hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 00:01



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 371 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 369 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nincs körvég bomba felrobbanásakor
HozzászólásElküldve:2012.05.20. 09:16 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2010.09.16. 20:57
Hozzászólások:950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
Sziasztok!
Valaki tudja hogy lehet azt megoldani, hogy amikor felrobban a bomba ne legyen a körnek vége?

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.05.20. 09:27 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
JA fakemetaval megoldható!
Try this:

Kód:
  1.  

  2. //Ezeket meg oda ahol blokkolni akarod a kör végét

  3. //Érdemes az időzítőt is eltüntetni akkor

  4. fm_remove_entity_name("func_bomb_target");

  5. fm_remove_entity_name("info_bomb_target");

  6. CreateBombTarget();

  7.  

  8. //Ezt csak rakd be valahova

  9. public CreateBombTarget()

  10. {

  11.         new NewBombTarget = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "func_bomb_target"))

  12.         if(NewBombTarget > 0)

  13.         {

  14.                 dllfunc(DLLFunc_Spawn, NewBombTarget)

  15.                 engfunc(EngFunc_SetSize, NewBombTarget, Float:{-100000.0,-100000.0,-100000.0}, Float:{100000.0,100000.0,100000.0})

  16.         }

  17. }

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.05.20. 09:57 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2010.09.16. 20:57
Hozzászólások:950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
Köszi a segítséget, de nem erre gondoltam. Voltak benne hibák (PL: fm_remove_entity_name>>remove_entity_name +Engine include) kijavítottam, de nem ad bombát és hogyha adok magamnak pluginnal akkor se engedi letenni.
Azt szerettem volna, hogy bomba legyen,de ha felrobban, akkor folytatódjon tovább a kör.

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.05.20. 10:32 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
fakemeta_util kell hozzá, gondolom nem társítottad azé dobott hibát! Hát akkor így nem nagyon tudok segíteni de van egy plugin ami hátha segít valamit!

http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1122356

Oprheu, sok sikert hozzá:D

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.05.20. 11:06 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2010.09.16. 20:57
Hozzászólások:950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
Most nézem az elöző kód mégis jó csak mikor adom magamnak a bombát egyszer el kell dobni és ujra felvenni utána engedi lerakni ezt hol tudom kijavítani?
Így próbáltam:
[spoiler]#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <engine>
#include <fun>

public plugin_init()
{
register_plugin("Bomba nincs korveg","1.0","Nandee")
register_clcmd("give_c4","addc4")
fm_remove_entity_name("func_bomb_target")
fm_remove_entity_name("info_bomb_target")
}

public addc4(id)
{
give_item(id, "weapon_c4")
CreateBombTarget()
}

public bomb_planted(id)
{
set_user_frags(id,get_user_frags(id)-1)
client_print(0,print_center," ")
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.4)
new name[32]
get_user_name(id,name,charsmax(name))
show_hudmessage(id, "%s elesitett egy bombat!",name)
}

public CreateBombTarget()
{
new NewBombTarget = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "func_bomb_target"))
if(NewBombTarget > 0)
{
dllfunc(DLLFunc_Spawn, NewBombTarget)
engfunc(EngFunc_SetSize, NewBombTarget, Float:{-100000.0,-100000.0,-100000.0}, Float:{100000.0,100000.0,100000.0})
}
}[/spoiler]

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.05.20. 11:09 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
De ez szerintem nem lesz jó initbe:
Kód:
  1. fm_remove_entity_name("func_bomb_target")

  2. fm_remove_entity_name("info_bomb_target")


Aztán meg próbáld meg hogy adsz neki c4et, és átis váltasz rá!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2012.06.13. 20:09 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2010.09.16. 20:57
Hozzászólások:950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
Köszi a segítséged, de sehogy sem sikerül, ha nagyon szépen megkérlek tudnál nekem egy rövid példa pluginnal segíteni?

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole