hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 16:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 371 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 369 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Miért nem menti el a cvart ? BB 6.5
HozzászólásElküldve:2012.06.24. 13:26 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Szóval az van hogy szeretném a ctk kör kezdésekor kapjanak robbanógránátot és vakítógránátot, de hiába írom be ezt az amxx.cfg-be nem ad vakítót, csak robbanót.
bb_give_nades hf
próbáltam így is, hátha
bb_give_nades "hf"
De nem akar adni, viszont ha játék közbe állítom át akkor következő körnél már jó.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem menti el a cvart ? BB 6.5
HozzászólásElküldve:2012.06.24. 13:41 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Akkor írj külön plugint.
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <hamsandwich>

  3. #include <fun>

  4. #include <cstrike>

  5.  

  6. public plugin_init() {

  7.         RegisterHam(Ham_Spawn,  "player", "eledes", 1)

  8. }

  9.  

  10. public eledes(id)

  11. {

  12.         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)

  13.         {

  14.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  15.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  16.         }

  17.  

  18. }

  19.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem menti el a cvart ? BB 6.5
HozzászólásElküldve:2012.06.24. 13:49 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Ez majd akkor fog gránátokat adni amikor letelik az építési idő és a felkészülési idő is ?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem menti el a cvart ? BB 6.5
HozzászólásElküldve:2012.06.24. 13:59 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Nem. Egyből kör elején. De ha megmondod pontosan mikor telik le az idő, aminek lekell, akkor megcsinálom úgy.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem menti el a cvart ? BB 6.5
HozzászólásElküldve:2012.06.24. 14:40 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hát egy olyan 3 percre állítsd

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem menti el a cvart ? BB 6.5
HozzászólásElküldve:2012.06.24. 15:00 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2011.09.03. 14:36
Hozzászólások:71
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
BB nek van forwardja erre. Azt hiszem ez: bb_round_started()


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem menti el a cvart ? BB 6.5
HozzászólásElküldve:2012.06.24. 16:51 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <hamsandwich>

  3. #include <fun>

  4. #include <cstrike>

  5.  

  6. #define TASKID 23459

  7.  

  8. public plugin_init() {

  9.         RegisterHam(Ham_Spawn,  "player", "eledes", 1)

  10. }

  11.  

  12. public eledes(id)

  13. {

  14.         set_task(184.0, "adas", id+TASKID)

  15. }

  16.  

  17. public adas(id)

  18. {

  19.         id-= TASKID

  20.         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)

  21.         {

  22.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  23.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  24.         }

  25. }

  26.  

  27.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem menti el a cvart ? BB 6.5
HozzászólásElküldve:2012.06.24. 16:59 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Jó csak kb 3 mpvel hamarabb adta és kettőt adott, egy kéne csak.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem menti el a cvart ? BB 6.5
HozzászólásElküldve:2012.06.24. 17:14 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Ezek közül egyiksem az én hibám.
De adtál meg 3 percet, és te állítottad be a gránátok egyikének az adását valami paranccsal, amit fentebb leírtál. Azt vedd ki.

Javítva.

Hibás témanév --> Zárva, kuka.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Lezárt fórum A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole