hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 385 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 382 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], Zolika_36az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Female sounds
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 16:27 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Szóval van ez a plugin:
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz& ... leultimate
Megpróbáltam a .sma fájlból kivenni minden szöveget (kivéve x vs. y ) de kaptam vagy 7 warningot:
Kód:
  1. files/4297857/4297857.sma(1) : error 010: invalid function or declaration

  2. files/4297857/4297857.sma(50) : error 029: invalid expression, assumed zero

  3. files/4297857/4297857.sma(54) : error 029: invalid expression, assumed zero

  4. files/4297857/4297857.sma(97) : warning 217: loose indentation

  5. files/4297857/4297857.sma(98) : warning 217: loose indentation

  6. files/4297857/4297857.sma(157) : error 017: undefined symbol "kniffmessages"

  7. files/4297857/4297857.sma(157) : error 001: expected token: ";", but found "]"

  8. files/4297857/4297857.sma(157) : error 029: invalid expression, assumed zero

  9. files/4297857/4297857.sma(157) : fatal error 107: too many error messages on one line

  10.  

  11. Compilation aborted.

  12. 7 Errors.

Mit és hogyan szedjek ki hogy jó legyen?
És a hozzávaló lang fájl neve az ultimate_sounds.txt ?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Female sounds
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 16:28 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
SMA?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Female sounds
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 16:31 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
[spoiler]Post elején linkeltem a plugint.[/spoiler]
Kód:
  1.  /*

  2.   AMXMOD[X]                                    

  3.   ::Famale soundS::                        

  4.     by LO4D (mariusz7857@wp.pl)      

  5.     edited by LO4D (mariusz7857@wp.pl)

  6.                                              

  7.    Ustawienia:                                        

  8.    streak_mode <flagi>                        

  9.    "a" - Wiadomosc                                

  10.    "b" - Dzwiek                                  

  11.                                                

  12.    kniff_mode <flagi>                          

  13.    "a" - Wiadomosc                                

  14.    "b" - Dzwiek                                  

  15.                                                

  16.    hs_mode <flagi>                            

  17.    "a" - Wiadomosc                                

  18.    "b" - Dzwiek                                  

  19.                                              

  20.   lastman_mode <flagi>                        

  21.   "a" - Wiadomosc                                

  22.   "b" - Zycie (hp)                                      

  23.   "c" - Dzwiek                                

  24. */

  25.  

  26. #include <amxmodx>

  27.  

  28. #define KNIFFMESSAGES 4

  29. #define LEVELS 7

  30. #define MESSAGESNOHP 4

  31. #define MESSAGESHP 4

  32.  

  33. new kills[33] = {0,...};

  34. new deaths[33] = {0,...};

  35. new alone_ann = 0

  36. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};

  37.  

  38. new stksounds[7][] = {

  39. "LO4D/multikill",

  40. "LO4D/ultrakill",

  41. "LO4D/monsterkill",

  42. "LO4D/killingspree",

  43. "LO4D/rampage",

  44. "LO4D/holyshit",

  45. "LO4D/godlike"};

  46.  

  47. new stkmessages[7][] = {

  48. "%s: Multi-Kill!",

  49. "%s: Ultra-Kill!",

  50. "%s: Monster-Kill!",

  51. "%s: Killing Spree!",

  52. "%s: Rampage!",

  53. "%s: Holy Shit!",

  54. "%s: Godlike!"};

  55.  

  56.  

  57. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {

  58. "%s Sliced And Diced %s!",

  59. "%s Shanked %s!",

  60. "%s Pulled A Knife On %s!",

  61. "%s Knived %s!"}

  62.  

  63. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {

  64. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Teraz wszystko zalezy od was!",

  65. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Mamy nadzieje ze macie wciaz paczke zycia.",

  66. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Caly wasz team byl zabity. Good Luck!",

  67. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Teraz wy jestescie jedyni. Have Fun!"}

  68.  

  69. new messageshp[MESSAGESHP][] = {

  70. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Teraz wszystko zalezy od was!",

  71. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Mamy nadzieje ze macie wciaz paczke zycia.",

  72. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Caly wasz team byl zabity. Good Luck!",

  73. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Teraz wy jestescie jedyni. Have Fun!"}

  74.  

  75. get_streak()

  76. {

  77.     new streak[3]

  78.     get_cvar_string("streak_mode",streak,2)

  79.     return read_flags(streak)

  80. }

  81.  

  82. public death_event(id)

  83. {

  84.     new streak = get_streak()

  85.  

  86.     if ((streak&1) || (streak&2))

  87.     {

  88.             new killer = read_data(1);

  89.             new victim = read_data(2);

  90.  

  91.             kills[killer] += 1;

  92.             kills[victim] = 0;

  93.             deaths[killer] = 0;

  94.             deaths[victim] += 1;

  95.  

  96.             for (new i = 0; i < LEVELS; i++)

  97.         {

  98.                 if (kills[killer] == levels[i])

  99.             {

  100.                        announce(killer, i);

  101.                        return PLUGIN_CONTINUE;

  102.             }

  103.         }

  104.     }

  105.     return PLUGIN_CONTINUE;

  106. }

  107.  

  108. announce(killer, level)

  109. {

  110.     new streak = get_streak()

  111.  

  112.     if (streak&1)

  113.     {

  114.             new name[32];

  115.  

  116.            get_user_name(killer, name, 32);

  117.         set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);

  118.         show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);

  119.     }

  120.  

  121.     if (streak&2){

  122.             client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);

  123.     }

  124. }

  125.  

  126. public reset_hud(id)

  127. {

  128.     new streak = get_streak()

  129.  

  130.     if (streak&1)

  131.     {

  132.  

  133.         if (kills[id] > levels[0])

  134.         {

  135.                 client_print(id, print_chat,

  136.             "* Zabiles %d razy pod rzad jak narazie...", kills[id]);

  137.  

  138.         }

  139.  

  140.         else if (deaths[id] > 1)

  141.         {

  142.             client_print(id, print_chat,

  143.             "* Uwazaj! Zginales %d rund(y) pod rzad...", deaths[id]);

  144.         }

  145.     }

  146. }

  147.  

  148. public client_connect(id)

  149. {

  150.     new streak = get_streak()

  151.  

  152.     if ((streak&1) || (streak&2))

  153.     {

  154.         kills[id] = 0;

  155.         deaths[id] = 0;

  156.     }

  157. }

  158.  

  159. public knife_kill()

  160. {

  161.     new kniffmode[4]

  162.     get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)

  163.     new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)

  164.  

  165.     if (kniffmode_bit & 1)

  166.     {

  167.         new killer_id = read_data(1)

  168.         new victim_id = read_data(2)

  169.         new killer_name[33], victim_name[33]

  170.  

  171.         get_user_name(killer_id,killer_name,33)

  172.         get_user_name(victim_id,victim_name,33)

  173.  

  174.  

  175.         set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

  176.         show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)

  177.     }

  178.  

  179.     if (kniffmode_bit & 2)

  180.     {

  181.         client_cmd(0,"spk knnube/humiliation")

  182.        }

  183. }

  184.  

  185.  

  186. public roundend_msg(id)

  187.  

  188.     alone_ann = 0

  189.  

  190. public death_msg(id)

  191. {

  192.  

  193.     new lmmode[8]

  194.     get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)

  195.     new lmmode_bit = read_flags(lmmode)

  196.  

  197.     new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last

  198.     get_players(players_ct,ict,"ae","CT")    

  199.     get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")    

  200.  

  201.     if (ict==1&&ite==1)

  202.     {

  203.         new name1[32], name2[32]

  204.         get_user_name(players_ct[0],name1,32)

  205.         get_user_name(players_t[0],name2,32)

  206.         set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

  207.  

  208.         if (lmmode_bit & 1)

  209.         {

  210.             if (lmmode_bit & 2)

  211.             {

  212.                 show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))

  213.             }

  214.  

  215.             else

  216.             {

  217.                 show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)

  218.             }

  219.  

  220.             if (lmmode_bit & 4)

  221.             {

  222.                 client_cmd(0,"spk knnube/maytheforce")

  223.             }

  224.         }

  225.     }

  226.     else

  227. {    

  228.     if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))

  229.     {

  230.         last=players_ct[0]

  231.         client_cmd(last,"spk knnube/oneandonly")

  232.     }

  233.  

  234.     else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))

  235.     {

  236.         last=players_t[0]

  237.         client_cmd(last,"spk knnube/oneandonly")

  238.     }

  239.  

  240.     else

  241.     {

  242.         return PLUGIN_CONTINUE

  243.     }

  244.     alone_ann = last

  245.     new name[32]    

  246.     get_user_name(last,name,32)

  247.  

  248.     if (lmmode_bit & 1)

  249.     {

  250.         set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

  251.  

  252.         if (lmmode_bit & 2)

  253.         {

  254.             show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))

  255.         }

  256.  

  257.         else

  258.         {

  259.             show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )

  260.         }

  261.     }

  262.  

  263.     if (lmmode_bit & 4)

  264.     {

  265.         client_cmd(last,"spk knnube/maytheforce")

  266.     }

  267. }

  268.     return PLUGIN_CONTINUE    

  269. }

  270.  

  271.  

  272. public hs()

  273. {

  274.     new hsmode[4]

  275.     get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)

  276.     new hsmode_bit = read_flags(hsmode)

  277.  

  278.     if (hsmode_bit & 1)

  279.     {

  280.     new killer_id = read_data(1)

  281.     new victim_id = read_data(2)

  282.     new victim_name[33]

  283.  

  284.     get_user_name(victim_id,victim_name,33)

  285.  

  286.     set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)

  287.     show_hudmessage(killer_id,"::HEADSHOT::^nGracz %s nie zyje!!",victim_name)

  288.     }

  289.  

  290.     if (hsmode_bit & 2)

  291.     {

  292.         client_cmd(0,"spk LO4D/headshot")

  293.     }

  294. }

  295.  

  296. public plugin_precache()

  297. {

  298.     precache_sound("LO4D/monsterkill.wav")

  299.     precache_sound("LO4D/godlike.wav")

  300.     precache_sound("LO4D/headshot.wav")

  301.     precache_sound("LO4D/humiliation.wav")

  302.     precache_sound("LO4D/killingspree.wav")

  303.     precache_sound("LO4D/multikill.wav")

  304.     precache_sound("LO4D/ultrakill.wav")

  305.     precache_sound("LO4D/maytheforce.wav")

  306.     precache_sound("LO4D/oneandonly.wav")

  307.     precache_sound("LO4D/prepare.wav")

  308.     precache_sound("LO4D/rampage.wav")

  309.     precache_sound("LO4D/holyshit.wav")

  310.  

  311.     return PLUGIN_CONTINUE

  312. }

  313.  

  314.  

  315.  

  316. public plugin_init()

  317. {

  318.     register_plugin("Famale SounD","1.5","LO4D")

  319.     register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")

  320.     register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")

  321.     register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");

  322.     register_event("DeathMsg", "death_event", "a")

  323.     register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")

  324.     register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")

  325.     register_event("DeathMsg","death_msg","a")

  326.     register_cvar("lastman_mode","abc")

  327.     register_cvar("streak_mode","ab")

  328.     register_cvar("kniff_mode","ab")

  329.     register_cvar("hs_mode","ab")

  330.  

  331.     return PLUGIN_CONTINUE

  332. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Female sounds
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 16:34 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
...Az átalakított SMA-ra lennék kíváncsi...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Female sounds
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 16:36 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Ja, bocs. Webes fordítóval fordítottam és már nemtudom...mert ctrl c-ztem már mást..

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Female sounds
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 16:40 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Minden kivéve az 1v1-es üzeneteket kívül.
Kód:
  1.  /*

  2.  

  3.   AMXMOD[X]                                    

  4.  

  5.   ::Famale soundS::                        

  6.  

  7.     by LO4D (mariusz7857@wp.pl)      

  8.  

  9.     edited by LO4D (mariusz7857@wp.pl)

  10.  

  11.                                              

  12.  

  13.    Ustawienia:                                        

  14.  

  15.    streak_mode <flagi>                        

  16.  

  17.    "a" - Wiadomosc                                

  18.  

  19.    "b" - Dzwiek                                  

  20.  

  21.                                                

  22.  

  23.    kniff_mode <flagi>                          

  24.  

  25.    "a" - Wiadomosc                                

  26.  

  27.    "b" - Dzwiek                                  

  28.  

  29.                                                

  30.  

  31.    hs_mode <flagi>                            

  32.  

  33.    "a" - Wiadomosc                                

  34.  

  35.    "b" - Dzwiek                                  

  36.  

  37.                                              

  38.  

  39.   lastman_mode <flagi>                        

  40.  

  41.   "a" - Wiadomosc                                

  42.  

  43.   "b" - Zycie (hp)                                      

  44.  

  45.   "c" - Dzwiek                                

  46.  

  47. */

  48.  

  49.  

  50.  

  51. #include <amxmodx>

  52.  

  53.  

  54.  

  55. #define KNIFFMESSAGES 4

  56.  

  57. #define LEVELS 7

  58.  

  59. #define MESSAGESNOHP 4

  60.  

  61. #define MESSAGESHP 4

  62.  

  63.  

  64.  

  65. new kills[33] = {0,...};

  66.  

  67. new deaths[33] = {0,...};

  68.  

  69. new alone_ann = 0

  70.  

  71. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};

  72.  

  73.  

  74.  

  75. new stksounds[7][] = {

  76.  

  77. "LO4D/multikill",

  78.  

  79. "LO4D/ultrakill",

  80.  

  81. "LO4D/monsterkill",

  82.  

  83. "LO4D/killingspree",

  84.  

  85. "LO4D/rampage",

  86.  

  87. "LO4D/holyshit",

  88.  

  89. "LO4D/godlike"};

  90.  

  91.  

  92. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {

  93.  

  94. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Teraz wszystko zalezy od was!",

  95.  

  96. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Mamy nadzieje ze macie wciaz paczke zycia.",

  97.  

  98. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Caly wasz team byl zabity. Good Luck!",

  99.  

  100. "%i terrorist vs %i CT^n%s: Teraz wy jestescie jedyni. Have Fun!"}

  101.  

  102.  

  103.  

  104. new messageshp[MESSAGESHP][] = {

  105.  

  106. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Teraz wszystko zalezy od was!",

  107.  

  108. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Mamy nadzieje ze macie wciaz paczke zycia.",

  109.  

  110. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Caly wasz team byl zabity. Good Luck!",

  111.  

  112. "%i terrorist vs %i CT^n%s (%i hp): Teraz wy jestescie jedyni. Have Fun!"}

  113.  

  114.  

  115.  

  116. get_streak()

  117.  

  118. {

  119.  

  120.     new streak[3]

  121.  

  122.     get_cvar_string("streak_mode",streak,2)

  123.  

  124.     return read_flags(streak)

  125.  

  126. }

  127.  

  128.  

  129.  

  130. public death_event(id)

  131.  

  132. {

  133.  

  134.     new streak = get_streak()

  135.  

  136.  

  137.  

  138.     if ((streak&1) || (streak&2))

  139.  

  140.     {

  141.  

  142.            new killer = read_data(1);

  143.  

  144.             new victim = read_data(2);

  145.  

  146.  

  147.  

  148.             kills[killer] += 1;

  149.  

  150.             kills[victim] = 0;

  151.  

  152.             deaths[killer] = 0;

  153.  

  154.             deaths[victim] += 1;

  155.  

  156.  

  157.  

  158.             for (new i = 0; i < LEVELS; i++)

  159.  

  160.         {

  161.  

  162.                 if (kills[killer] == levels[i])

  163.  

  164.             {

  165.  

  166.                        announce(killer, i);

  167.  

  168.                        return PLUGIN_CONTINUE;

  169.  

  170.             }

  171.  

  172.         }

  173.  

  174.     }

  175.  

  176.     return PLUGIN_CONTINUE;

  177.  

  178. }

  179.  

  180.  

  181.  

  182. announce(killer, level)

  183.  

  184. {

  185.  

  186.     new streak = get_streak()

  187.  

  188.  

  189.  

  190.     if (streak&1)

  191.  

  192.     {

  193.  

  194.           //  new name[32];

  195.  

  196.  

  197.  

  198.           // get_user_name(killer, name, 32);

  199.  

  200.        // set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);

  201.  

  202.        // show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);

  203.  

  204.     }

  205.  

  206.  

  207.  

  208.     if (streak&2){

  209.  

  210.             client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);

  211.  

  212.     }

  213.  

  214. }

  215.  

  216.  

  217.  

  218. public reset_hud(id)

  219.  

  220. {

  221.  

  222.     new streak = get_streak()

  223.  

  224.  

  225.  

  226.     if (streak&1)

  227.  

  228.     {

  229.  

  230.  

  231.  

  232.         if (kills[id] > levels[0])

  233.  

  234.         {

  235.  

  236.                // client_print(id, print_chat,

  237.  

  238.            // "* Zabiles %d razy pod rzad jak narazie...", kills[id]);

  239.  

  240.  

  241.  

  242.         }

  243.  

  244.  

  245.  

  246.         else if (deaths[id] > 1)

  247.  

  248.         {

  249.  

  250.           //  client_print(id, print_chat,

  251.  

  252.            // "* Uwazaj! Zginales %d rund(y) pod rzad...", deaths[id]);

  253.  

  254.         }

  255.  

  256.     }

  257.  

  258. }

  259.  

  260.  

  261.  

  262. public client_connect(id)

  263.  

  264. {

  265.  

  266.     new streak = get_streak()

  267.  

  268.  

  269.  

  270.     if ((streak&1) || (streak&2))

  271.  

  272.     {

  273.  

  274.         kills[id] = 0;

  275.  

  276.         deaths[id] = 0;

  277.  

  278.     }

  279.  

  280. }

  281.  

  282.  

  283.  

  284. public knife_kill()

  285.  

  286. {

  287.  

  288.     new kniffmode[4]

  289.  

  290.     get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)

  291.  

  292.     new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)

  293.  

  294.  

  295.  

  296.     if (kniffmode_bit & 1)

  297.  

  298.     {

  299.  

  300.        // new killer_id = read_data(1)

  301.  

  302.       //  new victim_id = read_data(2)

  303.  

  304.       //  new killer_name[33], victim_name[33]

  305.  

  306.  

  307.  

  308.        // get_user_name(killer_id,killer_name,33)

  309.  

  310.        // get_user_name(victim_id,victim_name,33)

  311.  

  312.  

  313.  

  314.  

  315.  

  316.        // set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

  317.  

  318.        // show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)

  319.  

  320.     }

  321.  

  322.  

  323.  

  324.     if (kniffmode_bit & 2)

  325.  

  326.     {

  327.  

  328.         client_cmd(0,"spk knnube/humiliation")

  329.  

  330.        }

  331.  

  332. }

  333.  

  334.  

  335.  

  336.  

  337.  

  338. public roundend_msg(id)

  339.  

  340.  

  341.  

  342.     alone_ann = 0

  343.  

  344.  

  345.  

  346. public death_msg(id)

  347.  

  348. {

  349.  

  350.  

  351.  

  352.     new lmmode[8]

  353.  

  354.     get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)

  355.  

  356.     new lmmode_bit = read_flags(lmmode)

  357.  

  358.  

  359.  

  360.     new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last

  361.  

  362.     get_players(players_ct,ict,"ae","CT")    

  363.  

  364.     get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")    

  365.  

  366.  

  367.  

  368.     if (ict==1&&ite==1)

  369.  

  370.     {

  371.  

  372.         new name1[32], name2[32]

  373.  

  374.         get_user_name(players_ct[0],name1,32)

  375.  

  376.         get_user_name(players_t[0],name2,32)

  377.  

  378.         set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

  379.  

  380.  

  381.  

  382.         if (lmmode_bit & 1)

  383.  

  384.         {

  385.  

  386.             if (lmmode_bit & 2)

  387.  

  388.             {

  389.  

  390.                 show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))

  391.  

  392.             }

  393.  

  394.  

  395.  

  396.             else

  397.  

  398.             {

  399.  

  400.                 show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)

  401.  

  402.             }

  403.  

  404.  

  405.  

  406.             if (lmmode_bit & 4)

  407.  

  408.             {

  409.  

  410.                 client_cmd(0,"spk knnube/maytheforce")

  411.  

  412.             }

  413.  

  414.         }

  415.  

  416.     }

  417.  

  418.     else

  419.  

  420. {    

  421.  

  422.     if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))

  423.  

  424.     {

  425.  

  426.         last=players_ct[0]

  427.  

  428.         client_cmd(last,"spk knnube/oneandonly")

  429.  

  430.     }

  431.  

  432.  

  433.  

  434.     else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))

  435.  

  436.     {

  437.  

  438.         last=players_t[0]

  439.  

  440.         client_cmd(last,"spk knnube/oneandonly")

  441.  

  442.     }

  443.  

  444.  

  445.  

  446.     else

  447.  

  448.     {

  449.  

  450.         return PLUGIN_CONTINUE

  451.  

  452.     }

  453.  

  454.     alone_ann = last

  455.  

  456.     new name[32]    

  457.  

  458.     get_user_name(last,name,32)

  459.  

  460.  

  461.  

  462.     if (lmmode_bit & 1)

  463.  

  464.     {

  465.  

  466.         set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

  467.  

  468.  

  469.  

  470.         if (lmmode_bit & 2)

  471.  

  472.         {

  473.  

  474.             show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))

  475.  

  476.         }

  477.  

  478.  

  479.  

  480.         else

  481.  

  482.         {

  483.  

  484.             show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )

  485.  

  486.         }

  487.  

  488.     }

  489.  

  490.  

  491.  

  492.     if (lmmode_bit & 4)

  493.  

  494.     {

  495.  

  496.         client_cmd(last,"spk knnube/maytheforce")

  497.  

  498.     }

  499.  

  500. }

  501.  

  502.     return PLUGIN_CONTINUE    

  503.  

  504. }

  505.  

  506.  

  507.  

  508.  

  509.  

  510. public hs()

  511.  

  512. {

  513.  

  514.     new hsmode[4]

  515.  

  516.     get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)

  517.  

  518.     new hsmode_bit = read_flags(hsmode)

  519.  

  520.  

  521.  

  522.     if (hsmode_bit & 1)

  523.  

  524.     {

  525.  

  526.   //  new killer_id = read_data(1)

  527.  

  528.    // new victim_id = read_data(2)

  529.  

  530.   //  new victim_name[33]

  531.  

  532.  

  533.  

  534.    // get_user_name(victim_id,victim_name,33)

  535.  

  536.  

  537.  

  538.     //set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)

  539.  

  540.    // show_hudmessage(killer_id,"::HEADSHOT::^nGracz %s nie zyje!!",victim_name)

  541.  

  542.     }

  543.  

  544.  

  545.  

  546.     if (hsmode_bit & 2)

  547.  

  548.     {

  549.  

  550.         client_cmd(0,"spk LO4D/headshot")

  551.  

  552.     }

  553.  

  554. }

  555.  

  556.  

  557.  

  558. public plugin_precache()

  559.  

  560. {

  561.  

  562.     precache_sound("LO4D/monsterkill.wav")

  563.  

  564.     precache_sound("LO4D/godlike.wav")

  565.  

  566.     precache_sound("LO4D/headshot.wav")

  567.  

  568.     precache_sound("LO4D/humiliation.wav")

  569.  

  570.     precache_sound("LO4D/killingspree.wav")

  571.  

  572.     precache_sound("LO4D/multikill.wav")

  573.  

  574.     precache_sound("LO4D/ultrakill.wav")

  575.  

  576.     precache_sound("LO4D/maytheforce.wav")

  577.  

  578.     precache_sound("LO4D/oneandonly.wav")

  579.  

  580.     precache_sound("LO4D/prepare.wav")

  581.  

  582.     precache_sound("LO4D/rampage.wav")

  583.  

  584.     precache_sound("LO4D/holyshit.wav")

  585.  

  586.  

  587.  

  588.     return PLUGIN_CONTINUE

  589.  

  590. }

  591.  

  592.  

  593.  

  594.  

  595.  

  596.  

  597.  

  598. public plugin_init()

  599.  

  600. {

  601.  

  602.     register_plugin("Famale SounD","1.5","LO4D")

  603.  

  604.     register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")

  605.  

  606.     register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")

  607.  

  608.     register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");

  609.  

  610.     register_event("DeathMsg", "death_event", "a")

  611.  

  612.     register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")

  613.  

  614.     register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")

  615.  

  616.     register_event("DeathMsg","death_msg","a")

  617.  

  618.     register_cvar("lastman_mode","abc")

  619.  

  620.     register_cvar("streak_mode","ab")

  621.  

  622.     register_cvar("kniff_mode","ab")

  623.  

  624.     register_cvar("hs_mode","ab")

  625.  

  626.  

  627.  

  628.     return PLUGIN_CONTINUE

  629.  

  630. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Female sounds
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 16:41 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
kösz

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole