hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 13:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 327 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 325 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Szerver Bolt [Másképp]
HozzászólásElküldve:2012.04.30. 10:17 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2011.12.30. 16:46
Hozzászólások:150
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok egy olyan pluginra lenne szükségem ami minden kör elején előhoz egy menüt a Terroroknak. Egy bolt menüt.
A boltba pontokért lehetne vásárolni pontot ölésért kapsz. 1 et.
A boltot /bolt parancsal is meg lehessen nyitni.

A tartalma legyen:

Csavarhúzó 5 pont (sebzése legyen 50, modell neve: v_csavarhuzo kívülnézet: p_csavarhuzo , hang: alap kes ütés hang)
Pajzs 10 pont
Gránátok 15 pont (sima,füst,flash)
Élet [+50] 20 pont
USP 35 pont

Ha valaki elkészítené rettentő hálás lennék neki...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Bolt [Másképp]
HozzászólásElküldve:2012.04.30. 11:18 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HunGamer"

new g_pontok[33];
new bool:g_csavar[33];
new shop1;
new shop2;
new shop3;
new shop4;
new shop5;
new syncObjp;

new VIEW_MODELCSAVAR[]       = "models/v_csavarhuzo.mdl";//elfelejtetted leirni mi az elérés
new PLAYER_MODELCSAVAR[]    = "models/p_csavarhuzo.mdl";

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   
   register_event("DeathMsg", "Death", "a");
   register_event("CurWeapon",    "Change_Weapon", "be", "1=1");
   
   register_clcmd("say /bolt", "boltmenu");
   
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1);
   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0);
   
   shop1 = register_cvar("shop_1", "5");
   shop2 = register_cvar("shop_2", "10");
   shop3 = register_cvar("shop_3", "15");
   shop4 = register_cvar("shop_4", "20");
   shop5 = register_cvar("shop_5", "35");
   syncObjp = CreateHudSyncObj();
}
public plugin_precache()
{
    precache_model(VIEW_MODELCSAVAR);
    precache_model(PLAYER_MODELCSAVAR);
}
public Death()
{
   new id = read_data(2);
   new attacker = read_data(1);
   
   if(!is_user_alive(attacker))
      return PLUGIN_CONTINUE;
   
   if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
   {
      g_pontok[attacker]+=1;
   }
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
public boltmenu(id)
{
   if(get_user_team(id) == 1)
   {
      if(is_user_alive(id))
      {
         static opcion[64];
         
         formatex(opcion, charsmax(opcion),"\yBolt");
         new iMenu = menu_create(opcion, "boltmenuh");
         
         formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wCsavarhuzo \r%d pont", get_pcvar_num(shop1));
         menu_additem(iMenu, opcion, "1");
         
         formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wPajzs \r%d pont", get_pcvar_num(shop2));
         menu_additem(iMenu, opcion, "2");
         
         formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wGranatok \r%d pont", get_pcvar_num(shop3));
         menu_additem(iMenu, opcion, "3");
         
         formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wElet(+50) \r%d pont", get_pcvar_num(shop4));
         menu_additem(iMenu, opcion, "4");
         
         formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wUsp \r%d pont", get_pcvar_num(shop5));
         menu_additem(iMenu, opcion, "5");
         
         menu_setprop(iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
         menu_display(id, iMenu, 0);
      }
      else
      {
         ColorChat(id, GREEN, "Csak elok hasznalhatjak a boltot");
      }
   }
   else
   {
      ColorChat(id, GREEN, "Csak terroristak hasznalhatjak a boltot");
   }
                  
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public boltmenuh(id, menu, item)
{
   
   if (item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   
   new Data[6], Name[64];
   new Access, Callback;
   
   menu_item_getinfo(menu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);
   
   new elo    = is_user_alive(id);
   new item_ar1    = get_pcvar_num(shop1);
   new item_ar2    = get_pcvar_num(shop2);
   new item_ar3    = get_pcvar_num(shop3);
   new item_ar4    = get_pcvar_num(shop4);
   new item_ar5    = get_pcvar_num(shop5);
   
   new Key = str_to_num(Data);
   
   switch (Key)
   {
      case 1:
      {
         if (g_pontok[id]>= item_ar1 && elo)
         {
            g_pontok[id] -= item_ar1;
            g_csavar[id] = true;
         }
      }
      case 2:
      {
         if (g_pontok[id]>= item_ar2 && elo)
         {
            g_pontok[id] -= item_ar2;
            set_user_armor(id, 100);
         }
      }
      case 3:
      {
         if (g_pontok[id]>= item_ar3 && elo)
         {
            g_pontok[id] -= item_ar3;
            give_item(id, "weapon_hegrenade");
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            give_item(id, "weapon_smokegrenade");
         }
      }
      case 4:
      {
         if (g_pontok[id]>= item_ar4 && elo)
         {
            g_pontok[id] -= item_ar4;
            set_user_health(id, get_user_health(id)+50);
         }
      }
      case 5:
      {
         if (g_pontok[id]>= item_ar5 && elo)
         {
            g_pontok[id] -= item_ar5;
            give_item(id, "weapon_usp");
            give_item(id, "ammo_45acp");
            give_item(id, "ammo_45acp");
            give_item(id, "ammo_45acp");
         }
      }
   }
   
   menu_destroy(menu);
   return PLUGIN_HANDLED;
}
public Change_Weapon(id)
{
      new weaponID = read_data(2);
      
      if(get_user_team(id) == 1)
      {
            if(weaponID == CSW_KNIFE && g_csavar[id])
            {
               entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELCSAVAR);
               entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELCSAVAR);
            }
      }
      return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PlayerSpawn(id)
{
   if (is_user_alive(id))
   {
      if(get_user_team(id) == 1)
         boltmenu(id);
   }
}
public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
{
   if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)   
   {
      if(get_user_team(attacker) == 1 && g_csavar[attacker])
      {
         SetHamParamFloat(4, 50.0);
      }
   }
   return HAM_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
   if(get_user_team(id) == 1)
   {
      set_hudmessage(255, 255, 255, 0.9, 0.8, 0, 6.0, 4.5);
      ShowSyncHudMsg(id, syncObjp,"Pontok: %i", g_pontok[id]);
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}


**Moderálva, nem tölthetsz fel .amxx fájlokat.**

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára HunGamer 2012.04.30. 12:15-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Bolt [Másképp]
HozzászólásElküldve:2012.04.30. 11:25 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Francba :( Én is megcsináltam,itt van enyém ish :D

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <dhudmessage>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Shop"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "VirTuaL"

new pont[33], csavarhuzo[33]
new Float:HudTime[33]

public plugin_init()   
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)   
    register_event( "DeathMsg", "Hook_DeathMessage", "a" );
    register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Player_TakeDamage")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn_player", 1)
   
    register_clcmd("say /bolt", "BoltMenu")
    register_clcmd("say_team /bolt", "BoltMenu")

}

public Spawn_player(id)
{
   if(is_user_alive(id))
   {
      csavarhuzo[id] = false
      BoltMenu( id );
   }
}

public client_connect( id )
{
   pont[id] = 2
   csavarhuzo[id] = false
}

public Hook_DeathMessage( )
{
   new id = read_data(2);
   new tamado = read_data(1);
   
   if(!is_user_alive(tamado))
      return PLUGIN_CONTINUE;
   
   if(get_user_team(id) != get_user_team(tamado))
   {
      pont[tamado]+=1;
   }
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

public plugin_precache( )
{
   precache_model( "models/v_csavarhuzo.mdl" )
   precache_model( "models/p_csavarhuzo.mdl" )
}

public Player_TakeDamage(victim, inflicator, attacker, Float:damage, damage_type, bitsDamage)
{
        if(is_user_connected(attacker) && get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE)
      return;

        if(pev(attacker, pev_button) & IN_ATTACK && csavarhuzo[attacker])
   {
               if(get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
                                            return;

               SetHamParamFloat(4, damage = 50.0)
   }



public Event_CurWeapon(player)
{
        if(!is_user_alive(player))
      return PLUGIN_CONTINUE

        if(read_data(2) == CSW_KNIFE && csavarhuzo[player])
   {
            set_pev(player, pev_viewmodel2, "models/v_csavarhuzo.mdl")
       set_pev(player, pev_weaponmodel2, "models/p_csavarhuzo.mdl")
        }
   return PLUGIN_CONTINUE
}


public BoltMenu(id)
{
   if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
   {
    new bolt_menu = menu_create("\yValasz a boltbol:", "handler");
    menu_additem(bolt_menu, "\wCsavarhuzo", "1", 0);
    menu_additem(bolt_menu, "\wPajzs", "2", 0);
    menu_additem(bolt_menu, "\wGranatok", "3", 0);
    menu_additem(bolt_menu, "\wElet", "4", 0);
    menu_additem(bolt_menu, "\wUSP", "5", 0);
   
    menu_setprop(bolt_menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
    menu_display( id, bolt_menu, 0)
   }else
   
   ColorChat(id, GREEN, "Csak T-k hasznalhatjak !")

}

public handler( id, menu, item )
{
    if( item == MENU_EXIT )
    {
        menu_destroy( menu )
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], szName[64];
    new access, callback;

    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
 
    new key = str_to_num(data);
    switch( key )
    {
        case 1:
        {
            if( is_user_alive(id))
            {
               if(pont[id]>=5)
               {
                  engclient_cmd(id, "weapon_knife")
                  csavarhuzo[id] = true
                  set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_csavarhuzo.mdl")
             set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_csavarhuzo.mdl")   
                  ColorChat(id, GREEN, "Megvetted a csavarhuzot,gratulalok,orulj neki.") 
                  pont[id]=pont[id]-5
               }
         else
         {
                  ColorChat(id, GREEN, "Bocsika,nincs eleg pontod ! Szopas !") 
               }
            }
        else
        {
               ColorChat(id, GREEN, "Halott vagy,igy jartal !") 
            }
        }
       
        case 2:
        {
           if( is_user_alive(id))
            {
               if(pont[id]>=10)
               {
                  cs_set_user_armor( id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM );
                  ColorChat(id, GREEN, "Grat,van 100 pajzsod !") 
                  pont[id]=pont[id]-10
               }
         else
         {
                  ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg pontod,Szivacs !") 
               }
            }
        else
        {
               ColorChat(id, GREEN, "A halottak miota vasarolnak?") 
            }
        }
       
        case 3:
        {
            if( is_user_alive(id))
            {
               if(pont[id]>=15)
               {
                  give_item(id,"weapon_hegrenade")
                  give_item(id,"weapon_smokegrenade")
                  give_item(id,"weapon_flashbang")
                  ColorChat(id, GREEN, "Grat,van 1 granat packed !") 
                  pont[id]=pont[id]-15
               }
         else
         {
                  ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg pontod,Szivacs !") 
               }
            }
        else
        {
               ColorChat(id, GREEN, "A halottak miota vasarolnak?")
            }
        }
       
        case 4:
        {
            if( is_user_alive(id))
            {
               if(pont[id]>=20)
               {
                  new elet = get_user_health(id);
                  set_user_health(id, elet +50);
                  ColorChat(id, GREEN, "Kaptal +50 HP-t !") 
                  pont[id]=pont[id]-20
               }
         else
         {
                  ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg pontod,Szivacs !") 
               }
            }
        else
        {
               ColorChat(id, GREEN, "A halottak miota vasarolnak?")
            }
        }
       
        case 5:
      {
            if( is_user_alive(id))
            {
               if(pont[id]>=35)
               {
                  give_item(id,  "weapon_usp")
                  give_item(id,  "ammo_45acp")
                  give_item(id,  "ammo_45acp")
                  give_item(id,  "ammo_45acp")
                 
                  ColorChat(id, GREEN, "Kaptal 1 USP pisztolyt !") 
                  pont[id]=pont[id]-35
               }
         else
         {
                  ColorChat(id, GREEN, "Nincs eleg pontod,Szivacs !") 
               }
            }
        else
        {
               ColorChat(id, GREEN, "A halottak miota vasarolnak?")
            }
      }
    }
    menu_destroy( menu )
    return PLUGIN_HANDLED
}

public Player_PreThink( id )
{
   if( is_user_alive( id ) && (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T))
   {
      new Float:flGameTime = get_gametime ( );
           
      if( flGameTime - HudTime[ id ] >= 1.2 )
      {
         HudTime[ id ] = flGameTime;
                        set_dhudmessage( 255, 255, 255, 0.45, 0.0, 1, 0.0, 3.5, 1.0, -1.0);
                        show_dhudmessage(id,  "Pontjaid: %d", pont[id]); 
      }
   }
}


Enyém jobb mert írja szépen,hogy mennyi pontod van :) xd


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Bolt [Másképp]
HozzászólásElküldve:2012.04.30. 11:35 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
VirTuaL ~` írta:
Enyém jobb mert írja szépen,hogy mennyi pontod van :) xd

Jól van xD.. Ennyiből az enyém is igényesebb, mert a boltban írja, hogy mennyibe kerül :P

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Bolt [Másképp]
HozzászólásElküldve:2012.04.30. 11:36 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Hungamerét ajánlom akkor inkább!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Bolt [Másképp]
HozzászólásElküldve:2012.04.30. 11:36 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2011.12.30. 16:46
Hozzászólások:150
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Virtual tudnál nekem ebből egy amxx fájlt csinálni mert amit én csinálok az nem megy a szerveren......
Mert valami errort ír ki....


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Bolt [Másképp]
HozzászólásElküldve:2012.04.30. 11:39 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Annyival részletesebb,hogy csinált cvarokat :P


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver Bolt [Másképp]
HozzászólásElküldve:2012.04.30. 11:40 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2011.12.30. 16:46
Hozzászólások:150
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
HunGamer é működik köszönöm mind 2 töknek a munkát Virtual és HunGamer rendesek vagytok :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole