hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 15:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 394 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 392 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [14 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Zombi plague nem minden része működik
HozzászólásElküldve:2012.05.01. 14:36 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2012.04.12. 16:22
Hozzászólások:87
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Zombi plague 4.3-at használok és valamiért egy pár extra cucc nem működik rendesen nem tudom miért de már nagyon idegesitő
ez működik rendesen
Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
#include <cstrike>
#include <zombieplague>
#include <fakemeta_util>
#include <amxmisc>
 
new g_mode[33]
#define BLOOD_SM_NUM 8
#define ENG_NULLENT      -1
#define EV_INT_WEAPONKEY   EV_INT_impulse
#define DINFINITY_WEAPONKEY   901
#define MAX_PLAYERS             32
#define IsValidUser(%1) (1 <= %1 <= g_MaxPlayers)
 
const USE_STOPPED = 0
const OFFSET_ACTIVE_ITEM = 373
const OFFSET_WEAPONOWNER = 41
const OFFSET_LINUX = 5
const OFFSET_LINUX_WEAPONS = 4
#define BLOOD_STREAM_RED   70
#define WEAP_LINUX_XTRA_OFF         4
#define m_fKnown            44
#define m_flNextPrimaryAttack          46
#define m_flTimeWeaponIdle         48
#define m_iClip      51
#define m_fInReload            54
#define PLAYER_LINUX_XTRA_OFF         5
#define m_flNextAttack            83
 
#define DINFINITY_RELOAD_TIME 4.0
#define DINFINITY_DRAW_TIME 1.2
 
const PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)
new const WEAPONENTNAMES[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
         "weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_sg550", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_elite",
         "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
         "weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
         "weapon_elite", "weapon_knife", "weapon_p90" }
 
new const Fire_Sounds[][] = { "weapons/infi-1.wav" }
new const GUNSHOT_DECALS[] = { 41, 42, 43, 44, 45 }
new DINFINITY_V_MODEL[64] = "models/v_infinity.mdl"
new DINFINITY_V_MODEL2[64] = "models/v_infinity_2.mdl"
new DINFINITY_P_MODEL[64] = "models/p_infinity.mdl"
new DINFINITY_W_MODEL[64] = "models/w_infinity.mdl"
 
new cvar_dmg_dinfinity, g_itemid_dinfinity, cvar_clip_dinfinity, cvar_dinfinity_ammo , cvar_recoil2_vertical , cvar_recoil2_horizontal , cvar_recoil1_vertical , cvar_recoil1_horizontal
new g_MaxPlayers, g_orig_event_dinfinity, g_clip_ammo[33] , g_attack2[33]
new m_iBlood[2] , oldweap[33] , g_DINFINITY_TmpClip[33] , g_has_dinfinity[33]
 
public plugin_init()
{
   register_plugin("[ZP] Weapon: DInfinity", "1.0", "--")
 
   register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "message_DeathMsg")
   register_event("CurWeapon","CurrentWeapon","be","1=1")
   register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart")
   register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel")
   register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
   register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent")
 
   for (new i = 1; i < sizeof WEAPONENTNAMES; i++)
      if (WEAPONENTNAMES[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "fw_Item_Deploy_Post", 1)
 
   RegisterHam(Ham_Item_AddToPlayer, "weapon_elite", "fw_DINFINITY_AddToPlayer")
   RegisterHam(Ham_Use, "func_tank", "fw_UseStationary_Post", 1)
   RegisterHam(Ham_Use, "func_tankmortar", "fw_UseStationary_Post", 1)
   RegisterHam(Ham_Use, "func_tankrocket", "fw_UseStationary_Post", 1)
   RegisterHam(Ham_Use, "func_tanklaser", "fw_UseStationary_Post", 1)
   RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_elite", "fw_DINFINITY_PrimaryAttack")
   RegisterHam(Ham_Item_PostFrame, "weapon_elite", "DInfinity_ItemPostFrame");
   RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_elite", "DInfinity_Reload");
   RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_elite", "DInfinity_Reload_Post", 1);
   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
 
   cvar_dmg_dinfinity = register_cvar("zp_dinfinity_dmg", "50")
   cvar_clip_dinfinity = register_cvar("zp_dinfinity_clip", "30")
   cvar_dinfinity_ammo = register_cvar("zp_dinfinity_ammo", "120")
   cvar_recoil2_vertical = register_cvar("zp_dinfinity_verticalrecoilat2", "3")
   cvar_recoil2_horizontal = register_cvar("zp_dinfinity_horizontalrecoilat2", "300")
   cvar_recoil1_vertical = register_cvar("zp_dinfinity_verticalrecoilat1", "200")
   cvar_recoil1_horizontal = register_cvar("zp_dinfinity_horizontalrecoilat1", "50")
 
   g_itemid_dinfinity = zp_register_extra_item("\wDual-Infinity\r[CSO]", 20, ZP_TEAM_HUMAN)
   g_MaxPlayers = get_maxplayers()
 
   set_task (0.1,"fire_id",_,_,_,"b");
}
 
public plugin_natives()
{
    register_native("give_dinfinity", "native_give_dinfinity", 1)
}
 
public native_give_dinfinity(id)
{
        g_has_dinfinity[id] = true;
}
 
public plugin_precache()
{
   precache_model(DINFINITY_V_MODEL)
   precache_model(DINFINITY_P_MODEL)
   precache_model(DINFINITY_V_MODEL2)
   precache_model(DINFINITY_W_MODEL)
 
   precache_sound(Fire_Sounds[0])
   precache_sound("weapons/infi_clipin.wav")
   precache_sound("weapons/infi_clipout.wav")
   precache_sound("weapons/infi_clipon.wav")
   precache_sound("weapons/infi_draw.wav")
 
   m_iBlood[0] = precache_model("sprites/blood.spr")
   m_iBlood[1] = precache_model("sprites/bloodspray.spr")
   precache_model("sprites/640hud5.spr")
   register_forward(FM_PrecacheEvent, "fwPrecacheEvent_Post", 1)
}
 
public fwPrecacheEvent_Post(type, const name[])
{
   if (equal("events/elite_right.sc", name) || equal("events/elite_left.sc", name) )
   {
      g_orig_event_dinfinity = get_orig_retval()
      return FMRES_HANDLED
   }
 
   return FMRES_IGNORED
}
 
public fw_SetModel(entity, model[])
{
   if(!is_valid_ent(entity))
      return FMRES_IGNORED;
 
   static szClassName[33]
   entity_get_string(entity, EV_SZ_classname, szClassName, charsmax(szClassName))
 
   if(!equal(szClassName, "weaponbox"))
      return FMRES_IGNORED;
 
   static iOwner
 
   iOwner = entity_get_edict(entity, EV_ENT_owner)
 
   if(equal(model, "models/w_elite.mdl"))
   {
      static iStoredSVDID
 
      iStoredSVDID = find_ent_by_owner(ENG_NULLENT, "weapon_elite", entity)
 
      if(!is_valid_ent(iStoredSVDID))
         return FMRES_IGNORED;
 
      if(g_has_dinfinity[iOwner])
      {
         entity_set_int(iStoredSVDID, EV_INT_WEAPONKEY, DINFINITY_WEAPONKEY)
         g_has_dinfinity[iOwner] = false
 
         entity_set_model(entity, DINFINITY_W_MODEL)
 
         return FMRES_SUPERCEDE;
      }
   }
 
 
   return FMRES_IGNORED;
}
public give_dinfinity(id)
{
   drop_weapons(id, 1);
   new iWep2 = give_item(id,"weapon_elite")
   if( iWep2 > 0 )
   {
      cs_set_weapon_ammo(iWep2, get_pcvar_num(cvar_clip_dinfinity))
      cs_set_user_bpammo (id, CSW_ELITE, get_pcvar_num(cvar_dinfinity_ammo))
   }
   if(get_user_weapon(id) == CSW_ELITE)
   {
      replace_weapon_models(id, CSW_ELITE)
      UTIL_PlayWeaponAnimation(id, 16)
      set_pdata_float(id, m_flNextAttack, DINFINITY_DRAW_TIME , PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)   
   }
   g_has_dinfinity[id] = true;
}
public zp_extra_item_selected(id, itemid)
{
   if(itemid != g_itemid_dinfinity)
      return;
 
   give_dinfinity(id)
}
 
public fw_CmdStart(id, uc_handle, seed)
{
   if(!is_user_alive(id))
      return PLUGIN_HANDLED
 
   if(!g_has_dinfinity[id])
      return PLUGIN_HANDLED   
 
   new szClip, szAmmo
   new szWeapID = get_user_weapon(id, szClip, szAmmo)
 
   if(szWeapID != CSW_ELITE)
      return PLUGIN_HANDLED   
 
   if(szClip <= 0)
      return PLUGIN_HANDLED   
 
   if(!(get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK2))
      g_attack2[id] = 0
 
   if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK2))
      g_attack2[id] = 1
 
 
   return PLUGIN_HANDLED
}
public fire_id()
{
   for(new id;id <= 32;id++)
   {
 
      if(!is_user_alive(id))
         continue;
 
      if(zp_get_user_zombie(id))
         continue;
 
      new szClip, szAmmo
      new szWeapID = get_user_weapon(id, szClip, szAmmo)
 
      if(szWeapID != CSW_ELITE)
         continue;
 
      if(!g_attack2[id])
         continue;
 
      if(szClip <= 0)
         continue;
 
      g_mode[id] = 1
      replace_weapon_models(id,CSW_ELITE)
 
      if(szClip > 1)
      {
         UTIL_PlayWeaponAnimation(id, random_num(2,12))
         make_blood_and_bulletholes(id)
         new ak = find_ent_by_owner ( -1, "weapon_elite", id )
         set_pdata_int ( ak, 51, szClip - 1, 4 )
         make_punchangle(id)
      }else if(szClip == 1)
      {
         new num
         num = random_num(1,2)
         if(num == 1)  UTIL_PlayWeaponAnimation(id, 7)
         if(num == 2)  UTIL_PlayWeaponAnimation(id, 13)
         make_blood_and_bulletholes(id)
         new ak = find_ent_by_owner ( -1, "weapon_elite", id )
         set_pdata_int ( ak, 51, szClip - 1, 4 )
         make_punchangle(id)
      }else    if(szClip == 0 ) {
         if(szAmmo > 0) UTIL_PlayWeaponAnimation(id, 14)
      }
   }
}
public fw_DINFINITY_AddToPlayer(DINFINITY, id)
{
   if(!is_valid_ent(DINFINITY) || !is_user_connected(id))
      return HAM_IGNORED;
 
   if(entity_get_int(DINFINITY, EV_INT_WEAPONKEY) == DINFINITY_WEAPONKEY)
   {
      g_has_dinfinity[id] = true
 
      entity_set_int(DINFINITY, EV_INT_WEAPONKEY, 0)
 
      return HAM_HANDLED;
   }
 
   return HAM_IGNORED;
}
 
public fw_UseStationary_Post(entity, caller, activator, use_type)
{
   if (use_type == USE_STOPPED && is_user_connected(caller))
      replace_weapon_models(caller, get_user_weapon(caller))
}
 
public fw_Item_Deploy_Post(weapon_ent)
{
   static owner
   owner = fm_cs_get_weapon_ent_owner(weapon_ent)
 
   static weaponid
   weaponid = cs_get_weapon_id(weapon_ent)
 
   replace_weapon_models(owner, weaponid)
}
 
replace_weapon_models(id, weaponid)
{
   if(!is_user_alive(id))
      return;
 
   if(zp_get_user_zombie(id))
      return;
 
   if(!g_has_dinfinity[id])
      return;
 
   if(weaponid == CSW_ELITE)
   {
      if(g_mode[id] == 0)
      {
         set_pev(id, pev_viewmodel2, DINFINITY_V_MODEL)
         set_pev(id, pev_weaponmodel2, DINFINITY_P_MODEL)
      }else{
         set_pev(id, pev_viewmodel2, DINFINITY_V_MODEL2)
         set_pev(id, pev_weaponmodel2, DINFINITY_P_MODEL)
      }
      if(oldweap[id] != CSW_ELITE)
      {
         UTIL_PlayWeaponAnimation(id, 16)
         set_pdata_float(id, m_flNextAttack, DINFINITY_DRAW_TIME , PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)   
      }
   }
   if(weaponid != CSW_ELITE) g_mode[id] = 0
   oldweap[id] = weaponid
}
 
public make_punchangle(id)
{
   if(!is_user_alive(id))
      return;
 
   if(zp_get_user_zombie(id))
      return;
 
   if(!g_has_dinfinity[id])
      return;
 
   if(g_mode[id] == 0)
   {
      static Float:punchAngle[3];
      punchAngle[0] = float(random_num(-1 * get_pcvar_num(cvar_recoil1_vertical), get_pcvar_num(cvar_recoil1_vertical))) / 100.0;
      punchAngle[1] = float(random_num(-1 * get_pcvar_num(cvar_recoil1_horizontal), get_pcvar_num(cvar_recoil1_horizontal))) / 100.0;
      punchAngle[2] = 0.0;
      set_pev(id, pev_punchangle, punchAngle);
   }else{
      static Float:punchAngle[3];
      punchAngle[0] = float(random_num(-1 * get_pcvar_num(cvar_recoil2_vertical), get_pcvar_num(cvar_recoil2_vertical))) / 100.0;
      punchAngle[1] = float(random_num(-1 * get_pcvar_num(cvar_recoil2_horizontal), get_pcvar_num(cvar_recoil2_horizontal))) / 100.0;
      punchAngle[2] = 0.0;
      set_pev(id, pev_punchangle, punchAngle);
   }
}
public fw_UpdateClientData_Post(Player, SendWeapons, CD_Handle)
{
        if(!is_user_alive(Player) || (get_user_weapon(Player) != CSW_ELITE) || !g_has_dinfinity[Player])
        return FMRES_IGNORED
 
   set_cd(CD_Handle, CD_flNextAttack, halflife_time () + 0.001)
   return FMRES_HANDLED
}
 
public fw_DINFINITY_PrimaryAttack(Weapon)
{
   new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4)
 
   if (!g_has_dinfinity[Player])
      return HAM_IGNORED;
 
   if (!is_user_alive(Player) || zp_get_user_zombie(Player))
      return HAM_IGNORED;
 
   new szClip, szAmmo
   new szWeapID = get_user_weapon(Player, szClip, szAmmo)
 
   if(szClip <= 0)
      return HAM_IGNORED;
 
   new Float:flNextAttack = get_pdata_float(Player, m_flNextAttack, PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)
 
   if(flNextAttack > 0.0)
      return PLUGIN_HANDLED
 
   if(get_user_weapon(Player) == CSW_ELITE)
   {
      g_clip_ammo[Player] = cs_get_weapon_ammo(Weapon)
 
      if(szWeapID == CSW_ELITE)
      {
         remove_task(Player)
         g_mode[Player] = 0
         replace_weapon_models(Player,CSW_ELITE)
         new num
         num = random_num(1,2)
         if(num == 1)  UTIL_PlayWeaponAnimation(Player, random_num(2,6))
         if(num == 2)  UTIL_PlayWeaponAnimation(Player,  random_num(8,12))
 
         make_punchangle(Player)
         make_blood_and_bulletholes(Player)
 
         set_pdata_float(Player, m_flNextAttack, 0.2, PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)
         new ak = find_ent_by_owner ( -1, "weapon_elite", Player )
         set_pdata_int ( ak, 51, szClip - 1, 4 )
      }   
   }
   return HAM_SUPERCEDE;
}
 
public fwPlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
   if ((eventid != g_orig_event_dinfinity))
      return FMRES_IGNORED
   if (!(1 <= invoker <= g_MaxPlayers))
      return FMRES_IGNORED
 
   playback_event(flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
   return FMRES_SUPERCEDE
}
 
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
   if (victim != attacker && is_user_connected(attacker))
   {
      if(get_user_weapon(attacker) == CSW_ELITE)
      {
         if(g_has_dinfinity[attacker])
            SetHamParamFloat(4, get_pcvar_float(cvar_dmg_dinfinity))
      }
   }
}
 
public message_DeathMsg(msg_id, msg_dest, id)
{
   static szTruncatedWeapon[33], iAttacker, iVictim
 
   get_msg_arg_string(4, szTruncatedWeapon, charsmax(szTruncatedWeapon))
 
   iAttacker = get_msg_arg_int(1)
   iVictim = get_msg_arg_int(2)
 
   if(!is_user_connected(iAttacker) || iAttacker == iVictim)
      return PLUGIN_CONTINUE
 
   set_task(1.0,"zero_values",iVictim)
 
   if(equal(szTruncatedWeapon, "elite") && get_user_weapon(iAttacker) == CSW_ELITE)
   {
      if(g_has_dinfinity[iAttacker])
         set_msg_arg_string(4, "elite")
   }
 
   return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public CurrentWeapon(id) replace_weapon_models(id, read_data(2))
public zp_user_infected_post(id)   zero_values(id)
public client_connect(id) zero_values(id)
public client_disconnect(id) zero_values(id)
 
stock fm_cs_get_current_weapon_ent(id)
{
   return get_pdata_cbase(id, OFFSET_ACTIVE_ITEM, OFFSET_LINUX);
}
 
stock fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent)
{
   return get_pdata_cbase(ent, OFFSET_WEAPONOWNER, OFFSET_LINUX_WEAPONS);
}
 
stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
{
   set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
 
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
   write_byte(Sequence)
   write_byte(pev(Player, pev_body))
   message_end()
}
 
stock make_blood_and_bulletholes(id)
{
   new aimOrigin[3], target, body
   get_user_origin(id, aimOrigin, 3)
   get_user_aiming(id, target, body)
 
   engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_WEAPON, Fire_Sounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
 
   static Float:plrViewAngles[3], Float:VecEnd[3], Float:VecDir[3], Float:PlrOrigin[3];
   pev(id, pev_v_angle, plrViewAngles);
 
   static Float:VecSrc[3], Float:VecDst[3];
 
   //VecSrc = pev->origin + pev->view_ofs;
   pev(id, pev_origin, PlrOrigin)
   pev(id, pev_view_ofs, VecSrc)
   xs_vec_add(VecSrc, PlrOrigin, VecSrc)
 
   //VecDst = VecDir * 8192.0;
   angle_vector(plrViewAngles, ANGLEVECTOR_FORWARD, VecDir);
   xs_vec_mul_scalar(VecDir, 8192.0, VecDst);
   xs_vec_add(VecDst, VecSrc, VecDst);
 
   new hTrace = create_tr2()
   engfunc(EngFunc_TraceLine, VecSrc, VecDst, 0, id, hTrace)
   new hitEnt = get_tr2(hTrace, TR_pHit);
   get_tr2(hTrace, TR_vecEndPos, VecEnd);
 
   if(is_user_alive(target) && zp_get_user_zombie(target))
   {
   if (pev_valid(hitEnt)) {
      new Float:takeDamage;
      pev(hitEnt, pev_takedamage, takeDamage);
 
      new Float:dmg = get_pcvar_float(cvar_dmg_dinfinity);
 
      new hitGroup = get_tr2(hTrace, TR_iHitgroup);
 
      switch (hitGroup) {
         case HIT_HEAD: { dmg *= 3.0; }
         case HIT_LEFTARM: { dmg *= 0.9; }
         case HIT_RIGHTARM: { dmg *= 0.9; }
         case HIT_LEFTLEG: { dmg *= 0.9; }
         case HIT_RIGHTLEG: { dmg *= 0.9; }
      }
      if (is_user_connected(hitEnt) && zp_get_user_zombie(hitEnt)) {
         ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, hitEnt, id, id, dmg, DMG_BULLET | DMG_NEVERGIB);
         ExecuteHamB(Ham_TraceBleed, hitEnt, dmg, VecDir, hTrace, DMG_BULLET | DMG_NEVERGIB);
         make_blood(VecEnd, dmg, hitEnt);
      }
 
   }
   }
   else if(!is_user_connected(target))
   {
      if(target)
      {
         message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
         write_byte(TE_DECAL)
         write_coord(aimOrigin[0])
         write_coord(aimOrigin[1])
         write_coord(aimOrigin[2])
         write_byte(GUNSHOT_DECALS[random_num ( 0, sizeof GUNSHOT_DECALS -1 ) ] )
         write_short(target)
         message_end()
      }
      else
      {
         message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
         write_byte(TE_WORLDDECAL)
         write_coord(aimOrigin[0])
         write_coord(aimOrigin[1])
         write_coord(aimOrigin[2])
         write_byte(GUNSHOT_DECALS[random_num ( 0, sizeof GUNSHOT_DECALS -1 ) ] )
         message_end()
      }
 
      message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
      write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
      write_coord(aimOrigin[0])
      write_coord(aimOrigin[1])
      write_coord(aimOrigin[2])
      write_short(id)
      write_byte(GUNSHOT_DECALS[random_num ( 0, sizeof GUNSHOT_DECALS -1 ) ] )
      message_end()
   }
 
}
public DInfinity_ItemPostFrame(weapon_entity) {
   new id = pev(weapon_entity, pev_owner)
   if (!is_user_connected(id))
   return HAM_IGNORED;
 
   if (!g_has_dinfinity[id])
   return HAM_IGNORED;
 
   new Float:flNextAttack = get_pdata_float(id, m_flNextAttack, PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)
 
   new iBpAmmo = cs_get_user_bpammo(id, CSW_ELITE);
   new iClip = get_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
 
   new fInReload = get_pdata_int(weapon_entity, m_fInReload, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
 
   if( fInReload && flNextAttack <= 0.0 )
   {
      new j = min(get_pcvar_num(cvar_clip_dinfinity) - iClip, iBpAmmo)
 
      set_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, iClip + j, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
      cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, iBpAmmo-j);
 
      set_pdata_int(weapon_entity, m_fInReload, 0, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
      fInReload = 0
   }
 
   return HAM_IGNORED;
}
 
public DInfinity_Reload(weapon_entity) {
   new id = pev(weapon_entity, pev_owner)
   if (!is_user_connected(id))
      return HAM_IGNORED;
 
   if (!g_has_dinfinity[id])
      return HAM_IGNORED;
 
   g_DINFINITY_TmpClip[id] = -1;
   new iBpAmmo = cs_get_user_bpammo(id, CSW_ELITE);
   new iClip = get_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
 
   if (iBpAmmo <= 0)
      return HAM_SUPERCEDE;
 
   if (iClip >= get_pcvar_num(cvar_clip_dinfinity))
      return HAM_SUPERCEDE;
 
 
   g_DINFINITY_TmpClip[id] = iClip;
 
   return HAM_IGNORED;
}
 
public DInfinity_Reload_Post(weapon_entity) {
   new id = pev(weapon_entity, pev_owner)
   if (!is_user_connected(id))
      return HAM_IGNORED;
 
   if (!g_has_dinfinity[id])
      return HAM_IGNORED;
 
   if (g_DINFINITY_TmpClip[id] == -1)
      return HAM_IGNORED;
 
   new iBpAmmo = cs_get_user_bpammo(id, CSW_ELITE);
 
   if (iBpAmmo <= 0)
      return HAM_IGNORED;
 
   set_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, g_DINFINITY_TmpClip[id], WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
 
   set_pdata_float(weapon_entity, m_flTimeWeaponIdle, DINFINITY_RELOAD_TIME, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
 
   set_pdata_float(id, m_flNextAttack, DINFINITY_RELOAD_TIME, PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)
 
   set_pdata_int(weapon_entity, m_fInReload, 1, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
 
   // relaod animation
   UTIL_PlayWeaponAnimation(id, 14)
   remove_task(id)
   g_mode[id] = 0
 
   return HAM_IGNORED;
}
public get_origin_int(index, origin[3])
{
   new Float:FVec[3]
 
   pev(index,pev_origin,FVec)
 
   origin[0] = floatround(FVec[0])
   origin[1] = floatround(FVec[1])
   origin[2] = floatround(FVec[2])
 
   return 1
}
 
public zero_values(id)
{
   g_attack2[id] = 0
   g_has_dinfinity[id] = false
}
 
stock make_blood(const Float:vTraceEnd[3], Float:Damage, hitEnt) {
   new bloodColor = ExecuteHam(Ham_BloodColor, hitEnt);
   if (bloodColor == -1)
      return;
 
   new amount = floatround(Damage);
 
   amount *= 2; //according to HLSDK
 
   message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
   write_byte(TE_BLOODSPRITE);
   write_coord(floatround(vTraceEnd[0]));
   write_coord(floatround(vTraceEnd[1]));
   write_coord(floatround(vTraceEnd[2]));
   write_short(m_iBlood[1]);
   write_short(m_iBlood[0]);
   write_byte(bloodColor);
   write_byte(min(max(3, amount/10), 16));
   message_end();
}
stock drop_weapons(id, dropwhat)
{
     static weapons[32], num, i, weaponid
     num = 0
     get_user_weapons(id, weapons, num)
 
     for (i = 0; i < num; i++)
     {
          weaponid = weapons[i]
 
          if (dropwhat == 1 && ((1<<weaponid) & PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM))
          {
               static wname[32]
               get_weaponname(weaponid, wname, sizeof wname - 1)
               engclient_cmd(id, "drop", wname)
          }
     }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1049\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

ez meg nem meg még sok másik
Kód:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
 
//___________/ Values \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
new gc_itemID
new bool:g_NitrogenGalil[33]
new g_CurrentWeapon[33]
new g_FrozeN[33]
new NitrogenGalilSpr
new g_msgScreenFade
new g_iMaxPlayers
new g_HudSync
new FrostTime
new BackSpeed
 
const UNIT_SECOND = (1<<12)
 
//___________/ INIT \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
public plugin_init()
{
   register_plugin("[ZP] Extra Item: Nitrogen Galil", "2.02", "metallicawOw #")
 
   // Cvars
   FrostTime = register_cvar("zp_ng_frost_time", "5.0") // Time to Remove the Frost Effect
   BackSpeed = register_cvar("zp_ng_back_spd", "250.0") // The Speed that Victim Recieve when g_FrozeN is false
 
   // Message IDS
   g_HudSync = CreateHudSyncObj()
   g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
   g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
 
   // ITEM NAME & COST
   gc_itemID = zp_register_extra_item("Nitrogen Galil", 40, ZP_TEAM_HUMAN)
 
   // Events
   register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
   register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon", "b", "1=1")
 
   // Forwards
   register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
 
   // Hams
   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
 
   // Lang
   register_dictionary("nitrogen_galil.txt")
 
}
 
//___________/ PRECACHE \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
public plugin_precache()
{
   // Models
   precache_model("models/zombie_plague/v_nitrogen_galil.mdl");
 
   // Sounds
   precache_sound("warcraft3/impalehit.wav");
 
   // Sprites
   NitrogenGalilSpr = precache_model("sprites/shockwave.spr");
}
 
//___________/ Client PutinServer & Disconnect\___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
public client_putinserver(id)
{
   g_NitrogenGalil[id] = false
   g_FrozeN[id] = false
}
 
public client_disconnect(id)
{
   g_NitrogenGalil[id] = false
   g_FrozeN[id] = false
}
 
//___________/ ZP EXTRA ITEM SELECTED \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
   // check if the selected item matches any of our registered ones
   if (itemid == gc_itemID)
   {
      client_print(player, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "PURCHASE_NG")
 
      g_NitrogenGalil[player] = true
 
      strip_user_weapons(player)
 
      give_item(player, "weapon_knife")
 
      give_item(player, "weapon_galil")
 
      cs_set_user_bpammo(player, CSW_GALIL, 300) 
 
      new gcName[32]
 
      get_user_name(player, gcName, charsmax(gcName))
 
      set_hudmessage(34, 138, 255, -1.0, 0.17, 1, 0.0, 5.0, 1.0, 1.0, -1)
 
      ShowSyncHudMsg(0, g_HudSync, "%L", LANG_PLAYER, "NOTICE_NG", gcName)
   }
}
 
//___________/ ZP User Infected \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
public zp_user_infected_post(infected, infector)
{
   if (g_NitrogenGalil[infected])
   {
      g_NitrogenGalil[infected] = false
   }
}
 
//___________/ Event Round Start \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
public event_round_start()
{
   for (new i = 1; i <= g_iMaxPlayers; i++)
   {
      if (!is_user_connected(i))
         continue
 
      if (g_NitrogenGalil[i])
      {
         g_NitrogenGalil[i] = false
      }
      if(g_FrozeN[i])
      {
         g_FrozeN[i] = false
      }
   }
}
 
//___________/ TakeDamage \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
   if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || zp_get_user_nemesis(victim) || attacker == victim || !attacker)
   return HAM_IGNORED
 
   // For Frost Effect Ring
   static Float:originF[3]
   pev(victim, pev_origin, originF)
 
   // For Frost Effect Sound
   static originF2[3]
   get_user_origin(victim, originF2)
 
   if (g_NitrogenGalil[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL)
   {   
      FrostEffect(victim)
 
      FrostEffectRing(originF)
 
      FrostEffectSound(originF2) 
 
      client_print(attacker, print_center, "%L", LANG_PLAYER, "ENEMY_FROST_NG")
   }
   else
   {
      if(g_NitrogenGalil[attacker])
      {
         client_print(attacker, print_center, "%L", LANG_PLAYER, "ONLY_NG")
      }
   }
 
 
   if(zp_get_user_nemesis(victim))
   {
      client_print(attacker, print_center, "%L", LANG_PLAYER, "NEMESIS_INMUNE_NG")
 
      return HAM_IGNORED
   }
   return PLUGIN_HANDLED;
}
 
//___________/ Event Cur Weapon \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
public event_CurWeapon(id)
{
   // Not Alive
   if (!is_user_alive(id))
      return PLUGIN_CONTINUE
 
   // Store weapon id for reference
   g_CurrentWeapon[id] = read_data(2)
 
   // Check
   if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_survivor(id))
      return PLUGIN_CONTINUE
 
   // Has gauss and weapon is AWP
   if(!g_NitrogenGalil[id] || g_CurrentWeapon[id] != CSW_GALIL)
      return PLUGIN_CONTINUE
 
   entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/zombie_plague/v_nitrogen_galil.mdl")
 
   return PLUGIN_CONTINUE
}
 
//___________/ Player Pre Think \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
// Forward Player PreThink
public fw_PlayerPreThink(id)
{
   // Not alive
   if (!is_user_alive(id))
      return;
 
   // Set Player MaxSpeed
   if (g_FrozeN[id])
   {
      set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
      set_pev(id, pev_maxspeed, 1.0) // prevent from moving
   }
   else
   {
      set_pev(id, pev_maxspeed, get_pcvar_float(BackSpeed)) // Change this in Cvar if you Want
   }

   //___________/ Effects \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
// Frost Effect
public FrostEffect(id)
{
   // Only effect alive unfrozen zombies
   if (!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id) || g_FrozeN[id])
   return;
 
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgScreenFade, _, id)
   write_short(UNIT_SECOND*1) // duration
   write_short(UNIT_SECOND*1) // hold time
   write_short(0x0000) // fade type
   write_byte(0) // red
   write_byte(50) // green
   write_byte(200) // blue
   write_byte(100) // alpha
   message_end()
 
   // Light blue glow while frozen
   #if defined HANDLE_MODELS_ON_SEPARATE_ENT
   fm_set_rendering(g_ent_playermodel[id], kRenderFxGlowShell, 0, 100, 200, kRenderNormal, 25)
   #else
   fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 100, 200, kRenderNormal, 25)
   #endif
 
   g_FrozeN[id] = true
   set_task(get_pcvar_float(FrostTime), "RemoveFrost", id) // Time to Remove Frost Effect
}
 
// Frost Effect Sound
public FrostEffectSound(iOrigin[3])
{
   // Sound by a new entity
   new iEnt = create_entity("info_target")
 
   // Integer vector into a Float Vector
   new Float:flOrigin[3]
   IVecFVec(iOrigin, flOrigin)
 
   // Set player's origin
   entity_set_origin(iEnt, flOrigin)
 
   // Sound
   emit_sound(iEnt, CHAN_WEAPON, "warcraft3/impalehit.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
 
   // Remove entity
   remove_entity(iEnt)
}
 
// Frost Effect Ring
FrostEffectRing(const Float:originF3[3])
{
   // Largest ring
   engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF3, 0)
   write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id
   engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x
   engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y
   engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]) // z
   engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x axis
   engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y axis
   engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]+100.0) // z axis
   write_short(NitrogenGalilSpr) // sprite
   write_byte(0) // startframe
   write_byte(0) // framerate
   write_byte(4) // life
   write_byte(60) // width
   write_byte(0) // noise
   write_byte(41) // red
   write_byte(138) // green
   write_byte(255) // blue
   write_byte(200) // brightness
   write_byte(0) // speed
   message_end()
}
 
// Remove Frost Effect
public RemoveFrost(id)
{
   // Not alive or not frozen anymore
   if (!is_user_alive(id) || !g_FrozeN[id])
      return;
 
   // Unfreeze
   g_FrozeN[id] = false;
 
   // Remove glow
   #if defined HANDLE_MODELS_ON_SEPARATE_ENT
   fm_set_rendering(g_ent_playermodel[id])
   #else
   fm_set_rendering(id)
   #endif
}
 
// Set entity's rendering type (from fakemeta_util)
stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
{
   static Float:color[3]
   color[0] = float(r)
   color[1] = float(g)
   color[2] = float(b)
 
   set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
   set_pev(entity, pev_rendercolor, color)
   set_pev(entity, pev_rendermode, render)
   set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
}

ezzel az a gond hogy nem fagyasztja
a többi meg nem vesz le többet mint alapból pl:arany ak,arany awp...

valaki segithetne!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ezt nem értem
HozzászólásElküldve:2012.05.01. 18:25 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Olvasd el esetleg a logot....

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ezt nem értem
HozzászólásElküldve:2012.05.01. 18:34 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2012.04.12. 16:22
Hozzászólások:87
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Logban semmit se ir


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ezt nem értem
HozzászólásElküldve:2012.05.01. 18:44 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Olyan nincs :)Valamit tuti ir debugold be.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ezt nem értem
HozzászólásElküldve:2012.05.01. 18:49 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2012.04.12. 16:22
Hozzászólások:87
Megköszönték neki: 1 alkalommal
ezt irja
Kód:
L 05/01/2012 - 06:36:58: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 05/01/2012 - 06:37:18: [admin.amxx] Login: "csak<1><VALVE_ID_LOOPBACK><>" became an admin (account "loopback") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "loopback")
L 05/01/2012 - 06:37:18: [admin_sql.amxx] Login: "csak<1><VALVE_ID_LOOPBACK><>" became an admin (account "loopback") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "loopback")
L 05/01/2012 - 06:37:26: [admin.amxx] Login: "csak<1><VALVE_ID_LOOPBACK><>" became an admin (account "loopback") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "loopback")
L 05/01/2012 - 06:37:26: [admin_sql.amxx] Login: "csak<1><VALVE_ID_LOOPBACK><>" became an admin (account "loopback") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "loopback")


meg ezt
Kód:
L 05/01/2012 - 06:37:42: Log file started (file "cstrike\addons\amxmodx\logs\zombieplague.log") (game "cstrike") (amx "1.8.1.3746")
L 05/01/2012 - 06:37:42: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:37:42: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Wolf Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:37:42: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Pheonix Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:37:43: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Rip Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:37:43: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Gunner Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:37:44: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quade Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:01: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:01: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Wolf Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:01: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Pheonix Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:02: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Rip Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:02: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Gunner Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:22: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:22: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:22: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:22: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:23: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:23: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:23: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:23: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:23: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:24: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:24: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:25: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:25: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:25: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:25: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:26: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:26: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:26: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:26: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ezt nem értem
HozzászólásElküldve:2012.05.01. 18:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
csak írta:
ezt irja
Kód:
L 05/01/2012 - 06:36:58: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 05/01/2012 - 06:37:18: [admin.amxx] Login: "csak<1><VALVE_ID_LOOPBACK><>" became an admin (account "loopback") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "loopback")
L 05/01/2012 - 06:37:18: [admin_sql.amxx] Login: "csak<1><VALVE_ID_LOOPBACK><>" became an admin (account "loopback") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "loopback")
L 05/01/2012 - 06:37:26: [admin.amxx] Login: "csak<1><VALVE_ID_LOOPBACK><>" became an admin (account "loopback") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "loopback")
L 05/01/2012 - 06:37:26: [admin_sql.amxx] Login: "csak<1><VALVE_ID_LOOPBACK><>" became an admin (account "loopback") (access "abcdefghijklmnopqrstu") (address "loopback")


meg ezt
Kód:
L 05/01/2012 - 06:37:42: Log file started (file "cstrike\addons\amxmodx\logs\zombieplague.log") (game "cstrike") (amx "1.8.1.3746")
L 05/01/2012 - 06:37:42: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:37:42: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Wolf Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:37:42: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Pheonix Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:37:43: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Rip Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:37:43: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Gunner Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:37:44: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quade Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:01: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:01: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Wolf Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:01: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Pheonix Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:02: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Rip Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:02: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Gunner Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:22: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:22: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:22: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:22: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:23: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:23: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:23: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:23: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:23: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:24: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:24: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:25: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:25: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:25: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:25: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:26: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:26: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:26: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Visszavaltozott emberre. (Players: 21/32)
L 05/01/2012 - 06:38:26: ADMIN csak <VALVE_ID_LOOPBACK><loopback> - Quintin Zombiva valtozott. (Players: 21/32)

Csak 1 kis visszaélés az adminnal,semmi más xd


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ezt nem értem
HozzászólásElküldve:2012.05.01. 18:59 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2012.04.12. 16:22
Hozzászólások:87
Megköszönték neki: 1 alkalommal
:D botok ellen meg tehetem nem?XD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ezt nem értem
HozzászólásElküldve:2012.05.01. 19:09 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Miért lenen visszaéllés, nemtudom honnan jönnek ezek a gyerekes beszólások! Megkapta az adott jogokat akkor használja is ki őket...

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ezt nem értem
HozzászólásElküldve:2012.05.01. 19:11 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2012.04.12. 16:22
Hozzászólások:87
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Akkor nem tudjátok mi a gond? :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.06.01. 16:50 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2011.08.28. 08:19
Hozzászólások:103
Nekem is ez a problémám. Nitrogén Galil nem müködik meg az arany fegyverek se. Nem lehet tudni mi a baja.

_________________
Magyar Biohazard szervert keresek, ha kell segítek is.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [14 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole