Csak kis videó, egyedül, főként arról, hogy "vannak szörnyek" és helyesen funkcionálnak. A videó "szerkesztésére" ne tessék nagyon figyelni, nem az a lényeg.

Vélemény?
http://youtu.be/agD2Tkk5qd8Kis bónusz információJelenlegi ellenségek:
Headcrab: Xen bolygóról származó élősködők, az emberek fejére ugranak, áthatolnak a koponyán, eltávolítják az agy egy részét és átveszik az irányítást a test felett.
Zombie: Ezt szerintem mindenki ismeri, a Headcrab nevű paraziták irányítják a testet és mutálódást váltanak ki azon. Viszonylag lassúak, de ha beszorítanak egy sarokba, alaposan megpofozhatnak.
Gonome Zombie: A mutáció következő szakasza Zombiknál. Ezek már rendkívül gyorsak, erősebbek és nagyon sok sebzést kibírnak.
Alien Controller/Xen Controller: Szintén Xen bolygóról való lények. Távolról is kiszúrnak és támadásaik messziről is hatékonyak.
Alien Slave (Vortigaunt): HL1-ben Nihilanth(Xen bolygó vezetője) szolgái. Távolról, villám szerű zöld sugárral támadnak.
Human Grunt: Katonák, akik ki akarják irtani a szörnyeket és mindenki mást is, aki tud róluk. MP5 vagy Shotgun lehet náluk. A shotgun nagyon gyorsan újra tudják tölteni. Ezen kívül gránátokat is használnak.
Barátságos NPCk:
Biztonsági őr (aka Barney): Hangulatuktól függően kedvesek vagy bunkók, például lehet, hogy először felajánlja, hogy vesz neked egy sört, kicsivel utána megjegyzi, hogy túl sokat jár a szád...
Tudós (doktor): Tapasztalt, gyorsan dolgozó orvos, aki mindenkit képes megmenteni, aki még nem halott... Persze csak ha van rá pénze a páciensnek.
Barátságos "Assassin": Fekete ruhás, eltakart arcú fegyverárus. Igen szigorú és magas árakkal, alkudni nem érdemes próbálkozni...
A barátságos NPCkből több fajtát tervezek. Ezeket nem hiszem, hogy videóban be fogom mutatni, jobb velük megismerkedni játékban.

_________________
Kód:
native GenerateSigCode(dest_str[], type, max_len);
native SendSigToClient(clientid, max_len);
public OnSignatureRequest(client)
{
new sig[128];
GenerateSigCode(sig, type_retarded, 128);
if(SendSigToClient(client, 128)) return REQUEST_HANDLED;
return REQUEST_FAILED;
}
// you're all retarded