hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 11:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 322 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 320 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [15 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Túsz bosszú
HozzászólásElküldve:2012.05.29. 12:16 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Egy kérdés: A dmg[iAttacker]-re miért van szükség? Maga a fgv paraméterei közt szerepel a damage.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Túsz bosszú
HozzászólásElküldve:2012.05.29. 16:28 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2011.09.03. 14:36
Hozzászólások:71
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Igen, szerepel. De a túszokat ért sebzést nem jól adta vissza. pl.: glockal mellkasba lőttem a túszt, a túsznak 100-ról lement a hpja 72-re, de tőlem csak 5 hp-t vont le. Lehet hogy én használtam rosszul, de nem tudtam úgy stabilra csinálni. Azzal hogy a sebzés előtt lekérem a hp-ját, és a sebzés után is, egy pontos értéket kapok, és aztán ezt már lehet szorozgatni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Túsz bosszú
HozzászólásElküldve:2012.05.29. 19:41 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Az érdekes. A Damage kiszámolódik, s nincs járulákos módosítás. Egyik pre másik post, de a paraméterek ugyanazoknak kéne lenniük. Nem a szorzó zavart be, amit betettél?

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Túsz bosszú
HozzászólásElküldve:2012.05.29. 20:12 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2011.09.03. 14:36
Hozzászólások:71
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Nem. Amikor még próbálkoztam akkor nem volt szorzó. De megnézem megint, lehet valamit rosszul csináltam.

------
Na, megnéztem újra, és most is más értéket ad a fgv-ben az flDamage, mint a valós.
Így módosítottam a kódot a teszthez.
Kód:
  1. /***************************

  2. **      Kitalálta: Matthew

  3. ***************************/

  4.  

  5. #include <amxmodx>

  6. #include <hamsandwich>

  7. #include <fakemeta>

  8.  

  9. #define PLUGIN "Tusz bosszu"

  10. #define VERSION "1.0"

  11. #define AUTHOR "Idarav"

  12.  

  13. new cvar_szazalek

  14. new cvar_sebzodik

  15.  

  16. new dmg[33]

  17.  

  18. public plugin_init() {

  19.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  20.                

  21.         RegisterHam(Ham_TakeDamage, "hostage_entity", "hostTakeDamage_pre", 0)

  22.         RegisterHam(Ham_TakeDamage, "hostage_entity", "hostTakeDamage_post", 1)

  23.        

  24.         cvar_sebzodik = register_cvar("tb_sebzodik", "1")

  25.         cvar_szazalek = register_cvar("tb_szazalek", "100")

  26. }

  27.  

  28.  

  29. public hostTakeDamage_pre(iHostage, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageType)

  30. {

  31.         if( ExecuteHam(Ham_IsPlayer, iAttacker) )

  32.         {

  33.                 dmg[iAttacker] = pev(iHostage, pev_health)

  34.                 client_print(iAttacker, print_chat, "DMG (1): %f", flDamage)

  35.                

  36.                 if(!get_pcvar_num(cvar_sebzodik))

  37.                         return HAM_SUPERCEDE

  38.         }

  39.         return HAM_IGNORED

  40. }

  41.  

  42. public hostTakeDamage_post(iHostage, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageType)

  43. {

  44.         if( ExecuteHam(Ham_IsPlayer, iAttacker) )

  45.         {

  46.                 flDamage = (dmg[iAttacker]-pev(iHostage, pev_health))*get_pcvar_num(cvar_szazalek)/100+0.0

  47.                 client_print(iAttacker, print_chat, "DMG (2): %f", flDamage)

  48.                 //ExecuteHam(Ham_TakeDamage, iAttacker, iHostage, iHostage, flDamage, iDamageType);

  49.                 if(flDamage < get_user_health(iAttacker))

  50.                 {

  51.                         set_hudmessage(255, 85, 85, -1.0, 0.25, 1, 6.0, 3.0)

  52.                         show_hudmessage(iAttacker, "!! VIGYAZZ !!^nMEGSEBEZTEL EGY TUSZT")

  53.                 }else{

  54.                         client_print(iAttacker, print_chat, "Megsebeztel egy tuszt, ezert haltal meg.")

  55.                 }

  56.                 dmg[iAttacker]=0

  57.         }

  58.         return HAM_IGNORED

  59. }

  60.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Túsz bosszú
HozzászólásElküldve:2012.06.05. 07:16 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Jólett. TraceAttack jobb lenne :D Akkor még vérezni se vérezne a túsz..+ nem rángatózna :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [15 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole