hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 13:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 343 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 342 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Aim vektor / origin
HozzászólásElküldve:2010.06.25. 00:05 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2010.06.24. 22:29
Hozzászólások:3
Üdv, még nem nagyon találkozhattunk, mivel most regisztráltam. Plugin írásával kezdtem el foglalkozni( előtte Pawnban már kódoltam ), de most elakadtam; Hogyan kérhetem le azt a vektort, ahova a játékos céloz( azaz ahova kilőtt golyója megy ) lebegőpontos alakba? Mert a get_user_origin ugye integer alakba kéri le. Kérlek segítsetek.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Aim vektor / origin
HozzászólásElküldve:2010.06.25. 08:56 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Az alábbi fgvek egyikét használd fel szerintem:

Kód:
Float: get_user_aiming ( index, &id, &body, [ distance = 9999 ] )
velocity_by_aim ( iIndex, iVelocity, Float:vRetValue[3] )


Én a 2.at használnám, ott nincsenek felesleges paraméterek.
Ott az iVelocity egy konstans szorzó, használd alapesetben 1-et.
Remélem sokat segítettem-


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Aim vektor / origin
HozzászólásElküldve:2010.06.25. 12:01 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2010.06.24. 22:29
Hozzászólások:3
Igen, segítettél, köszönöm szépen! :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Aim vektor / origin
HozzászólásElküldve:2010.06.26. 07:36 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Örülök, hogy segíthettem, de megjegyeznék még valamit: A
Kód:
get_user_origin

parancs egy játékos helyzetét kéri le, nem pedig azt a vektort, ahova éppen néz :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Aim vektor / origin
HozzászólásElküldve:2010.06.26. 10:37 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2010.06.24. 22:29
Hozzászólások:3
De igen, ha a mode paraméternek 3-mas, vagy 4-es értéket adunk.

Idézet:
If mode is passed, the origin changes:
0 - current position (Default)
1 - Position from eyes (weapon aiming)
2 - End position from player position
3 - End position from eyes (hit point for weapon)
4 - Position from last bullet hit (only CS)


Legalábbis nekem ebből ez jött át, de bocsánat ha tévedek. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Aim vektor / origin
HozzászólásElküldve:2010.06.26. 12:48 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Hmm érdekes, nem tudtam. Majd kipróbálom :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole