hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 20:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 384 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 382 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [16 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Plugin bug
HozzászólásElküldve:2012.05.06. 19:30 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
hali
ez a plugin arra van hogy ct ct skint, te te skint tudjon magának venni, a probléma az hogy ha megvettem a ct skint és átállok terroristába megmarad a megvásárolt ct skinem és fordítva is ugyanez van, valaki kitudná nekem javítani? :)
Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new bool:has_model_jra[33], bool:has_model_rbc[33], bool:has_model_707[33], bool:has_model_sozo[33];

public client_disconnect(i)
{
    null_models(i);
}

public client_authorized(i)
{
    null_models(i);
    //itt bebindeled az f6ra...
}

public client_PreThink(i)
{
    set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 1.0)
    show_hudmessage(i, "Modell vasarlashoz ird be a konzolba: say /shop!")
}

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    register_event("ResetHUD", "onSpawn", "b");
    register_clcmd("say /shop", "on_press");
}

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/player/jra/jra.mdl");
    precache_model("models/player/rbc/rbc.mdl");
    precache_model("models/player/707/707.mdl");
    precache_model("models/player/sozo/sozo.mdl");
}

public onSpawn(i)
{
    if(has_model_707[i])
    {
        cs_set_user_model(i, "707");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    if(has_model_jra[i])
    {
        cs_set_user_model(i, "jra");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    if(has_model_rbc[i])
    {
        cs_set_user_model(i, "rbc");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    if(has_model_sozo[i])
    {
        cs_set_user_model(i, "sozo");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public on_press(i)
{
    new m = menu_create("Valassz modelt", "hndl");
    new CsTeams:t = cs_get_user_team(i);
    if(t == CS_TEAM_T)
    {
        menu_additem(m, "Japanese Red Army", "1", 0);
        menu_additem(m, "Red Berett Condottiere", "2", 0);
        menu_setprop(m, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
        menu_display(i, m, 0);
    }
    if(t == CS_TEAM_CT)
    {
        menu_additem(m, "707 South Korea Special Forces", "3", 0);
        menu_additem(m, "Taiwan Police SWAT", "4", 0);
        menu_setprop(m, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
        menu_display(i, m, 0);
    }
}

public hndl(i, m, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(m);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new data[6], szName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(m, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
    new key = str_to_num(data);
    new penz = cs_get_user_money(i)
    switch(key)
    {
        case 1:
        {
            if(penz >= 10000)
            {
                cs_set_user_money(i, penz - 10000);
                null_models(i);
                has_model_jra[i] = true;
                client_print(i, print_chat, "Kovetkezo ujraeledeskor valtozik a modelled!")
                return PLUGIN_HANDLED;
            }
        }
        case 2:
        {
            if(penz >= 10000)
            {
                cs_set_user_money(i, penz - 10000);
                null_models(i);
                has_model_rbc[i] = true;
                client_print(i, print_chat, "Kovetkezo ujraeledeskor valtozik a modelled!")
                return PLUGIN_HANDLED;
            }
        }
        case 3:
        {
            if(penz >= 10000)
            {
                cs_set_user_money(i, penz - 10000);
                null_models(i);
                has_model_707[i] = true;
                client_print(i, print_chat, "Kovetkezo ujraeledeskor valtozik a modelled!")
                return PLUGIN_HANDLED;
            }
        }
        case 4:
        {
            if(penz >= 10000)
            {
                cs_set_user_money(i, penz - 10000);
                null_models(i);
                has_model_sozo[i] = true;
                client_print(i, print_chat, "Kovetkezo ujraeledeskor valtozik a modelled!")
                return PLUGIN_HANDLED;
            }
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
   
}

stock null_models(player)
{
    has_model_707[player] = false;
    has_model_jra[player] = false;
    has_model_rbc[player] = false;
    has_model_sozo[player] = false;
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin bug
HozzászólásElküldve:2012.05.06. 20:11 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Ezt még én írtam annó xD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin bug
HozzászólásElküldve:2012.05.07. 06:28 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
tudom de kijavítanád? :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin bug
HozzászólásElküldve:2012.05.08. 18:36 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Ez elvileg működik, de azért nézze meg egy admin, hogy valóban jó-e.
Annyi a változtatás, hogy kör elején lekérdezi a játékos csapatát, és "elveszi" a játékostól azt a modelt, amelyik nem a csapatához illik.
A model akkor kerül elvételre, amikor a játékosunk újraéled. Lehet, hogy egyszerűbb lett volna kör végére állítani a lekérdezést, úgy nem kellene még egy kört várni arra, hogy elvegye a modelt, ha szükséged van rá, akkor szólj.
Kód:
  1.     /* Plugin generated by AMXX-Studio */

  2.      

  3.     #include <amxmodx>

  4.     #include <cstrike>

  5.      

  6.     #define PLUGIN "New Plug-In"

  7.     #define VERSION "1.0"

  8.     #define AUTHOR "author"

  9.      

  10.     new bool:has_model_jra[33], bool:has_model_rbc[33], bool:has_model_707[33], bool:has_model_sozo[33];

  11.      

  12.     public client_disconnect(i)

  13.     {

  14.         null_models(i);

  15.     }

  16.      

  17.     public client_authorized(i)

  18.     {

  19.         null_models(i);

  20.         //itt bebindeled az f6ra...

  21.     }

  22.      

  23.     public client_PreThink(i)

  24.     {

  25.         set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 1.0)

  26.         show_hudmessage(i, "Modell vasarlashoz ird be a konzolba: say /shop!")

  27.     }

  28.      

  29.     public plugin_init() {

  30.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

  31.        

  32.         register_logevent("KorKezdes", 2, "1=Round_Start");

  33.        

  34.         register_event("ResetHUD", "onSpawn", "b");

  35.         register_clcmd("say /shop", "on_press");

  36.     }

  37.    

  38.     public plugin_precache()

  39.     {

  40.         precache_model("models/player/jra/jra.mdl");

  41.         precache_model("models/player/rbc/rbc.mdl");

  42.         precache_model("models/player/707/707.mdl");

  43.         precache_model("models/player/sozo/sozo.mdl");

  44.     }

  45.      

  46.     public onSpawn(i)

  47.     {

  48.         if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT)

  49.             {

  50.              has_model_jra[i] = false;

  51.              has_model_rbc[i] = false;

  52.              client_print(i, print_chat, "Kovetkezo ujraeledeskor az alap csapat modellre valtozol.")

  53.             }

  54.         if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T)

  55.             {

  56.             // CT

  57.             has_model_707[i] = false;

  58.             has_model_sozo[i] = false;

  59.             client_print(i, print_chat, "Kovetkezo ujraeledeskor az alap csapat modellre valtozol.")

  60.             }

  61.         if(has_model_707[i])

  62.         {

  63.             cs_set_user_model(i, "707");

  64.             return PLUGIN_HANDLED;

  65.         }

  66.         if(has_model_jra[i])

  67.         {

  68.             cs_set_user_model(i, "jra");

  69.             return PLUGIN_HANDLED;

  70.         }

  71.         if(has_model_rbc[i])

  72.         {

  73.             cs_set_user_model(i, "rbc");

  74.             return PLUGIN_HANDLED;

  75.         }

  76.         if(has_model_sozo[i])

  77.         {

  78.             cs_set_user_model(i, "sozo");

  79.             return PLUGIN_HANDLED;

  80.         }

  81.         return PLUGIN_CONTINUE;

  82.     }

  83.      

  84.     public on_press(i)

  85.     {

  86.         new m = menu_create("Valassz modelt", "hndl");

  87.         new CsTeams:t = cs_get_user_team(i);

  88.         if(t == CS_TEAM_T)

  89.         {

  90.             menu_additem(m, "Japanese Red Army", "1", 0);

  91.             menu_additem(m, "Red Berett Condottiere", "2", 0);

  92.             menu_setprop(m, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

  93.             menu_display(i, m, 0);

  94.         }

  95.         if(t == CS_TEAM_CT)

  96.         {

  97.             menu_additem(m, "707 South Korea Special Forces", "3", 0);

  98.             menu_additem(m, "Taiwan Police SWAT", "4", 0);

  99.             menu_setprop(m, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

  100.             menu_display(i, m, 0);

  101.         }

  102.     }

  103.      

  104.     public hndl(i, m, item)

  105.     {

  106.         if(item == MENU_EXIT)

  107.         {

  108.             menu_destroy(m);

  109.             return PLUGIN_HANDLED;

  110.         }

  111.         new data[6], szName[64];

  112.         new access, callback;

  113.         menu_item_getinfo(m, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);

  114.         new key = str_to_num(data);

  115.         new penz = cs_get_user_money(i)

  116.         switch(key)

  117.         {

  118.             case 1:

  119.             {

  120.                 if(penz >= 10000)

  121.                 {

  122.                     cs_set_user_money(i, penz - 10000);

  123.                     null_models(i);

  124.                     has_model_jra[i] = true;

  125.                     client_print(i, print_chat, "Kovetkezo ujraeledeskor valtozik a modelled!")

  126.                     return PLUGIN_HANDLED;

  127.                 }

  128.             }

  129.             case 2:

  130.             {

  131.                 if(penz >= 10000)

  132.                 {

  133.                     cs_set_user_money(i, penz - 10000);

  134.                     null_models(i);

  135.                     has_model_rbc[i] = true;

  136.                     client_print(i, print_chat, "Kovetkezo ujraeledeskor valtozik a modelled!")

  137.                     return PLUGIN_HANDLED;

  138.                 }

  139.             }

  140.             case 3:

  141.             {

  142.                 if(penz >= 10000)

  143.                 {

  144.                     cs_set_user_money(i, penz - 10000);

  145.                     null_models(i);

  146.                     has_model_707[i] = true;

  147.                     client_print(i, print_chat, "Kovetkezo ujraeledeskor valtozik a modelled!")

  148.                     return PLUGIN_HANDLED;

  149.                 }

  150.             }

  151.             case 4:

  152.             {

  153.                 if(penz >= 10000)

  154.                 {

  155.                     cs_set_user_money(i, penz - 10000);

  156.                     null_models(i);

  157.                     has_model_sozo[i] = true;

  158.                     client_print(i, print_chat, "Kovetkezo ujraeledeskor valtozik a modelled!")

  159.                     return PLUGIN_HANDLED;

  160.                 }

  161.             }

  162.         }

  163.         return PLUGIN_HANDLED;

  164.        

  165.     }

  166.      

  167.     stock null_models(player)

  168.     {

  169.         has_model_707[player] = false;

  170.         has_model_jra[player] = false;

  171.         has_model_rbc[player] = false;

  172.         has_model_sozo[player] = false;

  173.     }

  174.      

  175.  


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára oroszrulett 2012.05.09. 15:59-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin bug
HozzászólásElküldve:2012.05.08. 19:38 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Mértnem inkább resethudban nézed meg? :/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin bug
HozzászólásElküldve:2012.05.09. 15:09 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Így oldottam meg. Nekem így tetszik. :) De amúgy jó?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin bug
HozzászólásElküldve:2012.05.09. 15:14 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Nemtom, nem néztem át a kódot. Egyébként ez nem tetszik kérdése.. Minek hívsz meg még egy eventet amikor már van egy ami még jobb is lenne. pl. mi van ha CSDM szeró vagy gungame? Mindig gondolj az esetleges bugokra.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin bug
HozzászólásElküldve:2012.05.09. 15:58 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Javítva!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin bug
HozzászólásElküldve:2012.05.09. 17:05 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Kód:
#include <setusermodel>

public client_changeteam(id)
reset_user_model(id


ez nem lenne egyszerűbb?

Egész:
Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <setusermodel>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new bool:has_model_jra[33], bool:has_model_rbc[33], bool:has_model_707[33], bool:has_model_sozo[33];

public client_disconnect(i)
{
    null_models(i);
}

public client_authorized(i)
{
    null_models(i);
    //itt bebindeled az f6ra...
}

public client_PreThink(i)
{
    set_hudmessage(0, 0, 255, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 1.0)
    show_hudmessage(i, "Modell vasarlashoz ird be a konzolba: say /shop!")
}

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    register_event("ResetHUD", "onSpawn", "b");
    register_clcmd("say /shop", "on_press");
}

public client_changeteam(id){
reset_user_model(id)
}

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/player/jra/jra.mdl");
    precache_model("models/player/rbc/rbc.mdl");
    precache_model("models/player/707/707.mdl");
    precache_model("models/player/sozo/sozo.mdl");
}

public onSpawn(i)
{
    if(has_model_707[i])
    {
        cs_set_user_model(i, "707");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    if(has_model_jra[i])
    {
        cs_set_user_model(i, "jra");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    if(has_model_rbc[i])
    {
        cs_set_user_model(i, "rbc");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    if(has_model_sozo[i])
    {
        cs_set_user_model(i, "sozo");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public on_press(i)
{
    new m = menu_create("Valassz modelt", "hndl");
    new CsTeams:= cs_get_user_team(i);
    if(== CS_TEAM_T)
    {
        menu_additem(m, "Japanese Red Army", "1", 0);
        menu_additem(m, "Red Berett Condottiere", "2", 0);
        menu_setprop(m, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
        menu_display(i, m, 0);
    }
    if(== CS_TEAM_CT)
    {
        menu_additem(m, "707 South Korea Special Forces", "3", 0);
        menu_additem(m, "Taiwan Police SWAT", "4", 0);
        menu_setprop(m, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
        menu_display(i, m, 0);
    }
}

public hndl(i, m, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(m);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new data[6], szName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(m, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
    new key = str_to_num(data);
    new penz = cs_get_user_money(i)
    switch(key)
    {
        case 1:
        {
            if(penz >= 10000)
            {
                cs_set_user_money(i, penz - 10000);
                null_models(i);
                has_model_jra[i] = true;
                client_print(i, print_chat, "Kovetkezo ujraeledeskor valtozik a modelled!")
                return PLUGIN_HANDLED;
            }
        }
        case 2:
        {
            if(penz >= 10000)
            {
                cs_set_user_money(i, penz - 10000);
                null_models(i);
                has_model_rbc[i] = true;
                client_print(i, print_chat, "Kovetkezo ujraeledeskor valtozik a modelled!")
                return PLUGIN_HANDLED;
            }
        }
        case 3:
        {
            if(penz >= 10000)
            {
                cs_set_user_money(i, penz - 10000);
                null_models(i);
                has_model_707[i] = true;
                client_print(i, print_chat, "Kovetkezo ujraeledeskor valtozik a modelled!")
                return PLUGIN_HANDLED;
            }
        }
        case 4:
        {
            if(penz >= 10000)
            {
                cs_set_user_money(i, penz - 10000);
                null_models(i);
                has_model_sozo[i] = true;
                client_print(i, print_chat, "Kovetkezo ujraeledeskor valtozik a modelled!")
                return PLUGIN_HANDLED;
            }
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
    
}

stock null_models(player)
{
    has_model_707[player] = false;
    has_model_jra[player] = false;
    has_model_rbc[player] = false;
    has_model_sozo[player] = false;
}


Inc

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin bug
HozzászólásElküldve:2012.05.09. 19:13 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
De egyszerűbb lenne. De az enyém is működik. Amúgy sokan nem tudják, hogyan lehet INC-et berakni úgy, hogy le is tudják fordítani a plugint.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [16 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole