hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 21:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 380 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 378 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Gungame
HozzászólásElküldve:2012.04.30. 20:14 
Offline
Tag

Csatlakozott:2012.04.25. 10:39
Hozzászólások:51
Hello!


Hogy lehet azt beállítani, hogy ha gungame pályára megyünk akkor automatikusan bekapcsolódjon a gungame mód, de ha nem gungame pálya van akkor ne legyen bekapcsolva a gg mód?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gungame
HozzászólásElküldve:2012.04.30. 22:55 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
mapkonfig

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gungame
HozzászólásElküldve:2012.05.01. 14:53 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
csinálsz egy GG nevű mapconfigot aztán beleírod azt a parancsot ami elindítja a gungamet

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gungame
HozzászólásElküldve:2012.05.11. 14:10 
Offline
Tag

Csatlakozott:2012.04.25. 10:39
Hozzászólások:51
Nem értem :D nem tudnátok lépésről lépésre leírni hogy hogy is van ez?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gungame
HozzászólásElküldve:2012.05.11. 15:25 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
NEM

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gungame
HozzászólásElküldve:2012.05.11. 16:15 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Ezt beírod a GunGame SMA-ba, a plugin_init() részbe. ( Ajánlatos a vége felé rakni. )

Kód:
  1.  

  2. public plugin_init()

  3. {

  4.         new MapName[ 64 ];

  5.         get_mapname( MapName, 63 );

  6.        

  7.         if( contain( MapName, "gg_" ) != -1 ) {

  8.                 set_cvar_num("gg_enabled", 1);

  9.         }else{

  10.                 set_cvar_num("gg_enabled", 0);

  11.         }


Ha nincs meg az SMA:
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=GunGame%202.12%20HUN


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára oroszrulett 2012.05.16. 17:53-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gungame
HozzászólásElküldve:2012.05.16. 17:49 
Offline
Tag

Csatlakozott:2012.04.25. 10:39
Hozzászólások:51
Köszi szépen!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gungame
HozzászólásElküldve:2012.05.21. 09:35 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Inkább az elejére tegye: MInek hajtson végre parancsokat, ha úgysem gg fog futni.

oroszrulett írta:
Ezt beírod a GunGame SMA-ba, a plugin_init() részbe. ( Ajánlatos a vége felé rakni. )

Kód:
  1.  

  2. public plugin_init()

  3. {

  4.         new MapName[ 64 ];

  5.         get_mapname( MapName, 63 );

  6.        

  7.         if( contain( MapName, "gg_" ) != -1 ) {

  8.                 set_cvar_num("gg_enabled", 1);

  9.         }else{

  10.                 set_cvar_num("gg_enabled", 0);

  11.         }


Ha nincs meg az SMA:
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=GunGame%202.12%20HUN

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gungame
HozzászólásElküldve:2012.05.21. 15:35 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Azért akartam a végére, ha éppen az SMA-ban van pl. olyan, ami beállítja a cvart x-re. Akkor hiábavaló volt a mapkérdés.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole