hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 339 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 337 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: SWEAR FILTER & ADMIN CHAT COLOR EGYBEN
HozzászólásElküldve:2012.06.13. 18:24 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Hali.

Valaki meg tudná nekem csinálni azt, hogy a káromkodó szűrűt meg a admin chat colort egyben rakni, hogy ha az admin ír akkor a számokat is írja?

SWEAR FILTER:
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3.  

  4. // max number of words in word list

  5. #define MAX_WORDS 192

  6.  

  7. new g_swearsNames[MAX_WORDS][32]

  8. new g_swearsNum

  9.  

  10. public plugin_init()

  11. {

  12. register_plugin("Swear Filter","1.0a","SuicideDog")

  13. register_clcmd("say","swearcheck")

  14. register_clcmd("say_team","swearcheck")

  15. readList()

  16. }

  17.  

  18. readList()

  19. {

  20. // file to read words from

  21. new szCustomDir[64]

  22. new filename[64]

  23. get_customdir( szCustomDir, 63 )

  24. format(filename, 63, "%s/swear/swearwords.ini", szCustomDir )

  25.  

  26. if(!file_exists(filename) ){

  27. log_message("Swear Filter: file %s not found", filename)

  28. return

  29. }

  30. new iLen

  31. while( g_swearsNum < MAX_WORDS && read_file(filename, g_swearsNum ,g_swearsNames[g_swearsNum][1],30,iLen) )

  32. {

  33. if( g_swearsNames[g_swearsNum][0] == ';') continue

  34. g_swearsNames[g_swearsNum][0] = iLen

  35. ++g_swearsNum

  36. }

  37. log_message("Swear Filter: loaded %d words",g_swearsNum )

  38. }

  39.  

  40. public swearcheck(id)

  41. {

  42. new szSaid[192]

  43. read_args(szSaid,191)

  44. new bool:found = false

  45.  

  46. new name[32],ip[32]

  47. get_user_name(id,name,31)

  48. get_user_ip(id,ip,31)

  49.  

  50. new pos, i = 0

  51. while ( i < g_swearsNum )

  52. {

  53. if ( (pos = containi(szSaid,g_swearsNames[i][1])) != -1 ){

  54. new len = g_swearsNames[i][0]

  55. while(len--)

  56. szSaid[pos++] = '*'

  57. log_amx("%s (%s) karomkodas",name,ip)

  58. found = true

  59. continue

  60. }

  61. ++i

  62. }

  63. if ( found ){

  64. new cmd[32]

  65. read_argv(0,cmd,31)

  66. engclient_cmd(id,cmd,szSaid)

  67. }

  68. return PLUGIN_CONTINUE

  69. }


ADMIN CHAT COLORS:
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3.  

  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"

  5. #define VERSION "2.0"

  6. #define AUTHOR "Arion"

  7.  

  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_CHAT

  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_BAN

  10.  

  11. new message[192]

  12. new sayText

  13. new teamInfo

  14. new maxPlayers

  15.  

  16. new g_MessageColor

  17. new g_NameColor

  18. new g_AdminListen

  19.  

  20. new strName[191]

  21. new strText[191]

  22. new alive[11]

  23.  

  24. public plugin_init()

  25. {

  26. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  27.  

  28. g_MessageColor = register_cvar ("amx_color", "2") // Message colors: [1] Default Yellow, [2] Green, [3] White, [4] Blue, [5] Red

  29.  

  30. g_NameColor = register_cvar ("amx_namecolor", "6") // Name colors: [1] Default Yellow, [2] Green, [3] White, [4] Blue, [5] Red, [6] Team-color

  31.  

  32. g_AdminListen = register_cvar ("amx_listen", "1") // Set whether admins see or not all messages (Alive, dead and team-only)

  33.  

  34.  

  35. sayText = get_user_msgid ("SayText")

  36. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")

  37. maxPlayers = get_maxplayers()

  38.  

  39.  

  40. register_message (sayText, "avoid_duplicated")

  41.  

  42. register_clcmd ("amx_color", "set_color", ACCESS_LEVEL, "<color>")

  43. register_clcmd ("amx_namecolor", "set_name_color", ACCESS_LEVEL, "<color>")

  44. register_clcmd ("amx_listen", "set_listen", ACCESS_LEVEL, "<1 | 0>")

  45.  

  46. register_clcmd ("say", "hook_say")

  47. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")

  48. }

  49.  

  50.  

  51. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)

  52. {

  53. return PLUGIN_HANDLED

  54. }

  55.  

  56.  

  57. public hook_say(id)

  58. {

  59. read_args (message, 191)

  60. remove_quotes (message)

  61.  

  62. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,

  63. // Gungame commands and empty messages

  64. return PLUGIN_CONTINUE

  65.  

  66.  

  67. new name[32]

  68. get_user_name (id, name, 31)

  69.  

  70. new bool:admin = false

  71.  

  72. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)

  73. admin = true

  74.  

  75.  

  76. new isAlive

  77.  

  78. if (is_user_alive (id))

  79. {

  80. isAlive = 1

  81. alive = "^x01"

  82. }

  83. else

  84. {

  85. isAlive = 0

  86. alive = "^x01*DEAD* "

  87. }

  88.  

  89. static color[10]

  90.  

  91.  

  92.  

  93. if (admin)

  94. {

  95. // Name

  96. switch (get_pcvar_num (g_NameColor))

  97. {

  98. case 1:

  99. format (strName, 191, "%s%s", alive, name)

  100.  

  101. case 2:

  102. format (strName, 191, "%s^x04%s", alive, name)

  103.  

  104. case 3:

  105. {

  106. color = "SPECTATOR"

  107. format (strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)

  108. }

  109.  

  110. case 4:

  111. {

  112. color = "CT"

  113. format (strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)

  114. }

  115.  

  116. case 5:

  117. {

  118. color = "TERRORIST"

  119. format (strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)

  120. }

  121.  

  122. case 6:

  123. {

  124. get_user_team (id, color, 9)

  125.  

  126. format (strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)

  127. }

  128. }

  129.  

  130.  

  131. // Message

  132. switch (get_pcvar_num (g_MessageColor))

  133. {

  134. case 1: // Yellow

  135. format (strText, 191, "%s", message)

  136.  

  137. case 2: // Green

  138. format (strText, 191, "^x04%s", message)

  139.  

  140. case 3: // White

  141. {

  142. copy (color, 9, "SPECTATOR")

  143. format (strText, 191, "^x03%s", message)

  144. }

  145.  

  146. case 4: // Blue

  147. {

  148. copy (color, 9, "CT")

  149. format (strText, 191, "^x03%s", message)

  150. }

  151.  

  152. case 5: // Red

  153. {

  154. copy (color, 9, "TERRORIST")

  155. format (strText, 191, "^x03%s", message)

  156. }

  157. }

  158. }

  159.  

  160. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message

  161. {

  162. get_user_team (id, color, 9)

  163.  

  164. format (strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)

  165.  

  166. format (strText, 191, "%s", message)

  167. }

  168.  

  169. format (message, 191, "%s^x01 : %s", strName, strText)

  170.  

  171. sendMessage (color, isAlive)    // Sends the colored message

  172.  

  173. return PLUGIN_CONTINUE

  174. }

  175.  

  176.  

  177. public hook_teamsay(id)

  178. {

  179. new playerTeam = get_user_team(id)

  180. new playerTeamName[19]

  181.  

  182. switch (playerTeam) // Team names which appear on team-only messages

  183. {

  184. case 1:

  185. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")

  186.  

  187. case 2:

  188. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")

  189.  

  190. default:

  191. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")

  192. }

  193.  

  194. read_args (message, 191)

  195. remove_quotes (message)

  196.  

  197. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,

  198. // Gungame commands and empty messages

  199. return PLUGIN_CONTINUE

  200.  

  201.  

  202. new name[32]

  203. get_user_name (id, name, 31)

  204.  

  205. new bool:admin = false

  206.  

  207. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)

  208. admin = true

  209.  

  210.  

  211. new isAlive

  212.  

  213. if (is_user_alive (id))

  214. {

  215. isAlive = 1

  216. alive = "^x01"

  217. }

  218. else

  219. {

  220. isAlive = 0

  221. alive = "^x01*DEAD* "

  222. }

  223.  

  224. static color[10]

  225.  

  226.  

  227.  

  228. if (admin)

  229. {

  230. // Name

  231. switch (get_pcvar_num (g_NameColor))

  232. {

  233. case 1:

  234. format (strName, 191, "%s(%s) %s", alive, playerTeamName, name)

  235.  

  236. case 2:

  237. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04%s", alive, playerTeamName, name)

  238.  

  239. case 3:

  240. {

  241. color = "SPECTATOR"

  242. format (strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)

  243. }

  244.  

  245. case 4:

  246. {

  247. color = "CT"

  248. format (strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)

  249. }

  250.  

  251. case 5:

  252. {

  253. color = "TERRORIST"

  254. format (strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)

  255. }

  256.  

  257. case 6:

  258. {

  259. get_user_team (id, color, 9)

  260.  

  261. format (strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)

  262. }

  263. }

  264.  

  265.  

  266. // Message

  267. switch (get_pcvar_num (g_MessageColor))

  268. {

  269. case 1: // Yellow

  270. format (strText, 191, "%s", message)

  271.  

  272. case 2: // Green

  273. format (strText, 191, "^x04%s", message)

  274.  

  275. case 3: // White

  276. {

  277. copy (color, 9, "SPECTATOR")

  278. format (strText, 191, "^x03%s", message)

  279. }

  280.  

  281. case 4: // Blue

  282. {

  283. copy (color, 9, "CT")

  284. format (strText, 191, "^x03%s", message)

  285. }

  286.  

  287. case 5: // Red

  288. {

  289. copy (color, 9, "TERRORIST")

  290. format (strText, 191, "^x03%s", message)

  291. }

  292. }

  293. }

  294.  

  295. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message

  296. {

  297. get_user_team (id, color, 9)

  298.  

  299. format (strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)

  300.  

  301. format (strText, 191, "%s", message)

  302. }

  303.  

  304. format (message, 191, "%s ^x01: %s", strName, strText)

  305.  

  306. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)    // Sends the colored message

  307.  

  308. return PLUGIN_CONTINUE 

  309. }

  310.  

  311.  

  312. public set_color (id, level, cid)

  313. {

  314. if (!cmd_access(id, level, cid, 2))

  315. return PLUGIN_HANDLED

  316.  

  317. new arg[1], newColor

  318. read_argv (1, arg, 1)

  319.  

  320. newColor = str_to_num (arg)

  321.  

  322. if (newColor >= 1 && newColor <= 5)

  323. {

  324. set_cvar_num ("amx_color", newColor)

  325. set_pcvar_num (g_MessageColor, newColor)

  326.  

  327. if (get_pcvar_num (g_NameColor) != 1 &&

  328. ((newColor == 3 && get_pcvar_num (g_NameColor) != 3)

  329. || (newColor == 4 && get_pcvar_num (g_NameColor) != 4)

  330. || (newColor == 5 && get_pcvar_num (g_NameColor) != 5)))

  331. {

  332. set_cvar_num ("amx_namecolor", 2)

  333. set_pcvar_num (g_NameColor, 2)

  334. }

  335. }

  336.  

  337. return PLUGIN_HANDLED

  338. }

  339.  

  340.  

  341. public set_name_color (id, level, cid)

  342. {

  343. if (!cmd_access(id, level, cid, 2))

  344. return PLUGIN_HANDLED

  345.  

  346. new arg[1], newColor

  347. read_argv (1, arg, 1)

  348.  

  349. newColor = str_to_num (arg)

  350.  

  351. if (newColor >= 1 && newColor <= 6)

  352. {

  353. set_cvar_num ("amx_namecolor", newColor)

  354. set_pcvar_num (g_NameColor, newColor)

  355.  

  356. if ((get_pcvar_num (g_MessageColor) != 1

  357. && ((newColor == 3 && get_pcvar_num (g_MessageColor) != 3)

  358. || (newColor == 4 && get_pcvar_num (g_MessageColor) != 4)

  359. || (newColor == 5 && get_pcvar_num (g_MessageColor) != 5)))

  360. || get_pcvar_num (g_NameColor) == 6)

  361. {

  362. set_cvar_num ("amx_color", 2)

  363. set_pcvar_num (g_MessageColor, 2)

  364. }

  365. }

  366.  

  367. return PLUGIN_HANDLED

  368. }

  369.  

  370.  

  371. public set_listen (id, level, cid)

  372. {

  373. if (!cmd_access(id, level, cid, 2))

  374. return PLUGIN_HANDLED

  375.  

  376. new arg[1], newListen

  377. read_argv(1, arg, 1)

  378.  

  379. newListen = str_to_num (arg)

  380.  

  381. set_cvar_num ("amx_listen", newListen)

  382. set_pcvar_num (g_AdminListen, newListen)

  383.  

  384. return PLUGIN_HANDLED

  385. }

  386.  

  387.  

  388. public sendMessage (color[], alive)

  389. {

  390. new teamName[10]

  391.  

  392. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)

  393. {

  394. if (!is_user_connected(player))

  395. continue

  396.  

  397. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)

  398. {

  399. get_user_team (player, teamName, 9)     // Stores user's team name to change back after sending the message

  400.  

  401. changeTeamInfo (player, color)  // Changes user's team according to color choosen

  402.  

  403. writeMessage (player, message)  // Writes the message on player's chat

  404.  

  405. changeTeamInfo (player, teamName)       // Changes user's team back to original

  406. }

  407. }

  408. }

  409.  

  410.  

  411. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)

  412. {

  413. new teamName[10]

  414.  

  415. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)

  416. {

  417. if (!is_user_connected(player))

  418. continue

  419.  

  420. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)

  421. {

  422. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)

  423. {

  424. get_user_team (player, teamName, 9)     // Stores user's team name to change back after sending the message

  425.  

  426. changeTeamInfo (player, color)  // Changes user's team according to color choosen

  427.  

  428. writeMessage (player, message)  // Writes the message on player's chat

  429.  

  430. changeTeamInfo (player, teamName)       // Changes user's team back to original

  431. }

  432. }

  433. }

  434. }

  435.  

  436.  

  437. public changeTeamInfo (player, team[])

  438. {

  439. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)    // Tells to to modify teamInfo (Which is responsable for which time player is)

  440. write_byte (player)     // Write byte needed

  441. write_string (team)     // Changes player's team

  442. message_end()   // Also Needed

  443. }

  444.  

  445.  

  446. public writeMessage (player, message[])

  447. {

  448. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)     // Tells to modify sayText (Which is responsable for writing colored messages)

  449. write_byte (player)     // Write byte needed

  450. write_string (message)  // Effectively write the message, finally, afterall

  451. message_end ()  // Needed as always

  452. }

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve:2012.06.13. 19:33 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Nem muszáj egybe írni...
Teendők:
-Swear filtert felteszed és beírod plugins.inibe.
-Admin chat colors-t beteszed pluginok közé, de nem írod be plugins.inibe...
-Felteszel egy allchat-et, beírod plugins.inibe.

És jó lesz, ha minden igaz...
(Nekem legalábbis így volt csomó ideig... Csak meguntam, hogy nem tudok pár számot leírni, ezért levettem swear filtert...)

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve:2012.06.13. 19:40 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Ez akkora baromság...

Idézet:
Admin chat colors-t beteszed pluginok közé, de nem írod be plugins.inibe...


:DDDDDDDD

Attól, hogy fent van Swear Filter és az allchat attól miért lenne jó? Ezzel azt éred el, hogy mindenki lássa mindenki üzenetét, amiből az IP-ket, és a káromkodást kicsillagozza.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve:2012.06.13. 20:34 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
oroszrulett írta:
Ez akkora baromság...

Idézet:
Admin chat colors-t beteszed pluginok közé, de nem írod be plugins.inibe...


:DDDDDDDD

Attól, hogy fent van Swear Filter és az allchat attól miért lenne jó? Ezzel azt éred el, hogy mindenki lássa mindenki üzenetét, amiből az IP-ket, és a káromkodást kicsillagozza.


Csak azért írtam, mert nekem így volt, és működött...

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve:2012.06.14. 07:21 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Azt nemhiszem. Még valami más biztosan volt.
Nemkell összeírni a két plugint, csak a Swear Filterben le kell kérdeztetni, hogy admin-e az alany, és ha igen, akkor ne csillagozzon.
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2.  

  3. #include <amxmisc>

  4.  

  5.  

  6.  

  7. // max number of words in word list

  8.  

  9. #define MAX_WORDS 192

  10.  

  11.  

  12.  

  13. new g_swearsNames[MAX_WORDS][32]

  14.  

  15. new g_swearsNum

  16.  

  17.  

  18.  

  19. public plugin_init()

  20.  

  21. {

  22.  

  23. register_plugin("Swear Filter","1.0a","SuicideDog")

  24.  

  25. register_clcmd("say","swearcheck")

  26.  

  27. register_clcmd("say_team","swearcheck")

  28.  

  29. readList()

  30.  

  31. }

  32.  

  33.  

  34.  

  35. readList()

  36.  

  37. {

  38.  

  39. // file to read words from

  40.  

  41. new szCustomDir[64]

  42.  

  43. new filename[64]

  44.  

  45. get_customdir( szCustomDir, 63 )

  46.  

  47. format(filename, 63, "%s/swear/swearwords.ini", szCustomDir )

  48.  

  49.  

  50.  

  51. if(!file_exists(filename) ){

  52.  

  53. log_message("Swear Filter: file %s not found", filename)

  54.  

  55. return

  56.  

  57. }

  58.  

  59. new iLen

  60.  

  61. while( g_swearsNum < MAX_WORDS && read_file(filename, g_swearsNum ,g_swearsNames[g_swearsNum][1],30,iLen) )

  62.  

  63. {

  64.  

  65. if( g_swearsNames[g_swearsNum][0] == ';') continue

  66.  

  67. g_swearsNames[g_swearsNum][0] = iLen

  68.  

  69. ++g_swearsNum

  70.  

  71. }

  72.  

  73. log_message("Swear Filter: loaded %d words",g_swearsNum )

  74.  

  75. }

  76.  

  77.  

  78.  

  79. public swearcheck(id)

  80.  

  81. {

  82. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)

  83.         return PLUGIN_HANDLED

  84.        

  85. new szSaid[192]

  86.  

  87. read_args(szSaid,191)

  88.  

  89. new bool:found = false

  90.  

  91.  

  92.  

  93. new name[32],ip[32]

  94.  

  95. get_user_name(id,name,31)

  96.  

  97. get_user_ip(id,ip,31)

  98.  

  99.  

  100.  

  101. new pos, i = 0

  102.  

  103. while ( i < g_swearsNum )

  104.  

  105. {

  106.  

  107. if ( (pos = containi(szSaid,g_swearsNames[i][1])) != -1 ){

  108.  

  109. new len = g_swearsNames[i][0]

  110.  

  111. while(len--)

  112.  

  113. szSaid[pos++] = '*'

  114.  

  115. log_amx("%s (%s) karomkodas",name,ip)

  116.  

  117. found = true

  118.  

  119. continue

  120.  

  121. }

  122.  

  123. ++i

  124.  

  125. }

  126.  

  127. if ( found ){

  128.  

  129. new cmd[32]

  130.  

  131. read_argv(0,cmd,31)

  132.  

  133. engclient_cmd(id,cmd,szSaid)

  134.  

  135. }

  136.  

  137. return PLUGIN_CONTINUE

  138.  

  139. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve:2012.06.14. 13:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
I'm Thank You OroszRulett :)

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve:2012.06.14. 14:35 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Te vagy köszönöm? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve:2012.06.14. 16:24 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
I'm Thank You = "Én köszönöm"

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
HozzászólásElküldve:2012.06.14. 16:26 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
pixxa112 írta:
I'm Thank You = "Én köszönöm"

Még véletlenül sem,de ez nem itt kell megbeszélni,zárom.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole