hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.11.04. 18:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 283 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 282 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Halloween Event
HozzászólásElküldve:Ma, 08:37 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott:2018.12.09. 10:07
Hozzászólások:96
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Halloween Event

Leírás:
Ez egy teljes Halloween Event plugin, amely teljes atmoszférát, egyedi effekteket, HUD kijelzést, pontgyűjtést, és zombi átváltozást ad a játékhoz!

Funkciók röviden:
Cukorkagyűjtés minden ölés után
Zombivá változás (random event vagy parancsra)
Halloween bolt (shop) extra képességekkel
Sötétebb pálya, denevérek, narancsszínű glow, zene
Narancssárga smoke + denevér hang gránátrobbanáskor
HUD kijelző: cukorkák száma + következő event visszaszámláló

Parancsok
/shop Halloween bolt megnyitása
/zombie Saját zombivá változás
/music Halloween zene ki/bekapcsolása

Halloween Shop tartalma
Élet +100 3 +100 HP
Narancs Glow 2 Narancsszínű aura
Zombi mód 5 Átváltozás zombivá
Denevér Effekt 3 Hang + vizuális effekt

HUD rendszer
A képernyő bal alsó részén látható:
Cukorkák: 5 | Köv. event: 12s
A számláló minden másodpercben frissül, és mutatja, mikor jön a következő „zombi esemény”.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <engine>
  7.  
  8. #define MAX_PLAYERS 32
  9. #define EVENT_INTERVAL 30.0 // másodpercenként zombivá alakul valaki
  10.  
  11. new g_candy[MAX_PLAYERS + 1]
  12. new g_nextEventTime
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15.     register_plugin("Halloween Event v3", "3.0", "Been And Zipo")
  16.     register_event("DeathMsg", "onPlayerDeath", "a")
  17.     register_event("RoundTime", "onRoundStart", "a")
  18.     register_clcmd("say /shop", "cmdShop")
  19.     register_clcmd("say /zombie", "cmdBecomeZombie")
  20.     register_clcmd("say /music", "toggleMusic")
  21.  
  22.     register_touch("grenade", "worldspawn", "onGrenadeExplode")
  23.  
  24.     g_nextEventTime = floatround(get_gametime() + EVENT_INTERVAL)
  25.     set_task(1.0, "hudUpdate", _, _, _, "b")
  26.     set_task(EVENT_INTERVAL, "randomZombie", _, _, _, "b")
  27. }
  28.  
  29. public plugin_precache() {
  30.     precache_sound("halloween/ghost.wav")
  31.     precache_sound("halloween/scream.wav")
  32.     precache_sound("halloween/zombie_growl.wav")
  33.     precache_sound("halloween/bats.wav")
  34.     precache_sound("halloween/theme.mp3")
  35.     precache_model("sprites/halloween_smoke.spr")
  36. }
  37.  
  38. public onRoundStart() {
  39.     set_lights("b")
  40.     client_cmd(0, "mp3 play sound/halloween/theme.mp3")
  41. }
  42.  
  43. public onPlayerDeath() {
  44.     new killer = read_data(1)
  45.     new victim = read_data(2)
  46.  
  47.     if (killer != victim && is_user_alive(killer)) {
  48.         g_candy[killer]++
  49.         client_print(killer, print_chat, "[HALLOWEEN] +1 Cukorka! Összesen: %d", g_candy[killer])
  50.         client_cmd(killer, "spk halloween/ghost.wav")
  51.     }
  52.  
  53.     client_cmd(victim, "spk halloween/scream.wav")
  54. }
  55.  
  56. public randomZombie() {
  57.     new players[32], pnum
  58.     get_players(players, pnum, "a")
  59.     if (!pnum) return
  60.  
  61.     new id = players[random(pnum)]
  62.     makeZombie(id)
  63.     g_nextEventTime = floatround(get_gametime() + EVENT_INTERVAL)
  64. }
  65.  
  66. public hudUpdate() {
  67.     new Float:timeLeft = g_nextEventTime - get_gametime()
  68.     new iTime = floatround(timeLeft)
  69.     if (iTime < 0) iTime = 0
  70.  
  71.     for (new id = 1; id <= MAX_PLAYERS; id++) {
  72.         if (is_user_connected(id)) {
  73.             set_hudmessage(255, 140, 0, 0.02, 0.88, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, -1)
  74.             show_hudmessage(id, " Cukorkák: %d |  Köv. event: %ds", g_candy[id], iTime)
  75.         }
  76.     }
  77. }
  78.  
  79. public cmdBecomeZombie(id) {
  80.     makeZombie(id)
  81.     return PLUGIN_HANDLED
  82. }
  83.  
  84. public makeZombie(id) {
  85.     if (!is_user_alive(id)) return
  86.     set_user_health(id, 250)
  87.     set_user_maxspeed(id, 270.0)
  88.     set_user_gravity(id, 0.8)
  89.     set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25)
  90.     client_cmd(id, "spk halloween/zombie_growl.wav")
  91.     client_print(id, print_chat, "[HALLOWEEN] Zombivá változtál! ")
  92. }
  93.  
  94. public onGrenadeExplode(ent, id) {
  95.     if (!is_valid_ent(ent)) return
  96.     static Float:origin[3]
  97.     entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, origin)
  98.  
  99.     message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  100.     write_byte(5)
  101.     write_coord(floatround(origin[0]))
  102.     write_coord(floatround(origin[1]))
  103.     write_coord(floatround(origin[2]))
  104.     write_short(precache_model("sprites/halloween_smoke.spr"))
  105.     write_byte(15)
  106.     write_byte(10)
  107.     message_end()
  108.  
  109.     client_cmd(0, "spk halloween/bats.wav")
  110. }
  111.  
  112. public cmdShop(id) {
  113.     new menu = menu_create(" Halloween Shop ", "shopHandler")
  114.     new szItem[64]
  115.     formatex(szItem, charsmax(szItem), "Élet +100 (3 cukorka)")
  116.     menu_additem(menu, szItem, "1")
  117.     formatex(szItem, charsmax(szItem), "Narancs Glow (2 cukorka)")
  118.     menu_additem(menu, szItem, "2")
  119.     formatex(szItem, charsmax(szItem), "Zombi mód (5 cukorka)")
  120.     menu_additem(menu, szItem, "3")
  121.     formatex(szItem, charsmax(szItem), "Denevér effekt (3 cukorka)")
  122.     menu_additem(menu, szItem, "4")
  123.     menu_display(id, menu)
  124.     return PLUGIN_HANDLED
  125. }
  126.  
  127. public shopHandler(id, menu, item) {
  128.     if (item == MENU_EXIT) return PLUGIN_HANDLED
  129.     new szData[6], szName[64], access, callback
  130.     menu_item_getinfo(menu, item, access, szData, charsmax(szData), szName, charsmax(szName), callback)
  131.     new key = str_to_num(szData)
  132.     switch (key) {
  133.         case 1: if (g_candy[id] >= 3) { set_user_health(id, get_user_health(id)+100); g_candy[id]-=3; client_print(id, print_chat, "[SHOP] +100 HP!"); }
  134.         case 2: if (g_candy[id] >= 2) { set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255,128,0,kRenderNormal,20); g_candy[id]-=2; }
  135.         case 3: if (g_candy[id] >= 5) { g_candy[id]-=5; makeZombie(id); }
  136.         case 4: if (g_candy[id] >= 3) { g_candy[id]-=3; client_cmd(id, "spk halloween/bats.wav"); client_print(id, print_chat, "[SHOP] Denevér effekt aktiválva!"); }
  137.     }
  138.     return PLUGIN_HANDLED
  139. }
  140.  
  141. public toggleMusic(id) {
  142.     client_cmd(id, "mp3 toggle")
  143.     client_print(id, print_chat, "[HALLOWEEN] Halloween zene ki/be kapcsolva.")
  144. }


Wav És SpR Fájlokat mindenki magának keressen hozzá mivel eltüntek arégi dolgaim.

_________________
[align=center]
► Spoiler mutatása
[/align]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole