hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 467 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 465 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Segítség
HozzászólásElküldve:2012.05.12. 09:28 
Offline
Tag

Csatlakozott:2012.04.20. 17:03
Hozzászólások:38
Így kell lemagyarosítani ??? amúgy nem tudom átalakítani amxx
Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

# Include <amxmodx>
# Include <codmod>
# Include <fakemeta>

new const name [] = "Lakos";
new const description [] = "Kétt ugrás HP";
new const = 1 << CSW_FAMAS;
new const health = 30;
new const condition = 38;
new const intelligence = 0;
new const strength = 20;

new bool: ma_klase [33];

new bool: moze_skoczyc [33];

new const maxClip [31] = {-1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50};

public plugin_init () {
   register_plugin (name, "1.0", "QTM_Peyote");

   cod_register_class (name, description, weapons, health, fitness, intelligence, strength);

   register_forward (FM_CmdStart, "CmdStart");
   register_event ("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled (id)
{
   if (! (get_user_flags (id) & ADMIN_LEVEL_H))
   {
   client_print (id, print_chat, "[Lakos] nincs jogod ezt a karaktert hasznalnod.")
   COD_STOP return;
   }
   ma_klase [id] = true;
   COD_CONTINUE return;
}

public cod_class_disabled (id)
   ma_klase [id] = false;

public CmdStart (id, uc_handle)
{
   if (! ma_klase [id])
   FMRES_IGNORED return;

   new button = get_uc (uc_handle, UC_Buttons);
   new oldbutton = PEV (id, pev_oldbuttons);
   new flags = PEV (id, pev_flags);
   if ((button & IN_JUMP) &&! (flags & FL_ONGROUND) &&! (oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc [id])
   {
      moze_skoczyc [id] = false;
      new Float: velocity [3];
      PEV (id, pev_velocity, velocity);
      velocity [2] = random_float (265.0,285.0);
      set_pev (id, pev_velocity, velocity);
   }
   else if (flags & FL_ONGROUND)
      moze_skoczyc [id] = true;

   FMRES_IGNORED return;
}

public DeathMsg ()
{
   new killer = read_data (1);
   new victim = read_data (2);

   if (! is_user_connected (killer))
      return PLUGIN_CONTINUE;

   if (ma_klase [victim] &&! ma_klase [killer])
      cod_set_user_xp (killer, cod_get_user_xp (killer) 10);

   if (ma_klase [killer])
   {
      new cur_health = PEV (killer, pev_health);
      new Float: max_health cod_get_user_health = 100.0 + (killer);
      new Float: cur_health new_health = 20.0 <max_health? cur_health 20.0: max_health;
      set_pev (killer, pev_health, new_health);

      new weapon = get_user_weapon (killer);
      if (maxClip [weapon]! = -1)
         set_user_clip (killer, maxClip [weapon]);
   }


   return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip (id, ammo)
{
   new weaponname [32], weaponid = -1, = get_user_weapon weapon (id, _, _);
   get_weaponname (weapon, weaponname, 31);
   while ((weaponid = engfunc (EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname))! = 0)
      if (PEV (weaponid, pev_owner) == id) {
      set_pdata_int (weaponid, 51, ammo, 4);
      weaponid return;
   }
   return 0;
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Segítség
HozzászólásElküldve:2012.05.12. 10:46 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.11.05. 10:03
Hozzászólások:1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
sajt1213 írta:
Így kell lemagyarosítani ??? amúgy nem tudom átalakítani amxx
Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

# Include <amxmodx>
# Include <codmod>
# Include <fakemeta>

new const name [] = "Lakos";
new const description [] = "Kétt ugrás HP";
new const = 1 << CSW_FAMAS;
new const health = 30;
new const condition = 38;
new const intelligence = 0;
new const strength = 20;

new bool: ma_klase [33];

new bool: moze_skoczyc [33];

new const maxClip [31] = {-1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50};

public plugin_init () {
   register_plugin (name, "1.0", "QTM_Peyote");

   cod_register_class (name, description, weapons, health, fitness, intelligence, strength);

   register_forward (FM_CmdStart, "CmdStart");
   register_event ("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled (id)
{
   if (! (get_user_flags (id) & ADMIN_LEVEL_H))
   {
   client_print (id, print_chat, "[Lakos] nincs jogod ezt a karaktert hasznalnod.")
   COD_STOP return;
   }
   ma_klase [id] = true;
   COD_CONTINUE return;
}

public cod_class_disabled (id)
   ma_klase [id] = false;

public CmdStart (id, uc_handle)
{
   if (! ma_klase [id])
   FMRES_IGNORED return;

   new button = get_uc (uc_handle, UC_Buttons);
   new oldbutton = PEV (id, pev_oldbuttons);
   new flags = PEV (id, pev_flags);
   if ((button & IN_JUMP) &&! (flags & FL_ONGROUND) &&! (oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc [id])
   {
      moze_skoczyc [id] = false;
      new Float: velocity [3];
      PEV (id, pev_velocity, velocity);
      velocity [2] = random_float (265.0,285.0);
      set_pev (id, pev_velocity, velocity);
   }
   else if (flags & FL_ONGROUND)
      moze_skoczyc [id] = true;

   FMRES_IGNORED return;
}

public DeathMsg ()
{
   new killer = read_data (1);
   new victim = read_data (2);

   if (! is_user_connected (killer))
      return PLUGIN_CONTINUE;

   if (ma_klase [victim] &&! ma_klase [killer])
      cod_set_user_xp (killer, cod_get_user_xp (killer) 10);

   if (ma_klase [killer])
   {
      new cur_health = PEV (killer, pev_health);
      new Float: max_health cod_get_user_health = 100.0 + (killer);
      new Float: cur_health new_health = 20.0 <max_health? cur_health 20.0: max_health;
      set_pev (killer, pev_health, new_health);

      new weapon = get_user_weapon (killer);
      if (maxClip [weapon]! = -1)
         set_user_clip (killer, maxClip [weapon]);
   }


   return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip (id, ammo)
{
   new weaponname [32], weaponid = -1, = get_user_weapon weapon (id, _, _);
   get_weaponname (weapon, weaponname, 31);
   while ((weaponid = engfunc (EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname))! = 0)
      if (PEV (weaponid, pev_owner) == id) {
      set_pdata_int (weaponid, 51, ammo, 4);
      weaponid return;
   }
   return 0;
}

Include-t hozzáadtad?

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Segítség
HozzászólásElküldve:2012.05.12. 11:29 
Offline
Tag

Csatlakozott:2012.04.20. 17:03
Hozzászólások:38
jah nem :D köszi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Segítség
HozzászólásElküldve:2012.05.12. 12:36 
Offline
Tag

Csatlakozott:2012.04.20. 17:03
Hozzászólások:38
hozzá adtam de nem jó :S


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Segítség
HozzászólásElküldve:2012.05.12. 12:52 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Mutasd outputot hátha látjuk akkor mi is:)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 41 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole