hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 07:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 343 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 341 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés
HozzászólásElküldve:2012.05.22. 17:21 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
A késsel való ölést,h tudom lekérdezni?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés
HozzászólásElküldve:2012.05.22. 17:37 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Kód:
register_event("DeathMsg", "Death", "a");

Kód:
public Death()
{
   new attacker = read_data(1);
   
   if(!is_user_alive(attacker))
      return PLUGIN_CONTINUE;
   
   new fegyver = get_user_weapon(attacker);
   
   if(fegyver == CSW_KNIFE)
   {
      //........
   }
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés
HozzászólásElküldve:2012.05.22. 17:42 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Hát nem a legjobb, mivel te nem azt kérdezed le, hogy mivel ölt, hanem azt, hogy a gyilkosnak van-e kése, miután ölt.
Kód:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */

  2.  

  3. #include <amxmodx>

  4. #include <amxmisc>

  5.  

  6. #define PLUGIN "New Plug-In"

  7. #define VERSION "1.0"

  8. #define AUTHOR "author"

  9.  

  10.  

  11. public plugin_init() {

  12.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  13.        

  14.         register_event("DeathMsg", "Death", "a");

  15. }

  16. public Death()

  17. {

  18.    new attacker = read_data(1);

  19.    new Fegyver[33]

  20.    read_data(4,Fegyver,31)

  21.    

  22.    if(weapon[id] == CSW_KNIFE)

  23.    {

  24.       //........

  25.    }

  26. }

  27.  


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára oroszrulett 2012.05.22. 18:04-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés
HozzászólásElküldve:2012.05.22. 17:44 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
de ha el lehet dobni a a kést akkor:
1. ölés előtt eldobod--> nem késsel ölsz.
2. ölés után dobod-->késsel ölsz.
Tehát ha el lehet dobni, akkor a te módszered is ugyanígy jár.

Abban viszont teljesen egyet értek, hogy mondjuk gránátnál a tied a jó.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés
HozzászólásElküldve:2012.05.22. 17:45 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Nem értelmeztem, hogy Te és Én mit irtunk. Mindkettő ugyanaz, csak más módszerrel. Szerintem ha idenéz egy Modi, akkor a felesleges postokat törölheti. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés
HozzászólásElküldve:2012.05.22. 18:02 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Rendben.
Akkor utolsó kérés, hogy vess erre egy pillantást. :)

Majd írd át erre:
Kód:
new Fegyver[32]
read_data(4,Fegyver,31)

Kód:
if(equali(Fegyver, "knife")

És jó is lesz. :)

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole