hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.08. 06:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 351 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 349 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [15 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: set_task halotton
HozzászólásElküldve:2012.04.04. 18:27 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Üdv hogy lehet megcsinálni hogy pl ez:
Kód:
set_task( 2.0, "asdasd", 0, "", 0, "b" ); 

csak azoknál fusson le ahol halott
az élőknél asszem ez:
Kód:
is_user_alive(id)

ez akkor müködne?
Kód:
if (!is_user_alive(id))
{
set_task( 2.0, "asdasd", 0, "", 0, "b" );
}

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: set_task halotton
HozzászólásElküldve:2012.04.04. 18:57 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
set taskot mindenkinek lefuttatja
simán beállítod set taskot és
Kód:
new players[32], pnum;
get_players(playerspnum)
pid players[i]
for(
0i<pnumi++)
{
  if(!
is_user_alive(pid))
  {
      
//blabla
  
}
}
 

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: set_task halotton
HozzászólásElküldve:2012.04.04. 20:09 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

files/6303627/6303627.sma(47) : error 003: declaration of a local variable must appear in a compound block
files/6303627/6303627.sma(47) : error 017: undefined symbol "players"
files/6303627/6303627.sma(47) : warning 215: expression has no effect
files/6303627/6303627.sma(47) : error 001: expected token: ";", but found "]"
files/6303627/6303627.sma(47) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.


47.sor:
Kód:
new players[32], pnum

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: set_task halotton
HozzászólásElküldve:2012.04.04. 20:10 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
talán ha megadnád egész sma-t

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: set_task halotton
HozzászólásElküldve:2012.04.04. 20:48 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Spoiler:
[code=c++]
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3.  

  4. #define MAX_PLAYERS    32

  5.  

  6. //niceteamscore

  7. new nMSGS, nCT, nT, nR

  8. new bool:update;

  9. //admins

  10. new maxplayers;

  11. new admincvar;

  12. //timemap

  13. new pcvar_effect

  14. enum rgb {

  15.     red,

  16.     green,

  17.     blue

  18. }

  19. new pcvar_color[rgb]

  20.  

  21. public plugin_init()

  22. {

  23.    //niceteamscore

  24.    register_plugin("Huds", "1.0", "pe7rik")

  25.    register_event("SendAudio", "nice_team_score_ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")

  26.    register_event("SendAudio", "nice_team_score_t", "a", "2&%!MRAD_terwin")

  27.    register_logevent("nice_team_score_round", 2, "1=Round_End")

  28.    register_logevent("nice_team_score_reset", 2, "1&Restart_Round_", "1=Game_Commencing")

  29.    nMSGS = CreateHudSyncObj()

  30.    set_task(3.0, "client_PreThink", _, _, _, "b")

  31.    //admins

  32.    set_task( 2.0, "adminsonline", 0, "", 0, "b" );

  33.    maxplayers = get_maxplayers()

  34.    admincvar = register_cvar("amx_showadmins","1");

  35.    //timemap

  36.    pcvar_effect = register_cvar("amx_clock_effect", "0")

  37.    pcvar_color[red] = register_cvar("amx_clock_r", "0")

  38.    pcvar_color[green] = register_cvar("amx_clock_g", "250")

  39.    pcvar_color[blue] = register_cvar("amx_clock_b", "255")

  40. }

  41. //niceteamscore

  42.  

  43. public client_PreThink(id){

  44. new iTime[9]

  45. get_time("%H:%M:%S",iTime,8)

  46. if(update)

  47. new players[32], pnum

  48. get_players(players, pnum)

  49. pid = players[i]

  50. for(i = 0; i<pnum; i++)

  51. {

  52.   if(!is_user_alive(pid))

  53.   {

  54.  

  55. {

  56. new p[32], n;

  57. get_players(p, n);

  58. set_hudmessage(get_pcvar_num(pcvar_color[red]), get_pcvar_num(pcvar_color[green]), get_pcvar_num(pcvar_color[blue]), -1.0, 0.01, get_pcvar_num(pcvar_effect), 1.0, 1.5, 0.0, 0.0, 1)

  59. ShowSyncHudMsg (id, nMSGS, "> T: %d | CT: %d <^n > %s <^n%d/MAX_PL^n", nT, nCT, iTime, n, nR);

  60. update = false;

  61. }

  62. else

  63. {

  64. new p[32], n;

  65. get_players(p, n);

  66. set_hudmessage(get_pcvar_num(pcvar_color[red]), get_pcvar_num(pcvar_color[green]), get_pcvar_num(pcvar_color[blue]), -1.0, 0.01, get_pcvar_num(pcvar_effect), 1.0, 1.5, 0.0, 0.0, 1)

  67. ShowSyncHudMsg (id, nMSGS, "> T: %d | CT: %d <^n > %s <^n%d/32^n", nT, nCT, iTime, n, nR);

  68. }

  69.   }

  70. }

  71. }

  72. public client_connect(id)

  73.     update = true;

  74. public client_disconnect(id)

  75.     update = true;

  76.  

  77.  

  78. public nice_team_score_ct()

  79. {

  80.    nCT++

  81. }

  82.  

  83. public nice_team_score_t()

  84. {

  85.    nT++

  86. }

  87.  

  88. public nice_team_score_round()

  89. {

  90.    nR++

  91. }

  92.  

  93. public nice_team_score_reset()

  94. {

  95.    nCT = 0

  96.    

  97.    nT = 0

  98.    

  99.    nR = 0

  100. }

  101.  

  102.  

  103. //admins

  104. public adminsonline() {

  105. new players[32], pnum;

  106. get_players(players, pnum)

  107. pid = players[i]

  108. for(i = 0; i<pnum; i++)

  109. {

  110.   if(!is_user_alive(pid))

  111.   {

  112.       //blabla

  113.   }

  114. }

  115.  

  116.     new id, count

  117.    

  118.     for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)

  119.         if(is_user_connected(id))

  120.         if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)

  121.         count++

  122.    

  123.     if(get_pcvar_num(admincvar) ==1)

  124.     {

  125.        

  126.         if (count>0)

  127.         {

  128.            

  129.             if (count==1) {

  130.                 set_hudmessage(0, 155, 65, 0.01, 0.75, 2, 1.0, 3700.0 );

  131.                 show_hudmessage(0, "Adminok: %d",count );

  132.             }

  133.             else {

  134.                 set_hudmessage(0, 155, 65, 0.01, 0.75, 2, 1.0, 3700.0 );

  135.                 show_hudmessage(0, "Adminok: %d",count );

  136.             }

  137.         }

  138.         else

  139.         {

  140.             set_hudmessage(0, 155, 65, 0.01, 0.75, 2, 1.0, 3700.0 );

  141.             show_hudmessage(0, "Adminok: 0",count );        

  142.         }

  143.     }

  144.    }

  145.   }

  146.    

  147. }

  148. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

  149. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

  150. */

  151.  

  152.  
[/code]


jelszó pm-be

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: set_task halotton
HozzászólásElküldve:2012.04.04. 20:53 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
fuck604 írta:
Spoiler:
[code=c++]
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3.  

  4. #define MAX_PLAYERS    32

  5.  

  6. //niceteamscore

  7. new nMSGS, nCT, nT, nR

  8. new bool:update;

  9. //admins

  10. new maxplayers;

  11. new admincvar;

  12. //timemap

  13. new pcvar_effect

  14. enum rgb {

  15.     red,

  16.     green,

  17.     blue

  18. }

  19. new pcvar_color[rgb]

  20.  

  21. public plugin_init()

  22. {

  23.    //niceteamscore

  24.    register_plugin("Huds", "1.0", "pe7rik")

  25.    register_event("SendAudio", "nice_team_score_ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")

  26.    register_event("SendAudio", "nice_team_score_t", "a", "2&%!MRAD_terwin")

  27.    register_logevent("nice_team_score_round", 2, "1=Round_End")

  28.    register_logevent("nice_team_score_reset", 2, "1&Restart_Round_", "1=Game_Commencing")

  29.    nMSGS = CreateHudSyncObj()

  30.    set_task(3.0, "client_PreThink", _, _, _, "b")

  31.    //admins

  32.    set_task( 2.0, "adminsonline", 0, "", 0, "b" );

  33.    maxplayers = get_maxplayers()

  34.    admincvar = register_cvar("amx_showadmins","1");

  35.    //timemap

  36.    pcvar_effect = register_cvar("amx_clock_effect", "0")

  37.    pcvar_color[red] = register_cvar("amx_clock_r", "0")

  38.    pcvar_color[green] = register_cvar("amx_clock_g", "250")

  39.    pcvar_color[blue] = register_cvar("amx_clock_b", "255")

  40. }

  41. //niceteamscore

  42.  

  43. public client_PreThink(id){

  44. new iTime[9]

  45. get_time("%H:%M:%S",iTime,8)

  46. if(update)

  47. new players[32], pnum

  48. get_players(players, pnum)

  49. pid = players[i]

  50. for(i = 0; i<pnum; i++)

  51. {

  52.   if(!is_user_alive(pid))

  53.   {

  54.  

  55. {

  56. new p[32], n;

  57. get_players(p, n);

  58. set_hudmessage(get_pcvar_num(pcvar_color[red]), get_pcvar_num(pcvar_color[green]), get_pcvar_num(pcvar_color[blue]), -1.0, 0.01, get_pcvar_num(pcvar_effect), 1.0, 1.5, 0.0, 0.0, 1)

  59. ShowSyncHudMsg (id, nMSGS, "> T: %d | CT: %d <^n > %s <^n%d/MAX_PL^n", nT, nCT, iTime, n, nR);

  60. update = false;

  61. }

  62. else

  63. {

  64. new p[32], n;

  65. get_players(p, n);

  66. set_hudmessage(get_pcvar_num(pcvar_color[red]), get_pcvar_num(pcvar_color[green]), get_pcvar_num(pcvar_color[blue]), -1.0, 0.01, get_pcvar_num(pcvar_effect), 1.0, 1.5, 0.0, 0.0, 1)

  67. ShowSyncHudMsg (id, nMSGS, "> T: %d | CT: %d <^n > %s <^n%d/32^n", nT, nCT, iTime, n, nR);

  68. }

  69.   }

  70. }

  71. }

  72. public client_connect(id)

  73.     update = true;

  74. public client_disconnect(id)

  75.     update = true;

  76.  

  77.  

  78. public nice_team_score_ct()

  79. {

  80.    nCT++

  81. }

  82.  

  83. public nice_team_score_t()

  84. {

  85.    nT++

  86. }

  87.  

  88. public nice_team_score_round()

  89. {

  90.    nR++

  91. }

  92.  

  93. public nice_team_score_reset()

  94. {

  95.    nCT = 0

  96.    

  97.    nT = 0

  98.    

  99.    nR = 0

  100. }

  101.  

  102.  

  103. //admins

  104. public adminsonline() {

  105. new players[32], pnum;

  106. get_players(players, pnum)

  107. pid = players[i]

  108. for(i = 0; i<pnum; i++)

  109. {

  110.   if(!is_user_alive(pid))

  111.   {

  112.       //blabla

  113.   }

  114. }

  115.  

  116.     new id, count

  117.    

  118.     for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)

  119.         if(is_user_connected(id))

  120.         if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)

  121.         count++

  122.    

  123.     if(get_pcvar_num(admincvar) ==1)

  124.     {

  125.        

  126.         if (count>0)

  127.         {

  128.            

  129.             if (count==1) {

  130.                 set_hudmessage(0, 155, 65, 0.01, 0.75, 2, 1.0, 3700.0 );

  131.                 show_hudmessage(0, "Adminok: %d",count );

  132.             }

  133.             else {

  134.                 set_hudmessage(0, 155, 65, 0.01, 0.75, 2, 1.0, 3700.0 );

  135.                 show_hudmessage(0, "Adminok: %d",count );

  136.             }

  137.         }

  138.         else

  139.         {

  140.             set_hudmessage(0, 155, 65, 0.01, 0.75, 2, 1.0, 3700.0 );

  141.             show_hudmessage(0, "Adminok: 0",count );        

  142.         }

  143.     }

  144.    }

  145.   }

  146.    

  147. }

  148. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

  149. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

  150. */

  151.  

  152.  
[/code]


jelszó pm-be


Idézésre megmutatja a kódod xD, a prethinket nem kell taskolni

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: set_task halotton
HozzászólásElküldve:2012.04.04. 20:56 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
hát nem tudom mit akarsz ezzel elérni

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: set_task halotton
HozzászólásElküldve:2012.04.04. 20:57 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
akkor sok értelme van ennek :)
na mind1 XD de mi a hiba? mert nem hiszem hogy a task dob errort..

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: set_task halotton
HozzászólásElküldve:2012.04.04. 20:58 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
azt h működjön az a *** bullet damage

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: set_task halotton
HozzászólásElküldve:2012.04.04. 21:00 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
ebbe nincs is bulletdamage, és ahhoz minek kell halott?

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [15 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole