT_movetype, 6)
  282.     entity_set_edict(puddle_entity, EV_ENT_owner, id)
  283.  
  284.     count_puddle[id]+=1
  285.     aim[id]=true
  286.  
  287.     return PLUGIN_CONTINUE
  288. }
  289.  
  290. public death_event()
  291. {
  292.     new victim = read_data(2)
  293.     #if !defined NO_CS_CZ  
  294.     get_user_origin(victim,player_origins[victim],0)
  295.     #endif
  296.  
  297.     if(PissFlag[victim])
  298.         reset_piss(victim)
  299.  
  300.     return PLUGIN_CONTINUE
  301. }
  302.  
  303. #if !defined NO_CS_CZ
  304. public weapons_back(ids[])
  305. {
  306.     PissFlag[ids[0]]=false
  307.     if( (equali(mod_name,"cstrike")) || (equali(mod_name,"czero")) )
  308.     {
  309.         set_user_maxspeed(ids[0], 250.0)
  310.     }
  311. }
  312.  
  313. public cur_weapon(id)
  314. {
  315.     if(PissFlag[id])
  316.     {
  317.         if( (equali(mod_name,"cstrike")) || (equali(mod_name,"czero")) )
  318.         {
  319.             client_cmd(id, "weapon_knife")
  320.             set_user_maxspeed(id, -1.0)
  321.         }
  322.     }
  323.  
  324.     return PLUGIN_CONTINUE
  325. }
  326. #endif
  327.  
  328. public reset_piss(id)
  329. {
  330.     if(task_exists(1481+id))
  331.         remove_task(1481+id)
  332.     if(task_exists(3424+id))
  333.         remove_task(3424+id)
  334.     #if !defined NO_CS_CZ
  335.     if(task_exists(6794+id))
  336.         remove_task(6794+id)
  337.     #endif
  338.     emit_sound(id,CHAN_VOICE,"piss/pissing.wav", 0.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  339.     PissFlag[id]=false
  340.  
  341.     return PLUGIN_CONTINUE
  342. }
  343.  
  344. public reset_hud(id)
  345. {
  346.     if(task_exists(1481+id))
  347.         remove_task(1481+id)
  348.     if(task_exists(3424+id))
  349.         remove_task(3424+id)
  350.     #if !defined NO_CS_CZ
  351.     if(task_exists(6794+id))
  352.         remove_task(6794+id)
  353.     #endif
  354.     emit_sound(id,CHAN_VOICE,"piss/pissing.wav", 0.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  355.     PissFlag[id]=false
  356.  
  357.     new iCurrent
  358.  
  359.     for (new i=1 ; i<count_piss[id] ; i++)
  360.     {                
  361.         iCurrent = find_ent_by_class(-1, "piss_puddle1")
  362.         if(iCurrent != -1)
  363.             remove_entity(iCurrent)
  364.         iCurrent = find_ent_by_class(-1, "piss_puddle2")
  365.         if(iCurrent != -1)
  366.             remove_entity(iCurrent)
  367.         iCurrent = find_ent_by_class(-1, "piss_puddle3")
  368.         if(iCurrent != -1)
  369.             remove_entity(iCurrent)
  370.         iCurrent = find_ent_by_class(-1, "piss_puddle4")
  371.         if(iCurrent != -1)
  372.             remove_entity(iCurrent)
  373.         iCurrent = find_ent_by_class(-1, "piss_puddle5")
  374.         if(iCurrent != -1)
  375.             remove_entity(iCurrent)
  376.       }
  377.     count_piss[id]=1
  378.  
  379.     return PLUGIN_CONTINUE
  380. }
  381.  
  382. public piss_help(id)
  383. {
  384.     client_print(id, print_chat, "Ha le akarsz pisilni valakit hasznald a betut amire bindelted!")
  385.     client_print(id, print_chat, "Ha pisilni akkarsz akkor konzolba bind ^"x^" ^"piss^"")
  386.     client_print(id, print_chat, "Ha ez kesz akkor az x-el tudsz pisilni.")
  387.  
  388.     return PLUGIN_CONTINUE
  389. }
  390.  
  391. public handle_say(id)
  392. {
  393.     new said[192]
  394.     read_args(said,192)
  395.     remove_quotes(said)
  396.  
  397.     if( (containi(said, "piss") != -1) && !(containi(said, "/piss") != -1) ) {
  398.         client_print(id, print_chat, "[AMXX] Ird be /piss tovabbi informaciokert.")
  399.     }
  400.  
  401.     return PLUGIN_CONTINUE
  402. }
  403.  
  404. public plugin_precache()
  405. {
  406.     if (file_exists("sound/piss/pissing.wav"))
  407.         precache_sound( "piss/pissing.wav")  
  408.     if (file_exists("models/piss/piss_puddle1.mdl"))   
  409.         precache_model("models/piss/piss_puddle1.mdl")  
  410.     if (file_exists("models/piss/piss_puddle2.mdl"))   
  411.         precache_model("models/piss/piss_puddle2.mdl")
  412.     if (file_exists("models/piss/piss_puddle3.mdl"))   
  413.         precache_model("models/piss/piss_puddle3.mdl")
  414.     if (file_exists("models/piss/piss_puddle4.mdl"))   
  415.         precache_model("models/piss/piss_puddle4.mdl")
  416.     if (file_exists("models/piss/piss_puddle5.mdl"))   
  417.         precache_model("models/piss/piss_puddle5.mdl")
  418.     if (file_exists("models/piss/piss.mdl"))   
  419.         piss_model = precache_model("models/piss/piss.mdl")  
  420.     piss_sprite = precache_model("sprites/plasma.spr")
  421.     water_splash = precache_model("sprites/wsplash3.spr")
  422.  
  423.     return PLUGIN_CONTINUE
  424. }
  425.  
  426. public client_connect(id)
  427. {
  428.     PissFlag[id]=false
  429.     count_piss[id]=1
  430.  
  431.     return PLUGIN_CONTINUE
  432. }
  433.  
  434. public client_disconnect(id)
  435. {
  436.     reset_hud(id)
  437.  
  438.     return PLUGIN_CONTINUE
  439. }
  440.  
  441. public plugin_init()
  442. {
  443.     register_plugin("AMXX Piss","2.0","KRoTaL")
  444.     register_clcmd("piss","piss_on_player",0,"- Pisilj a halott testere")
  445.     register_clcmd("say /piss","piss_help",0,"- Hogyan pisilj | segitseg")
  446.     register_clcmd("say","handle_say")
  447.     register_cvar("amx_maxpees","6")
  448.     register_cvar("amx_piss_admin","0")
  449.     register_cvar("amx_piss_effect","1")
  450.     register_event("DeathMsg","death_event","a")
  451.     register_event("ResetHUD", "reset_hud", "be")
  452.     #if !defined NO_CS_CZ
  453.     register_event("CurWeapon","cur_weapon","be","1=1")
  454.     get_modname(mod_name,31)
  455.     #endif
  456.  
  457.     return PLUGIN_CONTINUE
  458. }

_________________
2021.03.01-re rem. készen lesz az új SNIPER szerverem RENGETEG egyedi dologgal megfűszerezve.
De nem lövök le előre semmit :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 20:52 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 59
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Én csináltam egy gyors tesztet, nekem tökéletesen működik.

Talán valami még mindig nincs helyesen berakva nálad.

Ők köszönték meg DexoN nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2021.02.18. 20:59)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 20:59 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 419
Megköszönt másnak: 212 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
DexoN írta:
Én csináltam egy gyors tesztet, nekem tökéletesen működik.

Talán valami még mindig nincs helyesen berakva nálad.



FUHHHH kiégek, akkor bogarászom.

_________________
2021.03.01-re rem. készen lesz az új SNIPER szerverem RENGETEG egyedi dologgal megfűszerezve.
De nem lövök le előre semmit :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 21:15 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 419
Megköszönt másnak: 212 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
DexoN írta:
Talán valami még mindig nincs helyesen berakva nálad.


Feladom....
- modellek az amxmodx/modelsben
- wav az amxmodx/sound/piss mappában
- az .amxx a plugins mappában, inibe beírva MŰKÖDIK csak KIFAGY 2 sec pisilés után UGYAN AZZAL AZ INDOKKAL...

lehet valami sprite hiányzik vagy ........ bármi???

most már megkérdezem, hogy te is synhostingnál vagy?

_________________
2021.03.01-re rem. készen lesz az új SNIPER szerverem RENGETEG egyedi dologgal megfűszerezve.
De nem lövök le előre semmit :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 21:35 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2020.12.22. 00:34
Hozzászólások: 37
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Lehet a plugin sz*r.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 21:39 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 59
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
ZiT3K írta:
DexoN írta:
Talán valami még mindig nincs helyesen berakva nálad.


Feladom....
- modellek az amxmodx/modelsben
- wav az amxmodx/sound/piss mappában
- az .amxx a plugins mappában, inibe beírva MŰKÖDIK csak KIFAGY 2 sec pisilés után UGYAN AZZAL AZ INDOKKAL...

lehet valami sprite hiányzik vagy ........ bármi???

Ezek alapján még mindig rossz helyen vannak a resource fájlok.
A models/sound mappa a cstrike-on belül, és nem az amxmodx-en belül van.

Ők köszönték meg DexoN nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2021.02.18. 21:51)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2021.02.18. 21:49 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 419
Megköszönt másnak: 212 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
DexoN írta:
ZiT3K írta:
DexoN írta:
Talán valami még mindig nincs helyesen berakva nálad.


Feladom....
- modellek az amxmodx/modelsben
- wav az amxmodx/sound/piss mappában
- az .amxx a plugins mappában, inibe beírva MŰKÖDIK csak KIFAGY 2 sec pisilés után UGYAN AZZAL AZ INDOKKAL...

lehet valami sprite hiányzik vagy ........ bármi???

Ezek alapján még mindig rossz helyen vannak a resource fájlok.
A models/sound mappa a cstrike-on belül, és nem az amxmodx-en belül van.


GYERE LE JÓISTENNN......... előtte is kb. max 3 hónapot, ha "konfigoltam", de durva, hogy pár év alatt már fel sem tűnik, hogy alapból rossz helyen van a models mapa.. fuhhhhh

A LÉNYEG H MŰKÖDIK! de megyek el is ásom magam.... :D

Hálás vagyok a KITARTÁSODÉRT!! :D :D

_________________
2021.03.01-re rem. készen lesz az új SNIPER szerverem RENGETEG egyedi dologgal megfűszerezve.
De nem lövök le előre semmit :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole