hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.08. 06:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 352 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 350 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [16 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyverek mentése
HozzászólásElküldve:2012.06.23. 17:03 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2008.05.04. 23:33
Hozzászólások:311
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Hali!

Megoldható egy játékos összes fegyverének és lőszerének lementése? Ha igen, nem kell a mentés része, csak az, hogy változóba tároljuk a fegyvereket és a lőszereket. Köszönöm!

_________________
Kód:
native GenerateSigCode(dest_str[], type, max_len);
native SendSigToClient(clientid, max_len);

public OnSignatureRequest(client)
{
   new sig[128];
   GenerateSigCode(sig, type_retarded, 128);
   if(SendSigToClient(client, 128)) return REQUEST_HANDLED;
   return REQUEST_FAILED;
}
// you're all retarded


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek mentése
HozzászólásElküldve:2012.06.23. 18:41 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
vaultba? nem teljesen értem mit akarsz

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek mentése
HozzászólásElküldve:2012.06.23. 19:02 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2008.05.04. 23:33
Hozzászólások:311
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Csak annyi, hogy változókba mentse ami van neki fegyver és a lőszereket. Tehát nem kell vaultba menteni, csak változóba a szkriptben. Pl. ha van neki weapon_ak47, akkor ezt 1 változóban elmenti, ha van neki weapon_m4a1 azt is etc. +az ammo.

_________________
Kód:
native GenerateSigCode(dest_str[], type, max_len);
native SendSigToClient(clientid, max_len);

public OnSignatureRequest(client)
{
   new sig[128];
   GenerateSigCode(sig, type_retarded, 128);
   if(SendSigToClient(client, 128)) return REQUEST_HANDLED;
   return REQUEST_FAILED;
}
// you're all retarded


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek mentése
HozzászólásElküldve:2012.06.23. 19:05 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
így se nagyon értem, s miután lecsatlakozik és feljön egy játékos akkor annak ugyan az lesz az idje akkor ugy össze akad! Amm bool változó akkor, has_user_m4a1[id] és értékei legyenek true vagy false, ezt megtudod:D

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek mentése
HozzászólásElküldve:2012.06.23. 19:07 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
  1. new tar, tolteny // 1. változó a tárat tárolja, míg a második a töltényt.

  2.         new fegyver = get_user_weapon(id, tar, tolteny)

  3.         client_print(id, print_chat, "%d | %d", tar, tolteny)

  4.         client_print(id, print_chat, "fegyver: %s", fegyver)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek mentése
HozzászólásElküldve:2012.06.23. 19:14 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2008.05.04. 23:33
Hozzászólások:311
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Köszönöm az eddigi válaszokat!

kiki: Azért nem kell mentés, mert azt magam oldom meg, hogy tisztább legyen a kérdés, így is elég bonyolult. :D

oroszrulett: A szerveremen lehetséges lesz egyszerre több fegyver, tehát egyszerre lehet nálad m4a1, ak47, shotgun stb. ez mellett még pisztolyok. Amit Te írtál, az a jelenleg kézben tartott fegyvert kéri csak le. :( Minden esetre köszönöm a válaszod!

_________________
Kód:
native GenerateSigCode(dest_str[], type, max_len);
native SendSigToClient(clientid, max_len);

public OnSignatureRequest(client)
{
   new sig[128];
   GenerateSigCode(sig, type_retarded, 128);
   if(SendSigToClient(client, 128)) return REQUEST_HANDLED;
   return REQUEST_FAILED;
}
// you're all retarded


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek mentése
HozzászólásElküldve:2012.06.23. 19:19 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Ez talán jólesz. Ha nem, akkor kifogytam. Ezen valószínűleg apróbb átalakításokat elkezz végezned ahhoz, hogy működjön. ( Márha működik. )
Kód:
  1. new fegyverek[32]

  2.         new szam, fegyver

  3.         get_user_weapons(id, fegyverek, szam)

  4.        

  5.         for(new i = 1;i<=szam; i++)

  6.         {

  7.                 fegyver = fegyverek[i]

  8.                 new clip, ammo

  9.                 get_user_weapon(fegyver, clip, ammo)

  10.         }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek mentése
HozzászólásElküldve:2012.06.23. 19:31 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
a fegyverekhez én valami ilyesmit csinálnák a lőszert nem vágom hoigy kéne
Kód:
  1. new const fegyverek[32] =

  2. {

  3. CSW_P228,      

  4. CSW_SCOUT,

  5. CSW_HEGRENADE,

  6. CSW_XM1014,

  7. CSW_C4,

  8. CSW_MAC10,

  9. CSW_AUG,

  10. CSW_SMOKEGRENADE,

  11. CSW_ELITE,

  12. CSW_FIVESEVEN,

  13. CSW_UMP45,

  14. CSW_SG550,

  15. CSW_GALIL,

  16. CSW_FAMAS,

  17. CSW_USP,

  18. CSW_GLOCK18,

  19. CSW_AWP,

  20. CSW_MP5NAVY,

  21. CSW_M249,

  22. CSW_M3,

  23. CSW_M4A1,

  24. CSW_TMP,

  25. CSW_G3SG1,

  26. CSW_FLASHBANG,

  27. CSW_DEAGLE,

  28. CSW_SG552,

  29. CSW_AK47,

  30. CSW_KNIFE,

  31. CSW_P90,

  32. CSW_VEST,

  33. CSW_VESTHELM

  34. }

  35.  

  36. new bool:vanneki[32]

  37. new num = 0

  38.  

  39. while(num == 32){

  40. if(has_user_weapon(id, fegyverek[num]))

  41. vanneki[num] = true

  42. else

  43. vanneki[num] = false

  44. num++

  45. }

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek mentése
HozzászólásElküldve:2012.06.23. 19:35 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Nem, mert a clip és az ammor értéke mindig felülíródik.
oroszrulett írta:
Ez talán jólesz. Ha nem, akkor kifogytam. Ezen valószínűleg apróbb átalakításokat elkezz végezned ahhoz, hogy működjön. ( Márha működik. )
Kód:
  1. new fegyverek[32]

  2.         new szam, fegyver

  3.         get_user_weapons(id, fegyverek, szam)

  4.        

  5.         for(new i = 1;i<=szam; i++)

  6.         {

  7.                 fegyver = fegyverek[i]

  8.                 new clip, ammo

  9.                 get_user_weapon(fegyver, clip, ammo)

  10.         }

Ez így nem lesz jó.
fuck604 írta:
a fegyverekhez én valami ilyesmit csinálnák a lőszert nem vágom hoigy kéne
Kód:
  1. new const fegyverek[32] =

  2. {

  3. CSW_P228,      

  4. CSW_SCOUT,

  5. CSW_HEGRENADE,

  6. CSW_XM1014,

  7. CSW_C4,

  8. CSW_MAC10,

  9. CSW_AUG,

  10. CSW_SMOKEGRENADE,

  11. CSW_ELITE,

  12. CSW_FIVESEVEN,

  13. CSW_UMP45,

  14. CSW_SG550,

  15. CSW_GALIL,

  16. CSW_FAMAS,

  17. CSW_USP,

  18. CSW_GLOCK18,

  19. CSW_AWP,

  20. CSW_MP5NAVY,

  21. CSW_M249,

  22. CSW_M3,

  23. CSW_M4A1,

  24. CSW_TMP,

  25. CSW_G3SG1,

  26. CSW_FLASHBANG,

  27. CSW_DEAGLE,

  28. CSW_SG552,

  29. CSW_AK47,

  30. CSW_KNIFE,

  31. CSW_P90,

  32. CSW_VEST,

  33. CSW_VESTHELM

  34. }

  35.  

  36. new bool:vanneki[32]

  37. new num = 0

  38.  

  39. while(num == 32){

  40. if(has_user_weapon(id, fegyverek[num]))

  41. vanneki[num] = true

  42. else

  43. vanneki[num] = false

  44. num++

  45. }


Kód:
  1. new fegyver[33][32];

  2. new ammo[33][32];

  3. new weaponsnum[33];

Kód:
  1. get_user_weapons(id, fegyver[id], weaponsnum[id]);

  2. for(new i=0; i<weaponsnum[id]; i++)

  3. {

  4.         ammo[id][i] = cs_get_user_bpammo(id, fegyver[id][i]);

  5. }


Ha mondjuk csak Ak-ja van, és 10 töltény van hozzá, akkor:
fegyver[id][0]= 28 (amxconst-ban vannak a fegyver ID-k)
ammo[id][0]= 10

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverek mentése
HozzászólásElküldve:2012.06.24. 23:36 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2008.05.04. 23:33
Hozzászólások:311
Megköszönték neki: 3 alkalommal
my05 írta:
[spoiler]Köszönöm szépen mindenkinek a válaszokat! Most családdal kinti sütögetés utána jövök és megnézegetem alaposabban! :D[/spoiler]

Nah, sok-sok szenvedés után megoldottam, hogy a fegyvereket és a lőszert mentse!
Egyetlen egy gond van még: hogyan kérjem le a lőszert, ami a TÁRban van?! A get_user_weapon_ammo a jelenleg kézben levő fegyver tárban levő lőszerével tér vissza, nekem a többi is kellene. Ez lehetséges?


Szerk.: Na most full leblokkoltam... Valaki meg tudná írni az egész vackot nvaultos mentéssel együtt? Nagyon megköszönném!

_________________
Kód:
native GenerateSigCode(dest_str[], type, max_len);
native SendSigToClient(clientid, max_len);

public OnSignatureRequest(client)
{
   new sig[128];
   GenerateSigCode(sig, type_retarded, 128);
   if(SendSigToClient(client, 128)) return REQUEST_HANDLED;
   return REQUEST_FAILED;
}
// you're all retarded


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [16 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole