Offline |
 |
Csatlakozott:2020.06.14. 17:59 Hozzászólások:418 Megköszönt másnak: 75 alkalommal Megköszönték neki: 10 alkalommal
|
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni abban hogy mitől van az hogy a sima hud + fegyverhud felváltva külön villognak? } public AutoCheck() { new p[32],n; get_players(p,n,"ch"); for(new i=0;i<n;i++) { new id = p[i]; if(g_Hud[id]) { InfoHud(id); } } } public InfoHud(id) { new Target = pev(id, pev_iuser1) == 4 ? pev(id, pev_iuser2) : id; if(is_user_alive(id)) { new iMasodperc, iPerc, iOra, Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31); iMasodperc = g_Masodpercek[id] + get_user_time(id); iPerc = iMasodperc / 60; iOra = iPerc / 60; iMasodperc = iMasodperc - iPerc * 60; iPerc = iPerc - iOra * 60; set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), 0.01, 0.15, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1); ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "Üdv %s! ^n^nÖlés: [ %d ] ^nDollár [ %d \$ ] ^nRangod: [ %s ] ^nJátszott időd: %i: %i: %i", Nev, Oles[id], Dollar[id], Rangok[Rang[id]][Szint], iOra, iPerc, iMasodperc); } else { new iMasodperc, iPerc, iOra; iMasodperc = g_Masodpercek[Target] + get_user_time(Target); iPerc = iMasodperc / 60; iOra = iPerc / 60; iMasodperc = iMasodperc - iPerc * 60; iPerc = iPerc - iOra * 60; set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), 0.01, 0.15, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1); ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "Nézett játékos adatai: %s! ^n^nÖlés: [ %d ] ^nDollár [ %d \$ ] ^nRangod: [ %s ] ^nJátszott időd: %i: %i : %i", Oles[Target], Dollar[Target], Rangok[Rang[Target]][Szint], iOra, iPerc, iMasodperc); } } public ModHud(id) { new Target; Target = pev(id, pev_iuser1) == 4 ? pev(id, pev_iuser2):id; is_user_alive(id) ? id:Target; set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.80, 0, 6.0, 1.1, 0.1, 0.2, -1); new Weapon = get_user_weapon(id); switch(Weapon) { case CSW_AK47: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[0][id]][gWeaponName]); case CSW_M4A1: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[1][id]][gWeaponName]); case CSW_AWP: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[2][id]][gWeaponName]); case CSW_DEAGLE: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[3][id]][gWeaponName]); case CSW_FAMAS: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[4][id]][gWeaponName]); case CSW_GLOCK18: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[5][id]][gWeaponName]); case CSW_M3: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[6][id]][gWeaponName]); case CSW_SCOUT: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[7][id]][gWeaponName]); case CSW_USP: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[8][id]][gWeaponName]); case CSW_KNIFE: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "%s", Fegyverek[Skin[9][id]][gWeaponName]); default: ShowSyncHudMsg(id, gSynHud, "Nincs olyan fegyver a kézben amire van skin."); } set_task(1.0, "ModHud", id); }
|
|