hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 11:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 354 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 352 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [17 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: QuakeSounds Hiba
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 20:19 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Hali.

Nekem az a problémám, hogy fent nekem ez a QuakeSounds plugin és amikor megöölök valaki ezt kéne írnia: .#HaJ-HoO.~ Örjöng

És hibának meg ezt írja: ML_NOFOUND % Örjöng Ezt mért írja?? Pedig a .txt fájl bent van a data/lang mappába..

Valami ötlet? Előre is köszi :)

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: QuakeSounds Hiba
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 20:25 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
jól meg van írva az sma

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: QuakeSounds Hiba
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 20:32 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Biztos, de nekem akkor se megy :(

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: QuakeSounds Hiba
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 20:32 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Nem igaz, hogy nem tudod megjegyezni, hogy SMA-t is csatolj! Amúgy sok lesz a QuakeSound-os témából. Többet légszíves ne nyiss. Köszi. Inkább a régigben kérdezz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: QuakeSounds Hiba
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 20:56 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Itt az .sma
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3.  

  4. #define VERSION "2.0"

  5.  

  6. new g_kills[33] = {0,...}

  7. new g_deaths[33] = {0,...}

  8. new g_levels[13] = {3, 5, 7, 9, 11, 13, 16, 19, 22, 25, 28, 31, 35}

  9.  

  10. new g_roundKills[33], g_top

  11. new g_firstBlood

  12.  

  13. new bool:g_died[33]

  14.  

  15. new streakSounds[13][] =

  16. {

  17.         "qs/rampage.wav",

  18.         "qs/killingspree.wav",

  19.         "qs/dominating.wav",

  20.         "qs/unstoppable.wav",

  21.         "qs/ultrakill.wav",

  22.         "qs/eagleeye.wav",

  23.         "qs/ownage.wav",

  24.         "qs/ludicrouskill.wav",

  25.         "qs/headhunter.wav",

  26.         "qs/whickedsick.wav",

  27.         "qs/monsterkill.wav",

  28.         "qs/holyshit.wav",

  29.         "qs/godlike.wav"

  30. }

  31.  

  32. new streakMsgs[13][] =

  33. {

  34.         "orjong!",

  35.         "gyilkosan bulizik!",

  36.         "dominans",

  37.         "megallithatatlan",

  38.         "ultragyilkolast csinalt!",

  39.         "sas szemekkkel rendelkezik!",

  40.         "birtokolja a palyat!",

  41.         "nevetsegesen gyilkol!",

  42.         "egy fejvadasz!",

  43.         "betegesen bunos!",

  44.         "szornyu gyilkolast csinalt!",

  45.         "szent szar! megolt meg egyet!",

  46.         "isteni!!!"

  47. }

  48.  

  49. new qs_enable, qs_streak, qs_firstblood, qs_headshot, qs_humiliatingdefeat, qs_hattrick, qs_flawlessvictory

  50.  

  51. new g_msgHudSync

  52.  

  53. public plugin_init()

  54. {

  55.         register_plugin("Quake Sounds", VERSION, "hleV")

  56.         register_cvar("qs_version", VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)

  57.  

  58.         register_dictionary("quakesounds.txt")

  59.         register_dictionary("common.txt")

  60.  

  61.         register_concmd("amx_quakesounds", "cmdQuakeSounds", ADMIN_RCON, "<1|0> - enables/disables Quake Sounds")

  62.         register_clcmd("say qs_version", "cmdSayVersion")

  63.  

  64.         qs_enable = register_cvar("qs_enable", "1")

  65.         qs_streak = register_cvar("qs_streak", "1")

  66.         qs_firstblood = register_cvar("qs_firstblood", "1")

  67.         qs_headshot = register_cvar("qs_headshot", "1")

  68.         qs_humiliatingdefeat = register_cvar("qs_humiliatingdefeat", "1")

  69.         qs_hattrick = register_cvar("qs_hattrick", "4")

  70.         qs_flawlessvictory = register_cvar("qs_flawlessvictory", "6")

  71.  

  72.         register_event("DeathMsg", "death", "a", "1>0")

  73.         register_event("DeathMsg", "deathHS", "a", "3=1")

  74.         register_event("DeathMsg", "deathHD", "a", "4&kni")

  75.         register_event("SendAudio", "roundEnd", "a", "2=%!MRAD_terwin", "2=%!MRAD_ctwin", "2=%!MRAD_rounddraw")

  76.         register_event("SendAudio", "soundCTWin", "a", "2=%!MRAD_ctwin")

  77.         register_event("SendAudio", "soundTWin", "a", "2=%!MRAD_terwin")

  78.  

  79.         register_logevent("gameStart", 2, "1=Game_Commencing")

  80.         register_logevent("roundStart", 2, "1=Round_Start")

  81.  

  82.         g_msgHudSync = CreateHudSyncObj()

  83. }

  84.  

  85. public cmdQuakeSounds(id, level)

  86. {

  87.         if (!(get_user_flags(id) & level))

  88.         {

  89.                 console_print(id, "%L", LANG_SERVER, "NO_ACC_COM")

  90.  

  91.                 return PLUGIN_HANDLED

  92.         }

  93.  

  94.         new arg[2]

  95.         read_argv(1, arg, 1)

  96.  

  97.         if (equali(arg, "1"))

  98.         {

  99.                 if (get_pcvar_num(qs_enable))

  100.                         console_print(id, "%L", LANG_SERVER, "ALREADY_ENABLED")

  101.                 else

  102.                 {

  103.                         set_pcvar_num(qs_enable, 1)

  104.                         console_print(id, "%L", LANG_SERVER, "ENABLED")

  105.                 }

  106.         }

  107.         else if (equali(arg, "0"))

  108.         {

  109.                 if (get_pcvar_num(qs_enable))

  110.                 {

  111.                         set_pcvar_num(qs_enable, 0)

  112.                         console_print(id, "%L", LANG_SERVER, "DISABLED")

  113.                 }

  114.                 else

  115.                         console_print(id, "%L", LANG_SERVER, "ALREADY_DISABLED")

  116.         }

  117.         else

  118.                 console_print(id, "%L: amx_quakesounds <1|0>", LANG_SERVER, "USAGE")

  119.  

  120.         return PLUGIN_HANDLED

  121. }

  122.  

  123. public cmdSayVersion(id)

  124.         client_print(id, print_chat, "Quake Sounds %s by hleV | Download @ www.amxmodx.org", VERSION)

  125.  

  126. public client_connect(id)

  127. {

  128.         g_kills[id] = 0

  129.         g_deaths[id] = 0

  130.         g_roundKills[id] = 0

  131.         g_top = 0

  132. }

  133.  

  134. public death()

  135. {

  136.         if (!get_pcvar_num(qs_enable))

  137.                 return PLUGIN_HANDLED

  138.  

  139.         new killer = read_data(1)

  140.         new victim = read_data(2)

  141.  

  142.         g_kills[victim] = 0

  143.         g_deaths[victim] += 1

  144.         g_died[victim] = true

  145.  

  146.         if (get_pcvar_num(qs_streak) && killer != victim)

  147.         {

  148.                 g_kills[killer] += 1

  149.                 g_kills[victim] = 0

  150.  

  151.                 for (new i = 0; i < 13; i++)

  152.                         if (g_kills[killer] == g_levels[i])

  153.                                 streakAnnounce(killer, i)

  154.         }

  155.  

  156.         if (get_pcvar_num(qs_firstblood) && g_firstBlood && killer != victim)

  157.         {

  158.                 new name[32]

  159.                 get_user_name(killer, name, 31)        

  160.                

  161.                 set_hudmessage(200, 200, 200, -1.0, 0.27, 0, 6.0, 5.0)

  162.                 ShowSyncHudMsg(0, g_msgHudSync, "%L", LANG_SERVER, "FIRST_BLOOD", name)

  163.                 client_cmd(0, "spk qs/firstBlood")

  164.  

  165.                 g_firstBlood = 0

  166.         }

  167.  

  168.         if (get_pcvar_num(qs_hattrick) && killer != victim)

  169.         {

  170.                 g_roundKills[killer] = g_roundKills[killer] + 1

  171.  

  172.                 topPlayer()

  173.         }

  174.  

  175.         return PLUGIN_CONTINUE

  176. }

  177.  

  178. streakAnnounce(killer, level)

  179. {

  180.         new name[32]

  181.         get_user_name(killer, name, 32)

  182.  

  183.         set_hudmessage(200, 200, 200, -1.0, 0.27, 0, 6.0, 5.0)

  184.         ShowSyncHudMsg(0, g_msgHudSync, "%L", LANG_SERVER, streakMsgs[level], name)

  185.         client_cmd(0, "spk %s", streakSounds[level])

  186. }

  187.  

  188. public topPlayer()

  189. {

  190.         new players[32], score, playerNum

  191.         get_players(players, playerNum)

  192.  

  193.         for (new i = 0; i < playerNum; i++)

  194.         {

  195.                 if (g_roundKills[players[i]] > score)

  196.                 {

  197.                         score = g_roundKills[players[i]]

  198.                         g_top = players[i]

  199.                 }

  200.                 else if (g_roundKills[players[i]] == score)

  201.                         g_top = 0

  202.         }

  203. }

  204.  

  205. public gameStart() g_firstBlood = 1

  206.  

  207. public roundStart()

  208. {

  209.         if (get_pcvar_num(qs_firstblood) >= 2)

  210.                 g_firstBlood = 1

  211.  

  212.         for (new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)

  213.                 g_died[i] = false

  214. }

  215.  

  216. public deathHS()

  217. {

  218.         if (!get_pcvar_num(qs_enable) || !get_pcvar_num(qs_headshot))

  219.                 return PLUGIN_HANDLED

  220.  

  221.         if (get_pcvar_num(qs_headshot) == 1)

  222.                 client_cmd(read_data(1), "spk qs/headshot")

  223.         else if (get_pcvar_num(qs_headshot) >= 2)

  224.                 client_cmd(0, "spk qs/headshot")

  225.  

  226.         return PLUGIN_CONTINUE

  227. }

  228.  

  229. public deathHD()

  230. {

  231.         if (!get_pcvar_num(qs_enable) || !get_pcvar_num(qs_humiliatingdefeat))

  232.                 return PLUGIN_HANDLED

  233.  

  234.         if (get_pcvar_num(qs_humiliatingdefeat) == 1)

  235.                 client_cmd(read_data(1), "spk qs/humiliatingdefeat")

  236.         else if (get_pcvar_num(qs_humiliatingdefeat) >= 2)

  237.                 client_cmd(0, "spk qs/humiliatingdefeat")

  238.  

  239.         return PLUGIN_CONTINUE

  240. }

  241.  

  242. public roundEnd()

  243. {

  244.         if (!get_pcvar_num(qs_enable) || !get_pcvar_num(qs_hattrick))

  245.                 return PLUGIN_HANDLED

  246.  

  247.         new players[32], playerNum

  248.         get_players(players, playerNum)

  249.  

  250.         if (g_top != 0 && g_roundKills[g_top] >= get_pcvar_num(qs_hattrick))

  251.                 set_task(3.0, "setHattrick", g_top)

  252.  

  253.         for (new i = 0; i < playerNum; i++)

  254.         {

  255.                 g_roundKills[players[i]] = 0

  256.                 g_top = 0

  257.         }

  258.  

  259.         return PLUGIN_CONTINUE

  260. }

  261.  

  262. public setHattrick(g_top)

  263. {

  264.         new name[32]

  265.         get_user_name(g_top, name, 32)

  266.  

  267.         set_hudmessage(200, 200, 200, -1.0, 0.27, 0, 6.0, 5.0)

  268.         ShowSyncHudMsg(0, g_msgHudSync, "%L", LANG_SERVER, "HATTRICK", name)

  269.         client_cmd(0, "spk qs/hattrick")

  270. }

  271.  

  272. public soundCTWin() checkAlive("CT")

  273. public soundTWin() checkAlive("TERRORIST")

  274.  

  275. checkAlive(const team[])

  276. {

  277.         if (!get_pcvar_num(qs_enable) || !get_pcvar_num(qs_flawlessvictory))

  278.                 return PLUGIN_HANDLED

  279.  

  280.         new players[32], playerNum, bool:g_flawlessVictory = true

  281.         get_players(players, playerNum, "e", team)

  282.    

  283.         for (new i = 0; i < playerNum; i++)

  284.         {

  285.                 if (!is_user_alive(players[i]) && g_died[players[i]])

  286.                 {

  287.                         g_flawlessVictory = false

  288.  

  289.                         break

  290.                 }

  291.         }

  292.  

  293.         for (new i = get_pcvar_num(qs_flawlessvictory); i <= get_maxplayers(); i++)

  294.                 if (g_flawlessVictory && is_user_connected(i))

  295.                         set_task(1.5, "setFlawlessVictory", team[0])

  296.    

  297.         return 1

  298. }

  299.  

  300. public setFlawlessVictory(team)

  301. {

  302.         if (team == 'C')

  303.         {

  304.                 set_hudmessage(200, 200, 200, 0.64, 0.85, 0, 6.0, 10.0)

  305.                 show_hudmessage(0, "%L", LANG_SERVER, "FLAWLESS_VICTORY_CT")

  306.                 client_cmd(0, "speak qs/flawlessvictory")

  307.         }

  308.         else if (team == 'T')

  309.         {

  310.                 set_hudmessage(200, 200, 200, 0.64, 0.85, 0, 6.0, 10.0)

  311.                 show_hudmessage(0, "%L", LANG_SERVER, "FLAWLESS_VICTORY_T")

  312.                 client_cmd(0, "speak qs/flawlessvictory")

  313.         }

  314. }

  315.  

  316. public plugin_precache()

  317. {

  318.         new i

  319.  

  320.         for (i = 0; i < 13; i++)

  321.                 precache_sound(streakSounds[i])

  322.  

  323.         precache_sound("qs/firstblood.wav")

  324.         precache_sound("qs/headshot.wav")

  325.         precache_sound("qs/humiliatingdefeat.wav")

  326.         precache_sound("qs/hattrick.wav")

  327.         precache_sound("qs/flawlessvictory.wav")

  328. }

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: QuakeSounds Hiba
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 21:42 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
a %-jelet duplán kell írni

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: QuakeSounds Hiba
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 21:48 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Mert?

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: QuakeSounds Hiba
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 21:50 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Ez a .txt fájl:
Kód:
  1. [hu]

  2. ENABLED = Quake hangok bekapcsolva!

  3. DISABLED = Quake hangok kikapcsolva!

  4. ALREADY_ENABLED = A Quake hangok mar be vannak kapcsolva!

  5. ALREADY_DISABLED = A Quake hangok mar ki vannak kapcsolva!

  6. RAMPAGE = %s orjong!

  7. KILLING_SPREE = %s gyilkosan bulizik!

  8. DOMINATING = %s dominans!

  9. UNSTOPPABLE = %s megallithatatlan!

  10. ULTRA_KILL = %s ultragyilkolast csinalt!

  11. EAGLE_EYE = %s sas szemekkel rendelkezik!

  12. OWNAGE = %s birtokolja a palyat!

  13. LUDICROUS_KILL = %s nevetsegesen gyilkol!

  14. HEAD_HUNTER = %s egy fejvadasz!

  15. WHICKED_SICK = %s betegesen bunos!

  16. MONSTER_KILL = %s szornyu gyilkolast csinalt!

  17. HOLY_SHIT = Szent szar! %s olt megegyet!

  18. GODLIKE = %s isteni!!!

  19. FIRST_BLOOD = %s sebzett elsonek!

  20. HATTRICK = %s irrealis volt ebben a korben!

  21. FLAWLESS_VICTORY_CT = Elsopro Anti-Terrorista gyozelem!

  22. FLAWLESS_VICTORY_T = ELsopro Terrorista gyozelem!

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: QuakeSounds Hiba
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 22:00 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
mert ha csbe %jelet írsz nem jelzi csak ha duplán írod és akkor is 1et csak próbáldki nem biztos hogy menni fog

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: QuakeSounds Hiba
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 22:04 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Na akkor hova írjam azt a 2 "%s" jelet:

TXT v. SMA?

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [17 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole