hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.09. 22:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 356 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 354 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nincs kör vég.
HozzászólásElküldve:2012.06.07. 18:47 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott:2012.04.27. 18:11
Hozzászólások:79
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Üdv, nekem egyolyan pluginra lenne szükségem ami röviden tömören annyit csinál, hogy meggátolja a kör végét. Nekem ez a gungame modhoz kellene, ha kevesen vannak fent ne legyen vége a körnek ha meghal mindenki az egyik csapatban. Valaki? :D

_________________
[kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nincs kör vég.
HozzászólásElküldve:2012.06.07. 18:50 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=82979


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nincs kör vég.
HozzászólásElküldve:2012.06.07. 18:51 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
2 megoldás van rá!
1: berakol 2 db webstiebot-ot amit kör elején egyiket kirakja te-másikat ct-be és ezzel amikor meghal a játékos nem lessz kör vége! (ezt használom én is gg-re)
2: leszeded az orpeu modult és az infinite_round.amxx plugint és ezt telepíted!! ez kilövi neked a kör végét és sosem lesz körvége!!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nincs kör vég.
HozzászólásElküldve:2012.06.07. 18:58 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
WebSiteBot-os megoldás:
Kód:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */

  2. /*                                 */

  3. /*           WebSiteBot            */

  4. /*            By Parker;           */

  5. /*                                 */

  6. /*      CvarS;                     */

  7. /* bw_botname "www.YourWebSite.com */

  8. /* bw_kickbot "4"                  */                  

  9. /* bw_enable   "1"                  */

  10. /*---------------------------------*/

  11. #include <amxmodx>

  12. #include <amxmisc>

  13. #include <fakemeta>

  14. #include <hamsandwich>

  15. #include <xs>

  16.  

  17. #define PLUGIN "WebSiteBot"

  18. #define VERSION "1.0"

  19. #define AUTHOR "Parker;"

  20.  

  21. #define OFFSET_LINUX 5

  22.  

  23.  

  24. new bw_botname

  25. new bw_botnumber

  26. new cvar_enable

  27. new g_oldbotname[32]

  28. new g_oldbotid

  29. new g_teaminfo

  30.  

  31. enum (+= 1000)

  32. {

  33.         TASK_ID_BOTS

  34. };

  35.  

  36. enum CS_Internal_Models

  37. {

  38.         CS_DONTCHANGE = 0

  39. }

  40.  

  41. enum CsTeams

  42. {

  43.         CS_TEAM_UNASSIGNED = 0,

  44.         CS_TEAM_T = 1,

  45.         CS_TEAM_CT = 2,

  46.         CS_TEAM_SPECTATOR = 3

  47. };

  48.  

  49. public plugin_init() {

  50.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  51.        

  52.         bw_botname = register_cvar("bw_botname", "www.YourWebSite.com.ar")

  53.         bw_botnumber = register_cvar("bw_kickbot", "4")

  54.         cvar_enable = register_cvar("bw_enable", "1")

  55.         set_task(5.0, "Createbot", TASK_ID_BOTS, _, _, "b")

  56.         g_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo")

  57.        

  58. }

  59. public Createbot()

  60. {

  61.         if( get_pcvar_num(cvar_enable) != 1 )

  62.                 return;

  63.                

  64.         new botname[32]

  65.         get_pcvar_string(bw_botname, botname, 31)

  66.        

  67.         new id = find_player("ia", botname)

  68.        

  69.         new playersn = get_playersnum()

  70.  

  71.         if( !equali(botname, g_oldbotname) )

  72.         {

  73.                 if( is_user_connected(g_oldbotid) && is_user_bot(g_oldbotid) )

  74.                 {

  75.                         set_user_info(g_oldbotid, "name", botname)

  76.                         return;

  77.                 }

  78.         }

  79.        

  80.        

  81.         if( playersn < get_pcvar_num(bw_botnumber) && !id )

  82.         {

  83.                 g_oldbotid = id = engfunc(EngFunc_CreateFakeClient, botname)

  84.                

  85.                 g_oldbotname = botname

  86.                

  87.                 if( pev_valid( id ) )

  88.                 {

  89.                         engfunc( EngFunc_FreeEntPrivateData, id)

  90.                         dllfunc( MetaFunc_CallGameEntity, "player", id)

  91.                         set_user_info( id, "rate", "3500" )

  92.                         set_user_info( id, "cl_updaterate", "25" )

  93.                         set_user_info( id, "cl_lw", "1" )

  94.                         set_user_info( id, "cl_lc", "1" )

  95.                         set_user_info( id, "cl_dlmax", "128" )

  96.                         set_user_info( id, "cl_righthand", "1" )

  97.                         set_user_info( id, "_vgui_menus", "0" )

  98.                         set_user_info( id, "_ah", "0" )

  99.                         set_user_info( id, "dm", "0" )

  100.                         set_user_info( id, "tracker", "0" )

  101.                         set_user_info( id, "friends", "0" )

  102.                         set_user_info( id, "*bot", "1" )

  103.                         set_pev( id, pev_flags, pev( id, pev_flags ) | FL_FAKECLIENT )

  104.                         set_pev( id, pev_colormap, id )

  105.                        

  106.                         new msg[128]

  107.                         dllfunc( DLLFunc_ClientConnect, id, botname, "127.0.0.1", msg )

  108.                         dllfunc( DLLFunc_ClientPutInServer, id )

  109.                         engfunc( EngFunc_RunPlayerMove, id, Float:{0.0,0.0,0.0}, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 76 )

  110.                        

  111.                         fm_set_user_team(id, CS_TEAM_CT);

  112.                         dllfunc(DLLFunc_Spawn, id)

  113.                 }

  114.         }

  115.        

  116.         else if( playersn > get_pcvar_num(bw_botnumber) && id )

  117.         {

  118.                 set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) & ~EF_NODRAW)

  119.                 server_cmd( "kick #%d", get_user_userid(id) )

  120.         }

  121.        

  122.         else if( id )

  123.         {

  124.                 if( !is_user_alive(id) )

  125.                         dllfunc(DLLFunc_Spawn, id)

  126.                

  127.                 set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) & EF_NODRAW)

  128.                 set_pev(id, pev_solid, SOLID_NOT)

  129.                 set_pev(id, pev_takedamage, DAMAGE_NO)

  130.                

  131.                 fix_score_team(id,"SPECTATOR")

  132.                

  133.         }

  134. }

  135.  

  136. stock bool:bw_botis_valid(id)

  137. {      

  138.         return ( is_user_connected(g_oldbotid) && is_user_bot(g_oldbotid) && id == g_oldbotid )

  139. }

  140. stock fm_set_user_team(id, {CsTeams,_}:team, {CS_Internal_Models,_}:model = CS_DONTCHANGE)

  141. {

  142.         if( !is_user_connected(id) )

  143.                 return 0;

  144.        

  145.         set_pdata_int(id, 114, _:team, OFFSET_LINUX);

  146.  

  147.         if(model)

  148.         {

  149.                 set_pdata_int( id, 126, _:model, OFFSET_LINUX);

  150.         }

  151.  

  152.         dllfunc( DLLFunc_ClientUserInfoChanged, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ) );

  153.  

  154.         static const teams[] = { "UNASSIGNED", "TERRORIST", "CT", "SPECTATOR" };

  155.  

  156.         emessage_begin(MSG_BROADCAST, g_teaminfo);

  157.         ewrite_byte(id);

  158.         ewrite_string(teams[_:team]);

  159.         emessage_end();

  160.    

  161.         return 1;

  162.  

  163. }

  164.  

  165. stock fix_score_team(id, const TEAM[])

  166. {

  167.         emessage_begin(MSG_BROADCAST, g_teaminfo);

  168.         ewrite_byte(id);

  169.         ewrite_string(TEAM);

  170.         emessage_end();

  171. }

  172. stock bw_make_cvarexec(const config[])

  173. {

  174.         new f = fopen(config, "wt");

  175.         new stringscvars[192]

  176.        

  177.         fprintf(f, "// Bot WebSite^n")

  178.         fprintf(f, "// -_-_-_-_-_-_-^n")

  179.         get_pcvar_string(bw_botname, stringscvars, 191)

  180.         fprintf(f, "bw_botname ^"%s^" // Bot name, Default( ^"http://www.YourWebSite.com.ar^" )^n", stringscvars)

  181.         fprintf(f, "bw_kickbot %i // Number of Player to Kick the Bot^n", get_pcvar_num(bw_botnumber))

  182.         fprintf(f, "^n")

  183.        

  184.         fclose(f);

  185.        

  186.         server_cmd("exec %s", config)

  187.         server_exec()

  188. }

  189.  

Kód:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */

  2. /*                                 */

  3. /*           WebSiteBot            */

  4. /*            By Parker;           */

  5. /*                                 */

  6. /*      CvarS;                     */

  7. /* bw_botname "www.YourWebSite.com */

  8. /* bw_kickbot "4"                  */                  

  9. /* bw_enable   "1"                  */

  10. /*---------------------------------*/

  11. #include <amxmodx>

  12. #include <amxmisc>

  13. #include <fakemeta>

  14. #include <hamsandwich>

  15. #include <xs>

  16.  

  17. #define PLUGIN "WebSiteBot"

  18. #define VERSION "1.0"

  19. #define AUTHOR "Parker;"

  20.  

  21. #define OFFSET_LINUX 5

  22.  

  23.  

  24. new bw_botname

  25. new bw_botnumber

  26. new cvar_enable

  27. new g_oldbotname[32]

  28. new g_oldbotid

  29. new g_teaminfo

  30.  

  31. enum (+= 1000)

  32. {

  33.         TASK_ID_BOTS

  34. };

  35.  

  36. enum CS_Internal_Models

  37. {

  38.         CS_DONTCHANGE = 0

  39. }

  40.  

  41. enum CsTeams

  42. {

  43.         CS_TEAM_UNASSIGNED = 0,

  44.         CS_TEAM_T = 1,

  45.         CS_TEAM_CT = 2,

  46.         CS_TEAM_SPECTATOR = 3

  47. };

  48.  

  49. public plugin_init() {

  50.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  51.        

  52.         bw_botname = register_cvar("bw_botname", "www.YourWebSite.com.ar")

  53.         bw_botnumber = register_cvar("bw_kickbot", "4")

  54.         cvar_enable = register_cvar("bw_enable", "1")

  55.         set_task(5.0, "Createbot", TASK_ID_BOTS, _, _, "b")

  56.         g_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo")

  57.        

  58. }

  59. public Createbot()

  60. {

  61.         if( get_pcvar_num(cvar_enable) != 1 )

  62.                 return;

  63.                

  64.         new botname[32]

  65.         get_pcvar_string(bw_botname, botname, 31)

  66.        

  67.         new id = find_player("ia", botname)

  68.        

  69.         new playersn = get_playersnum()

  70.  

  71.         if( !equali(botname, g_oldbotname) )

  72.         {

  73.                 if( is_user_connected(g_oldbotid) && is_user_bot(g_oldbotid) )

  74.                 {

  75.                         set_user_info(g_oldbotid, "name", botname)

  76.                         return;

  77.                 }

  78.         }

  79.        

  80.        

  81.         if( playersn < get_pcvar_num(bw_botnumber) && !id )

  82.         {

  83.                 g_oldbotid = id = engfunc(EngFunc_CreateFakeClient, botname)

  84.                

  85.                 g_oldbotname = botname

  86.                

  87.                 if( pev_valid( id ) )

  88.                 {

  89.                         engfunc( EngFunc_FreeEntPrivateData, id)

  90.                         dllfunc( MetaFunc_CallGameEntity, "player", id)

  91.                         set_user_info( id, "rate", "3500" )

  92.                         set_user_info( id, "cl_updaterate", "25" )

  93.                         set_user_info( id, "cl_lw", "1" )

  94.                         set_user_info( id, "cl_lc", "1" )

  95.                         set_user_info( id, "cl_dlmax", "128" )

  96.                         set_user_info( id, "cl_righthand", "1" )

  97.                         set_user_info( id, "_vgui_menus", "0" )

  98.                         set_user_info( id, "_ah", "0" )

  99.                         set_user_info( id, "dm", "0" )

  100.                         set_user_info( id, "tracker", "0" )

  101.                         set_user_info( id, "friends", "0" )

  102.                         set_user_info( id, "*bot", "1" )

  103.                         set_pev( id, pev_flags, pev( id, pev_flags ) | FL_FAKECLIENT )

  104.                         set_pev( id, pev_colormap, id )

  105.                        

  106.                         new msg[128]

  107.                         dllfunc( DLLFunc_ClientConnect, id, botname, "127.0.0.1", msg )

  108.                         dllfunc( DLLFunc_ClientPutInServer, id )

  109.                         engfunc( EngFunc_RunPlayerMove, id, Float:{0.0,0.0,0.0}, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 76 )

  110.                        

  111.                         fm_set_user_team(id, CS_TEAM_T);

  112.                         dllfunc(DLLFunc_Spawn, id)

  113.                 }

  114.         }

  115.        

  116.         else if( playersn > get_pcvar_num(bw_botnumber) && id )

  117.         {

  118.                 set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) & ~EF_NODRAW)

  119.                 server_cmd( "kick #%d", get_user_userid(id) )

  120.         }

  121.        

  122.         else if( id )

  123.         {

  124.                 if( !is_user_alive(id) )

  125.                         dllfunc(DLLFunc_Spawn, id)

  126.                

  127.                 set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) & EF_NODRAW)

  128.                 set_pev(id, pev_solid, SOLID_NOT)

  129.                 set_pev(id, pev_takedamage, DAMAGE_NO)

  130.                

  131.                 fix_score_team(id,"SPECTATOR")

  132.                

  133.         }

  134. }

  135.  

  136. stock bool:bw_botis_valid(id)

  137. {      

  138.         return ( is_user_connected(g_oldbotid) && is_user_bot(g_oldbotid) && id == g_oldbotid )

  139. }

  140. stock fm_set_user_team(id, {CsTeams,_}:team, {CS_Internal_Models,_}:model = CS_DONTCHANGE)

  141. {

  142.         if( !is_user_connected(id) )

  143.                 return 0;

  144.        

  145.         set_pdata_int(id, 114, _:team, OFFSET_LINUX);

  146.  

  147.         if(model)

  148.         {

  149.                 set_pdata_int( id, 126, _:model, OFFSET_LINUX);

  150.         }

  151.  

  152.         dllfunc( DLLFunc_ClientUserInfoChanged, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ) );

  153.  

  154.         static const teams[] = { "UNASSIGNED", "TERRORIST", "CT", "SPECTATOR" };

  155.  

  156.         emessage_begin(MSG_BROADCAST, g_teaminfo);

  157.         ewrite_byte(id);

  158.         ewrite_string(teams[_:team]);

  159.         emessage_end();

  160.    

  161.         return 1;

  162.  

  163. }

  164.  

  165. stock fix_score_team(id, const TEAM[])

  166. {

  167.         emessage_begin(MSG_BROADCAST, g_teaminfo);

  168.         ewrite_byte(id);

  169.         ewrite_string(TEAM);

  170.         emessage_end();

  171. }

  172. stock bw_make_cvarexec(const config[])

  173. {

  174.         new f = fopen(config, "wt");

  175.         new stringscvars[192]

  176.        

  177.         fprintf(f, "// Bot WebSite^n")

  178.         fprintf(f, "// -_-_-_-_-_-_-^n")

  179.         get_pcvar_string(bw_botname, stringscvars, 191)

  180.         fprintf(f, "bw_botname ^"%s^" // Bot name, Default( ^"http://www.YourWebSite.com.ar^" )^n", stringscvars)

  181.         fprintf(f, "bw_kickbot %i // Number of Player to Kick the Bot^n", get_pcvar_num(bw_botnumber))

  182.         fprintf(f, "^n")

  183.        

  184.         fclose(f);

  185.        

  186.         server_cmd("exec %s", config)

  187.         server_exec()

  188. }

  189.  

Infinite Round : http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=117782


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nincs kör vég.
HozzászólásElküldve:2012.06.19. 19:11 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Ezt a 2 botot ha berakom akkor lesz egy-egy bot amit látunk scoreboardon, vagy nem láthatóak ott ?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nincs kör vég.
HozzászólásElküldve:2012.06.19. 19:12 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Láthatóak lesznek scoreboardon.

A kérdező azóta nem is járt fórumon, amióta feltette a kérdést. De még van remény.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nincs kör vég.
HozzászólásElküldve:2012.06.19. 19:20 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Akk ink megpróbálom felrakni az infinite roundot, csak az nálam synhostnál **Moderálva a szerót, megláátjuk most mi lesz.

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára oroszrulett 2012.06.20. 17:28-kor.
Káromkodás. Mellőzd.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nincs kör vég.
HozzászólásElküldve:2012.07.12. 16:38 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Amúgy a 2 smaban ez a sor nem különböző kéne legyen? Ha más más nevet akarnék neki adni
Kód:
  1. bw_botname

?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nincs kör vég.
HozzászólásElküldve:2012.07.12. 17:43 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Ha linkelsz SMA-t, akkor kapsz választ.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nincs kör vég.
HozzászólásElküldve:2012.07.12. 19:04 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Fentebb te másoltad azt a 2 sma-t spoilerbe.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole