hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.04. 09:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 384 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 383 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: zombieplague.sma error
HozzászólásElküldve:2012.06.29. 12:29 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2010.04.23. 15:45
Hozzászólások:17
Hy.
Szeretnék megkérni valakit hogy javítsa ki a zombieplague plugint, mivel error logokban ez van róla:

[AMXX] Displaying debug trace (plugin "zombie_plague.amxx")
L 06/29/2012 - 12:08:18: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArrayGetString")
L 06/29/2012 - 12:08:18: [AMXX] [0] zombie_plague.sma::logevent_round_end (line 1501)

1501. sor:
Kód:
  1.                 ArrayGetString(sound_win_humans, random_num(0, ArraySize(sound_win_humans) - 1), sound, charsmax(sound))


Ebben a függvényben dobja a hibát:
Kód:
  1. // Log Event Round End

  2. public logevent_round_end()

  3. {

  4.         // Prevent this from getting called twice when restarting (bugfix)

  5.         static Float:lastendtime, Float:current_time

  6.         current_time = get_gametime()

  7.         if (current_time - lastendtime < 0.5) return;

  8.         lastendtime = current_time

  9.        

  10.         // Temporarily save player stats?

  11.         if (get_pcvar_num(cvar_statssave))

  12.         {

  13.                 static id, team

  14.                 for (id = 1; id <= g_maxplayers; id++)

  15.                 {

  16.                         // Not connected

  17.                         if (!g_isconnected[id])

  18.                                 continue;

  19.                        

  20.                         team = fm_cs_get_user_team(id)

  21.                        

  22.                         // Not playing

  23.                         if (team == FM_CS_TEAM_SPECTATOR || team == FM_CS_TEAM_UNASSIGNED)

  24.                                 continue;

  25.                        

  26.                         save_stats(id)

  27.                 }

  28.         }

  29.        

  30.         // Round ended

  31.         g_endround = true

  32.        

  33.         // Stop old tasks (if any)

  34.         remove_task(TASK_WELCOMEMSG)

  35.         remove_task(TASK_MAKEZOMBIE)

  36.        

  37.         // Stop ambience sounds

  38.         if ((g_ambience_sounds[AMBIENCE_SOUNDS_NEMESIS] && g_nemround) || (g_ambience_sounds[AMBIENCE_SOUNDS_SURVIVOR] && g_survround) || (g_ambience_sounds[AMBIENCE_SOUNDS_SWARM] && g_swarmround) || (g_ambience_sounds[AMBIENCE_SOUNDS_PLAGUE] && g_plagueround) || (g_ambience_sounds[AMBIENCE_SOUNDS_INFECTION] && !g_nemround && !g_survround && !g_swarmround && !g_plagueround))

  39.         {

  40.                 remove_task(TASK_AMBIENCESOUNDS)

  41.                 ambience_sound_stop()

  42.         }

  43.        

  44.         // Show HUD notice, play win sound, update team scores...

  45.         static sound[64]

  46.         if (!fnGetZombies())

  47.         {

  48.                 // Human team wins

  49.                 set_dhudmessage(54, 54, 54, HUD_EVENT_X, HUD_EVENT_Y, 0, 0.0, 3.0, 2.0, 1.0, false)

  50.                 show_dhudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "WIN_HUMAN")

  51.                

  52.                 // Play win sound and increase score

  53.                 ArrayGetString(sound_win_humans, random_num(0, ArraySize(sound_win_humans) - 1), sound, charsmax(sound))

  54.                 PlaySound(sound)

  55.                 g_scorehumans++

  56.                

  57.                 // Round end forward

  58.                 ExecuteForward(g_fwRoundEnd, g_fwDummyResult, ZP_TEAM_HUMAN);

  59.         }

  60.         else if (!fnGetHumans())

  61.         {

  62.                 // Zombie team wins

  63.                 set_dhudmessage(238, 0, 0, HUD_EVENT_X, HUD_EVENT_Y, 0, 0.0, 3.0, 2.0, 1.0, false)

  64.                 show_dhudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "WIN_ZOMBIE")

  65.                

  66.                 // Play win sound and increase score

  67.                 ArrayGetString(sound_win_zombies, random_num(0, ArraySize(sound_win_zombies) - 1), sound, charsmax(sound))

  68.                 PlaySound(sound)

  69.                 g_scorezombies++

  70.                

  71.                 // Round end forward

  72.                 ExecuteForward(g_fwRoundEnd, g_fwDummyResult, ZP_TEAM_ZOMBIE);

  73.         }

  74.         else

  75.         {

  76.                 // No one wins

  77.                 set_dhudmessage(238, 48, 167, HUD_EVENT_X, HUD_EVENT_Y, 0, 0.0, 3.0, 2.0, 1.0, false)

  78.                 show_dhudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "WIN_NO_ONE")

  79.                

  80.                 // Play win sound

  81.                 ArrayGetString(sound_win_no_one, random_num(0, ArraySize(sound_win_no_one) - 1), sound, charsmax(sound))

  82.                 PlaySound(sound)

  83.                

  84.                 // Round end forward

  85.                 ExecuteForward(g_fwRoundEnd, g_fwDummyResult, ZP_TEAM_NO_ONE);

  86.         }

  87.        

  88.         // Balance the teams

  89.         balance_teams()

  90. }


Itt meg az 53. sor.

Előre is köszönöm. :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: zombieplague.sma error
HozzászólásElküldve:2012.06.29. 12:33 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Nem itt van a probléma,hanem a zombieplague.ini-ben.Azt is másold be ide.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: zombieplague.sma error
HozzászólásElküldve:2012.06.29. 12:57 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2010.04.23. 15:45
Hozzászólások:17
ja akkor tudom sztem mi a hiba... Zombie wint, meg a Human wint teljesen kitöröltem, mert .mp3 körvégiket akartam megcsinálni alt end round sound pluginnal.

Mellesleg tudsz segiteni abban hogy hogy csináljam meg az .mp3 körvégiket?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: zombieplague.sma error
HozzászólásElküldve:2012.06.29. 12:58 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Idézet:
Mellesleg tudsz segiteni abban hogy hogy csináljam meg az .mp3 körvégiket?


Keresni luxus? http://amxmodx.crys.hu/site/forum/viewtopic.php?f=14&t=4933


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: zombieplague.sma error
HozzászólásElküldve:2012.06.29. 13:05 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2010.04.23. 15:45
Hozzászólások:17
mivan? ebben nincsen zp röl szó... ezt még a hülye is tudja... (na jó nem biztos de akkor is)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: zombieplague.sma error
HozzászólásElküldve:2012.06.29. 13:10 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Idézet:
[AMXX] Displaying debug trace (plugin "zombie_plague.amxx")
L 06/29/2012 - 12:08:18: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ArrayGetString")
L 06/29/2012 - 12:08:18: [AMXX] [0] zombie_plague.sma::logevent_round_end (line 1501)


Mert ebben semmi ZP-re utaló nincs...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole